eerste 3 weken krijg ik bezoek (ze blijven allemaal pitten omdat het tever wordt om heen en terug te gaan) en dan me ma's verjaardagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:37 schreef kres het volgende:
[..]
Doe ff gek... Gooi je agenda overboord. Zal je zien dat het allemaal stuk leuker wordt... Gewoon op een dag wakker worden en dan pas bedenken wat je gaat doen.. niet je leven 4 wkn vooruit plannen... Lijkt me echt heeeeel erg..
Goedzo Mk... Nu al aan de wijn..?
Bij twijfel: niet oversteken!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:12 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij zijn de champignons niet goed meer, ze ruiken zo raar
Woehaha, ze legde het anders prima uit, toch?? Alleen jij begreep het niet!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Damzz wanneer gaat die griet eens wat beter praten zodat ze goed kan vertellen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij twijfel: niet oversteken!!!!
Nee zonder gekheid: niet opeten! Ik heb ooit een voedselvergiftiging opgelopen door het eten van bedorven champignons en geloof me: ik zet liever een kind op de wereld.
En als 'porri' prei betekent dan hoeven er vast ook niet perse champignons in!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]![]()
Ze liggen al in de prullenbak, t wordt nu gewoon een Torta die Porri zonder champignons
Dat is trouwens een hele goede traditie! Helaas heeft dat hier niet zo heel veel zin, omdat we meestal niet samen eten, behalve op vrijdag. Maar dan gooit dochterlief roet in het eten door ons continue op en neer te laten rijden naar dansles en zwemles. Maar straks, als de schoenen uit zijn en het kind door een sopje getrokken is, dan gaat de wijn dus echt wel open!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:03 schreef Bluezz het volgende:
*klokloklokloklokloklokLekkerrrr chardootje... dit is de lekkerste van de hele dag, die eerste ná het werk.
Ooit 'geleerd' in een gezin waar ik werkte, om als ze thuiskwamen van het werk, eerst ff een borreltje te nemen, vóór je gaat koken of iets anders.
Ik heb het er maar in gehouden, dat goeie idee
5 dagen vrij nu
nee die had ik nog dus ik dacht; die gooi ik er erbijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
En als 'porri' prei betekent dan hoeven er vast ook niet perse champignons in!
Smakelijk in ieder geval alvast voor straks!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee die had ik nog dus ik dacht; die gooi ik er erbij
maar de porri mist hem niet denk ik
Wow klinkt goed Bluezz... ga je nog ioets bijzonders doen met die extra vrije dagen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:03 schreef Bluezz het volgende:
*klokloklokloklokloklokLekkerrrr chardootje... dit is de lekkerste van de hele dag, die eerste ná het werk.
Ooit 'geleerd' in een gezin waar ik werkte, om als ze thuiskwamen van het werk, eerst ff een borreltje te nemen, vóór je gaat koken of iets anders.
Ik heb het er maar in gehouden, dat goeie idee
5 dagen vrij nu
Ik hoest nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Lolz, wilde net intikken: hoest met Borisz eik... had je net dus gepost
klinkt lekker Borisz!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoest niet, het gaat lekker vandaag. Het weekend was al begonnen vandaag
. Niet heel veel gedaan
, beetje huishouden en verder beetje niks doen
.
Net lekker gekookt, simpel pasta met courgette, kastanjepaddestoelen een uitje en garnalen. Samen met creme fresh en de verse dille was dat best lekker
.
Oehhh lekker Elfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr gaat nu even naar Little Italy![]()
Moest pancetta hebben voor een kippastei van de week en dan neemt ie ook meteen wat te snaaien mee voor bij de borrel morgen avond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |