quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 07:44 schreef Nijna het volgende:Meldt, lekker geslapen toen ik eenmaal in bed lag. En mn mams komt morgen een dagje dreumes zoet houden, heel lekker vooruitzicht
Das idd een erg lekker vooruitzicht.
Nog geen nieuws van MeNicole.

Ze houd ons wel in spanning zeg.
Ik hoop voor haar dat ze nu lekker met een vers beebje in bed ligt.
Huup mooi design op je been. He He. Hoe heeft vriendlief dat voor elkaar gekregen.
Leonieke Welkom hier. Dat je maar een heerlijke zorgeloze zwangerschap mag hebben.
Incantrix snotterd al minder.
Ik vond het ook echt heel bijzonder om dat te mogen zien. Het is zover in de zwangerschap uberhoud al lastig om iets te kunnen zien met beeb zo in de verdrukking, maar ze lag precies goed hiervoor en konden mooi het hoofdje en de handjes zien waar ze op begon te sabbelen en iets later naar onder/boven gericht dat ze haar voetjes aan het pakken was.
De VK nam er ook echt de tijd voor om gewoon echt even lekker naar haar te gluren wat ze precies aan het uitspoken was.
MissSly Het wachten op beebje vind ik ook echt een aparte ervaring. Ik merk ook dat ik nu zo anders ben. Er komt hier nu ook een soort rust over me met af en toe agressie uitschieters uit het niets.

en eigenlijk toch ook af en toe echt een verwensing naar de komende bevalling toe. Dat ik daar eigenlijk geen zin in heb.

, maarja ik kan moeilijk als een oud wief rond blijven lopen en ik ben toch wel erg benieuwd naar m'n dochter. Echt steeds een rollercoaster gevoel. Wat een onsamenhangend geblaat eigenlijk weer.
lily Wat een ongelooflijk lief moment zeg met je zoon.
Flower-Ti-Amo tot ziens in het babytjestopic
Kersjes ook bijna verlof. Nog maar 5 keer das zo voorbij.
Vrouwtjetheelepel wat verdrietig zeg en wat naar ook om tussen de buiken te moeten zitten in het ziekenhuis. Vond ik bij mijn miskraam ook een vreselijk iets. Zouden ze idd echt iets anders op moeten verzinnen. Veel sterkte toegewenst
Sorbootje bewegende buikjes zijn
Hier alles rustig verder geen naderende bevallingssignalen en volgens de VK zat m'n baarmoedermond ook nog netjes potdicht dus ik verwacht eigenlijk geen vers beebje de komende 2 weken ofzo.
In progastdingessen eig weinig zin sinds ze vertelde dat ze het hoofdje daar kon voelen.