Kanon is zwaarder dan je zou denken he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:26 schreef VoreG het volgende:
nooit maar dan ook nooit meer een bierspel met grolsch kanon. Kan me niet herinneren wanneer m'n kop voor het laatst zo uit elkaar knalde......
ik kende kanon al wel, heerlijk bier! Alleen niet zo geschikt voor dit soort spelletjesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kanon is zwaarder dan je zou denken he?Ik had me de eerste keer ook erin verkeken
![]()
![]()
Kanon
belofte maakt schuldquote:
Doe mij wat van dat optimisme, dit wordt het 21ste jaar kermis in de straat en ik moet toegeven dat ik het altijd vervelend heb gevonden. Vorig jaar speelden ze 10 dagen lang de benny-hill tune onder mn apartement >: ( En dan niet eens het hele melodietje, nee de helft waardoor mn hoofd het ook elke keer af moest maken (ocd much?)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:14 schreef magge het volgende:
Heu
nog een tilbo represented!:)
Kermis volgende week! bij mij in de straat!:)
een centrum inwoner dus hahaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:14 schreef magge het volgende:
Heu
Welkom!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:14 schreef magge het volgende:
Heu
Dank u:) Ik hang al lang op Fok! maar nog echt gekeken naar een Tilbo topic:)quote:
eeh, reed ik in een zwarte seat haha ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben ik jou net tegengekomen op de Bredaseweg? Via MCReijen, Amarant richting Tilburg?
Vrijdag start van de kermisquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef magge het volgende:
[..]
Dank u:) Ik hang al lang op Fok! maar nog echt gekeken naar een Tilbo topic:)
so whats up tilburg? Nog iets te doen deze week? Oooh morgen Muze concerten!!
Oow muzeconcerten, wist niet dat ze nu al weer begonnen, vorig jaar naar bijna allemaal gegaan maar die mensen waarmee ik toen ging zijn geen tilburgers meerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef magge het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde nick... Ik ken een andere Bara.. en dat is de enige bara die er isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:42 schreef BaraCuda het volgende:
Wel fijn dat ze even vooraf aangeven dat je maar tot 18:00 de binnenstad in kan
Ik was gelukkig al thuis, maar er zullen genoeg mensen zijn die weer eens voor een afgesloten spoorlaan staan![]()
Pokke Kermis
Welkom maggequote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef magge het volgende:
[..]
ach niet zeuren,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:42 schreef BaraCuda het volgende:
Ik was gelukkig al thuis, maar er zullen genoeg mensen zijn die weer eens voor een afgesloten spoorlaan staan![]()
Pokke Kermis
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oow muzeconcerten, wist niet dat ze nu al weer begonnen, vorig jaar naar bijna allemaal gegaan maar die mensen waarmee ik toen ging zijn geen tilburgers meer
n.a.v. je myspace, toevallig naar fortarock (Nijmegen) geweest dit weekend of is dat je smaak niet?
ga dan niet in de binnenstad wonen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:42 schreef BaraCuda het volgende:
Pokke Kermis
heb alleen maar een schurft aan de Kermis hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
ga dan niet in de binnenstad wonen...
idd, zo leuk van die mensen die wel in de binnenstad willen wonen (tevens dan weten dat ze 14 dagen de kermis voor de deur hebben, en dan elk jaar lopen te zeuren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
ga dan niet in de binnenstad wonen...
een metal-festivalletje in Nijmegen. Ik weet alleen niet zo veel van de verschillende stromingen van metal dus ik weet niet of er iets trash-metalachtigs tussenzat. Ben zelf voor dillinger escape plan gegaan...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:50 schreef magge het volgende:
[..]
Nope, sorry.k ken het niet eens joh
wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |