quote:"Beste baas,
aangezien jullie een stel homo's zijn zonder smaak betreffende muziek en Frans Bauer al op de grens van luide schreeuwerige muziek vinden zitten, voel ik mij genoodzaakt een andere functie binnen deze branche te gaan zoeken.
Mvg,
SD"
Beter vergeet die het wel.. want ik krijg gewoon wat simpelsquote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef lkb9000 het volgende:
geen foto vergeten te maken van het eten poit!
Altijd leukquote:
Chill! Een save vlak voordat je uit de vault komt is ook handig om te houden voor als je eens een nieuwe game startquote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Altijd leuk![]()
Ik ben trouwens niet weer compleet opnieuw begonnen, ik had nog een autosave. Scheelt weer
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Chill! Een save vlak voordat je uit de vault komt is ook handig om te houden voor als je eens een nieuwe game start
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:02 schreef lkb9000 het volgende:
Heb je de Medicine bobblehead wel meegenomen uit the vault?
Het is hier geen twitterquote:Op maandag 13 juli 2009 17:08 schreef lkb9000 het volgende:
![]()
ik post weer vanaf de wc
Dat doe ik best vaak eigenlijk, ik denk dat ik het vanaf nu altijd ga melden
Je woont in een kasteel?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:37 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga zo schijten. Ik laat wel weten hoe het was (geen bereik met m'n GSM op het toilet hier)
nee, ik werk in een kantoorpand met zulk dik beton dat er hier een nuclaire holocaust overleefd kan worden.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag in de ikea wou een man zn product scannen voor de prijs en hij haalde hem steeds voor het scherm van de scanner, ipv de scanner zelfen maar blijven proberen, terwijl er gewoon shit op dat scherm stond
Doet me aan iemand denkenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag in de ikea wou een man zn product scannen voor de prijs en hij haalde hem steeds voor het scherm van de scanner, ipv de scanner zelfen maar blijven proberen, terwijl er gewoon shit op dat scherm stond
Niet aan jou Edquote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je mag ook zeggen aan wie hoor. Nu hoeft niemand te gissen wat je bedoelt.
![]()
Tuurlijk nietquote:
Wel enigzins maar hij zag er niet als een mongool uit of als iemand die nooit in aanraking is gekomen met de digitale revolutiequote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel tof trouwens was zeker zo'n ouwe kel
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga straks misschien weer verder met Fallout3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |