als een van mijn kids ooit in zon schuitje terecht kom ,spring ik ook voor hem/haar inquote:
Gerda springt niet in de bres, het rancuneuze loeder snijdt hoogstpersoonlijk Jantje's net ingedaalde balletjes erafquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
als een van mijn kids ooit in zon schuitje terecht kom ,spring ik ook voor hem/haar inde bres,iedereen doet dat.
wacht ik ga proberen voor t eerst een topic te openenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gerda springt niet in de bres, het rancuneuze loeder snijdt hoogstpersoonlijk Jantje's net ingedaalde balletjes eraf
in de bres springen prima.. maar ga niet zo zielig in de media piepen......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
als een van mijn kids ooit in zon schuitje terecht kom ,spring ik ook voor hem/haar inde bres,iedereen doet dat.
Ik ga alvast klaarliggen om te lachenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
wacht ik ga proberen voor t eerst een topic te openen
Haha ik heb alleen die fotos er niet bij!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga alvast klaarliggen om te lachen
te laatquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:07 schreef Anniebab het volgende:
Ja !!Hallo/ moet er wel ff eentje posten he?
ja heur... is het zo stil dan ?quote:
neuh maar ik had verwacht dat men hier al zou slapen....quote:
quote:
Ga maar liggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:11 schreef evaxsis het volgende:
hey hallo ik ben dronken en al
Ben ik nog welkom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |