Jij schijnt er alles van te wetenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:44 schreef Lundegaard het volgende:
"We waren met te weinig mensen"
Om naar het strand te gaan? Is daar een minimum aan verbonden dan? Hoezo? Om elkaars ruggetjes in te smeren of zo?
Ja, de wekelijkse swingers-night vandeweek. Bij je mama en papaquote:Op maandag 13 juli 2009 23:46 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Jij schijnt er alles van te weten![]()
Heb jij ooit gevoetbald? of met andere mensen dan je ouders of tante marjam ergens geweest?
O was jij die gast die mijn pa geneukt eheftquote:Op maandag 13 juli 2009 23:47 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja, de wekelijkse swingers-night vandeweek. Bij je mama en papa
Meteen over ouders beginnenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:47 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja, de wekelijkse swingers-night vandeweek. Bij je mama en papa
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:49 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
O was jij die gast die mijn pa geneukt eheft![]()
En dat zeg je nu pas...quote:Op maandag 13 juli 2009 23:55 schreef BakraSwa het volgende:
Tevens, saillant detail.
De eerdergenoemde 'boy' is Turks.
Vanaf nu tellen de echte reacties.
Maak een mooi nepstrandje voor een moskeequote:Op maandag 13 juli 2009 23:55 schreef BakraSwa het volgende:
Tevens, saillant detail.
Turken kunnen geen viking zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:55 schreef BakraSwa het volgende:
Tevens, saillant detail.
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:46 schreef jogy het volgende:
Jup, en lief zijn tegen hem. Schuchtere mensen hebben geen behoefte aan nog een klap op hun glas-achtige ego enzo.
**Insert Radiohead nummer**quote:Op maandag 13 juli 2009 23:46 schreef jogy het volgende:
Jup, en lief zijn tegen hem. Schuchtere mensen hebben geen behoefte aan nog een klap op hun glas-achtige ego enzo.
Nou als je een ford transit met een vikingschip gaat vergelijken, hebben ze wel iets gemeen...quote:
Zeker weten dat ut geen koerd is???quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:03 schreef Ebbruh het volgende:
Er gaat trouwens een andere turk mee, (hij is gespierd en groot, en hij laat zijn babyfoto's zien)
En hij heeft zoveel meer swagger dan jullie bazen()
Wat valt er te snappen dan... TS is een spaz.quote:
toch geen naaktebaby foto's he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:03 schreef Ebbruh het volgende:
Er gaat trouwens een andere turk mee, (hij is gespierd en groot, en hij laat zijn babyfoto's zien)
En hij heeft zoveel meer swagger dan jullie bazen()
Nee, heel onze middelbareschool tijd ( al die zes lange jaren) hebben wij samen uit vriendschap koerden veracht en uit principe mishandeldquote:
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:12 schreef Ritmo het volgende:
Die uitslag van die poll.Veel mensen herkennen zich in dat figuur ofzo?
Vind jij het niet asociaal om iemand uit te nodigen om vervolgens stiekem ergens anders heen te gaan? Als je dat laatste doet heb je het ethisch besef van een pinda.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:12 schreef Ritmo het volgende:
Die uitslag van die poll.Veel mensen herkennen zich in dat figuur ofzo?
Jongen.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind jij het niet asociaal om iemand uit te nodigen om vervolgens stiekem ergens anders heen te gaan? Als je dat laatste doet heb je het ethisch besef van een pinda.
je moet hem verkrachtenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:15 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Jongen.Het is een bleke turk met een bril, en hij zit er dikkig uit. Een soort van de turkse versie van Martin Jol.
Dat is idd asociaal. Gewoon helemaal niet uitnodigen als je er geen zin in hebt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind jij het niet asociaal om iemand uit te nodigen om vervolgens stiekem ergens anders heen te gaan? Als je dat laatste doet heb je het ethisch besef van een pinda.
Nigga wat praat je. Ik pop je. Wollah. Fok de scotoe.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
Een "boy".
TS is zelf een lijkbleek scharminkel.
Een Turkse 'Viking' ik volg het niet meerquote:Op maandag 13 juli 2009 23:55 schreef BakraSwa het volgende:
Tevens, saillant detail.
Ben je niet stiekem zelf die Turkse jongen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:19 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Nigga wat praat je. Ik pop je. Wollah. Fok de scotoe.
Beter dat Fok zo af en toe nog een beetje kleurrijker is. Niet dat ik zelf 'boy' zou zeggen maar het is tenminste eens wat anders dan 'pauper'.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:19 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Hij heeft die persoon echter al uitgenodigd, en dat moet je er mee doorgaan ook. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is idd asociaal. Gewoon helemaal niet uitnodigen als je er geen zin in hebt.
Jeweetog pitoes en batras klarenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:19 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Hij vroeg niet om te omschrijven wat je zag als je in de spiegel keekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:15 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Jongen.Het is een bleke turk met een bril, en hij zit er dikkig uit. Een soort van de turkse versie van Martin Jol.
Eens! Had de OP niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft die persoon echter al uitgenodigd, en dat moet je er mee doorgaan ook. Eigen schuld, dikke bult.
Ik probeer de KLB'ers wat moreel besef mee te geven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:17 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik ergens een afslag gemist, is dit echt KLB?
Goedbedoelde maar kansloze missie.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik probeer de KLB'ers wat moreel besef mee te geven.
Hoezo bijna?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:25 schreef T3rr0r het volgende:
Tvp voor een verslag van de dag. Dat jullie elkaars ruggetjes insmeren en daarbij bijna klaarkomen hoef je overigens niet te vermelden.
Oh, en waar PRECIES! Maken we er gewoon een flashmob van en komen er honderden lijkbleke zolderkamerFOK!kers bij zitten.quote:
A diessie wang, echt!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jeweetog pitoes en batras klaren
tangas en bangas ballen met je matties in de box
hosseltje hier en daar en omin respect van allamang geen grappen.
Tuigleven is tantoe spang bradaz!!
Probeer het ook!
Bigop aan allamang die hier lauwe fatoes en tranga tories komt breken, of gewoon even een spange tuigleven-holla!!!!
haters ga naar huis
Deze man weet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jeweetog pitoes en batras klaren
tangas en bangas ballen met je matties in de box
hosseltje hier en daar en omin respect van allamang geen grappen.
Tuigleven is tantoe spang bradaz!!
Probeer het ook!
Bigop aan allamang die hier lauwe fatoes en tranga tories komt breken, of gewoon even een spange tuigleven-holla!!!!
haters ga naar huis
if scotoe is gon kierie you, me say kiessie moy!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:19 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon grappigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
A diessie wang, echt!
Mang let mi taiggie, praat geen wartaal met je neppe bakkra srnang slang ja?
Je hebt schijt tussen je oren. Ye lauw.. dus doe niet nep en ga met je moeder spelen!
(pang pang soemang)
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:42 schreef BakraSwa het volgende:
viking
Pics van z'n helm.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wij hebben ook een homeboy die we Viking noemen. Mja hij is dan ook een echte viking
jij gaat met alto's omquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wij hebben ook een homeboy die we Viking noemen. Mja hij is dan ook een echte viking
Mijn familie komt uit suriname ouwe.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:29 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Toen was je 2 man, wat weet jij daar nou van.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:52 schreef cerror het volgende:
Alweer zo'n inhoudsloze idioot die denkt "sociaal verlies" te lijden omdat hij een generaal minder aantrekkelijk persoon in zijn groep heeft?
Sterf in een gaskamer oppervlakkige idioot.
Guttegut, had ik moeten wensen voor wereldvrede?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:55 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
is in gaskamer sterven niet een oppervlakkige wens?
Is ook oppervlakkig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Guttegut, had ik moeten wensen voor wereldvrede?
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:42 schreef BakraSwa het volgende:
echte bazen doen niet aan zonnebankhuidjes
failquote:we zelf niet tegen zijn komst kunnen stemmen
Dan vind ik de gaskamer voor de TS een goed begin.quote:
Het iswel een turk hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:52 schreef cerror het volgende:
Alweer zo'n inhoudsloze idioot die denkt "sociaal verlies" te lijden omdat hij een generaal minder aantrekkelijk persoon in zijn groep heeft?
Armenen, turken... hoeven we het tenminste geen genocide te noemen.quote:
Minder aantrekkelijk ok, maar het straalt wel op je af als zo'n debiel alle aandacht trekt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:52 schreef cerror het volgende:
Dan doe je iets als "player" niet correct.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Minder aantrekkelijk ok, maar het straalt wel op je af als zo'n debiel alle aandacht trekt.
Juistquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:52 schreef cerror het volgende:
Monobrau fuck yeah.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Juist![]()
TS dient de consequenties van zijn eigen falen te dragen. Ergo, meeslepen die Turkse Viking
Oke, maar deze "viking" zit niet in onze groep. De laatste keer dat ik hem zag is misschien een jaar geleden, en toen was hij ook al gaar. Ik vroeg het meer als grap.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:52 schreef cerror het volgende:
'Boy' kan nóóit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja boy is soms wel gerechtvaardigd maar niet altijd
Eckte bazen voelen dat aan
Nee, wantquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:20 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Oke, maar deze "viking" zit niet in onze groep. De laatste keer dat ik hem zag is misschien een jaar geleden, en toen was hij ook al gaar. Ik vroeg het meer als grap.![]()
Is het nu wel gepermitteerd?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
TS dient de consequenties van zijn eigen falen te dragen. Ergo, meeslepen die Turkse Viking
FOK-meeting!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:31 schreef BakraSwa het volgende:
Oke, blijkbaar luister ik naar FOK! De Turk blijft uitgenodigd, en er is zelfs nog een andere Turk bijgekomen. En een andere Turk heeft nog geweigerd. Jullie mogen trouwens allemaal ook komen.Dinsdag ergens in de middag bij hoek van holland. FOK!meeting!!!
ECHTE KLB BAZEN ONLY! etc.
Oquote:
Wat ik al zei, de eckte bazen begrijpen elkaarquote:
'Boy' is te allen tijde onacceptabel.quote:
Oquote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
'Boy' is te allen tijde onacceptabel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |