tja, dat is dan weer het nadeel van een kleinere vereniging. Je moet eerst maar eens genoeg mensen hebben voor achter de bar, orde, promo etc.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:02 schreef hmmmz het volgende:
[..]
najaa ook dan betekend het dus dat er van heel dartagnan niemand meedoet als tikpapa/mama
kermis is meer dan bierquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:52 schreef aardappel het volgende:
[..]
Gewoon gezellig bier drinken kan ik ook als de kermis er niet is heur
ongeveer alles behalve de kermis.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En wat is dan wel jou ding in Tilburg, kunnen we een beeld krijgen!
ch jah, ga denk i, maar vanaf nu zijn posts negerenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:06 schreef magge het volgende:
[..]
En omas! De mijne zit de hele Kermis bij de Havanna mensen te kijken....helaas zal ze dit jaar ver moeten kijken
Nog onbekend, zal ivm werk wel pas ergens september/oktober wordenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hou nou 's op...
Ander onderwerp: waar gaat iedereen naartoe op vakantie?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef Clesar03 het volgende:
* Clesar03 gaat niet op vakantie, want in april naar de VS geweest![]()
bouwput.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hou nou 's op...
Ander onderwerp: waar gaat iedereen naartoe op vakantie?
Ook lekker, veel goedkoper en wat rustiger.. en in de meeste landen is het dan nog warm zat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nog onbekend, zal ivm werk wel pas ergens september/oktober worden
... dus zie hier de eerste man die de Zino combineert met Gaudi, Café Schlappi, D3G, Boekanier, Extase, Kadinsky, 013, De Prins van Oranje, De Wijn en ga zo maar door...quote:
a) als je het wilt doen nu doen want dollar is laagquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]vet! Als 'vakantie' of ben je op uitwisseling geweest of iets voor school ofzo?
Waar ben je precies geweest? Ik wil ooook nog een keer naar Amerika maarja a) geld b) tijd c) lang vliegen
.
Als ik ga, dan wil ik zeker een maand gaan en dan echt zoveel mogelijk zien. Denk niet dat ik dan ooit nog eens ga zegmaar..quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
a) als je het wilt doen nu doen want dollar is laag
b) het heet niet voor niets vakantie... als je nu 2 weken naar frankrijk gaat kon je ook 2 weken naar de VS
c) uurtje of 7 sta je in New York en uurtje of 12 zit je zeker in LA!
Het was een studiereis met de studentenvereniging. 7 dagen New York, 1 tussendag Philadelphia en 7 dagen Washington. Daar komen nog de 2 vliegdagen bij, dus 17 dagenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]vet! Als 'vakantie' of ben je op uitwisseling geweest of iets voor school ofzo?
Waar ben je precies geweest? Ik wil ooook nog een keer naar Amerika maarja a) geld b) tijd c) lang vliegen
.
ben paar keer geweest en je kan veel zien, maar dan heb je nog niet veel gezien, je kan beter een stuk pakken en dat dan uitpluizen dan als een idioot door het land crossen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als ik ga, dan wil ik zeker een maand gaan en dan echt zoveel mogelijk zien. Denk niet dat ik dan ooit nog eens ga zegmaar..
Misschien een idee om te beginnen met sparen en als ik ben afgestudeerd (over 2 jaar) een maand te gaan...
Ik zeg doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als ik ga, dan wil ik zeker een maand gaan en dan echt zoveel mogelijk zien. Denk niet dat ik dan ooit nog eens ga zegmaar..
Misschien een idee om te beginnen met sparen en als ik ben afgestudeerd (over 2 jaar) een maand te gaan...
Nooit last van gelukkigquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:23 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
en ik kan ook nooit slapen in een vliegtuig
Als je echt alles wilt zien wat er te zien is, zit je ongeveer een maand per stad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ben paar keer geweest en je kan veel zien, maar dan heb je nog niet veel gezien, je kan beter een stuk pakken en dat dan uitpluizen dan als een idioot door het land crossen!
Ik sliep pas in de trein terug naar Tilburg, al was dat achteraf weer niet zo handigquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nooit last van gelukkiglaatst nog vlucht naar London... Tijdens opstijgen slaap ik al!
Heb wel een hotel voor je waar wij een keer gezeten hebben, dat was echt bizar budget, maar zag er ook wel zo uit, kamers waren prima om te slapen, maar ontbijt enzo moet je echt vergeten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik kan idd ook niet slapen in een vliegtuig, heel irritant.. plus ik voel me nooit kiplekker in een vliegtuig.. Blegh. Als ik naar Amerika vlieg dan neem ik wel een slaappil.
Maar dude, wat een relaxede studiereis! Dat hebben wij nou niet.. onze ging naar een land met een B ofzo dit jaar. Jammer.
Tommy, kom je vaker in Londen? Ik ga in september en we zoeken nog een goedkope slaapplek in Londen.. naja beter gezegd: iets buiten Londen, want in Londen zal wel verrekte duur zijn haha. Als iemand nog iets weet? Misschien heeft iemand hier goede ervaringen met een hostel ofzo?
Thnxquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb wel een hotel voor je waar wij een keer gezeten hebben, dat was echt bizar budget, maar zag er ook wel zo uit, kamers waren prima om te slapen, maar ontbijt enzo moet je echt vergeten!
zal de naam wel even opzoeken voor je!
Nou vind het nogal snel een maand oost en west kust te doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:25 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Als je echt alles wilt zien wat er te zien is, zit je ongeveer een maand per stad.
Een maand voor bijvoorbeeld de hele west/oostkust is denk ik wel te doen.
Zo heb ik vorig jaar ook een huurauto gehuurd in Canada en van oost naar westkust gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |