quote:"Beste baas,
aangezien jullie een stel homo's zijn zonder smaak betreffende muziek en Frans Bauer al op de grens van luide schreeuwerige muziek vinden zitten, voel ik mij genoodzaakt een andere functie binnen deze branche te gaan zoeken.
Mvg,
SD"
Beter vergeet die het wel.. want ik krijg gewoon wat simpelsquote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef lkb9000 het volgende:
geen foto vergeten te maken van het eten poit!
Altijd leukquote:
Chill! Een save vlak voordat je uit de vault komt is ook handig om te houden voor als je eens een nieuwe game startquote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Altijd leuk![]()
Ik ben trouwens niet weer compleet opnieuw begonnen, ik had nog een autosave. Scheelt weer
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Chill! Een save vlak voordat je uit de vault komt is ook handig om te houden voor als je eens een nieuwe game start
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:02 schreef lkb9000 het volgende:
Heb je de Medicine bobblehead wel meegenomen uit the vault?
Het is hier geen twitterquote:Op maandag 13 juli 2009 17:08 schreef lkb9000 het volgende:
![]()
ik post weer vanaf de wc
Dat doe ik best vaak eigenlijk, ik denk dat ik het vanaf nu altijd ga melden
Je woont in een kasteel?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:37 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga zo schijten. Ik laat wel weten hoe het was (geen bereik met m'n GSM op het toilet hier)
nee, ik werk in een kantoorpand met zulk dik beton dat er hier een nuclaire holocaust overleefd kan worden.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag in de ikea wou een man zn product scannen voor de prijs en hij haalde hem steeds voor het scherm van de scanner, ipv de scanner zelfen maar blijven proberen, terwijl er gewoon shit op dat scherm stond
Doet me aan iemand denkenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag in de ikea wou een man zn product scannen voor de prijs en hij haalde hem steeds voor het scherm van de scanner, ipv de scanner zelfen maar blijven proberen, terwijl er gewoon shit op dat scherm stond
Niet aan jou Edquote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je mag ook zeggen aan wie hoor. Nu hoeft niemand te gissen wat je bedoelt.
![]()
Tuurlijk nietquote:
Wel enigzins maar hij zag er niet als een mongool uit of als iemand die nooit in aanraking is gekomen met de digitale revolutiequote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel tof trouwens was zeker zo'n ouwe kel
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga straks misschien weer verder met Fallout3.
Dat is wel heerlijk aan een Mac inderdaad, maar toch zal ik nooit overstappen, er blijven veel kleine dingetjes die me irriteren aan de mac, en ik werk er best vaak mee (op school hebben we alleen macs)quote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
Op mijn Windows machine gebruikte ik ook altijd Firefox. Maar ben automatisch overgegaan naar Safari aangezien ik een iMac heb aangeschaft. Het heeft altijd prima gewerkt tot deze problemen kwamen. Eigenlijk is iMac ook niet alles.
Ik heb het omdat het zo stabiel is, hij is net zo snel toen ik hem voor het eerst aanschafte en heb er eigenlijk nog geen problemen mee gehad, behalve die shit met Safari en gedoe met programma's die alleen voor Windows te verkrijgen zijn.
thipo! blijkbaar toch gekker geworden!quote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
En een sepo!
Het moet toch niet gekker worden
Ik irriteer me aan de Finder. Constant het scherm wat niet groot genoeg is om de bestanden te zien etc. Moet je constant dat scherm aanpassen of alles opnieuw laten sorteren.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is wel heerlijk aan een Mac inderdaad, maar toch zal ik nooit overstappen, er blijven veel kleine dingetjes die me irriteren aan de mac, en ik werk er best vaak mee (op school hebben we alleen macs)
En dat domme toolbar dingquote:Op maandag 13 juli 2009 23:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan de Finder. Constant het scherm wat niet groot genoeg is om de bestanden te zien etc. Moet je constant dat scherm aanpassen of alles opnieuw laten sorteren.
Soms![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En soms
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met de iMac.
Is ook gewenning. Maar toen ik bij die vriend van me even wat liet zien voelde het wel heel goed aan, bij de iMac heb je inderdaad niet zoveel overzicht als bij Windows. Ze hebben dat geprobeerd op te lossen met die knop die je kan indrukken zodra alle openstaande schermen verdeeld worden over het scherm ( ja, ik ben de naam kwijt ).quote:Op maandag 13 juli 2009 23:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En dat domme toolbar ding
[ afbeelding ]
Vind ik ook kut werken, soms wil die niet omhoog wanneer je dat wilt, en soms komt ie wanneer je dat niet wilt. De onderkant van je scherm is gewoon een dangerzone vanwege dat ding.
En ik wil gewoon constant kunnen zien welke programma's open staan, windows is zoveel overzichtelijker
Op lowlands welquote:Op maandag 13 juli 2009 23:26 schreef Edwinuss het volgende:
Nacht doorhalen ga ik ook niet meer snel doen
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:17 schreef lkb9000 het volgende:
soms wil die niet omhoog wanneer je dat wilt, en soms komt ie wanneer je dat niet wilt.
Dan gok ik mijn zusje, die heet ook Tjeerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik gok mijn buurman, die heet ook tjeerd
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan gok ik mijn zusje, die heet ook Tjeerd.
Kreeg laatst een smsje van em dat hij voor m'n deur stond met z'n scooterquote:Op maandag 13 juli 2009 23:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die ken ik wel jaG.A.N.G.S.T.A.!.!.!
En heb je gechilld? Wiet voor 'm gekocht?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kreeg laatst een smsje van em dat hij voor m'n deur stond met z'n scooter
Hij wou chillen
Wel even foto's maken hequote:Op maandag 13 juli 2009 23:45 schreef Edwinuss het volgende:
Nee man, hij toeterde ofzo. Maar daar let ik niet op, bel maar aan of bel me maar. Als ik moet opendoen zodra iemand toetert ben ik 10 keer per dag verplicht om naar buiten te lopen voor niks. Ik weet nooit op welke bel mensen moeten drukken, aangezien ik zelf nooit op m'n eigen bel heb gedrukt. Dus ik zeg altijd dat ze even moeten bellen of keihard m'n naam schreeuwen.
Vrijdag komt hij hier met z'n vrienden voordat ze opstap gaan
[ afbeelding ]
Ja echt
Ga ze wel even ownen met FIFA.
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik gok mijn buurman, die heet ook tjeerd
ook al zo goed geslapen of gewoon nooit je bed opgezocht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |