Prima, dan ga ik ook eventjes Jack/Rachel mailen of ik er eentje kan bestellen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
Net even nagevraagd. Die 12,50$ is voor shirt en broekje
Prima prijs als je het mij vraagt, ik bestel er een om kwaliteit te checken.
Ik zou er ook graag een willen bestellen. Moet ikd an gewoon jack mailen en verwijzen naar die link? Weet hij dan voldoende?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:15 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik ook eventjes Jack/Rachel mailen of ik er eentje kan bestellen.
Ja, gewoon Jack of Rachel even mailen, en dan eventjes verwijzen naar die link dat je die wilt kopen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:19 schreef Rupkeii het volgende:
[..]
Ik zou er ook graag een willen bestellen. Moet ikd an gewoon jack mailen en verwijzen naar die link? Weet hij dan voldoende?
En wat is een gangbare maat voor iemand die niet al te breed is en 1,95m lang?
Zeg regel dit even niet via dit topicquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:19 schreef Rupkeii het volgende:
[..]
Ik zou er ook graag een willen bestellen. Moet ikd an gewoon jack mailen en verwijzen naar die link? Weet hij dan voldoende?
En wat is een gangbare maat voor iemand die niet al te breed is en 1,95m lang?
Jij bent de oude DX topics terug aan het lezen..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
Tipje voor mensen die de site van TaoBao niet kunnen lezen (iedereen dus)
http://translate.google.com en dan de link in de textbox plakken. Geweldig werkt dat
Inderdaad, lijkt mij ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:07 schreef mcwops het volgende:
heb een dikke Casio (Caxio) aangeschaft op DP, blijkt ie na een avondje tuinwerk niet zo heel waterdicht te zijn. doet t nog wel, maar condens achter glas. heb Jack the man een mailtje gestuurd, dat ik er niet mee kan duiken snap ik, maar spatwaterdicht mag ie wel zijn.
Er is er eentje onderwegquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij ook.
Rachel zei me dat die Rolexen (Rolax) van aardige kwalteit waren, iemand die al eens zo'n ding heeft gehaald? En zijn het kermiskwaliteit horloges of niet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Rachel zei me dat die Rolexen (Rolax) van aardige kwalteit waren, iemand die al eens zo'n ding heeft gehaald? En zijn het kermiskwaliteit horloges of niet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:29 schreef mcwops het volgende:
[..]
antwoord Jack: gebruik een haardroger![]()
blader ff in de 80-reeks van de oude dx topics. je komt er vast 1 of meerdere tegen die hun ervaring neerschrijven
Bij wie kan ik dan terrecht?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:47 schreef Erasmo het volgende:
RC heli's zijn wel lachen.
Ziet er leuk uit, welke kan je me aanraden? Heb best wel een grote tuin tot mijn beschikking (1600m2) dus daar kan het niet aan liggenquote:
Ik heb er vorige maand eentje gehaald, loopt nog prima, maar draag hem bijna nooit. Zit nu even te zoeken voor wat kleine dingetjes om te bestellen, misschien nog een zonnebril. Heb nu de 21646. Iemand nog een tip?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben je 8 ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef mcwops het volgende:
oei leuk ding. knoepers hard op de fiets![]()
http://dealextreme.com/details.dx/sku.23055
[ afbeelding ]
Lees de frigging op nou eensquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef Chuphinh het volgende:
Bij dealperfect hebben ze weer airsoft pistolen van metaal. Komt dit wel door de doane of is het gewoon geluk hebben? En wat gebeurd er als het niet door de keuring komt?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef kloink het volgende:
Zoww....voor de verandering eens wat besteld bij MyMemory.co.uk..
Geen verzendkosten...leuke dingen en het voelt in z'n geheel al bij het bestellen NETTT even wat europezer en zekerder. Misschien komt het omdat ze voornamelijk in engeland zitten.
Ik zocht een bluetooth headsetje maar dan niet met zo'n oortje maar waar je zelf je hoofdtelefoontje kan induwen (dus eigen kwaliteit) en kan gebruiken als heaset MAAR ook als mediaplayer. Dus via bluetooth je muziek vanaf je telefoon streamen.
Ik heb besteld:
http://www.mymemory.co.uk(...)th-Stereo-Headphones
[ afbeelding ]
Net binnen gehad..en het gevoel wat ik had bij het bestellen is bij het krijgen alleen maar meer geworden (ook al is het maar 1 producT).
voor 14 pond (met de huidige koers scheelt het maar weinig met de euro) en gratis thuisbezorg kreeg ik:
- Zeer solide bluetooth unit..voelt gewoon goed..geen goedkoop spul
- Mono oordopjes
- Stereo oordopjes
- Batterij afsluit klepje met broekriem
- idem zonder broekriem
- duidelijke handleiding
- 3.5 jack naar 3.5 jack kabeltje
Mocht je zoiets zoeken.......dit is ECHT een hele goede oplossing voor weinig geld..binnen 3 dagen binnen overigens..
offtopic: hoe heet dat nummer die je hebt gebruikt voor dit filmpje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
YouTube heeft mijn video tering hard verkracht maarja, enjoy voor hoever het kan.
ahh dat is conquest of paradisequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:04 schreef dj_ko het volgende:
[..]
offtopic: hoe heet dat nummer die je hebt gebruikt voor dit filmpje?
Superleukquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
YouTube heeft mijn video tering hard verkracht maarja, enjoy voor hoever het kan.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef Lolque het volgende:
vandaag een praatje gemaakt met de pakketjesbezorger, die kerel liep eerst altijd met papierwerk rond waarop je moest tekenen, nu heeft hij een pocketpc en hij ligt dat ding te vervloeken.![]()
Kan ik best begrijpen, wij hebben precies dezelfde dingen op het werk en die dingen crashen continue, ze worden na lang gebruik nog smerig sloom ook.
Gisteren had ik voor het eerst ook met zo'n ding moeten werkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef Lolque het volgende:
vandaag een praatje gemaakt met de pakketjesbezorger, die kerel liep eerst altijd met papierwerk rond waarop je moest tekenen, nu heeft hij een pocketpc en hij ligt dat ding te vervloeken.![]()
Kan ik best begrijpen, wij hebben precies dezelfde dingen op het werk en die dingen crashen continue, ze worden na lang gebruik nog smerig sloom ook.
Precies hetzelfde hier, pakketbezorger gebruikte ook eerst altijd het oude systeem met papier, maar nu dus met zo'n pocketpc. Was het ook een keer dat we dus voor 3 pakjes getekend hadden, maar van de handtekening was dus niets te lezen, dus moest hij de volgende dag weer terug komen (wel met andere pakketjes) om het opnieuw te doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef Lolque het volgende:
Oke, heb je hier verder zelf ervaring mee? En, zou je er ook een beetje buiten mee kunnen vliegen? (Denk aan in een achtertuintje of iets dergelijks) En, hoeveel minuten kun je er mee vliegen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef Erasmo het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5762
Dit is een goede beginnerscopter, nog redelijk crashproof ook
Oke, bedankt! Ik denk toch dat ik er dan eentje wil gaan uitproberen dus ik koop er eentje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:18 schreef Erasmo het volgende:
JaZolang het niet hard waait
6-8 minuten
Vliegen doet 'ie wel maar echt bestuurbaar is 'ie niet te noemen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef Erasmo het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5762
Dit is een goede beginnerscopter, nog redelijk crashproof ook
Kwestie van oefenen, ik heb hem nu aardig goed onder controlequote:Op woensdag 15 juli 2009 21:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vliegen doet 'ie wel maar echt bestuurbaar is 'ie niet te noemen.
Het is niet echt dat je 'm makkelijk naar voren, achter en zijwaarts kunt sturen toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:13 schreef Erasmo het volgende:
Kwestie van oefenen, ik heb hem nu aardig goed onder controle
Je kan ze beter met twee personen oplaten. En het papier wat beter uitvouwen voor je het blokje aansteekt!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt, maar mijn aanmaakblokje ging schuin zitten dat was meer het probleem maar het ging goed anders had ik het afgekaptquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:38 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Je kan ze beter met twee personen oplaten. En het papier wat beter uitvouwen voor je het blokje aansteekt!
Ik heb er twee weken geleden heel wat probleemloos opgelaten! (zie foto ergens eerder in dit topic)
[edit]
Ook niet te ongeduldig zijn met oplaten, ze moeten zeker 2-2,5 minuut voorverwarmen!
[/edit]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21568quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:09 schreef Beelzebufo het volgende:
Flying Wishing Lanterns:
[ afbeelding ]
It is Video instead of Vedioquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21568
Do you have a youtube Vedio ?
I can give you 10 DP point if you have made a youtube video for this item. 10point = 1$
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I can give you 10 DP point if you have made a youtube video for this item. 10point = 1$
The vedio is tooo long...9 mins..quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
Dude, lees de frigging op nou eensquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:31 schreef Lolque het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22300
Een erg leuke Raban.
Ziet d'r op de site minder leuk uit dan in het echt, aanradertje voor mensen die een goede bril willen voor weinig geld.
Wanneer verstuurd?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:32 schreef julian6 het volgende:
Pakketje van DealPerfect nog steeds niet binnenWord ook niet gereageerd op mn mail
Dat jij het een Raban noemt maakt hem nog niet minder nepquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hoezo, het is een Raban..
Jij denkt natuurlijk weer meteen aan een Ray-Ban..
If any Email send to dealperfectcs01@gmail.com,I promise reply in 24 hours.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:32 schreef julian6 het volgende:
Pakketje van DealPerfect nog steeds niet binnenWord ook niet gereageerd op mn mail
Ja en de Crecodile polo's.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:44 schreef jopiede het volgende:
Jah, een beetje raar. Als ik het merk Almani denk je toch ook niet aan het merk Armani.. Laat ons gewoon lekker praten over onze nieuwe hippe mode in Nederland: De RABAN!
Video?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:19 schreef jack-peng het volgende:
[..]
The vedio is tooo long...9 mins..
But I have added it in my website
You can send an Email to me to request for 10 points
Via EMS word wél alles gecontroleerd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:21 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik moet 150 x een betaald product op Volumerate hebben, maar dan moet het met EMS! Iemand enig idee wat de pakkans is qua Douane en hoe ik het legaal kan doen?
Het zijn geen illegale items.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:43 schreef Lolque het volgende:
[..]
Via EMS word wél alles gecontroleerd.
Dus je gaat d'r sowieso belasting over betalen en als het ''illegale'' items zijn krijg je het geeneens.
I have just replied all the Email in my Email box.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:45 schreef jopiede het volgende:
Jack i just mailed you:) A reply would be fantastic
Which item ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:21 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik moet 150 x een betaald product op Volumerate hebben, maar dan moet het met EMS! Iemand enig idee wat de pakkans is qua Douane en hoe ik het legaal kan doen?
Volumerate charges EMS fee very high,and you have to pay for tax.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:55 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Het zijn geen illegale items.![]()
Maar dan moet ik dus wel meer betalen.
I want to buy R4 Revolution or TopToy DSTT at dealperfect if you make an price better than Volumerate.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:03 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Which item ?
Maybe I can give you some tip
For DSTT,if you need 100 pcs,4.90$ each including shipping cost.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
I want to buy R4 Revolution or TopToy DSTT at dealperfect if you make an price better than Volumerate.
I need 100 of them.
No video, just pictures. Next batch (already ordered!) I might make a video!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Stop toch eens met praten over fakes, het mag niet!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:53 schreef MellyVan het volgende:
Iemand ervaring met DealPerfect en dat de spullen die je krijgt niet gelijk zijn aan wat er op de foto's staat?
- matzwarte U007 uboat is op 5 punten anders (gelukkig alleen maar beter en reeeler)
------------------------------------------------------
Opzich prima spullen, maar zo weet je nooit wat je besteld!
Looks good Jack, i might consider getting one..! You say they are from the original factory..? Great!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:13 schreef jack-peng het volgende:
Here is a hottest item in taobao.com.
I am strongly recommend:
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=e2f2a43b5085e1013fcff0ebd2fed282&x_id=0db2
19.02$ including shipping cost (expire date July 22),this item is on promotion.
But the size just for :170CM ~~185CM people.
size S = 170CM
size M= 175CM
size L =180CM
size XL= 185CM
From original factory and with original package.
I pay $511.47 at Volumerate for 100 DSTT, so dealperfect is better at DSTT.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:02 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For DSTT,if you need 100 pcs,4.90$ each including shipping cost.
4.9*100=490$ That is the total price including all.
Volumerate will charge the items cost and shipping fee seperately,you just need to compare the total cost.
I think I can beat volumerate on the total cost.
You can send Email to dealperfectcs01@gmail.com for further contact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |