abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70966516
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je wilt dat sommige vlekken uit de kleertjes komen is dat wel verstandig
Ook met kleine beebjes die nog geen vast-voedsel-vlekken maken? Ik heb echt het gevoel dat ik dat hele hebben van een baby in huis ongelofelijk onderschat
Lotte!
Noah!
pi_70966579
Hier had ik ook nog ongebruikte hydrofiele luiers liggen... ik heb er zelfs nog wat die mn moeder voor mij heeft gebruikt toen ik een beebje was. Ga er alleen nog wat washandjes bij halen denk ik, want die zien er wel een beetje goor uit...

Huup... tssss schoonmoeders .
Die van mij wilde volgens mij gister aan de telefoon ook weer een voorspelling doen, die ik gelijk pareerde met: oh maar het duurt nog wel 4 weken hoor . En ik denk dat ze zich toen bedacht en maar niks meer erover zei.
Stiekum hoop ik dat het geen 4 weken meer duurt eigenlijk, ben zo nieuwsgierig... .
Fake it till you make it...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:25:14 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_70966587
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:23 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ook met kleine beebjes die nog geen vast-voedsel-vlekken maken? Ik heb echt het gevoel dat ik dat hele hebben van een baby in huis ongelofelijk onderschat
Ja, van die bruingroengele vlekken in broekjes enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70966642
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, van die bruingroengele vlekken in broekjes enzo
verheug me er nu al op

Maar goed, dus inderdaad toch nog maar wat extra doeken, luiers en pakjes halen en een voorraad wasmiddel inslaan
Lotte!
Noah!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:27:36 #230
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70966681
Letterlijk elke dag wassen heb ik niet gedaan hoor Soms voelde het wel zo, maar Devin had best veel kleertjes dus het viel mee. Ligt er ook een beetje aan hoe snel je handig bent met (tijdig) verschonen, zo heb je in het begin meestal nog wel wat doorlekongelukjes (niet alleen bij baby, ook bij jezelf ) en spugen sommige baby's veel waardoor alles onder de melk komt te zitten. Ik weet wel dat de kraam in de eerste week een paar wasjes had gedraaid, vooral beddegoed en handdoeken enzo.
.... met gevoel voor drama....
pi_70966777
Ja, dat kreeg ik ook te horen: zorg maar voor genoeg nacht- en beddengoed want je zweet je een ongeluk... Maar ik heb maar 2 dekbed-sets *huil* Na goed, het zal wel loslopen en een extra dekbedovertrek oid is ook zo gehaald
Lotte!
Noah!
pi_70966797
Het maakt niet zoveel uti waar je de hydrofiele luiers koopt. Die van de zeeman zijn net zo goed als die van de Hema.
Linda, ik was niet elke dag hoor, maar wel vaak. En voor de poepvlekken kan je het beste Ossegalzeep nemen, daarmee gaat d evlekken er het beste uit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:31:31 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70966841
Heb je wel een wasdroger Linda? Wij kochten de onze een paar weken voordat Devin geboren werd en ik zou absoluut niet meer zonder kunnen! Hoe groter het kind, des te meer was je hebt
pi_70966846
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:30 schreef Vicky het volgende:
Het maakt niet zoveel uti waar je de hydrofiele luiers koopt. Die van de zeeman zijn net zo goed als die van de Hema.
Linda, ik was niet elke dag hoor, maar wel vaak. En voor de poepvlekken kan je het beste Ossegalzeep nemen, daarmee gaat d evlekken er het beste uit.
Waar vind ik dat? Kruitvat ofzo? Even mn moeder mailen

En Kersjes, nee, geen droger. Kan wel mn was buiten ophangen, maar de vraag is hoe handig dat nog is, in september. Heb bij al wel een groter droogrek besteld, want dat ding wat we nu hebben past maar 1 wasje op
Lotte!
Noah!
pi_70966868
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef Incantrix het volgende:

[..]
Ohja, jij hebt de echo overmorgen he? Zóóó spannend inderdaad! Leuk dat jullie ook willen weten wat het wordt, wij ook inderdaad.. Ga je het hier ook posten?

Ik weet het niet, in reallife vertellen we het iig niet, willen we het echt met zn tweetjes als geheimpje bewaren.
Nee, ik denk niet dat ik het hier ga vertellen, heb geen zekerheid dat er geen overnieuwsgierig familielid meeleest... misschien zet ik het wel even neer onder een spoiler en dat ik het daarna weer weghaal ofzo

Ik heb 18 hydrofiele luiers nu, dat is wel een mooi aantal toch?
En elke dag wassen wegwassen ik heb nu met zn tweetjes 1 dag in de week 2,,hoogstens 3 wasmachines wat ik wegwas.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:33:12 #236
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70966909
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:29 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, dat kreeg ik ook te horen: zorg maar voor genoeg nacht- en beddengoed want je zweet je een ongeluk... Maar ik heb maar 2 dekbed-sets *huil* Na goed, het zal wel loslopen en een extra dekbedovertrek oid is ook zo gehaald
ik dacht eerst ook van och dat loopt wel los, we hebben 3 sets dus t komt wel goed. Maar met dat vocht dat k nu vasthou denk ik dat k ook maar wat extra onderzeiltjes aanschaf

En over vlekken en wassen enzo... je weekt zoiets toch voor in een emmertje met biotex of iets dergelijks? Tenminste dat was mijn gedachte altijd, als er echt flinke vlekken inzitten. De rest wat niet zichtbaar vies is kan wel wachten.
Wij wassen zelf nu maar 1 keer per week en met ons meisje erbij zullen we vast wel vaker wassen dan dat maar dagelijks wassen hmm... ik zal in ieder geval mn best doen om het niet te hoeven doen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70966988
Ow, huuphuup, jouw schoonmoeder is wel erg ja (ik heb geen schoonmoeder).

Spannend Poppejans. Overmorgen al de 20 weken echo.

Ik heb trouwens nog helemaal niks gekocht deze zwangerschap. Echt helemaal niks.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:37:16 #238
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70967079
Op het moment heb ik 12 hydrofiele luiers, maar ga er zeker nog een aantal bij halen, ze zijn ook gewoon zo praktisch.
Die ik had in 2004 heb ik later ook als dweil enzo gebruikt, en daar wilde ik nu maar geen baby meer mee afdrogen.

@Linda, hier zoiezo al veel was, dus veel zal er persoonlijk niet veranderen, dus gewoon elke dag wassen hier
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70967121
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:31 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Waar vind ik dat? Kruitvat ofzo? Even mn moeder mailen

En Kersjes, nee, geen droger. Kan wel mn was buiten ophangen, maar de vraag is hoe handig dat nog is, in september. Heb bij al wel een groter droogrek besteld, want dat ding wat we nu hebben past maar 1 wasje op
ja kruidvat/etos
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70967128
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef lily het volgende:

Ik heb trouwens nog helemaal niks gekocht deze zwangerschap. Echt helemaal niks.
Omdat je het toch nog wel eng vindt? Of gewoon nog geen tijd/zin in gehad?
Ach, je hebt nog heel veel tijd, gewoon lekker doen wanneer je iets leuks tegenkomt! Zo´n allereerste rompertje of sokjes ofzo maakte het voor mijzelf wat ´echter´
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70967158
Ik heb nu ongeveer 3 wassen? 1x werkkleding van , 1x donker (waar ik altijd die paar lichte dingen die we dragen bij mik) en 1x handdoeken ed. En dan beddengoed doe ik als het mooi weer is in 1x en hang het buiten of ik bewaar het tot het mooi weer is en doe zolang het andere dekbed erop. Met een beetje goed weer kan dat altijd allemaal op 1 dag, hooguit 2, daarom leek me de verandering nogal groot, van 2 dagen naar 7

En ik merk hier dus echt dat ik te weinig hydrofiel luiers heb. Heb er 8 geloof ik...
Lotte!
Noah!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:41:21 #242
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70967217
Huupje alweer 35 weken !!!

Kersjes fantastische ode aan de man

en Poppejans en Icantrix al bijna de 20 weken echo!!!

Ik had vandaag een kantoordag (lees dag voor commissies) thuis.. en ik was zooo kapot en hoofdpijn enzo, dat ik hem heb gebruikt als een dagje bijtanken en ff aan mezelf denken...
heb niets aan werk gedaan
maar zo kan ik er wel de komende 3 dagen weer tegenaan denk ik....

nu nog steeds moe, dus ga zo nog eens een dutje doen denk ik
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70967288
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:38 schreef Poppejans het volgende:
Omdat je het toch nog wel eng vindt? Of gewoon nog geen tijd/zin in gehad?
Ach, je hebt nog heel veel tijd, gewoon lekker doen wanneer je iets leuks tegenkomt! Zo´n allereerste rompertje of sokjes ofzo maakte het voor mijzelf wat ´echter´
toch nog de onzekerheid

Ik wacht tot na mijn 20 weken echo. Dan ga ik een eerste pakje kopen.

Ik heb natuurlijk ook nog bergen kleding.
Verder hebben we alles weggedaan. We moeten alles opnieuw aanschaffen (alleen de commode niet).
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:44:34 #244
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70967328
beddengoed is hier elke week,dan werkkleding van (die doet momenteel heel veel verfspuiten van kozijnen, en elke keer zijn kleren onder de verf) dan handdoeken ondergoed ed elke dag wel (vooral omdat ik deze zwangerschap te maken heb met incontinentie) dan nog bonte was.
was van scouting wat zo nu en dan hier komt.
En nu ook nog wat wasjes met kleding voor de aankomende spruit.

En of je echt te weinig hydrofiele luiers hebt, dat hoeft niet hoor, en ze zijn zo bijgekocht ook.
ik zou gewoon even kijken hoevaak je ze straks gebruiken gaat.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:45:32 #245
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70967358
Trouwens, nog even een tip wat wasgoed enzo betreft: schaf een eigen wasmand voor de baby aan!
M. komt bijvoorbeeld standaard thuis met motorolie, accuzuur en meer van dat soort troep op zijn werkkleding, niet bepaald iets waar je de schattige tere babykleertjes aan bloot wil stellen. Nu doen vast niet alle mannen zulk vies werk als de mijne, maar een eigen mand voor al het fijne babyspul is echt heel handig!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:46:03 #246
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70967380
Kersjes die ode werkelijk schitterend
pi_70967413
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:43 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb natuurlijk ook nog bergen kleding.
Verder hebben we alles weggedaan. We moeten alles opnieuw aanschaffen (alleen de commode niet).
Dat is wel weer een leuke reden om eens flink te shoppen dus!
Hopelijk gaan je de weken vlug voorbij en durf je echt te genieten na de 20 weken echo
pi_70967468
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:45 schreef Kersjes het volgende:
Trouwens, nog even een tip wat wasgoed enzo betreft: schaf een eigen wasmand voor de baby aan!
M. komt bijvoorbeeld standaard thuis met motorolie, accuzuur en meer van dat soort troep op zijn werkkleding, niet bepaald iets waar je de schattige tere babykleertjes aan bloot wil stellen. Nu doen vast niet alle mannen zulk vies werk als de mijne, maar een eigen mand voor al het fijne babyspul is echt heel handig!
Ja, dat hebben wij ook.

De werkkleding van mijn man gaat altijd apart en de kinderen hebben ook een eigen wasmand. Als ik van twee volwassenen en twee kinderen alle was door elkaar zou hebben werd ik gek met sorteren, denk ik
pi_70967504
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat is wel weer een leuke reden om eens flink te shoppen dus!
Hopelijk gaan je de weken vlug voorbij en durf je echt te genieten na de 20 weken echo
vast wel
pi_70967544
Maar doen jullie wel de babykleren mixen met jullie eigen kleren? Of is er een "volwassenwas" en een "kinderwas"?
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')