Ja als buitenstaander zegt het niet zoveel, mmetje41. Bovendien zijn wij hier nog bezig met het verwerken van MJ dood, en alleen op hem gericht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef mmetje41 het volgende:
Nou in ieder geval ben ik ontzettend trots op hem, en iederéén die het heeft gezien vond het geweldig......geen last gehad van slaap......
Nee, mmetje41, ik had niets anders gedacht. Laat nou maar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef mmetje41 het volgende:
Euhhh wij ook hoor Robijn....wij zij ook nog bezig met het verwerken van Michaels dood, had je iets anders gedacht dan?
Okequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:21 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, mmetje41, ik had niets anders gedacht. Laat nou maar.
Ja, wat een held die MJ. Wat een stemmetjequote:
Ik vind het wel coolquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef mmetje41 het volgende:
Nou zal het fimpje er nog een keer opzetten maar wil geen stomme reacties..
Dit was mijn zoon zijn Ode aan Michael en was ook als eerbetoon bedoelt juist omdat het exact tijdens de herdenking was!
1 van mijn favoriete optredens. Kan het over en over bekijken en luisterenquote:
Ik had er toch minstens 1x de moonwalk in willen zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef mmetje41 het volgende:
Dit was mijn zoon zijn Ode aan Michael en was ook als eerbetoon bedoelt juist omdat het exact tijdens de herdenking was!
hahahahaha ooooooooooooooooooooooooohquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik had er toch minstens 1x de moonwalk in willen zien.
Jep, maar we kunnen niet alles hebben. Ook hij was maar een mensquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Half playback, das wel weer jammer dan
Ja Part 2 moet ik er nog opzetten, dan springt hij van het podium af en doet de moonwalk tot achterin de Aulaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat mag je niet zeggenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Haha alleen staat dat er niet op want mijn pa filmde alleen het podiumquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef matthijst het volgende:
mmetje41, vol verrassingen....
Als iemand de halve aula doormoonwalkt dan wil ik wel geloven dat ze wild worden![]()
Alleen handiger als je dat filmpje dan laat zien
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:46 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Haha alleen staat dat er niet op want mijn pa filmde alleen het podium
Echt heel goed, ik dacht even dat het Michael in zijn jongere jaren was....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef mmetje41 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |