abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70964845
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:56 schreef Incantrix het volgende:
Hey Poppejans, hoe is het met jou?
Moe! even een werkvergadering afgezegd en lekker thuis nu, effe een wat minder dagje vandaag. Maar das niet erg want het gaat gewoon al weken hartstikke goed verder
en overmorgen de 20 weken echo, ik vind het zo spannend en eng!!! Ik hoop maar dat alles goed is (en dat ze kunnen zien wat het geslacht is hihi)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70964954
Innepin fijn dat je weer goedgekeurd bent

Duchess alweer 34 weken

En Poppedein ook 34 weken gisteren

En Huup ook weer goedgekeurd, en 35 weken alweer nu

Incantrix fijn dat je geen koortsaanval meer gehad hebt, hopelijk blijft het nu weg

Ik zit nog steeds helemaal Ik ga maar eens iets van afleiding zoeken, anders komt het de rest van de dag niet meer goed met me
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:41:05 #203
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70965028
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:34 schreef Vlindur het volgende:
Huup, je hebt een mijlpaal! Je bent 35 weken vandaag
oeh even jompelen voor mezelf dan!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70965264
Huup

Poppejans, wat spannend!! Ik moet nog een maand wachten En ik ben ook zo nieuwsgierig!

Chan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:58:17 #205
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70965627
Huup, wat lief zo'n ongeduldige aanstaande papa
De mannen worden nogal eens vergeten, maar voor hun is het allemaal natuurlijk ook enorm spannend, zeker als hun geliefde heeeeel binnenkort een heuse nakomeling op de wereld gaat zetten!

En ze hebben toch behoorlijk wat met ons en onze hormonale fratsen te stellen, hierbij wil onze mannen dus even flink in het zonnetje zetten. Bedankt
Bedankt voor alle steunbetuigingen als we ons down of onzeker voelen, voor alle massages en aangereikte kruiken en hulpmiddeltjes als we pijn hebben, voor alle hulp die we krijgen in en om het huis als we zelf te moe of ziek zijn om ook maar iets te doen, voor alle goedbedoelde hulp die we krijgen bij het uitzoeken van babyspulletjes (of juist niet ), voor alle keren dat jullie meegaan naar de vk, gyn, bevalcursus etc, voor alle keren dat we jullie 's nachts wakker houden met gesnurk, gekreun, gewoel of 100 tripjes naar de wc, voor alle onverwachte acties die jullie uithalen die ons keer op keer doen smelten, voor alle keren dat jullie onze reeds rondhobbelende kindjes vermaken zodat wij extra kunnen rusten, voor alle mooie en ontroerende momenten die we met jullie mogen delen, voor het feit dat we zonder jullie nooit zwanger hadden kunnen worden in the first place..... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bedankt voor alles, jullie zijn geweldig

En even een extra voor de dames die om wat voor reden dan ook geen man aan hun zijde hebben tijdens deze 9 wonderlijke maanden van zwangerschap. Jullie doen het allemaal "in je eentje", respect!!!
.... met gevoel voor drama....
pi_70965686
whaha Kersjes.. leuk je bedankje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:59:52 #207
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70965689
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:58 schreef Kersjes het volgende:
Huup, wat lief zo'n ongeduldige aanstaande papa
De mannen worden nogal eens vergeten, maar voor hun is het allemaal natuurlijk ook enorm spannend, zeker als hun geliefde heeeeel binnenkort een heuse nakomeling op de wereld gaat zetten!

En ze hebben toch behoorlijk wat met ons en onze hormonale fratsen te stellen, hierbij wil onze mannen dus even flink in het zonnetje zetten. Bedankt
Bedankt voor alle steunbetuigingen als we ons down of onzeker voelen, voor alle massages en aangereikte kruiken en hulpmiddeltjes als we pijn hebben, voor alle hulp die we krijgen in en om het huis als we zelf te moe of ziek zijn om ook maar iets te doen, voor alle goedbedoelde hulp die we krijgen bij het uitzoeken van babyspulletjes (of juist niet ), voor alle keren dat jullie meegaan naar de vk, gyn, bevalcursus etc, voor alle keren dat we jullie 's nachts wakker houden met gesnurk, gekreun, gewoel of 100 tripjes naar de wc, voor alle onverwachte acties die jullie uithalen die ons keer op keer doen smelten, voor alle keren dat jullie onze reeds rondhobbelende kindjes vermaken zodat wij extra kunnen rusten, voor alle mooie en ontroerende momenten die we met jullie mogen delen, voor het feit dat we zonder jullie nooit zwanger hadden kunnen worden in the first place..... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bedankt voor alles, jullie zijn geweldig

En even een extra voor de dames die om wat voor reden dan ook geen man aan hun zijde hebben tijdens deze 9 wonderlijke maanden van zwangerschap. Jullie doen het allemaal "in je eentje", respect!!!

en zo is het maar net
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70965732
weet je wat ik trouwens niet snap.. Als je zo die babyuitzetlijstjes ziet staan er 6 of 12 hydrofiele luiers op... Uit ervaring weet ik.. dat is echt NIET genoeg! Ik heb er standaard al 6 in de was geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:05:05 #209
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70965877
Hier worden die hydrofiele luiers nog steeds gebruikt
Voor de baby heb ik natuurlijk wel een paar nieuwe gekocht, sommigen zijn in de loop der tijd helemaal vaal en verwassen geraakt.

Je hebt er naar mijn mening ook nooit genoeg van!
pi_70965909
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:05 schreef Kersjes het volgende:
Voor de baby heb ik natuurlijk wel een paar nieuwe gekocht, sommigen zijn in de loop der tijd helemaal vaal en verwassen geraakt.
ik gebruik ze ook nog steeds overal voor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70965915
Kersjes

Mijn vriendje heeft mij gisteren meegenomen naar zijn bedrijfsbarbecuefeestje, puur en alleen om te kunnen pronken met z'n zwangere vriendin, de schat. Ging ie me vol trots aan iedereen voorstellen

Huup 35 weken! Het wordt al bijna tijd om je schoonmoeder dagelijks op te bellen en haar zo de stuipen op het lijf te jagen, zou het zo ver zijn!? , vind je ook niet?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:06:24 #212
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70965920
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:36 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Moe! even een werkvergadering afgezegd en lekker thuis nu, effe een wat minder dagje vandaag. Maar das niet erg want het gaat gewoon al weken hartstikke goed verder
en overmorgen de 20 weken echo, ik vind het zo spannend en eng!!! Ik hoop maar dat alles goed is (en dat ze kunnen zien wat het geslacht is hihi)
Oh, wat goed van je dat je dan lekker vrij hebt genomen en nu niet op je kiezen zit te bijten tijdens een vergadering! Fijn dat het verder goed gaat, en er gewoon aan toegeven wanneer het ff niet gaat, ik heb gemerkt dat dat echt superbelangrijk is Ohja, jij hebt de echo overmorgen he? Zóóó spannend inderdaad! Leuk dat jullie ook willen weten wat het wordt, wij ook inderdaad.. Ga je het hier ook posten?

En Kersjes, ik ben het hartgrondig met je eens, onze mannen zijn gewoon super!
3!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:08:00 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_70965981
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:05 schreef Kersjes het volgende:

Je hebt er naar mijn mening ook nooit genoeg van!

Dat zijn de lekkerste. Van die heerlijk zachte Hier heb ik ook hele stapels
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:10:12 #214
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70966054
Ik vraag me af hoe het met MeNicole is. Hopleijk is er niks ergs ofzo, ze is nu al zo lang stil.
pi_70966085
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef Kersjes het volgende:
Ik vraag me af hoe het met MeNicole is. Hopleijk is er niks ergs ofzo, ze is nu al zo lang stil.
ik ook..
ze is niet op MSN..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:13:24 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70966152
Klopt Troel, maar de baby heeft ook "recht" op schoon en nieuwuitziende luiers. Net als slabbetjes, de meeste die Devin gebruikt (heeft) hebben vlekken die er niet meer uitgaan. Nou is dat op zich niet zo een drama, maar ik heb ook al een paar verse liggen voor zijn broertje.
pi_70966200
Ik had nog een paar nieuwe/ongebruikte van Amber liggen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70966335
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:00 schreef Vicky het volgende:
weet je wat ik trouwens niet snap.. Als je zo die babyuitzetlijstjes ziet staan er 6 of 12 hydrofiele luiers op... Uit ervaring weet ik.. dat is echt NIET genoeg! Ik heb er standaard al 6 in de was geloof ik
Dit ga ik dan maar eens meteen aanpassen in mijn lijstje.
Ik had er inderdaad 6 opstaan. Dit leek mij al wat weinig, omdat deze natuurlijk niet elke dag gewassen worden.

Waar kun je deze luiers overigens 't beste kopen?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:18:56 #219
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70966344
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef innepin het volgende:
Kersjes

Mijn vriendje heeft mij gisteren meegenomen naar zijn bedrijfsbarbecuefeestje, puur en alleen om te kunnen pronken met z'n zwangere vriendin, de schat. Ging ie me vol trots aan iedereen voorstellen

Huup 35 weken! Het wordt al bijna tijd om je schoonmoeder dagelijks op te bellen en haar zo de stuipen op het lijf te jagen, zou het zo ver zijn!? , vind je ook niet?
zo lief van je vriendje!

Ja ik ben me erop aan het voorbereiden, even een goeie strategie uitdenken
ze is er van overtuigd dat ik voor de 38 weken ga bevallen. "want dat was bij mij ook zo!" ehm mja, laatste keer dat ik checkte was ik geen kind van jou maar van mijn mams en die is bij allemaal overtijd gegaan. Maar nee dat zag ik verkeerd want dit kind was een *insert achternaam vriendje* dus ik had daar verder niets mee te maken, dat bepaalde de vader's genen allemaal
toch frappant dan dat de vk alleen naar de zwangerschappen en bevallingen van mijn moeder en mijn oma heeft gevraagd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:19:52 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_70966380
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef Kersjes het volgende:
Klopt Troel, maar de baby heeft ook "recht" op schoon en nieuwuitziende luiers. Net als slabbetjes, de meeste die Devin gebruikt (heeft) hebben vlekken die er niet meer uitgaan. Nou is dat op zich niet zo een drama, maar ik heb ook al een paar verse liggen voor zijn broertje.
Bij mij is niet alles zo verwassen (dat komt ervan als je er echt gewoon veel hebt ) Ik heb volgens mij zelfs nog een stuk of 3 liggen die nog nooit gebruikt zijn en nog netjes gestreken in de kast liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70966393
Oh Huup, echt, die schoonmoeder van jou.... " ".
Ik gun je best een vroege bevalling, maar je zou haast wensen dat je 2 weken overtijd loopt om haar te sarren
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:20:39 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_70966413
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:18 schreef ymme het volgende:

[..]

Dit ga ik dan maar eens meteen aanpassen in mijn lijstje.
Ik had er inderdaad 6 opstaan. Dit leek mij al wat weinig, omdat deze natuurlijk niet elke dag gewassen worden.

Waar kun je deze luiers overigens 't beste kopen?
Hema, prenatal, dat soort winkels
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70966447
mama's die al een beebje hebben gehad...is het nou echt zo dat je iedere dag staat te wassen zoals mijn moeder zegt? Ergens geloof ik het niet of wil het niet geloven
Lotte!
Noah!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:22:13 #224
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70966468
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:20 schreef innepin het volgende:
Oh Huup, echt, die schoonmoeder van jou.... " ".
Ik gun je best een vroege bevalling, maar je zou haast wensen dat je 2 weken overtijd loopt om haar te sarren
ja toch?

weet je dat ik dat het ergste vind ik zou best eerder willen bevallen dan de 40 weken (duh, wie niet) maar van de "ik zei het toch!!" gaan nu al mn nekharen zo erg overeind staan dat ik mooi mn benen bij elkaar hou
achja, gelukkig relativeert de rest van lief's familie wel hoor, dat scheelt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:22:25 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_70966473
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:21 schreef Linda2205 het volgende:
mama's die al een beebje hebben gehad...is het nou echt zo dat je iedere dag staat te wassen zoals mijn moeder zegt? Ergens geloof ik het niet of wil het niet geloven
Als je wilt dat sommige vlekken uit de kleertjes komen is dat wel verstandig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')