abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70956739
Goedemorgen.

Liggen inderdaad akelig dicht bij elkaar. Heb uiteindelijk nog wel redelijk geslapen, maar voor ik eenmaal sliep was het wel een uur of twee. Erg fijn als de wekker om 6 uur weer gaat. Maar goed, da's niks vergeleken bij hoe mijn buurvrouw vandaag wakker wordt wetende dat haar man er niet meer is.

Dit heeft allemaal natuurlijk niks met zwangerschap en geboorte te maken, dus zal er nu ook over ophouden, maar 't raakt me gewoon nog erger dan het normaal zou doen.

Ik heb gisteren overigens wel een leuk filmpje van mijn bewegende buik kunnen maken. Zal hem zometeen eens plaatsen.

Iedereen een fijne, ijzerrijke , dag vandaag!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:23:14 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70956783
vrouwtje theelepel, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte komende donderdag. Je hebt een moedige en dappere beslissing genomen.

Sorboo, gecondoleerd met je buurman, wat een nare ziekte he?

Lijnloos, tandarts, succes, ik mag volgende week donderdag een gaatje laten vullen. Vind het niet eng hoor. Alleen die spuit (want ja ik laat het verdoven) is geen pretje.

Ca.ra misschien tegen je hoofdsteun ofzo? Lily wat een ontzettend lieve dingen zegt jouw zoontje zeg

Leonieke! Je bent er! Welkom. Geniet van je tijd in ZenG.

Ik ga nu werken.... nog 5 dagen (dinsdag, woensdag, maandag, dinsdag, woensdag) en dan heb ik eindelijk vakantie!! Ben er zooooooo aan toe! Fijne dag allemaal!

Enneh Nicole, melden met baby???
pi_70956880
Ben alweer klaar bij de tandarts, zit nu buiten in het zonnetje te wachten op de bus richting mijn werk... Geen gaatjes hier maar mag wel terug voor tandsteen zoals altijd...
pi_70956894
Ja, waar is Nicole eigenlijk heen verdwenen... Doe Es' baby laten zien!
pi_70956923
Goedemorgen,

Hier redelijk geslapen... wordt alleen iedere nacht wakker zo rond 4 uur, dan moet ik er uit om te plassen. Das zo'n vervelende tijd, moet er namelijk om 6 uur al weer uit voor mn werk

PM, staat aan.... dus ik kan gespamt worden Het-is-mij, ik zal vanmiddag ff kijken voor t parasolletje en dan stuur ik het ff op.

Gisteravond ff buikfoto's en babykamer foto's gemaakt... zal ik zo ff in de topics gooien.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:38:21 #131
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70956983
Goeiemorgen

Sorbo en Freecell, het leven is zo oneerlijk soms en dat komt allemaal dubbel zo hard aan nu je zelf zwanger bent, heel logisch hoor

Amaranta ook nog maar 5 daagjes aan de bak, lekker hoor! Hoewel jij na de zomer nog even mag doorwerken (toch?) en ik pas in november weer aan de slag ga
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:40:45 #132
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70957008
MeNicole heeft vast d'r baby al hoor
En is er nog nieuws over McLaura eigenlijk? Zijn ze nog in het ziekenhuis?
pi_70957049
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 07:44 schreef Nijna het volgende:
Meldt, lekker geslapen toen ik eenmaal in bed lag. En mn mams komt morgen een dagje dreumes zoet houden, heel lekker vooruitzicht
Das idd een erg lekker vooruitzicht.

Nog geen nieuws van MeNicole. Ze houd ons wel in spanning zeg.
Ik hoop voor haar dat ze nu lekker met een vers beebje in bed ligt.

Huup mooi design op je been. He He. Hoe heeft vriendlief dat voor elkaar gekregen.

Leonieke Welkom hier. Dat je maar een heerlijke zorgeloze zwangerschap mag hebben.

Incantrix snotterd al minder.
Ik vond het ook echt heel bijzonder om dat te mogen zien. Het is zover in de zwangerschap uberhoud al lastig om iets te kunnen zien met beeb zo in de verdrukking, maar ze lag precies goed hiervoor en konden mooi het hoofdje en de handjes zien waar ze op begon te sabbelen en iets later naar onder/boven gericht dat ze haar voetjes aan het pakken was.
De VK nam er ook echt de tijd voor om gewoon echt even lekker naar haar te gluren wat ze precies aan het uitspoken was.

MissSly Het wachten op beebje vind ik ook echt een aparte ervaring. Ik merk ook dat ik nu zo anders ben. Er komt hier nu ook een soort rust over me met af en toe agressie uitschieters uit het niets. en eigenlijk toch ook af en toe echt een verwensing naar de komende bevalling toe. Dat ik daar eigenlijk geen zin in heb. , maarja ik kan moeilijk als een oud wief rond blijven lopen en ik ben toch wel erg benieuwd naar m'n dochter. Echt steeds een rollercoaster gevoel. Wat een onsamenhangend geblaat eigenlijk weer.

lily Wat een ongelooflijk lief moment zeg met je zoon.

Flower-Ti-Amo tot ziens in het babytjestopic

Kersjes ook bijna verlof. Nog maar 5 keer das zo voorbij.

Vrouwtjetheelepel wat verdrietig zeg en wat naar ook om tussen de buiken te moeten zitten in het ziekenhuis. Vond ik bij mijn miskraam ook een vreselijk iets. Zouden ze idd echt iets anders op moeten verzinnen. Veel sterkte toegewenst

Sorbootje bewegende buikjes zijn

Hier alles rustig verder geen naderende bevallingssignalen en volgens de VK zat m'n baarmoedermond ook nog netjes potdicht dus ik verwacht eigenlijk geen vers beebje de komende 2 weken ofzo.
In progastdingessen eig weinig zin sinds ze vertelde dat ze het hoofdje daar kon voelen.
pi_70957060

Babylympics! (let niet op het hondje, da's neit van mij )
pi_70957114
Mooi om te zien Sorbo.
pi_70957122
Leuk fimpje Sorbo!! oh wat mis ik dat zeg.. dat gestuiter in me buik..
MeNicooooooollleeee waar bennnnnnnnnnn je?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:49:32 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70957133
Goedemorgen allemaal!

Ik ging om 22.05 in bed liggen, heb om 22.07 mijn boek gepakt. Om 22.30 draaide ik me om van links naar rechts en om 22.45 heb ik denk ik, geloof ik, het licht uit gedaan.
Om 23.36 ben ik weer van rechts naar links gedraaid, gedoe joh... kussentje mee verslepen om onder mijn buik te leggen, anders doet het zo'n zeer enzo.
Nou, en toen werd ik om 0.55 wakker van vreselijk brandend maagzuur, echt zo erg heb ik het nog nooit gehad, dus mezelf overeind gehesen en als de sodemieter 1 rennie op gekauwd en de ander heel rap weg zitten sabbelen.
Toen om 01.10 ben ik maar weer gaan liggen, maar dan wel met het hoofdeind van het bed ook omhoog gezet want anders ging het echt niet. Gelukkig viel ik om 01.13 weer in slaap.
Ik ben alleen 03.38 gaan plassen en daarna wel nog een keer wakker geweest om 04.43 maar gelukkig viel ik snel weer in slaap tot 06.55, 5 minuten voor de wekker ging!
(Oh, en tussendoor ben ik nog wel een paar keer op mijn andere zij gedraaid ook.
Al met al een prima nachtje dus!

Zo... en nu maar eens een rondje FOK en dan aan de slag voor mijn een-na-laatste dag op kantoor. Morgen nog thuis werken en dan donderdag echt mijn laatste dag hier!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:51:16 #138
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70957156
Sorbootje gecondoleerd met je buurman. Een heel raar idee dat alles gewoon doorgaat als er iemand dood is vind ik altijd...

Kersjes lekker zeg nog maar 5 dagen. Ik moet er nog 11 en ben ook he-le-maaaaaaaal niet aan het aftellen

Vrijdagmiddag naar de verloskundige en ijzerprikken. Voel me niet bijzonder moe ofzo dus denk dat dat wel goed zal zitten. Vannacht ook weer eens heerlijk geslapen. Mijn vriend was mijn gesnurk zelfs zo zat dat ie naar de bank verplaatst is om te slapen En vandaag lekker een dagje vrij. Straks met mijn meisje naar de stad om de laatste inkopen voor haar verjaardag te doen.

Edit: BE wat een nacht zeg
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:51:50 #139
100412 mefke79
komt goed!
pi_70957164
Martine, zat dat parasolletje echt bij jou gewoon in de doos? Bij de stoel van mura dan? Want wij kregen em er niet bij...vind het een beetje vreemd. Niet dat ik geen parasolletje kan kopen, maar gewoon het principe.

Hier een waardeloze nacht . Ik ging al slapen met maagzuur en dat viel tegen. En toen ben ik midden in de nacht wakker geworden van weer maagzuur, maar dan heel heftig. Dus ik probeerde overeind te vliegen, maar dat gaat natuurlijk niet meer. Dus maaiende armen en heftig bewegen. Lief schrok zich rot! Terwijl het ergste voorbij was toen ik maar eenmaal rechtop zat. En daarna vond Driekus het nodig om weer fijn naar beneden te kruipen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:53:36 #140
100412 mefke79
komt goed!
pi_70957191
Ah Be, jij ook zo'n maagzuur nacht dus. Het heerst zullen we maar zeggen
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:54:34 #141
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70957211
Ben er gisteren amper geweest, dus lees het bericht van vrouwtje theelepel nu pas. Wat een vreselijk dilemma. Ik weet een piepklein beetje waar je voor staat, wij stonden met Ayden voor dezelfde keus. Dat ik er voor heb gekozen de zwangerschap uit te dragen was puur en alleen omdat ons was verzekerd dat er geen sprake was van pijn. Als ik in jouw schoenen had gestaan had ik ongetwijfeld dezelfde beslissing genomen als jij hebt moeten nemen. Ik vind je ongelooflijk dapper. Sterkte
pi_70957229
Ah, die vreselijke maagzuur gebroken nachten. Ik verheug me nu al weer

Wat heerlijk, BE, bijna verlof!!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:00:34 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70957315
Het was een beetje een post met een hoor, nav alle uitgebreide nacht-beschrijvingen hier de laatste tijd.
Afgezien van dag maagzuur wat echt even heel naar was heb ik nl. echt heerlijk geslapen hoor!
Dat omdraaien en plassen gaat gewoon op de automatische piloot.

Het enige wat echt niet meer goed gaat is fietsen. Er staat dan veel te veel druk op mijn schaambotje en ik vrees dan dat ik vanzelf over mijn zadel heen zak ofzo! Of dat de baby spontaan indaalt.
pi_70957332
Leonieke, daar was je, welkom hoor .

Miss_sly, het wachten vond ik vorige keer volgens mij meer wachten...
Aan de ene kant vind ik het wel spannend, maar er rommelt hier nog niks ofzo. Dus ik ga er maar van uit dat het nog even duurt...
Ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe beeb eruit ziet en hoe Mirte het zal vinden, een broertje/zusje erbij. Dat vind ik best spannend.

Lily, wat lief .

Kers, nog maar 2 weken .

Karin, lekker aan de floradix... brrr. Goed dat je hebt besloten minder te gaan werken!

Freecell, voorzichtig he!

Sorbo,

MeNicole, hopelijk lig je van beeb te genieten!

BE, bijna verlof! Wat een nacht zeg...
Fake it till you make it...
pi_70957383
Huup succes bij de vk (ik zou zweren dat ik dat ergens gelezen heb maar nu kan ik het niet meer terug vinden?)

Sorbootje wat een lieve hobbelbuik

BE vervelend van dat maagzuur en slechte slapen.. Maar je hebt in elk geval geen last van zwangerschapsdementie! Of heb je al die tijden opgeschreven of zo elke keer als je wakker was?
pi_70957429
lekker nachtje BE... mar wel bijna verlof !!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:11:01 #147
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70957508
Vrouwtje theelepel, wat een vreselijk bericht. Nu al afscheid nemen van je kindje. Oneerlijk en vreselijk zwaar. Heel veel sterkte.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:12:00 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70957522
Goedemorgen!

kersjes, nog maar 5 keer werken, woei!! had je een nw huis gevonden?

freecell,leuk he, zwangeren? en dan vooral weer dezelfde futen maken als vorige keer enneh, volgens mij heb je helemaal niet zoveel prolactine meer, toch? das toch alleen de eerste zes mnd bv? je weet natuurljk niet hoe hoog haar hormoonwaardes zijn, maar wrang is het zeker... toch maar ff een voor jou!

BE, slaap je nog wel?

sorbo, die dansende buik! dat vond ik ook zooo bijzonder vorige keer! kan niet wachten tot het weer zover is!

lily, wat lief van je zoon!

lijnloos, succes bij de tandarts!

zo, nu maar eens aan het werk
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:14:18 #149
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70957568
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:51 schreef Stiemie het volgende:
Mijn vriend was mijn gesnurk zelfs zo zat dat ie naar de bank verplaatst is om te slapen

Lekker handig, ik kom er net achter dat ik gisteren een afspraak bij de gyn had i.p.v. vandaag
Nu maar een nieuwe afspraak gemaakt voor donderdag. Maar..... ik moet er wel bij zeggen dat ik de afspraa niet zelf gemaakt heb he, dat hebben ze voor me gedaan toen ik ik het zh lag. Maar suf is het wel!
pi_70957583
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:51 schreef mefke79 het volgende:
Martine, zat dat parasolletje echt bij jou gewoon in de doos? Bij de stoel van mura dan? Want wij kregen em er niet bij...vind het een beetje vreemd. Niet dat ik geen parasolletje kan kopen, maar gewoon het principe.
Hij zat in de doos bij de wandelwagen, tenminste dat denk ik. Mn ouders hebben hem opgehaald en gekeken of alles er bij zat. Toen zat er dus 1 parasol in de doos en nog 1 losse. Maar ik heb mijn wagen in een set gekocht, wandelwagen + reiswieg + maxicosi. Waren met de Paas gezamelijk in de aanbieding. Dus misschien dat het er daarom bij zat, of ik heb gewoon mazzel gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')