quote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Misschien omdat de politie het niet heeft gezien?
Hij heeft toch zn eigen beveiliging?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:27 schreef Deadre het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat deze extremist zonder een konvooi aan politie de weg op gaat?
Omdat de verslaggever niet van Blik Op De Weg was?quote:Word er hier een uitzondering gemaakt? Waarom gaat hij hier niet op de bon?
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:27 schreef Meh7 het volgende:
Eh, dit is wel de man die verdragen aan zijn laars wil lappen, wat stellen een aantal verkeersregels nou voor?
Ga weg met je politiek correcte geneuzelquote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Misschien omdat hij wordt gereden door de diplomatieke beveiliging van de marechaussee en die dat gewoon mogen doen?
Als'ie niet achter het stuur zat is deze storm in een glas water geen eens een storm in een glas water. Hij heeft beveiliging ja. Die rijden meestal dan ook voor je. Zou dat nu het geval geweest zijn?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Misschien omdat hij wordt gereden door de diplomatieke beveiliging van de marechaussee en die dat gewoon mogen doen?
Wilders is duidelijk een extremist, bewijs:quote:Op maandag 13 juli 2009 19:32 schreef beelz het volgende:
Gaaf... toen ik de TT zag dacht ik dat Meki weer een topic had geopend
En als ik met m'n Volvo vol in Wilders z'n portier rij omdat z'n chauffeur zo nodig door rood moest rijden?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga weg met je politiek correcte geneuzelDe gwone man moet ook gewoon wachten voor het stoplicht ja ! Ik ben ook wel eens laat voor een afspraak bij de tandarts moet ik dan ook maar gewoon over de steop rijden nee toch ja ??????!!!!
Anne Frank Stichting: Geert Wilders is extreem-rechtsquote:Op maandag 13 juli 2009 19:32 schreef beelz het volgende:
Gaaf... toen ik de TT zag dacht ik dat Meki weer een topic had geopend
Wilders-adept moet huilen omdat zijn Laffe Leider belachelijk wordt gemaaktquote:Op maandag 13 juli 2009 19:37 schreef MrX1982 het volgende:
Al die users met een anti-Wilders obsessie pseudograppig posten.
OT:.
Fok! is ook echt een goede graadmeter.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders is duidelijk een extremist, bewijs:
Poll: Wilders is een extremistEens Oneens Geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
FOK! links?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Fok! is ook echt een goede graadmeter.Links geïndoctrineerde studentjes allemaal.
Wilders-adept. Failquote:Op maandag 13 juli 2009 19:38 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Wilders-adept moet huilen omdat zijn Laffe Leider belachelijk wordt gemaakt![]()
![]()
Mwah, ik werk al 11,5 jaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Fok! is ook echt een goede graadmeter.Links geïndoctrineerde studentjes allemaal.
mohammed moet met 8000 klonen posten omdat'ie anders eenzaam isquote:Op maandag 13 juli 2009 19:38 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Wilders-adept moet huilen omdat zijn Laffe Leider belachelijk wordt gemaakt![]()
![]()
Je bent nu ook in paniek aan het gillen achter je computertje? Wel eens gehoord hoe beveiliging werkt?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga weg met je politiek correcte geneuzelDe gwone man moet ook gewoon wachten voor het stoplicht ja ! Ik ben ook wel eens laat voor een afspraak bij de tandarts moet ik dan ook maar gewoon over de steop rijden nee toch ja ??????!!!!
Levenslang wat? hij is al levenslang geert wilders, lijkt me straf genoeg, of wilde je hem in gordon veranderen oid?quote:
Daar is al een ander topic over en dat is niet deze.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef SadKingBilly het volgende:
*zucht* kan TS niet lekker gaan posten op marokko.nl ofzo? Of ga je ook zeiken dat onze MP zijn kinderen (zijn léérplichtige, minderjarige kinderen!) meenam op een werkbezoek naar de us of a.. onder schooltijd.
Welke? Vergeten knipperlicht aan te zetten? 10 km/u te hard gereden? Door rood rijden?quote:diverse verkeersregels
Achteruit over een Marokkaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Welke? Vergeten knipperlicht aan te zetten? 10 km/u te hard gereden? Door rood rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |