quote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Misschien omdat de politie het niet heeft gezien?
Hij heeft toch zn eigen beveiliging?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:27 schreef Deadre het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat deze extremist zonder een konvooi aan politie de weg op gaat?
Omdat de verslaggever niet van Blik Op De Weg was?quote:Word er hier een uitzondering gemaakt? Waarom gaat hij hier niet op de bon?
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:27 schreef Meh7 het volgende:
Eh, dit is wel de man die verdragen aan zijn laars wil lappen, wat stellen een aantal verkeersregels nou voor?
Ga weg met je politiek correcte geneuzelquote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Misschien omdat hij wordt gereden door de diplomatieke beveiliging van de marechaussee en die dat gewoon mogen doen?
Als'ie niet achter het stuur zat is deze storm in een glas water geen eens een storm in een glas water. Hij heeft beveiliging ja. Die rijden meestal dan ook voor je. Zou dat nu het geval geweest zijn?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Misschien omdat hij wordt gereden door de diplomatieke beveiliging van de marechaussee en die dat gewoon mogen doen?
Wilders is duidelijk een extremist, bewijs:quote:Op maandag 13 juli 2009 19:32 schreef beelz het volgende:
Gaaf... toen ik de TT zag dacht ik dat Meki weer een topic had geopend
En als ik met m'n Volvo vol in Wilders z'n portier rij omdat z'n chauffeur zo nodig door rood moest rijden?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga weg met je politiek correcte geneuzelDe gwone man moet ook gewoon wachten voor het stoplicht ja ! Ik ben ook wel eens laat voor een afspraak bij de tandarts moet ik dan ook maar gewoon over de steop rijden nee toch ja ??????!!!!
Anne Frank Stichting: Geert Wilders is extreem-rechtsquote:Op maandag 13 juli 2009 19:32 schreef beelz het volgende:
Gaaf... toen ik de TT zag dacht ik dat Meki weer een topic had geopend
Wilders-adept moet huilen omdat zijn Laffe Leider belachelijk wordt gemaaktquote:Op maandag 13 juli 2009 19:37 schreef MrX1982 het volgende:
Al die users met een anti-Wilders obsessie pseudograppig posten.
OT:.
Fok! is ook echt een goede graadmeter.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders is duidelijk een extremist, bewijs:
Poll: Wilders is een extremistEens Oneens Geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
FOK! links?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Fok! is ook echt een goede graadmeter.Links geïndoctrineerde studentjes allemaal.
Wilders-adept. Failquote:Op maandag 13 juli 2009 19:38 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Wilders-adept moet huilen omdat zijn Laffe Leider belachelijk wordt gemaakt![]()
![]()
Mwah, ik werk al 11,5 jaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Fok! is ook echt een goede graadmeter.Links geïndoctrineerde studentjes allemaal.
mohammed moet met 8000 klonen posten omdat'ie anders eenzaam isquote:Op maandag 13 juli 2009 19:38 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Wilders-adept moet huilen omdat zijn Laffe Leider belachelijk wordt gemaakt![]()
![]()
Je bent nu ook in paniek aan het gillen achter je computertje? Wel eens gehoord hoe beveiliging werkt?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga weg met je politiek correcte geneuzelDe gwone man moet ook gewoon wachten voor het stoplicht ja ! Ik ben ook wel eens laat voor een afspraak bij de tandarts moet ik dan ook maar gewoon over de steop rijden nee toch ja ??????!!!!
Levenslang wat? hij is al levenslang geert wilders, lijkt me straf genoeg, of wilde je hem in gordon veranderen oid?quote:
Daar is al een ander topic over en dat is niet deze.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef SadKingBilly het volgende:
*zucht* kan TS niet lekker gaan posten op marokko.nl ofzo? Of ga je ook zeiken dat onze MP zijn kinderen (zijn léérplichtige, minderjarige kinderen!) meenam op een werkbezoek naar de us of a.. onder schooltijd.
Welke? Vergeten knipperlicht aan te zetten? 10 km/u te hard gereden? Door rood rijden?quote:diverse verkeersregels
Achteruit over een Marokkaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Welke? Vergeten knipperlicht aan te zetten? 10 km/u te hard gereden? Door rood rijden?
Sinds wanneer is Wilders een minister? Dat mocht hij willen.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:01 schreef longinus het volgende:
doen alle ministers toch, door rood licht, te hard, over vluchtstrook en zo.
Tsja, zou dat een goedkeuring zijn, als het zo was?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:01 schreef longinus het volgende:
doen alle ministers toch, door rood licht, te hard, over vluchtstrook en zo.
En dat.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Wilders een minister? Dat mocht hij willen.
Daar gaat hij waarschijnlijk een van zijn haatpreken houden om zijn geld mee binnen te krijgen.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:01 schreef JuiceJuice het volgende:
Geert ging vandaag naar New York, zag hem zwaar beveiligd naar het vliegtuig gereden worden
Duurt niet heel lang meerquote:Op maandag 13 juli 2009 20:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
geregistreerd op: maandag 13 juli 2009 @ 17:41quote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef EKTE-EKTE het volgende:
Von der Dunk had het toch over zeikerds? Volgens mij hebben alle beroepskankeraars van Fok! zich hier verzameld.
Verdient net zoveel gezeik.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef SadKingBilly het volgende:
*zucht* kan TS niet lekker gaan posten op marokko.nl ofzo? Of ga je ook zeiken dat onze MP zijn kinderen (zijn léérplichtige, minderjarige kinderen!) meenam op een werkbezoek naar de us of a.. onder schooltijd.
Want some cheesy in your line?quote:want some cheese with your whine?
Geduldquote:Op maandag 13 juli 2009 20:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
inderdaad, ik zal niet op hem stemmen maar als Koenders nog wegkomt met miljoenensteun aan terroristen, moeten we ons hier druk gaan maken over een overtredinkje..quote:
Dat dus, gelijk weer diezelfde figuren op fok!, met diezelfde "ooooooohhhhs" en "aaaaaaahs" bij iedere scheet van Wilders.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
inderdaad, ik zal niet op hem stemmen maar als Koenders nog wegkomt met miljoenensteun aan terroristen, moeten we ons hier druk gaan maken over een overtredinkje..
Heb je je vandaag speciaal aangemeld om die mensen eens een lesje te leren?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:23 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Dat dus, gelijk weer diezelfde figuren op fok!, met diezelfde "ooooooohhhhs" en "aaaaaaahs" bij iedere scheet van Wilders.
je moet de boel een beetje in evenwicht houden, tegen de Meki's van deze wereld is niet op te boksenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:23 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Dat dus, gelijk weer diezelfde figuren op fok!, met diezelfde "ooooooohhhhs" en "aaaaaaahs" bij iedere scheet van Wilders.
Genoeg vanaf de zijkant meegekeken meergelurkt.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je je vandaag speciaal aangemeld om die mensen eens een lesje te leren?
Evenwichtquote:Op maandag 13 juli 2009 20:23 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Dat dus, gelijk weer diezelfde figuren op fok!, met diezelfde "ooooooohhhhs" en "aaaaaaahs" bij iedere scheet van Wilders een allochtoon.
Ja, ik vind het ook vreemd dat nergens wordt aangegeven welke verkeersregels zijn overtreden, en dat niemand -behalve jij- zich afvraagt om welke verkeersregels het precies gaat.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef teknomist het volgende:
Welke? Vergeten knipperlicht aan te zetten? 10 km/u te hard gereden? Door rood rijden?
De Anne-Frank stichting is een spreekbuis van oudlinks.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:37 schreef Deadre het volgende:
[..]
Anne Frank Stichting: Geert Wilders is extreem-rechts
bron
Eveneens is er een proces gaande vanwege discriminatie en het aanzetten tot haat.
Volgens Wilders ben je al crimineel als je een keer een hijsje neemt. Gelijke monniken, gelijke kappen, nietwaar?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:26 schreef woid het volgende:
OMG god wat een discussie...
ik reed van morgen door rood .. wordt ik nu ook verbannen?
dat die vent er achterlijke gedachten op na houden kan, ok. maar om hier nou over te gaan zitten zeiken..pfff
wat een typisch hollands "vinger gewijs"
lol,,, omdat 100 fokkers het vinden is Wilders een extremistquote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders is duidelijk een extremist, bewijs:
Poll: Wilders is een extremist
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
edit2: einduitslag poll= Wilders is een extremist!
Nee, want ook Wilders behoort tot die zogenaamde elite (waar iedereen zo op tegen is). Die mag dus meer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:53 schreef Seneca het volgende:
[..]
Volgens Wilders ben je al crimineel als je een keer een hijsje neemt. Gelijke monniken, gelijke kappen, nietwaar?
is dat haar niet extreem dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:57 schreef falco18 het volgende:
[..]
lol,,, omdat 100 fokkers het vinden is Wilders een extremist![]()
![]()
?
Meh7 valt prima onder radicaal dus jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:57 schreef falco18 het volgende:
[..]
![]()
?
En waarom mogen zij dat wel als er geen enkele aanleiding toe is?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Guusje ter Horst is hoofdelijk verantwoordelijk voor het bewaken van de grondwet. Als zij vervolgens persoonlijk de regels aan haar laar lapt door bijv. met alcohol achter het stuur te kruipen, is dat wel ites anders dan een wilders die door zijn chauffeur ergens naartoe wordt gereden en waarbij die chauffeur ene overtreding begaat. Wie weet heeft Wilders overigens wel ontheffing uit security overwegingen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:16 schreef moussie het volgende:
Ik durf te wedden dat dit stukje 'nieuws' wordt overgeslagen bij GeenStijl .. het is geen Guusje ter Horst of andere PvdA'er
Heb je het filmpje überhaupt bekeken...? De journalist die hem interviewt zegt dat hij een tijdje achter de auto van Wilders had gereden en dat die 80 km/u had gereden waar je 50 mag, door rood was gereden en geen enkele keer richting had aangegeven. Antwoord van Wilders: ik zat zelf niet achter het stuur en soms zijn er omstandigheden waarin je door rood mag rijden. (?)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:44 schreef vanhal het volgende:
Ja, ik vind het ook vreemd dat nergens wordt aangegeven welke verkeersregels zijn overtreden, en dat niemand -behalve jij- zich afvraagt om welke verkeersregels het precies gaat.
Als burgemeester zit je de grondwet te bewaken ? Daarnaast had ik het niet over haar rijontzegging van een uurtje (wat betekend dat zij zich waarschijnlijk wel aan de limiet van 2 glazen heeft gehouden maar in warm weer werkt dat net even anders) maar over begin dit jaar, ze had geen gordel omquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:26 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Guusje ter Horst is hoofdelijk verantwoordelijk voor het bewaken van de grondwet. Als zij vervolgens persoonlijk de regels aan haar laar lapt door bijv. met alcohol achter het stuur te kruipen, is dat wel ites anders dan een wilders die door zijn chauffeur ergens naartoe wordt gereden en waarbij die chauffeur ene overtreding begaat. Wie weet heeft Wilders overigens wel ontheffing uit security overwegingen.
is geenstijl het benoemen waard dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:16 schreef moussie het volgende:
Ik durf te wedden dat dit stukje 'nieuws' wordt overgeslagen bij GeenStijl .. het is geen Guusje ter Horst of andere PvdA'er
als die journalist er een tijdje achter aan rijdt..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:34 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Heb je het filmpje überhaupt bekeken...? De journalist die hem interviewt zegt dat hij een tijdje achter de auto van Wilders had gereden en dat die 80 km/u had gereden waar je 50 mag, door rood was gereden en geen enkele keer richting had aangegeven. Antwoord van Wilders: ik zat zelf niet achter het stuur en soms zijn er omstandigheden waarin je door rood mag rijden. (?)
Ik heb het filmpie ook niet gezien, silverlight hé, ik vertik dat te installeren .. maar continue 80 rijden op een 50 km/h weg (dus binnen de bebouwde kom) en door rood mogen rijden .. moet je dan niet vooraf worden gegaan door iets met zwaailicht? En tja, geen enkele keer richting aangeven is helemaal van de zottequote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:34 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Heb je het filmpje überhaupt bekeken...? De journalist die hem interviewt zegt dat hij een tijdje achter de auto van Wilders had gereden en dat die 80 km/u had gereden waar je 50 mag, door rood was gereden en geen enkele keer richting had aangegeven. Antwoord van Wilders: ik zat zelf niet achter het stuur en soms zijn er omstandigheden waarin je door rood mag rijden. (?)
Natuurlijk is die zelf ook te hard gereden, anders had die al die overtredingen niet kunnen constateren .. ik gok dat die wel gestopt is voor het rode licht ..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:44 schreef woid het volgende:
[..]
als die journalist er een tijdje achter aan rijdt..
hoe constateert die journalist die overtredingen zonder ze zelf te begaan?...![]()
hollands geneuzel
Nee, hoor. Als je hem langs de lijnen van de politieke wetenschap legt, dan kun je hem prima als extremistisch typeren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:57 schreef falco18 het volgende:
[..]
![]()
?
Misschien moet je je ff beter inlezen wb haar functie. Daarnaast vraag ik me af wat je zou zeggen als ik had gezegd dat Wilders (z'n chauffeur) wel door rood was gereden maar hij echt nét op rood was gesprongen dus dat maakt het net wat anders, toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:40 schreef moussie het volgende:
[..]
Als burgemeester zit je de grondwet te bewaken ? Daarnaast had ik het niet over haar rijontzegging van een uurtje (wat betekend dat zij zich waarschijnlijk wel aan de limiet van 2 glazen heeft gehouden maar in warm weer werkt dat net even anders) maar over begin dit jaar, ze had geen gordel om
Haar functie was toen burgemeester ..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:00 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Misschien moet je je ff beter inlezen wb haar functie. Daarnaast vraag ik me af wat je zou zeggen als ik had gezegd dat Wilders (z'n chauffeur) wel door rood was gereden maar hij echt nét op rood was gesprongen dus dat maakt het net wat anders, toch?
Ik reageer op 3 verschillende posts, en op dit forum is het de gewoonte die niet in een post te zettenquote:p.s. er zit een hele mooie feature op fok, klik daar zo nu en dan eens op: [ afbeelding ]
HOAX, dat haar past nooit in zo'n helm.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:26 schreef buachaille het volgende:![]()
![]()
Michael Schumacher is helemaal niet de Stig, het is Wilders
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat denken sommige over jouw ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, hoor. Als je hem langs de lijnen van de politieke wetenschap legt, dan kun je hem prima als extremistisch typeren.
Wie zegt dat ie te laat was? Het gaat gewoon om de beveiliging, geloof mij nou maar dat het zo strak is geplanned allemaal dat er echt geen vertraging mogelijk is, denk dat ze zelfs voor op schema komen en dan rijden ze nog een rondje, nogmaals ze doen dat soort dingen om te kijken of er iemand dat ook doet of iets vreemds doet om er weer bij te komen en die zijn dan verdacht!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waarom mogen zij dat wel als er geen enkele aanleiding toe is?Of geldt "ik ben te laat!" voor een werkbezoek wel als geldig smoesje voor de hoge heren uit Den Haag maar niet voor de hardwerkende burger??
Dan zullen die even snel meegereden hebben en zullen ze hun goedkeuring gegeven hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:27 schreef Deadre het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat deze extremist zonder een konvooi aan politie de weg op gaat?
Dat wordt in dat filmpje gezegd door die journalist, dat Wilders veel te laat arriveerde.quote:
dat had ik niet gehoord, dacht dat er gezegd werd reed u te hard om op tijd te komen... veranderd niets aan het standpunt wat ik eerder heb gegeven!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:35 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat wordt in dat filmpje gezegd door die journalist, dat Wilders veel te laat arriveerde.
Voor de mensen die te beroerd zijn om even het filmpje te bekijken voordat ze hier reageren, dit is wat er in het filmpje wordt gezegd:
Voice-over: Overigens, Wilders arriveerde vanmorgen veel te laat in Terneuzen.
J(ournalist): Ik volgde u toevallig op de heenweg hiernaartoe door de tunnel en ik merkte op dat u 80 reed waar u 50 mag, dat u door rood licht reed en geen enkele keer richting aangaf.
W(ilders): Ja, ik zit niet zelf achter het stuur, dus ik wil me er niet makkelijk vanaf maken, maar die vraag zult u aan een ander moeten stellen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat er hele goede redenen voor zijn.
J: Mag natuurlijk eigenlijk niet hè, u moet een voorbeeld geven...
W: Ik weet niet of het niet mag.
J: Door rood rijden??
W: Onder sommige omstandigheden mag het, eeeeh, maar nogmaals, ik zit niet achter het stuur, enneh, d'r zijn goeie redenen voor, neem dat van mij aan, maar u zult die vraag aan iemand anders moeten stellen.
Nou zo strak zit dat dan blijkbaar niet in elkaar, als je 80 moet rijden waar je 50 mag en door rood 'moet' gaan rijden om dan alsnog pas 'even na elven', dus te laat, aan te komen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat had ik niet gehoord, dacht dat er gezegd werd reed u te hard om op tijd te komen... veranderd niets aan het standpunt wat ik eerder heb gegeven!
Hallo zeg, 's ochtends vroeg met 80 door de bebouwde kom scheuren, geen richting aan geven en ook nog eens door rood rijden, blij toe dat dat soort roekeloos gedrag geen slachtoffers heeft gemaakt .. en dat voor iemand die zich zo druk maakt over het volgen van de regels.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:51 schreef woid het volgende:![]()
het zal je toch aan je anus oxideren of de chauffeur van die blonde pruik door rood heeft gereden....
kom op nou, er zijn toch wel nuttigere onderwerpen die onze aandacht verdienen dan dit...
kijk... dat doen hele volksstammen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Hallo zeg, 's ochtends vroeg met 80 door de bebouwde kom scheuren, geen richting aan geven en ook nog eens door rood rijden ...knip
Verschil is dat Wilders blijkbaar meent dat hij dat mag, ik citeer 'Onder sommige omstandigheden mag het, eeeeh, maar nogmaals, ik zit niet achter het stuur, enneh, d'r zijn goeie redenen voor, neem dat van mij aan, .. 'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:15 schreef woid het volgende:
[..]
kijk... dat doen hele volksstammen...
is ie toch nog onderdeel vd volksvertegenwoordiging.
ach gut, gebruik ik weer een ouderwetse uitdrukking of zo?quote:" scheuren"(... sorry, moest ff)
vertel even iets wat waar is, een ambulance, politiewagen en brandweerwagen mogen dat gewoon doen hoor, hebben ze een ontheffing voor, echter ze zijn geen voorrangsvoertuig zonder licht- en geluidssignalen, dat is de redenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Verschil is dat Wilders blijkbaar meent dat hij dat mag, ik citeer 'Onder sommige omstandigheden mag het, eeeeh, maar nogmaals, ik zit niet achter het stuur, enneh, d'r zijn goeie redenen voor, neem dat van mij aan, .. '
Nou zou ik wel willen weten onder welke omstandigheden jij zonder zwaailicht harder mag rijden dan toegestaan, of door rood licht .. zelfs politie (op sommige situaties na, zoals undercover achtervolgingen), brandweer en ambulance zijn verplicht om het zwaailicht aan te zetten als ze harder/door rood rijden, als het om een kruispunt gaat moet zelfs de sirene aan.
Bijna goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik dacht dat ze van de marechaussee waren, maar goed de rest klopt welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:23 schreef sander89 het volgende:
[..]
Bijna goed.![]()
Geert Wilders word beveiligd door de DKDB(Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging) wat een onderdeel is van het KLPD.
De chauffeur mag de verkeersregels overtreden als hier een goede reden voor is en de rest van de verkeersveiligheid niet in gevaar word gebracht.
Nee en sirene/zwaailichten hoeven daarvoor niet aan.
Ik ben geen fan van Geert Wilders maar hij kan hier echt niet op aan gekeken worden, hij is alleen passagier in die gepantserde auto.
jeetje, dat zei ik toch, zonder zwaailicht of sirene mag het niet, of om het met jouw woorden te zeggen, dan mogen zij die voorrang niet nemenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
vertel even iets wat waar is, een ambulance, politiewagen en brandweerwagen mogen dat gewoon doen hoor, hebben ze een ontheffing voor, echter ze zijn geen voorrangsvoertuig zonder licht- en geluidssignalen, dat is de reden
Dank voor de info, weer wat geleerd .. ik moet wel zeggen dat ik nogal idioot vind, met 80 door de bebouwde kom, geen lichtsignalen geven, door rood rijden, en dat allemaal om niet te laat te komen .. als dat dan gezien wordt als 'goede reden' ..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:23 schreef sander89 het volgende:
[..]
Bijna goed.![]()
Geert Wilders word beveiligd door de DKDB(Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging) wat een onderdeel is van het KLPD.
De chauffeur mag de verkeersregels overtreden als hier een goede reden voor is en de rest van de verkeersveiligheid niet in gevaar word gebracht.
Nee en sirene/zwaailichten hoeven daarvoor niet aan.
Ik ben geen fan van Geert Wilders maar hij kan hier echt niet op aan gekeken worden, hij is alleen passagier in die gepantserde auto.
nee klopt ze mogen de voorrang niet nemen, maar ze hoeven zich dus niet aan de verkeersregels te houden in de zin van moeten stoppen voor een stoplicht of een voorangsteken, zelfs een eenrichtingsweg mogen ze inrijden zonder licht- en geluidssignalen, voeren ze die wel zijn het voorrangsvoertuigen en moeten ze voorrang krijgen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef moussie het volgende:
[..]
jeetje, dat zei ik toch, zonder zwaailicht of sirene mag het niet, of om het met jouw woorden te zeggen, dan mogen zij die voorrang niet nemen
Dus niks 'ze hoeven zich niet aan de verkeersregels te houden', alleen bij prio 1 en 2 mogen ze sommige overtredenquote:Het rijden door rood licht:
Het door rood licht rijden is alleen toegestaan bij prioriteit 1 uitrukken. Indien door rood licht wordt gereden dient de nodige voorzichtigheid te worden betracht. De maximale snelheid hierbij dient lager te zijn dan 20 km/uur en bovendien mag het rijden door rood licht geen onnodig gevaar opleveren voor de overige weggebruikers. Bij spoorwegovergangen wordt nooit door rood licht gereden.
Maximumsnelheden:
Het overschrijden van de maximumsnelheid is alleen toegestaan bij prioriteit 1 uitrukken. Bij het overschrijden van de ter plaatse geldende maximumsnelheid dient de nodige voorzichtigheid te worden betracht. De ter plaatse toegestane snelheid wordt met niet meer dan 20 km/uur boven de snelheid van het andere verkeer, doch maximaal 80 km/uur) Wanneer de snelheid van het andere verkeer lager is dan 30 km/uur, mag op de vluchtstrook toch 50 km.uur gereden worden.
TEGEN HET VERKEER INRIJDEN:
Bij prioriteit 1 en prioriteit 2 uitrukken is het tegen het verkeer inrijden toegestaan:
* Kortstondig over een afstand die vrij is en te overzien is;
* In overige gevallen alleen onder politie begeleiding
Bij gescheiden rijbanen (alleen bij prioriteit 1 uitrukken) is het tegen het verkeer inrijden toegestaan:
* Alleen na toestemming van de alarmcentrale, waarbij zeker is gesteld is dat het
tegemoetkomende verkeer is stil gelegd.
* In alle overige gevallen alleen onder politie begeleiding
Bij éénrichtingsverkeer straten is het tegen het verkeer inrijden toegestaan:
* Wanneer sprake is van een behoorlijke tijdwinst (bij prioriteit 1 uitrukken)
* Wanneer de aangegeven rijrichting geblokkeerd is (prioriteit 1 en prioriteit 2 uitrukken)
Ik weet toch wel zeker dat ze het mogen, onder meer uit eerste hand.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef moussie het volgende:
euhm .. van een brandweersite
[..]
Dus niks 'ze hoeven zich niet aan de verkeersregels te houden', alleen bij prio 1 en 2 mogen ze sommige overtreden
Trouwens we kunnen wel blijven gissen waarom de auto waar Wilders in zat door rood en harder dan het overige verkeer reed, maar echt weten zullen we het toch nooit.quote:Vrijstelling politie van bepalingen RVV 1990
Omdat het ondoenlijk is om elke denkbare situatie te omschrijven en weer te geven in de nieuwe politievrijstelling, is gekozen voor een algehele vrijstelling van de bepalingen van het RVV 1990.
Deze keuze wordt verantwoord geacht, omdat de schijnbaar grote mate van vrijheid die aan de politie wordt gegeven om verkeersregels, onder omstandigheden, te mogen negeren, in aanzienlijke mate wordt ingeperkt door artikel 5 van de Wegenverkeerswet 1994. Het gebruik van de vrijstelling wordt bovendien beperkt door de daaraan verbonden voorschriften. Daarnaast hebben de korpsbeheerders van de regionale politiekorpsen en de Minister van Justitie de mogelijkheid om nadere regels te stellen om het gebruik van de vrijstelling te reguleren.
Bron
nee lieverd, is niets ouderwets aan (denk dat wij in leeftijd niet zoveel verschillen), het is een storm in een glas waterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Verschil is dat Wilders blijkbaar meent dat hij dat mag, ik citeer 'Onder sommige omstandigheden mag het, eeeeh, maar nogmaals, ik zit niet achter het stuur, enneh, d'r zijn goeie redenen voor, neem dat van mij aan, .. '
Nou zou ik wel willen weten onder welke omstandigheden jij zonder zwaailicht harder mag rijden dan toegestaan, of door rood licht .. zelfs politie (op sommige situaties na, zoals undercover achtervolgingen), brandweer en ambulance zijn verplicht om het zwaailicht aan te zetten als ze harder/door rood rijden, als het om een kruispunt gaat moet zelfs de sirene aan.
[..]
ach gut, gebruik ik weer een ouderwetse uitdrukking of zo?
dus datquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef pvvftw het volgende:
Who cares. dit doet iedereen wel es.
Dat mag, als daar gegronde reden voor is. Iemand die te laat is op een afspraak in een verzorgingstehuis hoort daar niet bij...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik weet toch wel zeker dat ze het mogen, onder meer uit eerste hand.
Denk niet dat de reden is dat ze te laat waren, maar de beveiliging?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat mag, als daar gegronde reden voor is. Iemand die te laat is op een afspraak in een verzorgingstehuis hoort daar niet bij...
Verder, lekker boeiend
JAjajajaja bagetaaaliseer het maar weer.. De gewone man mag betalen maar het struikroversgilde uit den haag doen gewoon waar ze zin in hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat dit nieuws mag heten.
Genoeg snelheidsovertreders die óf niet gepakt worden óf niet vermeld worden.
dan solliciteer je toch ook naar zo'n baan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef gelly het volgende:
[..]
JAjajajaja bagetaaaliseer het maar weer.. De gewone man mag betalen maar het struikroversgilde uit den haag doen gewoon waar ze zin in hebben![]()
ahgossie, de tranen schieten in m'n reei van medelijden. Wat zal jij een spannend leven hebben zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef gelly het volgende:
[..]
JAjajajaja bagetaaaliseer het maar weer.. De gewone man mag betalen maar het struikroversgilde uit den haag doen gewoon waar ze zin in hebben![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ahgossie, de tranen schieten in m'n reei van medelijden. Wat zal jij een spannend leven hebben zeg.
Dan moet je wel je school afgemaakt hebben, wat ik in dit specifieke geval zeer betwijfel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef woid het volgende:
[..]
dan solliciteer je toch ook naar zo'n baan?
Ik lig nu al in een deuk, vooral om intelligente reacties zoals die van jou.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:19 schreef mark211175 het volgende:
wilders denkt dat hij god is en heeft uiteraard geen regels nodig wordt nog lachen als hij aan de macht komt
Hij was toch onderweg naar een bejaardentehuis? Ja, want die gaan niet op 'm zitten wachten natuurlijk als ie te laat is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:35 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat wordt in dat filmpje gezegd door die journalist, dat Wilders veel te laat arriveerde.
Voor de mensen die te beroerd zijn om even het filmpje te bekijken voordat ze hier reageren, dit is wat er in het filmpje wordt gezegd:
Voice-over: Overigens, Wilders arriveerde vanmorgen veel te laat in Terneuzen.
J(ournalist): Ik volgde u toevallig op de heenweg hiernaartoe door de tunnel en ik merkte op dat u 80 reed waar u 50 mag, dat u door rood licht reed en geen enkele keer richting aangaf.
W(ilders): Ja, ik zit niet zelf achter het stuur, dus ik wil me er niet makkelijk vanaf maken, maar die vraag zult u aan een ander moeten stellen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat er hele goede redenen voor zijn.
J: Mag natuurlijk eigenlijk niet hè, u moet een voorbeeld geven...
W: Ik weet niet of het niet mag.
J: Door rood rijden??
W: Onder sommige omstandigheden mag het, eeeeh, maar nogmaals, ik zit niet achter het stuur, enneh, d'r zijn goeie redenen voor, neem dat van mij aan, maar u zult die vraag aan iemand anders moeten stellen.
Nee hij is niet alleen passagier hij is ook een publiek figuur. Dat is toch echt net even wat anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:23 schreef sander89 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee hij is niet alleen passagier hij is ook een publiek figuur. Dat is toch echt net even wat anders.
nop heppie niet, en als het 'm niet bevalt moet ie ook maar gaan voor zo'n baan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:56 schreef sander89 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Al heeft die wel een voordeel dat normaal gesproken de gepantserde auto waar Geert Wilders in zit niet herkend wordt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Bootje84 het volgende:
TT+TS =
EXTREMIST!!!! En zelf Greenpeace aanhangen die zich als TERRORISTEN aan kranen ketenen.. Dat moeten ze aanpakken.
Royal Sadness, ditquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:58 schreef moussie het volgende:
Maar ja, het is dus zijn chauffeur die het gedaan heeft, meneer wast zijn handen in onschuld .. ik mag hopen dat hij iemand met zo weinig respect voor de regels meteen heeft ontslagen.
Ach dan geven we Wilders toch een boete? Iedereen blijquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Royal Sadness, dit
Die chauffeurs zijn van de diplomatieke beveiligingsdienst, vallen onder KMAR iirc, if not AIVD.
Maar onze sok meent iets gevonden te hebben om Wilders te verwijten.
Gelly draait gewoon even de typische redenatie van Wilders-aanhangers om naar hemzelf. Want gegarandeerd dat de Telegraaf vol met dit soort reacties zou staan als het hier om Bert Koenders was gegaan...quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ahgossie, de tranen schieten in m'n reei van medelijden. Wat zal jij een spannend leven hebben zeg.
Neehoor, zo werkt het niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach dan geven we Wilders toch een boete? Iedereen blij![]()
Kom op zeg, alsof iemand er ook maar ene fuck om geeft of hij 'n stoplicht negeert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |