Ik geloof niet dat ik een echte wereldreis wíl maken met mijn zwangere buik en een baby meequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:55 schreef Chandler het volgende:
ach als je toch een wereldreis wilt maken maar niet kunt betalen is dit toch een zeer geslaagd alternatief!
Frankrijk is een wijk in Harderwijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:20 schreef RealZeus het volgende:
Er ligt trouwens ook een Frankrijk bij Harderwijk
Maar was vroeger een apart dorpje. Het is inmiddels een wijk van Harderwijk gewordenquote:
We gaan nog even door, maar de volgende rit is richting Utrecht, dus dat willen we met wat dingetjes combineren en wordt wrs volgende weekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:28 schreef 2cv het volgende:
Gaan jullie de wereldreis eigenlijk nog voortzetten of is die nu al ten einde ?
Waarom kansloos? Omdat het niet aan jouw maatstaven voldoet?quote:
Pas je wel op? Bij Zwolle ligt de Ijssel en bij Utrecht het Amsterdam-Rijnkanaalquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:21 schreef freecell het volgende:
[..]
We gaan nog even door, maar de volgende rit is richting Utrecht, dus dat willen we met wat dingetjes combineren en wordt wrs volgende week
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pas je wel op? Bij Zwolle ligt de Ijssel en bij Utrecht het Amsterdam-Rijnkanaal
Het IJsselmeer en Ketelmeer zijn we met succes overgestoken van Emmeloord via Lelystad en Enkhuizen naar Zurichquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:50 schreef 2cv het volgende:
Vergeet ook het Ijsselmeer en het Veluwemeer niet.
Fons toevallig?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef 2cv het volgende:
Okee, ik ben nieuwschierig !
Trouwens, er zijn 2 plaatsen op deze wereld die dezelfde naam hebben. De ene plaats ligt in Frankrijk, de andere in Nederland (daar werk ik). Misschien een suggestie ?
Dat herken ik!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 @ 21:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En vandaag hebben we de derde dag van onze reis gehad. We zijn begonnen net ten zuiden van Leek. Daar ligt Oostindië.
[afbeelding]
Jullie zijn ook met succes uit die sloot gekomen, dus dat zegt nietsquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het IJsselmeer en Ketelmeer zijn we met succes overgestoken van Emmeloord via Lelystad en Enkhuizen naar Zurich
Creil.quote:
Dat is geen Friesland, maar Flevoland toch? Ik kom daar nog wel eens bij een bouwbedrijf en een betonboer. Geen zak te beleven daar.quote:
Noordoostpolderquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat is geen Friesland, maar Flevoland toch? Ik kom daar nog wel eens bij een bouwbedrijf en een betonboer. Geen zak te beleven daar.
Elshof en van Dijk toevallig?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
NoordoostpolderEn zo'n beetje tegenover die betonboer werk ik, bij al die trekkertjes.
zwaaien jullie dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:21 schreef freecell het volgende:
[..]
We gaan nog even door, maar de volgende rit is richting Utrecht, dus dat willen we met wat dingetjes combineren en wordt wrs volgende week
Nope. Offringa. Er staan ook heftrucks + andere machines. En het merk trekkers waar ze in 'doen' is Valtra.quote:
Bij Zeist inderdaad, die staat erg hoog op het lijstjequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:57 schreef Pandora73 het volgende:
D'r ligt ook een Austerlitz in Utrecht geloof ik? Ook internationaal...
sowieso erg leuk daar .quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bij Zeist inderdaad, die staat erg hoog op het lijstje
Ken ik niet! Waar zit dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:53 schreef poemojn het volgende:
Grappig vakantie-idee
Nemen jullie het Nieuwe Land ook nog mee? ;0
Op die manier bedoel je. Flevoland heeft weinig internationale namen. Creil is de enigequote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:29 schreef poemojn het volgende:
[..]
De Flevopolderen het "eiland" Schokland http://www.schokland.nl/
Na afloop zal ik een lijstje plaatsen van waar alles te vinden is, ook de dorpjes die we dan helaas niet hebben gehadquote:Op zondag 19 juli 2009 21:01 schreef Pyttpytt het volgende:
Kun je ook het reisschema downloaden ergens..? Wil ook wel op wereldreis! (terugvindwereldreis dus)
En dan een peperkoek-huisje voor het raam in de keuken zettenquote:Op maandag 20 juli 2009 05:54 schreef Isabeau het volgende:
Luilekkerland moet toch wel één van de leukste straatnamen zijn om in te wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |