quote:
Netjes geparkeerd!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:21 schreef freecell het volgende:
Ja joh, ze kan zó goed autorijden....
[ afbeelding ]
LOLquote:Op maandag 13 juli 2009 20:21 schreef freecell het volgende:
Ja joh, ze kan zó goed autorijden....
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
Dat was in Siberiëquote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met de dikke sjaal om die ik gebreid heb!
Was die sjaal van jouquote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met de dikke sjaal om die ik gebreid heb!
Frankrijk bij Nijeberkoop hebben we gehad. Er is ook een Frankrijk bij Harderwijk volgens mijquote:Op maandag 13 juli 2009 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
Freecell, het topic van de wereldreis laat mijn computer vastlopen. Zijn jullie al in Frankrijk geweest?
Klopt.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Frankrijk bij Nijeberkoop hebben we gehad. Er is ook een Frankrijk bij Harderwijk volgens mij
Absoluut niet haha! Tenminste niet in de buurt van mijn hoofdquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Amerika bij Roden hebben we gehad, America bij Horst niet.
Zeeland niet gehad (bij Uden neem ik aan). Die valt er ook een beetje buiten
We zijn geweest in:
Engeland (bij Ruinen)
Siberië (bij Hoogeveen)
Nieuw Moscou (bij Hoogeveen)
Elim (bij Hoogeveen)
De Krim (tussen Slagharen en Coevorden)
Engeland (bij Gramsbergen)
Spitsbergen (bij Sappemeer)
Egypteneinde (bij Veendam)
Tranendal (bij Heiligerlee)
Napels (bij Heiligerlee)
Denemarken (bij Slochteren)
Polen (bij de Eemshaven)
Bethlehem (bij Kantens/Rottum/Usquert)
Oostindië (bij Leek)
Amerika (bij Roden)
Moskou (bij Donkerbroek/Oosterwolde)
Petersburg (bij Donkerbroek/Oosterwolde)
Canada (bij Appelscha)
Frankrijk (bij Nijeberkoop)
Egypte (bij Nijeberkoop)
Nederland (bij Blokzijl)
Zurich (bij de Afsluitdijk, Friese kant)
Ik vind het een enorme wereldreis! Ik neem mijn petje af!![]()
Wat een grappig idee, ik vind m leukquote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Amerika bij Roden hebben we gehad, America bij Horst niet.
Zeeland niet gehad (bij Uden neem ik aan). Die valt er ook een beetje buiten
We zijn geweest in:
Engeland (bij Ruinen)
Siberië (bij Hoogeveen)
Nieuw Moscou (bij Hoogeveen)
Elim (bij Hoogeveen)
De Krim (tussen Slagharen en Coevorden)
Engeland (bij Gramsbergen)
Spitsbergen (bij Sappemeer)
Egypteneinde (bij Veendam)
Tranendal (bij Heiligerlee)
Napels (bij Heiligerlee)
Denemarken (bij Slochteren)
Polen (bij de Eemshaven)
Bethlehem (bij Kantens/Rottum/Usquert)
Oostindië (bij Leek)
Amerika (bij Roden)
Moskou (bij Donkerbroek/Oosterwolde)
Petersburg (bij Donkerbroek/Oosterwolde)
Canada (bij Appelscha)
Frankrijk (bij Nijeberkoop)
Egypte (bij Nijeberkoop)
Nederland (bij Blokzijl)
Zurich (bij de Afsluitdijk, Friese kant)
Dank je!quote:Op maandag 13 juli 2009 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Vind trouwens echt dat je prima kan rijden hoor! Niets mis me, heb me geen seconde onveilig gevoeld
Wee je gebeente als je vanavond niet op tijd komt om te harsen. Dan harsen evil twin en ik de rest ook wegquote:
was bij een paar vrienden een drankje gaan doen in Delft. Dat werd wat later dan gepland.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 04:38 schreef Isabeau het volgende:
Wat doe jij dan op dit tijdstip online? ? ? ? ? ?
tuurlijk ben ik er. val alleen misschien in slaap tijdens het harsenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wee je gebeente als je vanavond niet op tijd komt om te harsen. Dan harsen evil twin en ik de rest ook weg
Pas maar op, voor je het weet staan er 56 sterren op je rugquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik er. val alleen misschien in slaap tijdens het harsen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Wee je gebeente als je vanavond niet op tijd komt om te harsen. Dan harsen evil twin en ik de rest ook weg
Je hebt nog mazzel als ze op je rug komen te staanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Pas maar op, voor je het weet staan er 56 sterren op je rug
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt nog mazzel als ze op je rug komen te staan
Ja het is eigenlijk vrijdagavond al begonnen, koud rillerig en me gewoon niet lekker voelen en het is nu dinsdag en het is nog knudde eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:49 schreef DarkElf het volgende:
oh idd ff bellen dan Bluezz... zeker met koorts.
Ben je van vóór 1957? Dan is de kans klein dat je de 'nieuwe influenza' hebt. Van na 1957? Lekker naar el doctorequote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Dag boris en sunny, fijne vakantie
* Bluezz is ziek thuiskoorts, slappe ouwe vaatdoek, rugpijn van het lange, vele liggen. Het begon eigenlijk vrijdagavond al... morgen maar even de huisarts bellen of ik niet toevallig een mexicaan aan de balie heb gehad vorige week
nou gewoon ff bellen dus. Je zal genoeg bacillen en bugjes opdoen in t ziekenhuis...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk vrijdagavond al begonnen, koud rillerig en me gewoon niet lekker voelen en het is nu dinsdag en het is nog knudde eigenlijk
Dus ik loop geen risico?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ben je van vóór 1957? Dan is de kans klein dat je de 'nieuwe influenza' hebt. Van na 1957? Lekker naar el doctore
toch alleen met hoge koorts enzo?, kan me voorstellen dat mensen nu ook ineens de dr platlopen als ze verkouden zijn..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben je van vóór 1957? Dan is de kans klein dat je de 'nieuwe influenza' hebt. Van na 1957? Lekker naar el doctore
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Le-zen! Poets je bril op! Weinig kans! Je hebt ws. al een keer kennis gemaakt met een griep die erg op deze lijkt en daar heb je als het goed is ook anti-lichaampjes voor. Maar je kan nog steeds de pineut worden.quote:
Ik denk het wel ja. Maar je bent een grote meid en van 1 klein prikje is nog nooit iemand dood gegaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:56 schreef Bluezz het volgende:van 1959.
Moet er dan bloed afgenomen worden?Ik wil het zelf bij anderen wel doen, maar bij mezelf
moet je mijn zwager vertellen die is echt zowat panisch voor prikkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Maar je bent een grote meid en van 1 klein prikje is nog nooit iemand dood gegaan
ja ben ik ook, tis altijd zo gepiept.. blijkbaar ook 'makkelijke' aderen ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Jij zult inmiddels allicht heel routineus zijn met prikken, DE
Eerlijkgezegd: in het algemeen boeit prikken/bloed afnemen me vrij weinig. Maar zo'n Hb-vingerprikje, oh brrr
Verdovingsprikken in je baarmoederhals?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn veel pijnlijker prikken dan datvan die prikken waarbij ik niet meer zou zeggen dat het wel meevalt, maar gewoon heel duidelijk dat het pijn gaat doen.
Ik moet zo weer verder slapendie insomnia is echt helemaal niks
die in de baarmoederhals vond ik al erg maar t kon blijkbaar flink ergerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Verdovingsprikken in je baarmoederhals?
Daarmee vergeleken was de ruggenprik een eitje
Oh de body shop heeft suiker was met katoenen stripsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, het zijn strips van Veet geworden. kon geen andere goede vinden
Bluezz, beterschap
Geen nierbiopten voor mij, danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die in de baarmoederhals vond ik al erg maar t kon blijkbaar flink erger
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Die van veet waren toch vreselijkDie halen amper haar weg, echt rotzooi. Gewoon losse wax en katoenen lapjes kopen.
Plakzooi laat zich temmen door oliequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Die veet-strips heb ik ook eens geprobeerd, ja. Het kostte me een halve dag om die kleefzooi van mijn huid te krijgen. En haren verwijderen, ho maar
Mijn moeder werd ook niet blij van een onverdoofd schildklierbiopt waarbij ze ook nog een bloedvat raaktenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:31 schreef DarkElf het volgende:
ik vond de huidverdovingsprik bij dat nierbiopt echt heel pijnlijk, wil niet eens weten welke er pijnlijker zijn dan die...
Ja, dan krijg je er zo'n oliedoekje bij. Maar na een halve strip plakzooi wegpoetsen valt dat ding uiteen. Dus: olijfolie met een washandje, en boenen, boenen, boenen. En daarna douchen om het vet van je benen te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Plakzooi laat zich temmen door olie
Gok niet dat ik nog tijd heb om bij de bodyshop langs te gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh de body shop heeft suiker was met katoenen stripsWerkt ook wel jofel. Maar we proberen het wel met je strips. En als t niet lukt, epileren we de hele rotzooi gewoon
ieuw, klinkt idd pijnlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn moeder werd ook niet blij van een onverdoofd schildklierbiopt waarbij ze ook nog een bloedvat raakten
ik zeg, met z'n allen eten bij DEquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef DarkElf het volgende:
zo ben maar vast t eten aan t voorbereiden: pakketje maken met vis, venkel, citroen, olijven (zwarte), kerstomaatjes, aardappeltjes, venkelgroen en wat p&z, olie en wiite wijn, klein klontje boter en dichtvouwen maar. Kan vanavond zo de oven in, lekker makkelijk en hopelijk lekker.
Specialiteiten, sowiesoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Waar krijg je zon kind, Freecell? Bij de AH of een specialiteitenzaak?
Factor 50quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, wat een lief filmpjeJe smeert 'm toch wel maximaal in met sunblock, freecell? hij is zo spierwit op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |