quote:
Netjes geparkeerd!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:21 schreef freecell het volgende:
Ja joh, ze kan zó goed autorijden....
[ afbeelding ]
LOLquote:Op maandag 13 juli 2009 20:21 schreef freecell het volgende:
Ja joh, ze kan zó goed autorijden....
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
Dat was in Siberiëquote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met de dikke sjaal om die ik gebreid heb!
Was die sjaal van jouquote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met de dikke sjaal om die ik gebreid heb!
Frankrijk bij Nijeberkoop hebben we gehad. Er is ook een Frankrijk bij Harderwijk volgens mijquote:Op maandag 13 juli 2009 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
Freecell, het topic van de wereldreis laat mijn computer vastlopen. Zijn jullie al in Frankrijk geweest?
Klopt.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Frankrijk bij Nijeberkoop hebben we gehad. Er is ook een Frankrijk bij Harderwijk volgens mij
Absoluut niet haha! Tenminste niet in de buurt van mijn hoofdquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Amerika bij Roden hebben we gehad, America bij Horst niet.
Zeeland niet gehad (bij Uden neem ik aan). Die valt er ook een beetje buiten
We zijn geweest in:
Engeland (bij Ruinen)
Siberië (bij Hoogeveen)
Nieuw Moscou (bij Hoogeveen)
Elim (bij Hoogeveen)
De Krim (tussen Slagharen en Coevorden)
Engeland (bij Gramsbergen)
Spitsbergen (bij Sappemeer)
Egypteneinde (bij Veendam)
Tranendal (bij Heiligerlee)
Napels (bij Heiligerlee)
Denemarken (bij Slochteren)
Polen (bij de Eemshaven)
Bethlehem (bij Kantens/Rottum/Usquert)
Oostindië (bij Leek)
Amerika (bij Roden)
Moskou (bij Donkerbroek/Oosterwolde)
Petersburg (bij Donkerbroek/Oosterwolde)
Canada (bij Appelscha)
Frankrijk (bij Nijeberkoop)
Egypte (bij Nijeberkoop)
Nederland (bij Blokzijl)
Zurich (bij de Afsluitdijk, Friese kant)
Ik vind het een enorme wereldreis! Ik neem mijn petje af!![]()
Wat een grappig idee, ik vind m leukquote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Amerika bij Roden hebben we gehad, America bij Horst niet.
Zeeland niet gehad (bij Uden neem ik aan). Die valt er ook een beetje buiten
We zijn geweest in:
Engeland (bij Ruinen)
Siberië (bij Hoogeveen)
Nieuw Moscou (bij Hoogeveen)
Elim (bij Hoogeveen)
De Krim (tussen Slagharen en Coevorden)
Engeland (bij Gramsbergen)
Spitsbergen (bij Sappemeer)
Egypteneinde (bij Veendam)
Tranendal (bij Heiligerlee)
Napels (bij Heiligerlee)
Denemarken (bij Slochteren)
Polen (bij de Eemshaven)
Bethlehem (bij Kantens/Rottum/Usquert)
Oostindië (bij Leek)
Amerika (bij Roden)
Moskou (bij Donkerbroek/Oosterwolde)
Petersburg (bij Donkerbroek/Oosterwolde)
Canada (bij Appelscha)
Frankrijk (bij Nijeberkoop)
Egypte (bij Nijeberkoop)
Nederland (bij Blokzijl)
Zurich (bij de Afsluitdijk, Friese kant)
Dank je!quote:Op maandag 13 juli 2009 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Vind trouwens echt dat je prima kan rijden hoor! Niets mis me, heb me geen seconde onveilig gevoeld
Wee je gebeente als je vanavond niet op tijd komt om te harsen. Dan harsen evil twin en ik de rest ook wegquote:
was bij een paar vrienden een drankje gaan doen in Delft. Dat werd wat later dan gepland.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 04:38 schreef Isabeau het volgende:
Wat doe jij dan op dit tijdstip online? ? ? ? ? ?
tuurlijk ben ik er. val alleen misschien in slaap tijdens het harsenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wee je gebeente als je vanavond niet op tijd komt om te harsen. Dan harsen evil twin en ik de rest ook weg
Pas maar op, voor je het weet staan er 56 sterren op je rugquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik er. val alleen misschien in slaap tijdens het harsen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Wee je gebeente als je vanavond niet op tijd komt om te harsen. Dan harsen evil twin en ik de rest ook weg
Je hebt nog mazzel als ze op je rug komen te staanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Pas maar op, voor je het weet staan er 56 sterren op je rug
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt nog mazzel als ze op je rug komen te staan
Ja het is eigenlijk vrijdagavond al begonnen, koud rillerig en me gewoon niet lekker voelen en het is nu dinsdag en het is nog knudde eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:49 schreef DarkElf het volgende:
oh idd ff bellen dan Bluezz... zeker met koorts.
Ben je van vóór 1957? Dan is de kans klein dat je de 'nieuwe influenza' hebt. Van na 1957? Lekker naar el doctorequote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Dag boris en sunny, fijne vakantie
* Bluezz is ziek thuiskoorts, slappe ouwe vaatdoek, rugpijn van het lange, vele liggen. Het begon eigenlijk vrijdagavond al... morgen maar even de huisarts bellen of ik niet toevallig een mexicaan aan de balie heb gehad vorige week
nou gewoon ff bellen dus. Je zal genoeg bacillen en bugjes opdoen in t ziekenhuis...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk vrijdagavond al begonnen, koud rillerig en me gewoon niet lekker voelen en het is nu dinsdag en het is nog knudde eigenlijk
Dus ik loop geen risico?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ben je van vóór 1957? Dan is de kans klein dat je de 'nieuwe influenza' hebt. Van na 1957? Lekker naar el doctore
toch alleen met hoge koorts enzo?, kan me voorstellen dat mensen nu ook ineens de dr platlopen als ze verkouden zijn..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben je van vóór 1957? Dan is de kans klein dat je de 'nieuwe influenza' hebt. Van na 1957? Lekker naar el doctore
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Le-zen! Poets je bril op! Weinig kans! Je hebt ws. al een keer kennis gemaakt met een griep die erg op deze lijkt en daar heb je als het goed is ook anti-lichaampjes voor. Maar je kan nog steeds de pineut worden.quote:
Ik denk het wel ja. Maar je bent een grote meid en van 1 klein prikje is nog nooit iemand dood gegaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:56 schreef Bluezz het volgende:van 1959.
Moet er dan bloed afgenomen worden?Ik wil het zelf bij anderen wel doen, maar bij mezelf
moet je mijn zwager vertellen die is echt zowat panisch voor prikkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Maar je bent een grote meid en van 1 klein prikje is nog nooit iemand dood gegaan
ja ben ik ook, tis altijd zo gepiept.. blijkbaar ook 'makkelijke' aderen ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Jij zult inmiddels allicht heel routineus zijn met prikken, DE
Eerlijkgezegd: in het algemeen boeit prikken/bloed afnemen me vrij weinig. Maar zo'n Hb-vingerprikje, oh brrr
Verdovingsprikken in je baarmoederhals?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn veel pijnlijker prikken dan datvan die prikken waarbij ik niet meer zou zeggen dat het wel meevalt, maar gewoon heel duidelijk dat het pijn gaat doen.
Ik moet zo weer verder slapendie insomnia is echt helemaal niks
die in de baarmoederhals vond ik al erg maar t kon blijkbaar flink ergerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Verdovingsprikken in je baarmoederhals?
Daarmee vergeleken was de ruggenprik een eitje
Oh de body shop heeft suiker was met katoenen stripsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, het zijn strips van Veet geworden. kon geen andere goede vinden
Bluezz, beterschap
Geen nierbiopten voor mij, danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die in de baarmoederhals vond ik al erg maar t kon blijkbaar flink erger
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Die van veet waren toch vreselijkDie halen amper haar weg, echt rotzooi. Gewoon losse wax en katoenen lapjes kopen.
Plakzooi laat zich temmen door oliequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Die veet-strips heb ik ook eens geprobeerd, ja. Het kostte me een halve dag om die kleefzooi van mijn huid te krijgen. En haren verwijderen, ho maar
Mijn moeder werd ook niet blij van een onverdoofd schildklierbiopt waarbij ze ook nog een bloedvat raaktenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:31 schreef DarkElf het volgende:
ik vond de huidverdovingsprik bij dat nierbiopt echt heel pijnlijk, wil niet eens weten welke er pijnlijker zijn dan die...
Ja, dan krijg je er zo'n oliedoekje bij. Maar na een halve strip plakzooi wegpoetsen valt dat ding uiteen. Dus: olijfolie met een washandje, en boenen, boenen, boenen. En daarna douchen om het vet van je benen te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Plakzooi laat zich temmen door olie
Gok niet dat ik nog tijd heb om bij de bodyshop langs te gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh de body shop heeft suiker was met katoenen stripsWerkt ook wel jofel. Maar we proberen het wel met je strips. En als t niet lukt, epileren we de hele rotzooi gewoon
ieuw, klinkt idd pijnlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn moeder werd ook niet blij van een onverdoofd schildklierbiopt waarbij ze ook nog een bloedvat raakten
ik zeg, met z'n allen eten bij DEquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef DarkElf het volgende:
zo ben maar vast t eten aan t voorbereiden: pakketje maken met vis, venkel, citroen, olijven (zwarte), kerstomaatjes, aardappeltjes, venkelgroen en wat p&z, olie en wiite wijn, klein klontje boter en dichtvouwen maar. Kan vanavond zo de oven in, lekker makkelijk en hopelijk lekker.
Specialiteiten, sowiesoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Waar krijg je zon kind, Freecell? Bij de AH of een specialiteitenzaak?
Factor 50quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, wat een lief filmpjeJe smeert 'm toch wel maximaal in met sunblock, freecell? hij is zo spierwit op de foto
quote:
Netjes Lein!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Waarschuwing: Egopost!
Adviesnota is nu eindelijk echt helemaal af
Presentatie is ook helemaal af
Morgen nog een half dagje ofzo, en dan
Vrijdag presentere
Lettertypegrootte 6 gebruikenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik weet al wat het probleem is met de presentatie. Teveel dia'sMaar ik heb ze wel écht allemaal nodig
Extra advies is natuurlijk nooit weg
Vraag of ze een kleed over de spiegel hangen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Zit bij de kapper, weer een halfuur naar die plofkop van mij kijken
Die neiging heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Vraag of ze een kleed over de spiegel hangen!
Op onze voordeur hadden we niets, en vorige week vrijdag opeens een sticker van Shoarmatent Caïro met telefoonnummer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:29 schreef freecell het volgende:
Hoezee Lein!
Iemand jat dingen bij ons![]()
Bij onze voordeur hadden we in plaklettertjes M&M
Eerst was de ene M weg, toen de andere ook (aan de deuken in het kozijn te zien verwijderd met sleutel of schroevendraaier) en nu de deurmat
Ben benieuwd hoelang de & nog blijft hangen
Hoe lang is de presentatie? Qua planning en/of voorschriften?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik weet al wat het probleem is met de presentatie. Teveel dia'sMaar ik heb ze wel écht allemaal nodig
Extra advies is natuurlijk nooit weg
Hey! Hip!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is binnenNog twee weken.
Ah, kijk aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Berlijn en dan is mijn zus uitgerekend![]()
![]()
Haaaahahahahaha Freecelletjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vermoede al dat het niet voor je moeder en jou was
Harsituri te solutant?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:24 schreef Den_Haag het volgende:
zij die geharst gaan worden groeten u!
(vanuit case Lein)
Voor:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:24 schreef Den_Haag het volgende:
zij die geharst gaan worden groeten u!
(vanuit case Lein)
word je voor t eerst oom?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Altijd leuk als je elkaar diensten kunt verlenen. Een stel kaalgeharste schouders in ruil voor wat hulp bij een presentatie! Trouwens, de BrEeZaH-geurige harsstrips van Veet werken best goedEn de harsresten gaan er weer makkelijk af.
Presentatie gaat nu helemaal een eitje worden geloof ik! Zie t helemaal zitten
Of tantequote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef DarkElf het volgende:
18e keer:zohee
ik heb, via de mr zijn kant, 2 nichtjes , die zijn nu 13 en 11, toffe leeftijd trouwensmaar directe familie heb ik alleen mijn neefje
fijn jochie is dat en hij lijkt nog op me ook, kan hem zo mee de grens over nemen volgens mij
en je mocht gisteren nog wel met een pincet aan de slagquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo bluezz jij hebt veel familie! Zie je ze wel eens?
Ik heb trouwens een DIJK van een ochtendhumeurLaatste dag op kantoor
Geen zin
Lekker weer buiten
Wat ik gister heb gedaan, heeft geen invloed op mijn humeur van vandaag helaasquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:06 schreef Den_Haag het volgende:
en je mocht gisteren nog wel met een pincet aan de slag
had ik toch moeten gillen
Wist ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Herinneren jullie je Octopussy nog? Ze is in verwachting
Octo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Herinneren jullie je Octopussy nog? Ze is in verwachting
jammerquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat ik gister heb gedaan, heeft geen invloed op mijn humeur van vandaag helaas
Oh en begeleider vindt dat ik een voor een de punten op mn dia's moet laten komen. Anders letten de luisteraars niet op nadat ze het gelezen hebben.quote:
They got hitchedquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:01 schreef Memento-Mori het volgende:
voor haar+vriend man wel, zij liever dan ik
kan. is heel makkelijk in de stelling in PPquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh en begeleider vindt dat ik een voor een de punten op mn dia's moet laten komen. Anders letten de luisteraars niet op nadat ze het gelezen hebben.
Weet ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:41 schreef Den_Haag het volgende:
kan. is heel makkelijk in de stelling in PP
Mja. De vriend met twee kinderen en nr drie op komst, von het weer even nodig om een zure opmerking te maken over dat wij nog niet aan kinderen beginnen. Het klonk verdacht veel alsof hij zijn vrijheid mistquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:38 schreef DarkElf het volgende:
En wij hebben weer andere dingen die zij soms niet leuk vinden hebben we wel eens gemerkt aan vrienden: uitslapen bijvoorbeeldom maar iets te noemen..
Helderheid spraakquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Meh. Ik moet een verbeoordelingsformulier maken dat ingevuld moet gaan worden door de luisteraars van mijn presentatie. Maar ik weet niet wat ik er allemaal op moet zettenSpreektempo Opbouw presentatie Inhoud presentatie Wat de hell nog meer? Halp
8 uur is max hè?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
8 uur is not too bad! Maar als je echt graag wilt uitslapen, kun je toch regelen dat TARA met L opstart, voor een keertje? Of kom je dan met de borstvoeding in de knel?
Zou kunnen inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Meh, dat is wel balen. De vriendin die nu zwanger is van nr 3 gaf trouwens tot een maand ofzo geleden nog boorstvoeding. En toen hield het ineens op
Dus wie weet kun je een paar maanden voor de geboorte van Uk2 nog uitslapen
Ik zie er een heleboel regelmatig van, en online contact met een aantalquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo bluezz jij hebt veel familie! Zie je ze wel eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken haar vaag, kwam hier wel eens langs toch?
Blijven proberen totdat je het wel kan gaan waarderen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik ben weer trots op mezelf. Weer een culinaire stap gezet. Ik heb een stukje haring geproeft. Ik vond het niet lekker en ging er bijna van braken, maar toch geprobeerd. Hoezee!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klopt!
Oh en ik ben weer trots op mezelf. Weer een culinaire stap gezet. Ik heb een stukje haring geproeft. Ik vond het niet lekker en ging er bijna van braken, maar toch geprobeerd. Hoezee!
Decolletéquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Helderheid spraak
Overtuigingskracht
Contact met het publiek
Ja maar van seks ga ik niet kotsen. Nooit gedaan ook. En de visboer zei dat t een prima haring was, hij at zelf de rest op haha.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:19 schreef golfer het volgende:
Blijven proberen totdat je het wel kan gaan waarderen.
het is net als met seks: hoe meer je het doet, hoe lekkerder het wordt
2 van de 10 zijn mannen heh. Die andere 8 zijn vrouw.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Contact met publiek
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
2 van de 10 zijn mannen heh. Die andere 8 zijn vrouw.
Die kunnen toch op vrouwen vallen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
2 van de 10 zijn mannen heh. Die andere 8 zijn vrouw.
Oh, die heb ik niet. Weet je hoe het recept heet? Dan ga ik even googelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef DarkElf het volgende:
Nigella Express volgens mij CF
Haring: brrr zo vaak geprobeerd al. Alleen een klein stukje verwerkt met iets anders (zoals laatst bij 'mijn keuken'dan is het lekker, maar zo puur alleen, van t staartje... ril.!)
Daar ben ik ook alleszins dol opquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef golfer het volgende:
Wij eten straks gewoon een eenvoudige spagetti carbonara.
Mee eens, met beidequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
Doe mij maar een lekkere tonijnsashimi, als je dan toch an de rauwe vis moet
Ik ben dol op patat, al eten we 't zelden
Jawelquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh leuk voor Octo! dan kan zij sowieso geen haring meer eten. Ik vind het wel lekker.
Hoelaat vertrek je? Veel plezier alvastquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:25 schreef Den_Haag het volgende:
Bijna klaar met de koffer inladen voor vakantie
Voor zo'n situatie is er nog nooit een openingszin uitgevonden.quote:
Even gebabbeld, gevraagd hoe het was enzo.quote:
En kleine steer hield zich koest?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Even gebabbeld, gevraagd hoe het was enzo.Been there, done her that.
Vlieg om half 7quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoelaat vertrek je? Veel plezier alvast
subtiel!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Even gebabbeld, gevraagd hoe het was enzo.Been there, done her that.
Oe, huwelijksreis van zus was naar Madeira.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vlieg om half 7
Steer, de reis gaat naar Madeira
nee, met een vriendin van mijquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, huwelijksreis van zus was naar Madeira.Veul plezier! Ga je ganz allein?
Mijne ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, huwelijksreis van zus was naar Madeira.Veul plezier! Ga je ganz allein?
Kan niet wachten tot het dinsdag is en wij hem krijgen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat een prachtig fornuis, Bluezz en golfer!Héél veel kookplezier met dat ding
Hij gaat niet eens als halfaapquote:
Znks, het schiet nog niet erg op, maar we werken eraan.quote:
Ook dat, en naast je ligt dan ook nog iemand die denkt dat het bed een zwembad is 's nachtsquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
In de zomer ziek zijn is kut.Heb je het al warm, is het buiten gvd nog warmer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook dat, en naast je ligt dan ook nog iemand die denkt dat het bed een zwembad is 's nachts
Golfer plast af en toe de blaas ff leeg in de hoop dat niemand het merkt?
Als het druk is in het zwembad, en ik *achter* iemand baantjes aan het zwemmen ben, dan denk ik altijd dat degene voor me aan het piesen is.![]()
![]()
Toch maar gauw even voorkruipen.
Confidence through competence
Die vrouw van Buzz Aldrinquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Mooie documentaire op Nederland 2 over de maanlanding van 1969!
Ja, leuk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Mooie documentaire op Nederland 2 over de nepmaanlanding van 1969!
Ik versta het nog een klein beetje en wijlen mijn vader kon het nog spreken.quote:
Kom golfer, eigenlijk is het gewoon verkapt Duitsquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik versta het nog een klein beetje en wijlen mijn vader kon het nog spreken.
Achter iemand zwemmen is ook gewoon vervelend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Golfer plast af en toe de blaas ff leeg in de hoop dat niemand het merkt?
Als het druk is in het zwembad, en ik *achter* iemand baantjes aan het zwemmen ben, dan denk ik altijd dat degene voor me aan het piesen is.![]()
![]()
Toch maar gauw even voorkruipen.
![]()
light ende fluffy idd en heel lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn: ik heb de pannekoekjes gebakken, Elf. Jeetje, ze zijn we echt heel fluffyGa ik nog eens maken.
ooit eens ricottapannekoekjes geprobeerd?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bah, pannekoeken. Dat lust ik dus echt niet. Alleen hartig vind ik wel enigzins oke, maar dan kun je net zo goed pizza maken.
Yep lijkt ons idd leuk.quote:
Het voordeel van ricotta is wel dat het niet zo 'zwaar' is; mascarpone valt als een baksteen op de maag (volgens mij haal ik nu 2 uitdrukkingen door elkaar?).quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind ricotta eigenlijk ook maar een raar iets. Ik gebruik het eigenlijk ook nooit ik gebruik meestal mascarpone er voor in de plaats. Ricotte verkoopt ook slecht, dus er zullen wel meer mensen het nut niet van inzien.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:44 schreef Duderella het volgende:
O wat mooi golfer en Bluezz! Heel sfeervol en ik vind de combinatie met wat strakke dingen, zoals de lamp, heel erg mooi!
Sleep is overratedquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Die tafelMaar die stoelen staan er echt niet bij hoor
Moe moe moeStraks naar bedje toe
Daar gaat de volgende koopjesjacht op MP dan ook naartoe. Andere stoelen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Die tafelMaar die stoelen staan er echt niet bij hoor
Slaap lekker, alvast.quote:Moe moe moeStraks naar bedje toe
Kan pwima zo!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaa 4 stoelen nu, meer body
Tafel komt alleen los vd muur als we meer dan 4 eters hebben ivm de doorloop.
Kijk :
[ afbeelding ]
Vroeger had ik dat ook zo, maar dit is wel veel gezelliger.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:47 schreef Duderella het volgende:
Kan pwima zo!
Maar ik vind modern met oud altijd wel leuk!
Waarom de computers niet naar jullie beneden-bibliotheek-kamer (meen ik me te herinneren uit een of ander topic) trouwens? Heb je een ruimere doorgang in de huiskamer. Het lijkt wat ongezellig, als je dan niet in de huiskamer zit te internetten, maar ik moet zeggen dat wij er al helemaal aan gewend zijn. En het voordeel is ook dat je niet de héule dag aan dat internet hangt!
Oh, dan moet je het niet doen natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:49 schreef Bluezz het volgende:
OH Dude, daar moet ik niet aan dénken! De PC naar beneden, no way josé![]()
Ja, dat snap ik wel hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat ook zo, maar dit is wel veel gezelliger.
Kunnen we ook af-en-toe nog even naar de TV lopen en vooral regelmatig naar de keuken.
Nou ik doe dat niet hoor, maar dat zou best het gevaar kunnen zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Ooit een laptop mss, maar dat vind ik voor mezelf nog veel gevaarlijker!![]()
Dan ga ik dat ding in de keuken, voor de tv op de bank, buiten in de tuin, in bed en bad en op de wc gebruiken
Pics or.....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:11 schreef golfer het volgende:
[Bluezz] Schat, ik zit nu te poepen op onze 2e WC op de 2e verdieping, maar het toiletpapier is op. Wil je even wat velletjes van bedeneden komen brengen?[/Bluezz]
*ril*
Ik mot er niet aan denken dat ze een laptop met draadloos Internet gaat krijgen.![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:11 schreef golfer het volgende:
[Bluezz] Schat, ik zit nu te poepen op onze 2e WC op de 2e verdieping, maar het toiletpapier is op. Wil je even wat velletjes van beneden komen brengen?[/Bluezz]
*ril*
Ik mot er niet aan denken dat ze een laptop met draadloos Internet gaat krijgen.![]()
O maar dat is dan wel goed. Kon ik niet van de foto's aflezen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dude, vanuit de zithoek zie je de pc's niet, maar wel de tafel, dat is weer het leuke van deze kamer
En nou hou ik er over op
Wijn met spooks.
De koorts lijkt verdwenen
Wij doen dat ook niet hoor, soms voor de lolquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:26 schreef Duderella het volgende:
Nou ja, Arty en ik zijn doordeweeks na het eten elke dag (want we koken elke dag samen) niet bij elkaar voor de rest van de avond. Dus we communiceren niet met elkaar via de computer. Wat trouwens wel erg leuk is (wij deden dat toen we nog in Den haag en Groningen woonden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |