Vaak replicazooi die door een grotere persoon worden aangeleverd. Zo'n shirt/trui/jurk/merkding wordt voor 1 euro gemaakt in China en hier voor 25 euro of 50 euro verkocht, waarvan die verkoper zelf 25 euro of minder mag houdenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Moonah het volgende:
Soms vraag ik me echt af waar mensen al dat spul dat ze te koop aanbieden vandaan hebben.
Een zolderopruiming snap ik. Als je een nieuwe bank hebt gekocht, wil je de oude kwijt. Te kleine kleren/speelgoed van je kind, oké. En de handelaren. Allemaal duidelijk.
Maar er zijn ook mensen die bieden wat kleding aan. Nieuw met kaartje. Het zijn geen handelaren. Denk ik. Maar 5 jurken die een miskoop zijn??
Iemand een logische verklaring?
Ik kan alleen maar bedenken dat het gejat spul is... Of ben ik dan te achterdochtig?
En idd. Mijn inmiddels-ex kocht ook gewoon kleren zonder ze te passen. Als ze het niet paste of het stond d'r niet, dan deed ze het weg.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef Biogarde het volgende:
Of iemand met een gat in haar of zijn hand waardoor ze alles kopen wat los en vast zit. En ja, zonder te passen. Heb hier ook talloze shirts en broeken hangen met kaartjes. Niet dat ik een koopziekte heb, maar je koopt weleens heel veel zonder te passen.
Ja, dat zei mijn lief ook al.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Vaak replicazooi die door een grotere persoon worden aangeleverd.
Ik ben al met haar aan het mailen. Maar voelt een beetje lullig om te vragen hoe ze aan al die jurkjes komt.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik zou het anders ook niet weten, maar je kan de adverteerder toch mailen ?
Dat wilde ik doen, maar de verkoopster heeft liever geen vreemden over de vloer zei ze.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef sig000 het volgende:
1 tip met kleren op MP, ga het ophalen en bekijken.
Gelijk afkappen, foute boel.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:13 schreef Moonah het volgende:
Dat wilde ik doen, maar de verkoopster heeft liever geen vreemden over de vloer zei ze.
Toen gingen er wat alarmbellen bij me af...
Tsja dan blijft weer de vraag of adres klopt indien het wat verder is.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef Moonah het volgende:
Oh, ik krijg net een mailtje dat ik het wél bij haar kan komen afhalen! Valt me mee...
Ik ga zelf bij haar langs. Dan klopt dat toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja dan blijft weer de vraag of adres klopt indien het wat verder is.
Even om telefoonnummer vragen en bellen om afspraak te maken, zou ik zeggen.
Uhh nee, een doorgewinterde oplichter geeft je adres wat vervolgens garage of snackbar blijkt te zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef Moonah het volgende:
Ik ga zelf bij haar langs. Dan klopt dat toch?
Hm.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uhh nee, een doorgewinterde oplichter geeft je adres wat vervolgens garage of snackbar blijkt te zijn.
heb je die foto van mijn zoon zijn kledingkast gezien?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:02 schreef Moonah het volgende:
Ik koop ook heel vaak zonder in de winkel te passen. Maar dat ga ik dan weer ruilen.
Nog andere suggesties? Ik ben écht benieuwd!
Heb twee jurkjes op het oog, maar wil geen gejat spul kopen.
Ik snap dat niet zo goed. Je wilt wel spullen aan hen verkopen (geld krijgen) maar houdt er niet van om elkaar in de ogen te kijken en meteen even contant af te rekenen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb wel eens op een plaats in de stad afgesproken met iemand waar ik het niet mocht ophalen.
ik begrijp het wel hoor, je weet nooit wat je in huis haalt.
wij hebben hier ook wel kopers over de vloer, mijn vriend ziet daar geen kwaad in, maar ik hou er ook niet zo van.
dat maakt mij toch ook geen oplichter?
Iemand nog een autoradio kopen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:27 schreef Wazeggie het volgende:
Natuurlijk zit er ook wel gejat spul bij op marktplaats
Jij bent zeker die gozer die ze nog met cassettespeler incl. een tape van Lee Towers verkoopt?quote:
Nee net een nieuwe auto met geïntegreerde radio/cd. En aangezien mijn oude auto naar de sloop gaat met de slooppremie heb ik nu een mooie autoradio over. (Altijd binnen "gestaan") Volgens mij heb ik de doos en boekjes nog wel ergens liggen. CD van Lee Towers kan tegen meerprijs mee geleverd worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent zeker die gozer die ze nog met cassettespeler incl. een tape van Lee Towers verkoopt?
Ja, da's altijd leuk!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:30 schreef HarryP het volgende:
Al kijk ik wel af en toe in "kijk in uw wijk" om te zien wat de buren voor rommel te koop hebben staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |