eerste 3 weken krijg ik bezoek (ze blijven allemaal pitten omdat het tever wordt om heen en terug te gaan) en dan me ma's verjaardagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:37 schreef kres het volgende:
[..]
Doe ff gek... Gooi je agenda overboord. Zal je zien dat het allemaal stuk leuker wordt... Gewoon op een dag wakker worden en dan pas bedenken wat je gaat doen.. niet je leven 4 wkn vooruit plannen... Lijkt me echt heeeeel erg..
Goedzo Mk... Nu al aan de wijn..?
Bij twijfel: niet oversteken!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:12 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij zijn de champignons niet goed meer, ze ruiken zo raar
Woehaha, ze legde het anders prima uit, toch?? Alleen jij begreep het niet!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Damzz wanneer gaat die griet eens wat beter praten zodat ze goed kan vertellen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij twijfel: niet oversteken!!!!
Nee zonder gekheid: niet opeten! Ik heb ooit een voedselvergiftiging opgelopen door het eten van bedorven champignons en geloof me: ik zet liever een kind op de wereld.
En als 'porri' prei betekent dan hoeven er vast ook niet perse champignons in!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]![]()
Ze liggen al in de prullenbak, t wordt nu gewoon een Torta die Porri zonder champignons
Dat is trouwens een hele goede traditie! Helaas heeft dat hier niet zo heel veel zin, omdat we meestal niet samen eten, behalve op vrijdag. Maar dan gooit dochterlief roet in het eten door ons continue op en neer te laten rijden naar dansles en zwemles. Maar straks, als de schoenen uit zijn en het kind door een sopje getrokken is, dan gaat de wijn dus echt wel open!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:03 schreef Bluezz het volgende:
*klokloklokloklokloklokLekkerrrr chardootje... dit is de lekkerste van de hele dag, die eerste ná het werk.
Ooit 'geleerd' in een gezin waar ik werkte, om als ze thuiskwamen van het werk, eerst ff een borreltje te nemen, vóór je gaat koken of iets anders.
Ik heb het er maar in gehouden, dat goeie idee
5 dagen vrij nu
nee die had ik nog dus ik dacht; die gooi ik er erbijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
En als 'porri' prei betekent dan hoeven er vast ook niet perse champignons in!
Smakelijk in ieder geval alvast voor straks!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee die had ik nog dus ik dacht; die gooi ik er erbij
maar de porri mist hem niet denk ik
Wow klinkt goed Bluezz... ga je nog ioets bijzonders doen met die extra vrije dagen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:03 schreef Bluezz het volgende:
*klokloklokloklokloklokLekkerrrr chardootje... dit is de lekkerste van de hele dag, die eerste ná het werk.
Ooit 'geleerd' in een gezin waar ik werkte, om als ze thuiskwamen van het werk, eerst ff een borreltje te nemen, vóór je gaat koken of iets anders.
Ik heb het er maar in gehouden, dat goeie idee
5 dagen vrij nu
Ik hoest nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Lolz, wilde net intikken: hoest met Borisz eik... had je net dus gepost
klinkt lekker Borisz!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoest niet, het gaat lekker vandaag. Het weekend was al begonnen vandaag
. Niet heel veel gedaan
, beetje huishouden en verder beetje niks doen
.
Net lekker gekookt, simpel pasta met courgette, kastanjepaddestoelen een uitje en garnalen. Samen met creme fresh en de verse dille was dat best lekker
.
Oehhh lekker Elfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr gaat nu even naar Little Italy![]()
Moest pancetta hebben voor een kippastei van de week en dan neemt ie ook meteen wat te snaaien mee voor bij de borrel morgen avond..
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:03 schreef Den_Haag het volgende:
weer ff een snel berichtje vanuit college. mensen nog leuke plannen voor morgen?
jah! (uit)slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:03 schreef Den_Haag het volgende:
weer ff een snel berichtje vanuit college. mensen nog leuke plannen voor morgen?
Jakkes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
jah! (uit)slapeneten
wat seksen
en dat t/m zondagavond
Jah, het is hier doodsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Den_Haag het volgende:
In jouw stekkie val je toch direct neer
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr gaat nu even naar Little Italy![]()
Moest pancetta hebben voor een kippastei van de week en dan neemt ie ook meteen wat te snaaien mee voor bij de borrel morgen avond..
Huh? Er gebeurt toch wel regelmatig een flinke fuck bij jou?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
Jah, het is hier doodsafgezien van die brand gebeurt er hier geen fuck
*proest*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huh? Er gebeurt toch wel regelmatig een flinke fuck bij jou?
ja man, als een soort earthquake, maar dan nog ergerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:11 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is ook zo'n grote gebeurtenis dat de hele buurt kan mee genieten?
vraag het jouw burenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:11 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is ook zo'n grote gebeurtenis dat de hele buurt kan mee genieten?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
ja man, als een soort earthquake, maar dan nog erger
maar ik klaag niet hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu wel klagen. Maar als ik lawaai maak, zeg je er niks van
Hypocrietert
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu wel klagen. Maar als ik lawaai maak, zeg je er niks van
Hypocrietert
Zie je wel.... Ik dacht al dat ik paar kreeftjes miste uit mijn aquarium....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
klinkt lekker Borisz!
Ik heb net een rivierkreeftjessalade gemaakt en inmiddels opgegeten![]()
Straks varkenshaasmedaillons de pan in
Die steken ook na afloop een sigaret op.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef kres het volgende:
[..]
Zie je wel.... Ik dacht al dat ik paar kreeftjes miste uit mijn aquarium....![]()
Waren ze wel lekker....?
Je was me net voor.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die steken ook na afloop een sigaret op.
Dan moet ik beter kijken....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik had alleen maar de garnalen meegenomen... weetikveel waar je die rivierkreeftjes verloren hebt
Sweet dreams...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn trainer wil me dood hebben.![]()
Dus ik drink nog een slokje thee en dat ga ik maar slapen. Over twaalf uur mag ik alweer naar hem toe.En daar betaal ik 'm dus voor hè?
![]()
Nog een stukje Den Uyl lezen (zijn studententijd was, daar wil ik voor het einde van dit weekend doorheen zijn ) en dan lekker indutten. Truste lieve CUL'lers en tot morgen! Weekend!
![]()
![]()
Bio van Anet Bleich?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog een stukje Den Uyl lezen (zijn studententijd was, daar wil ik voor het einde van dit weekend doorheen zijn )
Dudequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn trainer wil me dood hebben.![]()
Dus ik drink nog een slokje thee en dat ga ik maar slapen. Over twaalf uur mag ik alweer naar hem toe.En daar betaal ik 'm dus voor hè?
![]()
Nog een stukje Den Uyl lezen (zijn studententijd was, daar wil ik voor het einde van dit weekend doorheen zijn ) en dan lekker indutten. Truste lieve CUL'lers en tot morgen! Weekend!
![]()
![]()
Oh ja dat hadden we ook deze week..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohh gisteraaf wel weer gelachen met Milou, ik was in de keuken aan het koken, opeens vanuit de huiskamer:
Milou: mamamamammamammaaaaaaaaaaa
Ik snel naar haar toe en had ze mijn foon in haar hand.
Ik zag dat ze 'm uit had gezet, dus ik boos op haar, sowieso dat ze aan mijn foon had gezeten, dat mag niet.
Milou: maar mama, meneer belt!
Ik: Oh echt? Hoe heette die meneer dan?
Milou: meneer! ()
Ik: Milou ben je aan het jokken?
Milou: nee, egnie mama.
Ik: wat zei die meneer dan?
Milou: Milou isse lief!
Ik: jajajaja
Had foon ondertussen aangezet, en die ging af, Kres die belde.
Ik: Joh had jij net gebeld?
Kres: Nee jij, maar ik had Milou aan de foon.
Ik: ahh oke, btw heb je tegen haar gezegd dat ze lief is?
Kres: uhja ik geloof van wel![]()
Damzz wanneer gaat die griet eens wat beter praten zodat ze goed kan vertellen
Nou ik wil graag bij jou zitten nuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Sorry hoor. Ik zit aan de kaas&wijn. Jij?
Ohhhh we staan 1-1 danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
*klopt op knieen: wees welkom! De laatste twee keer dat ik jou zag, was ik steeds dronken.
Oh nee, niet op octo's bruiloft.
Ach, volgens mij heb ik m vrij beschaafd uitgetrokkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
alhoewel ik geen bh heb geshowed
volgens mij had iedereen 'm wel beschaafd uitgetrokken...alleen dat gezwaai met de 'prooi'quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, volgens mij heb ik m vrij beschaafd uitgetrokken
Gut ja, what was I thinking
Ga gerust verder hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, daar kon ik me de dag erna weinig van herinneren
Afijn, laten we het snel over iets beschaafds gaan hebben, voordat we prupke en kres wegjagen
Nou prupke, er is een ding dat je moet weten over de CUL-SC: heule gezellige meetsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Ga gerust verder hoor
ik blijf plakken waar het gezellig is
( en bh-s?? wat zijn dat)
ik met mijn cup van A naar Beter weet het zelfsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Ga gerust verder hoor
ik blijf plakken waar het gezellig is
( en bh-s?? wat zijn dat)
potje thee zetten met een volle fles Pastis errnaast beebquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou prupke, er is een ding dat je moet weten over de CUL-SC: heule gezellige meets
En L de dag erna posten dat ik liep te kotsen heAl dat lekkere eten
fot meets zijn ook gezelligquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou prupke, er is een ding dat je moet weten over de CUL-SC: heule gezellige meets
En L de dag erna posten dat ik liep te kotsen heAl dat lekkere eten
Oh-oh. En de dag erna koken voor DE en haar meneer. Een half uur voordat ze arriveerden, zat ik nog met mijn hoofd in een emmerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
potje thee zetten met een volle fles Pastis errnaast beeb
Dat ga ik proberen te doen iigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh-oh. En de dag erna koken voor DE en haar meneer. Een half uur voordat ze arriveerden, zat ik nog met mijn hoofd in een emmer
Ach, wilde jaren
Prupke kookt vooral alles wat voor de CUL-wedstrijd nodig is, toch? Ik zag heule aantrekkelijke nasi langskomen
Is Absolut nou een beetje fatsoenlijke wodka? Ik heb 't nooit gedronken, maar voor mijn gevoel valt 't in de categorie Smirnoff en Eristoff: veel marketing, maar stiekem niet te zuipen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:06 schreef k_man het volgende:
Hier geen wijn, zelfs geen port, maar Absolut Citron.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef prupke het volgende:
[..]
fot meets zijn ook gezellig
Gezelligheidsmeet met hapjes! 28-02-2009
@mk :
ik kook eigenlijk vanalles , zolang het maar lekker is(en voor mijn schatje en laat dat n u een vullisbak zijn)
en bh-s draag ik al ruim 6 jaar niet meer
bijna elke wodka past bij het fruit dat de sapcentrifuge van binnen heeft gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is Absolut nou een beetje fatsoenlijke wodka? Ik heb 't nooit gedronken, maar voor mijn gevoel valt 't in de categorie Smirnoff en Eristoff: veel marketing, maar stiekem niet te zuipen...
brabantse gezelligheid alomquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Tezz het volgende:
Tis wel lekker dichtbij voor mij Prup, die meet. En hoewel ik geen sushi-fan ben is er ook ander voedsel lees ik. Laat ik nou niet zo van de meets zijn....
je gaat mij wel meeten met mannen en kinderen... kunnen wij ons mooi terug trekken in de keuken met een fles wijn als we aan het koken zijn,quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Tezz het volgende:
Tis wel lekker dichtbij voor mij Prup, die meet. En hoewel ik geen sushi-fan ben is er ook ander voedsel lees ik. Laat ik nou niet zo van de meets zijn....
ik ben ook brabants eejquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
brabantse gezelligheid alom
je betn welkom als je nieuwsgierig bent hoor
maar jij hebt dan ook een sapcentrifuge-fetishquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
bijna elke wodka past bij het fruit dat de sapcentrifuge van binnen heeft gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |