dit jaar: nergens....quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Ander onderwerp: waar gaat iedereen naartoe op vakantie?
Natuurlijk is het snel, ik zal ook wel heel veel gemist hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou vind het nogal snel een maand oost en west kust te doen
Canada heb ik in totaal anderhalf jaar gewoond en dat ken ik zelfs nog helemaal niet!
Ook een superbestemming natuurlijkquote:
Yup vorig jaar al geweest (Tokyo) en zo bevallen dat ik weer terug ga.quote:
De tikweek is juist de beste kans voor goede promo. Tikpapas/mamas kunnen hun kindjes enthousiast maken voor hun eigen vereniging. Mij lijkt me dat dan een van de belangrijkste prioriteiten die je kan hebben. Bij Plato en Olof weet ik dat het erg gestimuleerd wordt om tikpapa/mama te worden. En van de kleine 100? dartagnan leden kunnen er toch wel 10 papa/mama worden ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:06 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
tja, dat is dan weer het nadeel van een kleinere vereniging. Je moet eerst maar eens genoeg mensen hebben voor achter de bar, orde, promo etc.
Ook echt vakantie of meer een studiereis ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup vorig jaar al geweest (Tokyo) en zo bevallen dat ik weer terug ga.
Ik denk dat je het (actieve) ledenbestand zelfs met die 100 nog overschatquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
De tikweek is juist de beste kans voor goede promo. Tikpapas/mamas kunnen hun kindjes enthousiast maken voor hun eigen vereniging. Mij lijkt me dat dan een van de belangrijkste prioriteiten die je kan hebben. Bij Plato en Olof weet ik dat het erg gestimuleerd wordt om tikpapa/mama te worden. En van de kleine 100? dartagnan leden kunnen er toch wel 10 papa/mama worden ?
Vakantie, de tijd van studiereizen ligt achter me...quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:47 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Ook echt vakantie of meer een studiereis ofzo?
waarom niet? het is een geweldige feestweek, alleen maar leuk om daaraan mee te doen, colleges zijn er dan nog niet en ze willen de vereniging vast een warm hart toe dragen. Anders gewoon de jongeren leden papa/mama laten worden, als je er 10 hebt heb je al 5 tikgroepjes, dat is al een heel begin.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:49 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het (actieve) ledenbestand zelfs met die 100 nog overschat
In principe zit het nu precies tussen twee fasen in, de oprichting en de "definitieve vestiging". Op dit moment gaat de eerste generatie langzaam vertrekken. Omdat het vooral nieuwe leden zijn die actief worden, zijn het vooral de oudere leden die eventueel tik mama/papa zouden kunnen worden, en om eerlijk te zijn zie ik iemand van ouder dan 24/25 dat niet zo heel snel meer doen
Dat kan dus niet, als we de term plebs maar vooral proleet voor het gemak gelijkstellen met het proletariaat, de arbeidersklasse, dan is dat dus duidelijk niet het gebied waar de student zit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef theKiD het volgende:
Studentenvereningingen zijn voor paupers plebs en proleten![]()
hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
... dus zie hier de eerste man die de Zino combineert met Gaudi, Café Schlappi, D3G, Boekanier, Extase, Kadinsky, 013, De Prins van Oranje, De Wijn en ga zo maar door...
Ikke tegen de kermis ook niet.. Allemaal dat gezeik..quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de haat richting studentenverenigingen nooit begrepen
sluit zich aanquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ikke tegen de kermis ook niet.. Allemaal dat gezeik..
Jij denkt wel lekker in hokjes...quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
haha![]()
Zino en dat gaudi ding stel ik gelijk met heel de kermis.
De Wijn is voor potten. (Al vroeg ik dat laatst aan een pot en die zei dat ze het niet kende)
De rest van die tenten kom ik wel is, de ene wat meer dan de andere natuurlijk
In Maart al een maand Afrika geweest dus geen geld meer nuquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:36 schreef Guard het volgende:
[..]
dit jaar: nergens....![]()
Volgend voorjaar: Japan
over het algemeen zitten er veel potten bij de wijn heur, wat niet zegt dat er geen andere mensen zitten. Zelfde is dat er bij de lollipop veel homo's zitten. En op donderdagavond in bp veel studenten.quote:
Welke sub?:Pquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:51 schreef hmmmz het volgende:
[..]
over het algemeen zitten er veel potten bij de wijn heur, wat niet zegt dat er geen andere mensen zitten. Zelfde is dat er bij de lollipop veel homo's zitten. En op donderdagavond in bp veel studenten.
Daarbij leef ik graag in m'n eigen hokje / subcultuur![]()
hap hapquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jonge! Flikker toch eens op met dat gejank man!
rustig jongen, negeer hemquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jonge! Flikker toch eens op met dat gejank man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |