Hoeveel kost een biertje in de bierhal dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef Guard het volgende:
Dat ding staat dan ram naast de biertent, of staat die daar tegenwoordig niet meer?
{edit} niet dus Amstel bierhal op de spoorlaan zie ik nu... nou ja ik ben ook al in geen jaren meer in de bierhal geweest, overpirced zweethok
Je moet daar wel haast pullen bier bestellen, een glasje bier is al verdampt voordat het bij je is gebracht. Laatste keer dat ik er was dacht ik dat ik iets van acht tot tien euro zeker per pul kwijt was...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:41 schreef Tripless het volgende:
[..]
Hoeveel kost een biertje in de bierhal dan?
quote:Kermisexploitanten nemen bezit van centrum Tilburg
Uitgegeven: 14 juli 2009 22:45
Laatst gewijzigd: 15 juli 2009 00:00
TILBURG - Kermisliefhebbers in het zuiden van het land beleven vanaf vrijdag weer hun finest hour. Tot en met zondag 26 juli is het centrum van Tilburg het domein van de grootste kermis van de Benelux.
Dinsdagavond zijn de eerste kermisexploitanten begonnen met het opbouwen van de in totaal 237 attracties. De Tilburgse kermis, die jaarlijks meer dan een miljoen bezoekers trekt, begint vrijdag om 18.30 uur.
De komende dagen krijgen attracties als de Booster, Dominator, Enterprise, Speed Flip, Big Roller Coaster en Around the World - de zweefmolen die tot 55 meter hoogte gaat - een eigen plek in het hart van de stad.
Klinkt goedquote:Mystery Hotel
Voor de echte waaghalzen bouwen de exploitanten zelfs een zogenoemd Mystery Hotel met een free fall toren van 26 meter hoog.
Daarnaast is er ook plaats voor nostalgische kermisattracties zoals de draaimolen, de steile wand, de waarzegster en de rupsbaan.
wat denken wij toch goed meequote:Stroom
Om alle attracties en de standplaats voor woonwagens van de exploitanten van stroom te voorzien is het bedrijf Homan Elektrotechniek uit Mijdrecht vorige week al begonnen met de aanleg van de stroomvoorziening.
''De totale lengte van alle opgestelde attracties is ongeveer 3 kilometer. Daarvoor leggen we zeker 25 kilometer kabels en plaatsen we honderd verdeelkasten'', zegt directeur Peter Homan. Het bedrijf voorziet de Tilburgse kermis voor het veertigste jaar van stroom.
Homan: ''Tilburg is een van de weinige steden die ondergronds vaste aansluitpunten voor stroom heeft aangelegd. Daardoor hebben we maar één aggregaat nodig. Het totale stroomverbruik tijdens de Tilburgse kermis bedraagt ongeveer 350.000 kilowatt.''
Oh, nee joh, ik wist van niets. Ik had graag Dillinger gezien. Die gasten zijn wauwsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
een metal-festivalletje in Nijmegen. Ik weet alleen niet zo veel van de verschillende stromingen van metal dus ik weet niet of er iets trash-metalachtigs tussenzat. Ben zelf voor dillinger escape plan gegaan...
NET binnen gekregen, ik mag hem daar zo naast de Nieuwlandsstraat parkeren!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat ik die parkeervergunning voor in het centrum snel krijg... Hèndig
.
maar ben je nog student of al werkend enzo ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:38 schreef magge het volgende:
[..]
Oh, nee joh, ik wist van niets. Ik had graag Dillinger gezien. Die gasten zijn wauwsStond die Gitarist weer op zn Marshall versterker?
[..]
NET binnen gekregen, ik mag hem daar zo naast de Nieuwlandsstraat parkeren!
Ja wellicht, als deze voorhoofdholte ontsteking even rustig aan doetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef SwiffMeister het volgende:
Heej mensen, woensdag beginnen de muzen concerten weer, heb ik kans dat ik iemand van jullie tegen ga komen?
Morgen.quote:
Ohquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ben je nog student of al werkend enzo ?
doe is even voorstellen
nee, wij zijn altijd nieuwsgierig naar woonomgeving, werk/student en leeftijdquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:44 schreef magge het volgende:
[..]
OhMagge,21,Centrum woonachtig,werkend, uitgaant, lust graag een pilske.
Nog meer dingen die je wilt weten?
jah kan niet vinden of die mickey er weer staat. Die had volgens mij vorig jaar problemen of zo iets.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:24 schreef Guard het volgende:
Goedemorgen
De nostalgische kermis, dat vind mijn nichtje (inmiddels 5 jaar oud) eigenlijk altijd het leukst.
En ik vind het stiekum ook leuk om nog een keertje in de rups te stappen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah kan niet vinden of die mickey er weer staat. Die had volgens mij vorig jaar problemen of zo iets.
(die ronddraaiende attractie bij nostalgische kermis. Dat je die karretjes met touw naar binnen kon trekken en weer los liet ging je karretje sneller.
jah, maar die is ook gewoon Lachenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat was de enige attractie waar mijn pa vroeger inging als ie met moeder naar de kermis ging, toen ze nog tieners waren... das pas nostalgie
Hehe, heb je wel eens dat filmpje gezien van die zanger dat ie over iedereen heen rent? Die kerel is niet helemaal lekker heur.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:27 schreef oompaloompa het volgende:
Magge, t was erg tof, niet alleen de gitarist maar iedereen (behalve de drummer natuurlijk) sprong heel de tijd overal op. De bassist heeft zelfs nog een tijdje aan een buis aan het plafond gehangen
Jammer als die er nu niet zou zijn....quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, maar die is ook gewoon Lachen
maar kan dus niet vinden of hij er nu staat
Maar denk van niet. Was toch die gast die vorig jaar door de stadhuisstraat reed ?
jah, vandaag maar ff de kermis krant afwachtenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer als die er nu niet zou zijn....
jah gister onverwacht wegquote:
je hebt een berichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |