Haha ik heb alleen die fotos er niet bij!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga alvast klaarliggen om te lachen
te laatquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:07 schreef Anniebab het volgende:
Ja !!Hallo/ moet er wel ff eentje posten he?
ja heur... is het zo stil dan ?quote:
neuh maar ik had verwacht dat men hier al zou slapen....quote:
quote:
Ga maar liggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:11 schreef evaxsis het volgende:
hey hallo ik ben dronken en al
Ben ik nog welkom?
Kom op Fok!, topics gaan nu extra lang meequote:Op woensdag 15 juli 2009 01:12 schreef 5thencounter het volgende:
Wat gaan topics lang mee tegenwoordig zeg...
hoi, doei slaap lekkerquote:
Nu noch langer plesier foor wijnig??quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom op Fok!, topics gaan nu extra lang mee
ga maar liggen, ik zit net zo goed achter een pc van een vrien, waarvoor ik heb moeten vechten omdat een van de vrienden was aan het gokkenquote:
Lees dit morgen nog maar eens terugquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ga maar liggen, ik zit net zo goed achter een pc van een vrien, waarvoor ik heb moeten vechten omdat een van de vrienden was aan het gokken
Geen idee, maar ik begrijp dat je bij een vriend bent waar je voor hebt gevochten omdat ie aan het gokken wasquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow is het net zo erg als vorig keer, nee toch zeker
Nee een vriend had lulleveduh en ik moet hem steunen met een paar vrienden, en nu ben ik al uren sociaal aan het doen en nu wil ik gewoon weer hier zijn. begrijp je het nu welquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik begrijp dat je bij een vriend bent waar je voor hebt gevochten omdat ie aan het gokken was
Oh ja, kan gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee een vriend had lulleveduh en ik moet hem steunen met een paar vrienden, en nu ben ik al uren sociaal aan het doen en nu wil ik gewoon weer hier zijn. begrijp je het nu wel
ze mag eindelijk achter pc van een vriend waar ze thuis is. De hele avond was de pc bezet door 1 van de andere vrienden die aan het gokken was.... wat ik begrijp danquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik begrijp dat je bij een vriend bent waar je voor hebt gevochten omdat ie aan het gokken was
Ja hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vind je me niet stoer dan nu wel een soort van sociaal bezig te zijn
Dat jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze mag eindelijk achter pc van een vriend waar ze thuis is. De hele avond was de pc bezet door 1 van de andere vrienden die aan het gokken was.... wat ik begrijp dan
Ja scattie zo is het ook, maar nu geef ik hem niet meer af heurquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze mag eindelijk achter pc van een vriend waar ze thuis is. De hele avond was de pc bezet door 1 van de andere vrienden die aan het gokken was.... wat ik begrijp dan
Ze wachten wel tot jij 'weg' bentquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja scattie zo is het ook, maar nu geef ik hem niet meer af heur
Ik kan met mijne ook maar 3 / 4 uur internettenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Thanx en nu nog zit achter een shit windows pc omdat mijn iPhone bijna op is
Klein beetjequote:Op woensdag 15 juli 2009 01:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou en zijn jullie dan niet een klein beetje blij met mijn bezoek?
Wanneer moet ik weggaan dan, ik heb beloofd om te blijven totdat die vriend met lulleveduh weer wakker is.quote:
Met 'weg', bedoel ik; na genoeg drankquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wanneer moet ik weggaan dan, ik heb beloofd om te blijven totdat die vriend met lulleveduh weer wakker is.
Dus HiDi heb je nog een paar uurtje met mij?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan met mijne ook maar 3 / 4 uur internetten![]()
Daarom neem ik ook altijd mijn kabeltje mee
Mooi man, maar wil je dan niet verder vertellen dat ik hier zolang gebleven ben want anders krijg ik weer keihard op mij faliequote:Op woensdag 15 juli 2009 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met 'weg', bedoel ik; na genoeg drank![]()
Ik ben ook pas een paar uur wakker, dus ik ben er nog wel even
Heb je geen HSDPA?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar lieffie ik heb meerdere malen vanavond via gprs iets geprobeerd te downloaden en dat zuigt de batterij leeg. en laat ik nu zo stom zijn geweest die niet mee te nemen
Van wiequote:Op woensdag 15 juli 2009 01:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mooi man, maar wil je dan niet verder vertellen dat ik hier zolang gebleven ben want anders krijg ik weer keihard op mij falie
3G HSDPA is veel sneller dan GPRS, 7,2Mbps ipv 72.4 Kbitquote:
Ja hoor, moet ik meteen je hele post geschiedenis meenemen ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok doe jij strax deze shit dan gewoon weer even deleten dat kan je vast wel
Nou als je mij geschiedenis wil meenemen dat ik dronken was en Beer virtueel aanrand ben jij mij held van het jaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hoor, moet ik meteen je hele post geschiedenis meenemen ?
Yeh Rightquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou als je mij geschiedenis wil meenemen dat ik dronken was en Beer virtueel aanrand ben jij mij held van het jaar
Je weet welke ik bedoel en mij voor schaam en nooit meer terug ga lezen, doch door veel users wel aangesproken wordt met een stukje van mijn post .LOLquote:
Volgens mij heb iki dat gemistquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je weet welke ik bedoel en mij voor schaam en nooit meer terug ga lezen, doch door veel users wel aangesproken wordt met een stukje van mijn post .LOL
Schat ik mega super VIp kijk maar naar mijn account en als ik wil kan ik zo alles deleten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij heb iki dat gemist![]()
Maar ergens vind ik ook dat je bewerk rechten op je eigen berichten moet hebben, niet voor maar 48 uur
Kun jij je berichten nog bewerken/verwijderenquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Schat ik mega super VIp kijk maar naar mijn account en als ik wil kan ik zo alles deleten.
Alleen ik ben niet zo laf om te verwijderen omdat ik er dronken achter heb gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |