Ook met kleine beebjes die nog geen vast-voedsel-vlekken maken? Ik heb echt het gevoel dat ik dat hele hebben van een baby in huis ongelofelijk onderschatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je wilt dat sommige vlekken uit de kleertjes komen is dat wel verstandig
Ja, van die bruingroengele vlekken in broekjes enzoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ook met kleine beebjes die nog geen vast-voedsel-vlekken maken? Ik heb echt het gevoel dat ik dat hele hebben van een baby in huis ongelofelijk onderschat
verheug me er nu al opquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, van die bruingroengele vlekken in broekjes enzo
Waar vind ik dat? Kruitvat ofzo? Even mn moeder mailenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:30 schreef Vicky het volgende:
Het maakt niet zoveel uti waar je de hydrofiele luiers koopt. Die van de zeeman zijn net zo goed als die van de Hema.
Linda, ik was niet elke dag hoor, maar wel vaak. En voor de poepvlekken kan je het beste Ossegalzeep nemen, daarmee gaat d evlekken er het beste uit.
Ik weet het niet, in reallife vertellen we het iig niet, willen we het echt met zn tweetjes als geheimpje bewaren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, jij hebt de echo overmorgen he? Zóóó spannend inderdaad! Leuk dat jullie ook willen weten wat het wordt, wij ook inderdaad.. Ga je het hier ook posten?![]()
ik dacht eerst ook van och dat loopt wel los, we hebben 3 sets dus t komt wel goed. Maar met dat vocht dat k nu vasthou denk ik dat k ook maar wat extra onderzeiltjes aanschafquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:29 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, dat kreeg ik ook te horen: zorg maar voor genoeg nacht- en beddengoed want je zweet je een ongeluk... Maar ik heb maar 2 dekbed-sets *huil* Na goed, het zal wel loslopen en een extra dekbedovertrek oid is ook zo gehaald
ja kruidvat/etosquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Waar vind ik dat? Kruitvat ofzo? Even mn moeder mailen
En Kersjes, nee, geen droger. Kan wel mn was buiten ophangen, maar de vraag is hoe handig dat nog is, in september. Heb bijal wel een groter droogrek besteld, want dat ding wat we nu hebben past maar 1 wasje op
![]()
Omdat je het toch nog wel eng vindt? Of gewoon nog geen tijd/zin in gehad?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef lily het volgende:
Ik heb trouwens nog helemaal niks gekocht deze zwangerschap. Echt helemaal niks.
toch nog de onzekerheidquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:38 schreef Poppejans het volgende:
Omdat je het toch nog wel eng vindt? Of gewoon nog geen tijd/zin in gehad?
Ach, je hebt nog heel veel tijd, gewoon lekker doen wanneer je iets leuks tegenkomt! Zo´n allereerste rompertje of sokjes ofzo maakte het voor mijzelf wat ´echter´
Dat is wel weer een leuke reden om eens flink te shoppen dus!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:43 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk ook nog bergen kleding.
Verder hebben we alles weggedaan. We moeten alles opnieuw aanschaffen (alleen de commode niet).
Ja, dat hebben wij ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:45 schreef Kersjes het volgende:
Trouwens, nog even een tip wat wasgoed enzo betreft: schaf een eigen wasmand voor de baby aan!
M. komt bijvoorbeeld standaard thuis met motorolie, accuzuur en meer van dat soort troep op zijn werkkleding, niet bepaald iets waar je de schattige tere babykleertjes aan bloot wil stellen. Nu doen vast niet alle mannen zulk vies werk als de mijne, maar een eigen mand voor al het fijne babyspul is echt heel handig!
vast welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is wel weer een leuke reden om eens flink te shoppen dus!
Hopelijk gaan je de weken vlug voorbij en durf je echt te genieten na de 20 weken echo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |