Seeyaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef Tessio het volgende:
moet er vandoor, verwacht elk moment vrienden over de vloer, ha gezellig!![]()
Anniequote:
Hoezo verkeerd?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
Ben jij hier niet verkeerd?![]()
Doe mij maar een lekker gerookt palinkje
Ik vroeg je nog waar je naartoe ging in Brabant maar ik begreep dat je het ergens anders heeeel druk hadquote:
De Kempenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog waar je naartoe ging in Brabant maar ik begreep dat je het ergens anders heeeel druk had
ja maar er zijn meer speeltuinenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je was zo lekker bij palinggate bezig
Ik ben ook een mams, maar Gerda is een zure zeurmutsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben ook een moederdier, alleen zij is de moeder van een BNner en wordt daarom afgemaakt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook een mams, maar Gerda is een zure zeurmuts
als een van mijn kids ooit in zon schuitje terecht kom ,spring ik ook voor hem/haar inquote:
Gerda springt niet in de bres, het rancuneuze loeder snijdt hoogstpersoonlijk Jantje's net ingedaalde balletjes erafquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
als een van mijn kids ooit in zon schuitje terecht kom ,spring ik ook voor hem/haar inde bres,iedereen doet dat.
wacht ik ga proberen voor t eerst een topic te openenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gerda springt niet in de bres, het rancuneuze loeder snijdt hoogstpersoonlijk Jantje's net ingedaalde balletjes eraf
in de bres springen prima.. maar ga niet zo zielig in de media piepen......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
als een van mijn kids ooit in zon schuitje terecht kom ,spring ik ook voor hem/haar inde bres,iedereen doet dat.
Ik ga alvast klaarliggen om te lachenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
wacht ik ga proberen voor t eerst een topic te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |