eerste 3 weken krijg ik bezoek (ze blijven allemaal pitten omdat het tever wordt om heen en terug te gaan) en dan me ma's verjaardagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:37 schreef kres het volgende:
[..]
Doe ff gek... Gooi je agenda overboord. Zal je zien dat het allemaal stuk leuker wordt... Gewoon op een dag wakker worden en dan pas bedenken wat je gaat doen.. niet je leven 4 wkn vooruit plannen... Lijkt me echt heeeeel erg..
Goedzo Mk... Nu al aan de wijn..?
Bij twijfel: niet oversteken!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:12 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij zijn de champignons niet goed meer, ze ruiken zo raar
Woehaha, ze legde het anders prima uit, toch?? Alleen jij begreep het niet!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Damzz wanneer gaat die griet eens wat beter praten zodat ze goed kan vertellen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij twijfel: niet oversteken!!!!
Nee zonder gekheid: niet opeten! Ik heb ooit een voedselvergiftiging opgelopen door het eten van bedorven champignons en geloof me: ik zet liever een kind op de wereld.
En als 'porri' prei betekent dan hoeven er vast ook niet perse champignons in!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]![]()
Ze liggen al in de prullenbak, t wordt nu gewoon een Torta die Porri zonder champignons
Dat is trouwens een hele goede traditie! Helaas heeft dat hier niet zo heel veel zin, omdat we meestal niet samen eten, behalve op vrijdag. Maar dan gooit dochterlief roet in het eten door ons continue op en neer te laten rijden naar dansles en zwemles. Maar straks, als de schoenen uit zijn en het kind door een sopje getrokken is, dan gaat de wijn dus echt wel open!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:03 schreef Bluezz het volgende:
*klokloklokloklokloklokLekkerrrr chardootje... dit is de lekkerste van de hele dag, die eerste ná het werk.
Ooit 'geleerd' in een gezin waar ik werkte, om als ze thuiskwamen van het werk, eerst ff een borreltje te nemen, vóór je gaat koken of iets anders.
Ik heb het er maar in gehouden, dat goeie idee
5 dagen vrij nu
nee die had ik nog dus ik dacht; die gooi ik er erbijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
En als 'porri' prei betekent dan hoeven er vast ook niet perse champignons in!
Smakelijk in ieder geval alvast voor straks!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee die had ik nog dus ik dacht; die gooi ik er erbij
maar de porri mist hem niet denk ik
Wow klinkt goed Bluezz... ga je nog ioets bijzonders doen met die extra vrije dagen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:03 schreef Bluezz het volgende:
*klokloklokloklokloklokLekkerrrr chardootje... dit is de lekkerste van de hele dag, die eerste ná het werk.
Ooit 'geleerd' in een gezin waar ik werkte, om als ze thuiskwamen van het werk, eerst ff een borreltje te nemen, vóór je gaat koken of iets anders.
Ik heb het er maar in gehouden, dat goeie idee
5 dagen vrij nu
Ik hoest nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Lolz, wilde net intikken: hoest met Borisz eik... had je net dus gepost
klinkt lekker Borisz!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoest niet, het gaat lekker vandaag. Het weekend was al begonnen vandaag
. Niet heel veel gedaan
, beetje huishouden en verder beetje niks doen
.
Net lekker gekookt, simpel pasta met courgette, kastanjepaddestoelen een uitje en garnalen. Samen met creme fresh en de verse dille was dat best lekker
.
Oehhh lekker Elfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr gaat nu even naar Little Italy![]()
Moest pancetta hebben voor een kippastei van de week en dan neemt ie ook meteen wat te snaaien mee voor bij de borrel morgen avond..
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:03 schreef Den_Haag het volgende:
weer ff een snel berichtje vanuit college. mensen nog leuke plannen voor morgen?
jah! (uit)slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:03 schreef Den_Haag het volgende:
weer ff een snel berichtje vanuit college. mensen nog leuke plannen voor morgen?
Jakkes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
jah! (uit)slapeneten
wat seksen
en dat t/m zondagavond
Jah, het is hier doodsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Den_Haag het volgende:
In jouw stekkie val je toch direct neer
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr gaat nu even naar Little Italy![]()
Moest pancetta hebben voor een kippastei van de week en dan neemt ie ook meteen wat te snaaien mee voor bij de borrel morgen avond..
Huh? Er gebeurt toch wel regelmatig een flinke fuck bij jou?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
Jah, het is hier doodsafgezien van die brand gebeurt er hier geen fuck
*proest*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huh? Er gebeurt toch wel regelmatig een flinke fuck bij jou?
ja man, als een soort earthquake, maar dan nog ergerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:11 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is ook zo'n grote gebeurtenis dat de hele buurt kan mee genieten?
vraag het jouw burenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:11 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is ook zo'n grote gebeurtenis dat de hele buurt kan mee genieten?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
ja man, als een soort earthquake, maar dan nog erger
maar ik klaag niet hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu wel klagen. Maar als ik lawaai maak, zeg je er niks van
Hypocrietert
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu wel klagen. Maar als ik lawaai maak, zeg je er niks van
Hypocrietert
Zie je wel.... Ik dacht al dat ik paar kreeftjes miste uit mijn aquarium....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
klinkt lekker Borisz!
Ik heb net een rivierkreeftjessalade gemaakt en inmiddels opgegeten![]()
Straks varkenshaasmedaillons de pan in
Die steken ook na afloop een sigaret op.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef kres het volgende:
[..]
Zie je wel.... Ik dacht al dat ik paar kreeftjes miste uit mijn aquarium....![]()
Waren ze wel lekker....?
Je was me net voor.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die steken ook na afloop een sigaret op.
Dan moet ik beter kijken....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik had alleen maar de garnalen meegenomen... weetikveel waar je die rivierkreeftjes verloren hebt
Sweet dreams...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn trainer wil me dood hebben.![]()
Dus ik drink nog een slokje thee en dat ga ik maar slapen. Over twaalf uur mag ik alweer naar hem toe.En daar betaal ik 'm dus voor hè?
![]()
Nog een stukje Den Uyl lezen (zijn studententijd was, daar wil ik voor het einde van dit weekend doorheen zijn ) en dan lekker indutten. Truste lieve CUL'lers en tot morgen! Weekend!
![]()
![]()
Bio van Anet Bleich?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog een stukje Den Uyl lezen (zijn studententijd was, daar wil ik voor het einde van dit weekend doorheen zijn )
Dudequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn trainer wil me dood hebben.![]()
Dus ik drink nog een slokje thee en dat ga ik maar slapen. Over twaalf uur mag ik alweer naar hem toe.En daar betaal ik 'm dus voor hè?
![]()
Nog een stukje Den Uyl lezen (zijn studententijd was, daar wil ik voor het einde van dit weekend doorheen zijn ) en dan lekker indutten. Truste lieve CUL'lers en tot morgen! Weekend!
![]()
![]()
Oh ja dat hadden we ook deze week..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohh gisteraaf wel weer gelachen met Milou, ik was in de keuken aan het koken, opeens vanuit de huiskamer:
Milou: mamamamammamammaaaaaaaaaaa
Ik snel naar haar toe en had ze mijn foon in haar hand.
Ik zag dat ze 'm uit had gezet, dus ik boos op haar, sowieso dat ze aan mijn foon had gezeten, dat mag niet.
Milou: maar mama, meneer belt!
Ik: Oh echt? Hoe heette die meneer dan?
Milou: meneer! ()
Ik: Milou ben je aan het jokken?
Milou: nee, egnie mama.
Ik: wat zei die meneer dan?
Milou: Milou isse lief!
Ik: jajajaja
Had foon ondertussen aangezet, en die ging af, Kres die belde.
Ik: Joh had jij net gebeld?
Kres: Nee jij, maar ik had Milou aan de foon.
Ik: ahh oke, btw heb je tegen haar gezegd dat ze lief is?
Kres: uhja ik geloof van wel![]()
Damzz wanneer gaat die griet eens wat beter praten zodat ze goed kan vertellen
Nou ik wil graag bij jou zitten nuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Sorry hoor. Ik zit aan de kaas&wijn. Jij?
Ohhhh we staan 1-1 danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
*klopt op knieen: wees welkom! De laatste twee keer dat ik jou zag, was ik steeds dronken.
Oh nee, niet op octo's bruiloft.
Ach, volgens mij heb ik m vrij beschaafd uitgetrokkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
alhoewel ik geen bh heb geshowed
volgens mij had iedereen 'm wel beschaafd uitgetrokken...alleen dat gezwaai met de 'prooi'quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, volgens mij heb ik m vrij beschaafd uitgetrokken
Gut ja, what was I thinking
Ga gerust verder hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, daar kon ik me de dag erna weinig van herinneren
Afijn, laten we het snel over iets beschaafds gaan hebben, voordat we prupke en kres wegjagen
Nou prupke, er is een ding dat je moet weten over de CUL-SC: heule gezellige meetsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Ga gerust verder hoor
ik blijf plakken waar het gezellig is
( en bh-s?? wat zijn dat)
ik met mijn cup van A naar Beter weet het zelfsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Ga gerust verder hoor
ik blijf plakken waar het gezellig is
( en bh-s?? wat zijn dat)
potje thee zetten met een volle fles Pastis errnaast beebquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou prupke, er is een ding dat je moet weten over de CUL-SC: heule gezellige meets
En L de dag erna posten dat ik liep te kotsen heAl dat lekkere eten
fot meets zijn ook gezelligquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou prupke, er is een ding dat je moet weten over de CUL-SC: heule gezellige meets
En L de dag erna posten dat ik liep te kotsen heAl dat lekkere eten
Oh-oh. En de dag erna koken voor DE en haar meneer. Een half uur voordat ze arriveerden, zat ik nog met mijn hoofd in een emmerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
potje thee zetten met een volle fles Pastis errnaast beeb
Dat ga ik proberen te doen iigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh-oh. En de dag erna koken voor DE en haar meneer. Een half uur voordat ze arriveerden, zat ik nog met mijn hoofd in een emmer
Ach, wilde jaren
Prupke kookt vooral alles wat voor de CUL-wedstrijd nodig is, toch? Ik zag heule aantrekkelijke nasi langskomen
Is Absolut nou een beetje fatsoenlijke wodka? Ik heb 't nooit gedronken, maar voor mijn gevoel valt 't in de categorie Smirnoff en Eristoff: veel marketing, maar stiekem niet te zuipen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:06 schreef k_man het volgende:
Hier geen wijn, zelfs geen port, maar Absolut Citron.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef prupke het volgende:
[..]
fot meets zijn ook gezellig
Gezelligheidsmeet met hapjes! 28-02-2009
@mk :
ik kook eigenlijk vanalles , zolang het maar lekker is(en voor mijn schatje en laat dat n u een vullisbak zijn)
en bh-s draag ik al ruim 6 jaar niet meer
bijna elke wodka past bij het fruit dat de sapcentrifuge van binnen heeft gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is Absolut nou een beetje fatsoenlijke wodka? Ik heb 't nooit gedronken, maar voor mijn gevoel valt 't in de categorie Smirnoff en Eristoff: veel marketing, maar stiekem niet te zuipen...
brabantse gezelligheid alomquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Tezz het volgende:
Tis wel lekker dichtbij voor mij Prup, die meet. En hoewel ik geen sushi-fan ben is er ook ander voedsel lees ik. Laat ik nou niet zo van de meets zijn....
je gaat mij wel meeten met mannen en kinderen... kunnen wij ons mooi terug trekken in de keuken met een fles wijn als we aan het koken zijn,quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Tezz het volgende:
Tis wel lekker dichtbij voor mij Prup, die meet. En hoewel ik geen sushi-fan ben is er ook ander voedsel lees ik. Laat ik nou niet zo van de meets zijn....
ik ben ook brabants eejquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
brabantse gezelligheid alom
je betn welkom als je nieuwsgierig bent hoor
maar jij hebt dan ook een sapcentrifuge-fetishquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
bijna elke wodka past bij het fruit dat de sapcentrifuge van binnen heeft gezien
Ik wilde net zeggen: de eerste die ik meet is MK!!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je gaat mij wel meeten met mannen en kinderen... kunnen wij ons mooi terug trekken in de keuken met een fles wijn als we aan het koken zijn,
grogje van maken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, CULlertjes: wij vonden laatst ineens een fles die we voor wijn hadden gehouden, maar wat moutjenever bleekKent iemand dat? Wat doe je daarmee? Gewoon teilen?
Is best OK puur, vond ik. Ik liet de meneer een grote adten omdat ie snotverkouden is, hij ging bekant over z'n nek
ik heb 1 keer wodka gedronken....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
bijna elke wodka past bij het fruit dat de sapcentrifuge van binnen heeft gezien
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: de eerste die ik meet is MK!!!!!
(en prup heb ik al ooit gemeet dus dat telt sowieso niet)
Maak je geen zorgen.. Ik zit heel aandachtig naar die bh's te lezen....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, daar kon ik me de dag erna weinig van herinneren
Afijn, laten we het snel over iets beschaafds gaan hebben, voordat we prupke en kres wegjagen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb 1 keer wodka gedronken....
een halve fles ...
toen droomde ik dat ik moest kotsen ..en toen ik wakker werd bleek dat ik niet gedroomd had
Om 6 uur in bad gaan liggen (nog aardid kegel) en om 9 uur op de mavo (is al lang geleden dus) een wiskunde SO doen .....
Truste lieverdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:16 schreef Tezz het volgende:
Het was me trouwens weer een waar genoegen in de SC, maar ik ga naar bed. Het roept me al een half uur. Daarnaast moet ik ook Koud Hart van Tess Gerritsen nog uitlezen, dus........trusten schatjes!
Dat had je me toen wel eens mogen vertellenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
je moet ook geen halve fles doen muts
Ik ben best wel lief hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef prupke het volgende:
[..]
en jij bent daarom ook welkom
* prupke bang in een hoekje kruipt
Ik ook , maar velen zijn bang voor mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben best wel lief hoor
Smaakt best goed, vind ik. Al is het misschien een beetje vreemd om over goede wodka te spreken. Wodka wordt gemaakt door aardappels, graan oid net zo lang te destilleren tot er vrijwel pure alcohol overblijft. Dat wordt dan weer aangelengd met water. Dus 'goede' wodka zou kleur- en geurloos moeten zijn en vooral smaken naar alcohol.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
Is Absolut nou een beetje fatsoenlijke wodka? Ik heb 't nooit gedronken, maar voor mijn gevoel valt 't in de categorie Smirnoff en Eristoff: veel marketing, maar stiekem niet te zuipen...
Vrouw naar mijn hart...quote:ik zit gewoon simpel aan het bierbtw
Oh, als je wat terugzoekt, moeten die foto's nog wel op fok! te vinden zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef kres het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen.. Ik zit heel aandachtig naar die bh's te lezen....
Wacht dan heel geduldig op het moment dat ik Pics or it didn't happen kan roepen...
![]()
(mijn zieltje kan whet wel aan hoor....)
jaegerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef kres het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart...
Ik Hertog Jan.... en jij ?
Allemaal leuk en aardig (en theoretisch heb je heusch gelijk), maar Smirnoff is bijvoorbeeld echt ranziger, scherper, bitterder. Doe mij dan maar Stoliquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Smaakt best goed, vind ik. Al is het misschien een beetje vreemd om over goede wodka te spreken. Wodka wordt gemaakt door aardappels, graan oid net zo lang te destilleren tot er vrijwel pure alcohol overblijft. Dat wordt dan weer aangelengd met water. Dus 'goede' wodka zou kleur- en geurloos moeten zijn en vooral smaken naar alcohol.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:16 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed cultjes
fijn weekend allemaal
Weltrusten dames...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:16 schreef Tezz het volgende:
Het was me trouwens weer een waar genoegen in de SC, maar ik ga naar bed. Het roept me al een half uur. Daarnaast moet ik ook Koud Hart van Tess Gerritsen nog uitlezen, dus........trusten schatjes!
smaakt iig goedquote:
Uhh ja.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Kres, ouwe negert, ben je er nog?Gesjallig!
Iets uit Brabant...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef prupke het volgende:
[..]
smaakt iig goed
en ik krijg er geen kabouters van(oh en bier zit al in een glas
, maw ik zuip het uit de fles )
ik heb stikem ook gekekenquote:
Huh, weet je dat ik helemaal niet wist wat ze nou zongen?quote:
Jij kijkt nooit voetbal?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, weet je dat ik helemaal niet wist wat ze nou zongen?
Ik kwam er pas laatst achter dat dit overbekende deuntje uit een vrij bekende opera komtWisten jullie dat?
Ik ook niet.... Voetbalquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jawel, ik ken het deuntje wel; ik wist alleen niet dat het van Verdi was. Jij wel dan?
een kater dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef kres het volgende:
[..]
Iets uit Brabant...![]()
Die van mij zit lekker in een Palm glas...
jij kende 'm alquote:
* kres loopt een knuffel mis....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je me nu vertelt dat je wel van rugby houdt, dan moet ik je even lekker stevig knuffelen
of je springt bruut op de helft wat al slaaptquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij kende 'm al![]()
ik wil naar bed, maar mijn kant van het bed ligt de schone was
Zal ik dat eens bruut ernaast gooien
Welk deel van Brabant zit jij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
een kater dus
kabouters met hele grote hamers in je hoofd
Ohh you bad ass nasty girl..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij kende 'm al![]()
ik wil naar bed, maar mijn kant van het bed ligt de schone was
Zal ik dat eens bruut ernaast gooien
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
of je springt bruut op de helft wat al slaapt
de stad van de sigaren...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef kres het volgende:
[..]
Welk deel van Brabant zit jij dan?
Deel dat ik het beste ken is Bergen op Zoom en beetje daar omheen..
Kinky hoor...... (of is mijn zieke geest de enige die daar iets in ziet..?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
of je springt bruut op de helft wat al slaapt
Brabant is een hele gekke provincie.. Binnen Brabant heeft iedere gemeente zo zijn eigen iets wat vreemde en ongewone gebruiken...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:55 schreef prupke het volgende:
[..]
de stad van de sigaren...
striepersgat
otw valkenswaard
Why ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook niet idolaat van Brabant. Maar dat is eigenlijk alleen maar omdat ik Eindhoven zo vreselijk vind
speciaal voor mascaraklodder :quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef kres het volgende:
[..]
Brabant is een hele gekke provincie.. Binnen Brabant heeft iedere gemeente zo zijn eigen iets wat vreemde en ongewone gebruiken...
Ik vind jullie raar...![]()
Utrecht rules....![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:04 schreef prupke het volgende:
[..]
speciaal voor mascaraklodder :
met je utrechts
ff op 50 seconden luisteren
Vlaams-Brabant. Maar daar ben ik ook niet enthousiast overquote:
Lieverd kres heeft het geschreven... (ik dus) MK heeft er niks mee te maken...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:04 schreef prupke het volgende:
[..]
speciaal voor mascaraklodder :
met je utrechts
ff op 50 seconden luisteren
fles nr 7quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:13 schreef kres het volgende:
[..]
Lieverd kres heeft het geschreven... (ik dus) MK heeft er niks mee te maken...![]()
Biertje nr... ?
Vanmiddag weer six nationsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
OhIk ben dol op rugby
Ik kwam in Stellenbosch in een restaurant Percy Montgomery tegen![]()
Maar als je niet van rugby houdt, weet je niet wie dat is
Ik herkende 'm aan z'n gespierde armen; hij had namelijk een grote zonnebril op
Ohh zo had ik het nog niet gezien.. ha ha ha haquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:16 schreef prupke het volgende:
[..]
fles nr 7
maar het gaat over mascara ,,,vandaar voor mascara_klodder
Damn wat is iedereen gezond hier.......quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik volg de Six Nations maar half; doe mij maar Tri-Nations en Super 14. Maar dat laatste kun je hier echt nergens kijken
Afijn, ik ga naar bed! Morgen moet ik van mezelf naar Bodyshapeles. Even m'n wijn opdrinken, nog.
Popje, ik ben haske dikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:26 schreef kres het volgende:
[..]
Damn wat is iedereen gezond hier.......
Ik begin me nu echt te
ik mag van mijn WII niet meer afvallen ....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Popje, ik ben haske dikDaarom probeer ik mijn body te shapen
Zegt/vindt niet dat iedere vrouw van zich zelf....?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Popje, ik ben haske dikDaarom probeer ik mijn body te shapen
Word tijd dat ik ook ff naar mijn BMI kijk...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
ik mag van mijn WII niet meer afvallen ....
dan kom ik onder mijn BMI .....
wat ik ook probeer eten zuipen niet sporten......
lieve opmerking maar :quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ik benijd je prupke (hoewel sporten ook wel een manier is om aan te komen, dat wel).
Ik ben niet moddervet trouwens hoorMaar ik wil nog wel een paar kilo kwijt.
Dat zijn nog's wijze woorden op de vroege zaterdag ochtend...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef prupke het volgende:
[..]
lieve opmerking maar :
je moet mensen niet benijden , je moet zorgen dat je tevreden bent met jezelf
en maak je niet druk om een paar onsjes of kilo's...je bent wie je bent en dan daarbij gaat het meer om je personalia dan je omvang (dik of dun)
*checkt FoBo... Hmm, niet dik, toch? Of juist dun?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:34 schreef kres het volgende:
Hmmm....![]()
Not cool maar dat wist ik al beetje..
de waarheid mag op elk tijdstip van een dag worden gezegdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:35 schreef kres het volgende:
[..]
Dat zijn nog's wijze woorden op de vroege zaterdag ochtend...
Iets te veel....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*checkt FoBo... Hmm, niet dik, toch? Of juist dun?
Prupke, is ook zo. Maar ik heb een beetje een winterdip en al dat gesport vrolijkt me op. En als ik dan ook nog een beetje afval, word ik helemaal vrolijk
Ohhquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:38 schreef prupke het volgende:
[..]
de waarheid mag op elk tijdstip van een dag worden gezegd
Sleep tight and don't let the bed bugs bite...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
Welterusten jongelui!
Moet toch op tijd uit bed komen voor bodyshape
Iets met teveel gewicht aan de botten en zo.....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:45 schreef golfer het volgende:
Waar gaat het hier over?
En Prupke ook hier?
Ik heb eerst Smaken Verschillen, daarna LOST en tenslotte ER even bekeken, vandaar mijn afwezigheid.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:50 schreef kres het volgende:
Iets met teveel gewicht aan de botten en zo.....
Golfer moest je plassen en toen de Pc maar aangezet ...?![]()
Je was opvallend afwezig hier vanavond.... (niet dat je ons wat verplicht bent....)
Omdat mannen zeggen alleen op slank te vallen, omdat reclame en modewereld alleen slank promoten, omdat we een welvarend land zijn waar slank staat voor zelfdiscipline en dik voor losbandigheid, omdat op fok mannen alquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:30 schreef kres het volgende:
Zegt/vindt niet dat iedere vrouw van zich zelf....?
Merk dat vrouwen vaak minder tevreden zijn over hun eigen lichaam dan mannen....
Waarom is dat.. ?
Nou daarvan val ik regelmatig van mijn stoel ja. Jochies die bij een foto van een (in mijn ogen) volkomen normaal meisje totaal uit hun dak gaan "Vette zeug", "vies wijfquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat mannen zeggen alleen op slank te vallen, omdat reclame en modewereld alleen slank promoten, omdat we een welvarend land zijn waar slank staat voor zelfdiscipline en dik voor losbandigheid, omdat op fok mannen aldoen bij een vrouw met maat 38 (serieus
), omdat medici en bladen roepen dat je snel dood gaat met een bmi boven de 25 (was aantal jaren geleden nog 27) en omdat vrouwen nou eenmaal graag mooi zijn en het heersende modebeeld is slank-slanker-slankst-anorexia.
Je wordt overigens als vrouw ouder met een bmi van 26 dan met een bmi van 23, maar dat lees je zelden ergens.
Dit gaat niet over al dan niet slank zijn (dat zou juist niet eens relevant moeten zijn om expliciet te melden), dit gaat over zelfbeeld. Dat zijn twee verschillende dingen. Je kan knap en rijk en slim en grappig en getalenteerd en succesvol zijn, en je toch een mislukkeling voelen.Zo werkt het zelfbeeld bij jonge meiden ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Mogguh![]()
Jeetje Isa, wat een relaas ik ga me nu bijna schuldig voelen dat ik slank ben![]()
Bijna dan he....
Isa for president....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij denkt Steer bij volslank aan: 'kan net niet meedoen op de catwalk'
En Dude, ik kan me daar ook zo over opwinden, een in mijn ogen volkomen normaal postuur meisje een dikke vette zeug noemenEn het gaat idd om zelfbeeld, ik bedoel nergens te zeggen dat slank beter of slechter is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kres op 14-02-2009 18:41:54 ]Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Noujaaa zeg. Die hele Sophie Dahl is echt niet veel ronder dan jij of Lein hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij denkt Steer bij volslank aan: 'kan net niet meedoen op de catwalk'
Ga jij erheen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:52 schreef kres het volgende:
FF een offtoppic vraag..... (Voor zover je in SC off toppic kan gaan)
Zijn er mensen hier die naar Lowlands gaan ?
IK BEN NIET ROND! IK HEB ZWARE BOTTEN JAHquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Noujaaa zeg. Die hele Sophie Dahl is echt niet veel ronder dan jij of Lein hoor.
Oeps, haal ik Lein ook bij deze discussie.
Ik zou toch niet naar Lowlands gaan, maar op dit moment ga ik niet vanwege geen goed bed en een hernia.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef k_man het volgende:
Het grote nadeel van die festivals zijn decampings
.
Vind de camping juist een onderdeel van een festival...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef k_man het volgende:
Het grote nadeel van die festivals zijn decampings
.
Ik vind de bands die komen niet leuk. Ik zou best naar Waldrock willen ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
+1, ik ben er nog nooit geweest. te massaal naar mijn zin
Arctic Monkeys is gewoon een must...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is er een bepaalde band waarvoor je gaat?
Misschien omdat je niet echt jezelf kan zijn?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:36 schreef cybermans het volgende:
zo me ouders zijn weer pleitos... waarom ben ik altijd zo moe als ze weg zijn...
k(r)amperen is best leuk... zolang het maar niet gaat regenen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet echt jezelf kan zijn?
Regen is leuk als je kampeert, als je nog even kan liggen en je tent droog is als je moet inpakken......
Eenmaal thuis moet je die weer uitpakken en laten drogen anders kan je hem net zo goed bij de vuilnis zetten..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:54 schreef cybermans het volgende:
[..]
paar jaar terug een drijfnatte vergrote zilvermeeuw (de waard) moeten inpakken.... niet meer te tillen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
O en kamperen daar doen we ook al jaren niet meer aan, want daar is deze mevroi een beetje te verwend voor geworden.
Interessant k_man! Ben benieuwd wat je ervan vindt. Een toenmalig studiegenoot van mij woont er al jaren met veel plezier (hij is correspondent voor NRC en inmiddels getrouwd met een Iraanse die fotografe is). Misschien vind je het leuk zijn blog te lezen over het leven in Teheran: http://onzemaninteheran.com/quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:56 schreef k_man het volgende:
Dadelijk op de BBC het tweede deel van een reportageserie over Iran.
Voorbereiding op het aankomende reisje.
De Waard tentenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:54 schreef cybermans het volgende:
[..]
paar jaar terug een drijfnatte vergrote zilvermeeuw (de waard) moeten inpakken.... niet meer te tillen
Was de Studio Sport-afdeling leuk??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef golfer het volgende:
Zo weer thuis.
Middagje met Bluezzezoon en schoondochter doorgebracht bij Beeld en Geluid in Hilversumen daarna op de Ouwe Gracht in Utrecht bij een erg matige tapaztent gegeten.
Nu uitbuiken met een whiskietje erbij.
Hoe is de studio sport tentoonstelling ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef golfer het volgende:
Zo weer thuis.
Middagje met Bluezzezoon en schoondochter doorgebracht bij Beeld en Geluid in Hilversumen daarna op de Ouwe Gracht in Utrecht bij een erg matige tapaztent gegeten.
Nu uitbuiken met een whiskietje erbij.
ik wil heel graag maar heb er voorlopig ff geen geld voor, voor t kaatje en gezien de eerste 10.000 in een week uiterkocht zijn baart t me wel n beetje zorgenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:52 schreef kres het volgende:
FF een offtoppic vraag..... (Voor zover je in SC off toppic kan gaan)
Zijn er mensen hier die naar Lowlands gaan ?
ben d;r niet zo goed in geloof ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij trekt de boel kennelijk ook niet vlot prupke.
kosten die kaarten 185 euro??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil heel graag maar heb er voorlopig ff geen geld voor, voor t kaatje en gezien de eerste 10.000 in een week uiterkocht zijn baart t me wel n beetje zorgen
Mocht je nog eens gaan dan zou je eigenlijk (jij als bovengemiddelde media/pers-geïntereseerde zeker) een keer zo'n rondleiding moeten boeken. Volgens mij moet dat wel in een klein groepje. Maar dat is hartstikke leuk. Neerlands audiovisueel erfgoed ligt er opgeslagen en menigeen treft daar oude bekende (familie)filmpjes of geluidsopnamen aan. Ze proberen nu echt alles op te slaan en te archiveren. Ontzettend interessant!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
Studio Sport tentoonstelling is wel leuk, niet spectaculair.
Je kunt wel leuk wat archiefbeelden terug kijken van historische psportmomenten. Wat ook wel grappig is dat, omdat deze weken schaatsen centraal staat, er een klein ijsbaantje naast B&G (Nee, geen Bluezz en Golfer) is gemaakt met een echte koek en zopie tent.
Verder kan je wat interactieve dingen doen. Zo heb ik bijvoorbeeld berg-op een wedstrijdje wielrennen gewonnen van Lance Armstrong.
Verder blijft Beeld en geluid leuk, maar als je er een aantal keer bent geweest is dat wel weer genoeg.
De kids waren er nog nooit geweest en vonden het, geloof ik, wel grappig.
En Dude, nee we hebben geen rondleiding in de echte archieven gekregen en het voornamelijk beperkt tot de Expierence.
3X raden wie won, en 3X raden wie aan het zuurstof moestquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:16 schreef borisz het volgende:
Fietsen tegen Lance Armstrong doet mij denken aan fietsen tegen Theo Bos in het sportmuseum in het olympisch stadion.
En daar zijn de loverboys weer o zo blij mee....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Die +/- 13 jarige meisjes zijn al zo onzeker
Ik vind het veel geldquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
150 voor n etickest wil je t thuis laten sturen 2 euro extra
Gebookmarkt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Interessant k_man! Ben benieuwd wat je ervan vindt. Een toenmalig studiegenoot van mij woont er al jaren met veel plezier (hij is correspondent voor NRC en inmiddels getrouwd met een Iraanse die fotografe is). Misschien vind je het leuk zijn blog te lezen over het leven in Teheran: http://onzemaninteheran.com/
het is het zeker waard, maar ga op studiereis naar Marokko en dat moet voor 8 maart eerst betaald worden dus heb t geld voor kaartje ff niet dus kan alleen hopen dat tegen de tijd dat ik t geld heb, het nog niet uitverkocht isquote:
U riep ^4 ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is dan ook geen echt museum, natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:22 schreef k_man het volgende:
Ik vond die Beeld en Geluid toestand trouwens nogal een deceptie. Het moet welhaast één van de meest belabberd ontworpen interactieve musea van Nederland zijn. Er is gewoon héél slecht over nagedacht.
Prachtig gebouw inderdaad. Echt een ode aan de Nederlandse mediageschiedenis.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is dan ook geen echt museum, natuurlijk.
Het is eigenlijk gewoon de opslagplaats/het archief van onze beeld- en geluidstoestanden van de omroep.
Dat daarbij een stukje open gesteld is voor het publiek (de experience) is mooi meegenomen.
En qua architectuur vind ik het een schitterend gebouw.
Enorm goed maar niet moe.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
enorm goed en moe![]()
En Duderinnetje ?/
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Prachtig gebouw inderdaad. Echt een ode aan de Nederlandse mediageschiedenis.
De architectuur is inderdaad schitterend, daarover geen klachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is dan ook geen echt museum, natuurlijk.
Het is eigenlijk gewoon de opslagplaats/het archief van onze beeld- en geluidstoestanden van de omroep.
Dat daarbij een stukje open gesteld is voor het publiek (de experience) is mooi meegenomen.
En qua architectuur vind ik het een schitterend gebouw.
Bloes ik kom dan in een algemene lijst filmpjes, of kijk ik nu ergens overheen?quote:
Hij is nog steeds aan het uploadenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Bloes ik kom dan in een algemene lijst filmpjes, of kijk ik nu ergens overheen?
In welke slijterij kan ik haar kopen?quote:
Nee, had liever winstpartijtje gezien. Van Gaal had El Hamdoeidoei eerder moeten wisselen voor Pelle of Ari. Koevermans was natuurlijk weer errug goed.quote:
Ah oké, dan moet ik later nog eens kijken. Ben wel erg benieuwd!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het uploadenStaat al wel in mijn lijst maar doet het nog niet.... mss duurt het nog eventjes, of het werkt gewoon morgen pas
Is niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah oké, dan moet ik later nog eens kijken. Ben wel erg benieuwd!
Je lijkt net Louis welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, had liever winstpartijtje gezien. Van Gaal had El Hamdoeidoei eerder moeten wisselen voor Pelle of Ari. Koevermans was natuurlijk weer errug goed.
Iedereen doet alsof AZ nu al kampioen is, maar er moet nog hard gewerkt worden.
De familie Tokkie is er niks bij.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
De familie Tokkie is er niks bij.
ziet er toch geinig uitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
ff snel zorgen dat dit topic vol raakt.
Bejaarden die gek doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
De hele familie in de achtbaan maar alleen golfer duikt![]()
Wat een leuk filmpje! Dat moet je koesteren hoor, prachtig melig gedoe zo met de kinderen.
de enige versiering die ons Nol (1 van de 4) kan krijgen zijn betonnen schoentjes ...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Ow ja cat jewelryHad ik niet achter je gezocht eigenlijk
Het is voor degene die jou níet trachtte te vermoorden middels een slagaderlijke bloeding.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga niet naar Lowlands, ik douche me graag dagelijks en dan in een beetje schone douche
En Dude.... cat jewelry??Gedraagt ze zich al verhevener? (en is het voor de lieve of de minder lieve kat?)
Het blijft een kind, nietwaar?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Dat filmpjeGolfer heeft volgens mij de meeste fantasie
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:56 schreef prupke het volgende:
de enige versiering die ons Nol (1 van de 4) kan krijgen zijn betonnen schoentjes ...
misschien dat hij dan minder hard door het huis heen sjeest
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Ow ja cat jewelryHad ik niet achter je gezocht eigenlijk
rare beesten zijn en blijven zequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Vanavond komen we thuis, en Xena begroet ons bij de deur, doen we het licht aan in de huiskamer, ligt haar (voor ons vreemde kat) rode lovercat weer op de bank
Alletwee geaaid, lopen ze samen weer via het kattenluik naar buiten, alsof het heel normaal is![]()
Kopen wat je kopen kan nu YEAHquote:Op zondag 15 februari 2009 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ook niet.
Mijn afdaling naar de krochten der decadentie neemt echt hand over hand toe en ik heb het dieptepunt wel echt bereikt nu hoor.
Recessie I haz it vrom now.
Die scoor je nog wel genoegquote:Op zondag 15 februari 2009 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar prup onderbrak mijn 4 op een rij
Doe es? Een boek schrijven?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:03 schreef prupke het volgende:
rare beesten zijn en blijven ze
ik kan bijna een boek schrijven net als campert over katten en hun rariteiten en streken enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |