quote:"Beste baas,
aangezien jullie een stel homo's zijn zonder smaak betreffende muziek en Frans Bauer al op de grens van luide schreeuwerige muziek vinden zitten, voel ik mij genoodzaakt een andere functie binnen deze branche te gaan zoeken.
Mvg,
SD"
Beter vergeet die het wel.. want ik krijg gewoon wat simpelsquote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef lkb9000 het volgende:
geen foto vergeten te maken van het eten poit!
Altijd leukquote:
Chill! Een save vlak voordat je uit de vault komt is ook handig om te houden voor als je eens een nieuwe game startquote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Altijd leuk![]()
Ik ben trouwens niet weer compleet opnieuw begonnen, ik had nog een autosave. Scheelt weer
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Chill! Een save vlak voordat je uit de vault komt is ook handig om te houden voor als je eens een nieuwe game start
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:02 schreef lkb9000 het volgende:
Heb je de Medicine bobblehead wel meegenomen uit the vault?
Het is hier geen twitterquote:Op maandag 13 juli 2009 17:08 schreef lkb9000 het volgende:
![]()
ik post weer vanaf de wc
Dat doe ik best vaak eigenlijk, ik denk dat ik het vanaf nu altijd ga melden
Je woont in een kasteel?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:37 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga zo schijten. Ik laat wel weten hoe het was (geen bereik met m'n GSM op het toilet hier)
nee, ik werk in een kantoorpand met zulk dik beton dat er hier een nuclaire holocaust overleefd kan worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |