quote:"Beste baas,
aangezien jullie een stel homo's zijn zonder smaak betreffende muziek en Frans Bauer al op de grens van luide schreeuwerige muziek vinden zitten, voel ik mij genoodzaakt een andere functie binnen deze branche te gaan zoeken.
Mvg,
SD"
Beter vergeet die het wel.. want ik krijg gewoon wat simpelsquote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef lkb9000 het volgende:
geen foto vergeten te maken van het eten poit!
Altijd leukquote:
Chill! Een save vlak voordat je uit de vault komt is ook handig om te houden voor als je eens een nieuwe game startquote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Altijd leuk![]()
Ik ben trouwens niet weer compleet opnieuw begonnen, ik had nog een autosave. Scheelt weer
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Chill! Een save vlak voordat je uit de vault komt is ook handig om te houden voor als je eens een nieuwe game start
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:02 schreef lkb9000 het volgende:
Heb je de Medicine bobblehead wel meegenomen uit the vault?
Het is hier geen twitterquote:Op maandag 13 juli 2009 17:08 schreef lkb9000 het volgende:
![]()
ik post weer vanaf de wc
Dat doe ik best vaak eigenlijk, ik denk dat ik het vanaf nu altijd ga melden
Je woont in een kasteel?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:37 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga zo schijten. Ik laat wel weten hoe het was (geen bereik met m'n GSM op het toilet hier)
nee, ik werk in een kantoorpand met zulk dik beton dat er hier een nuclaire holocaust overleefd kan worden.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag in de ikea wou een man zn product scannen voor de prijs en hij haalde hem steeds voor het scherm van de scanner, ipv de scanner zelfen maar blijven proberen, terwijl er gewoon shit op dat scherm stond
Doet me aan iemand denkenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag in de ikea wou een man zn product scannen voor de prijs en hij haalde hem steeds voor het scherm van de scanner, ipv de scanner zelfen maar blijven proberen, terwijl er gewoon shit op dat scherm stond
Niet aan jou Edquote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je mag ook zeggen aan wie hoor. Nu hoeft niemand te gissen wat je bedoelt.
![]()
Tuurlijk nietquote:
Wel enigzins maar hij zag er niet als een mongool uit of als iemand die nooit in aanraking is gekomen met de digitale revolutiequote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel tof trouwens was zeker zo'n ouwe kel
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga straks misschien weer verder met Fallout3.
Dat is wel heerlijk aan een Mac inderdaad, maar toch zal ik nooit overstappen, er blijven veel kleine dingetjes die me irriteren aan de mac, en ik werk er best vaak mee (op school hebben we alleen macs)quote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
Op mijn Windows machine gebruikte ik ook altijd Firefox. Maar ben automatisch overgegaan naar Safari aangezien ik een iMac heb aangeschaft. Het heeft altijd prima gewerkt tot deze problemen kwamen. Eigenlijk is iMac ook niet alles.
Ik heb het omdat het zo stabiel is, hij is net zo snel toen ik hem voor het eerst aanschafte en heb er eigenlijk nog geen problemen mee gehad, behalve die shit met Safari en gedoe met programma's die alleen voor Windows te verkrijgen zijn.
thipo! blijkbaar toch gekker geworden!quote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
En een sepo!
Het moet toch niet gekker worden
Ik irriteer me aan de Finder. Constant het scherm wat niet groot genoeg is om de bestanden te zien etc. Moet je constant dat scherm aanpassen of alles opnieuw laten sorteren.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is wel heerlijk aan een Mac inderdaad, maar toch zal ik nooit overstappen, er blijven veel kleine dingetjes die me irriteren aan de mac, en ik werk er best vaak mee (op school hebben we alleen macs)
En dat domme toolbar dingquote:Op maandag 13 juli 2009 23:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan de Finder. Constant het scherm wat niet groot genoeg is om de bestanden te zien etc. Moet je constant dat scherm aanpassen of alles opnieuw laten sorteren.
Soms![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En soms
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met de iMac.
Is ook gewenning. Maar toen ik bij die vriend van me even wat liet zien voelde het wel heel goed aan, bij de iMac heb je inderdaad niet zoveel overzicht als bij Windows. Ze hebben dat geprobeerd op te lossen met die knop die je kan indrukken zodra alle openstaande schermen verdeeld worden over het scherm ( ja, ik ben de naam kwijt ).quote:Op maandag 13 juli 2009 23:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En dat domme toolbar ding
[ afbeelding ]
Vind ik ook kut werken, soms wil die niet omhoog wanneer je dat wilt, en soms komt ie wanneer je dat niet wilt. De onderkant van je scherm is gewoon een dangerzone vanwege dat ding.
En ik wil gewoon constant kunnen zien welke programma's open staan, windows is zoveel overzichtelijker
Op lowlands welquote:Op maandag 13 juli 2009 23:26 schreef Edwinuss het volgende:
Nacht doorhalen ga ik ook niet meer snel doen
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:17 schreef lkb9000 het volgende:
soms wil die niet omhoog wanneer je dat wilt, en soms komt ie wanneer je dat niet wilt.
Dan gok ik mijn zusje, die heet ook Tjeerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik gok mijn buurman, die heet ook tjeerd
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan gok ik mijn zusje, die heet ook Tjeerd.
Kreeg laatst een smsje van em dat hij voor m'n deur stond met z'n scooterquote:Op maandag 13 juli 2009 23:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die ken ik wel jaG.A.N.G.S.T.A.!.!.!
En heb je gechilld? Wiet voor 'm gekocht?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kreeg laatst een smsje van em dat hij voor m'n deur stond met z'n scooter
Hij wou chillen
Wel even foto's maken hequote:Op maandag 13 juli 2009 23:45 schreef Edwinuss het volgende:
Nee man, hij toeterde ofzo. Maar daar let ik niet op, bel maar aan of bel me maar. Als ik moet opendoen zodra iemand toetert ben ik 10 keer per dag verplicht om naar buiten te lopen voor niks. Ik weet nooit op welke bel mensen moeten drukken, aangezien ik zelf nooit op m'n eigen bel heb gedrukt. Dus ik zeg altijd dat ze even moeten bellen of keihard m'n naam schreeuwen.
Vrijdag komt hij hier met z'n vrienden voordat ze opstap gaan
[ afbeelding ]
Ja echt
Ga ze wel even ownen met FIFA.
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik gok mijn buurman, die heet ook tjeerd
ook al zo goed geslapen of gewoon nooit je bed opgezocht?quote:
Gastquote:
Wat moet je nou weer met zo'n Night Vision?quote:
Voor Koei of Fallen is dat tof dan pwnen ze alle scouting dropping's en spooktochten enzquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met zo'n Night Vision?
Nouja kijken wat we volgende maand in keulen kunnen scoren aan MW2 goodies
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor Koei of Fallen is dat tof dan pwnen ze alle scouting dropping's en spooktochten enz
Is dat gemixt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zekers..... Maakt ook het spotten van de heren die naar de dames-tent sluipen (en andersom) ook een stuk makkelijker zichtbaar.
Wij hebben gemixte groepen, alleen tijdens zomerkamp houden we de dames en heren gescheiden.... althans, we geven ze een eigen tent. De eerste nacht wordt er heel veel heen en weer gerend en ontstaat het spel tussen leiding en scouts. Elke keer weer de meiden uit de herentent vissen en 10 minuten later de heren weer uit de damestent. Na anderhalf uur geloof je het wel (als leiding verlies je het altijd...)... maar tot grote verbazing zie je de volgende ochtend iedereen in zijn/haar eigen tent liggen...quote:
Oplossing:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wij hebben gemixte groepen, alleen tijdens zomerkamp houden we de dames en heren gescheiden.... althans, we geven ze een eigen tent. De eerste nacht wordt er heel veel heen en weer gerend en ontstaat het spel tussen leiding en scouts. Elke keer weer de meiden uit de herentent vissen en 10 minuten later de heren weer uit de damestent. Na anderhalf uur geloof je het wel (als leiding verlies je het altijd...)... maar tot grote verbazing zie je de volgende ochtend iedereen in zijn/haar eigen tent liggen...
Kan je ook er bij stoppen als je je ontslagbrief inlevertquote:
Heeft wel een afschrikkende werking!quote:
Strax is het Fallen + nachtkijker in een boom dan win jij altijdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wij hebben gemixte groepen, alleen tijdens zomerkamp houden we de dames en heren gescheiden.... althans, we geven ze een eigen tent. De eerste nacht wordt er heel veel heen en weer gerend en ontstaat het spel tussen leiding en scouts. Elke keer weer de meiden uit de herentent vissen en 10 minuten later de heren weer uit de damestent. Na anderhalf uur geloof je het wel (als leiding verlies je het altijd...)... maar tot grote verbazing zie je de volgende ochtend iedereen in zijn/haar eigen tent liggen...
We doen gewoon dezelfde dingen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Strax is het Fallen + nachtkijker in een boom dan win jij altijd
Wel raar trouwens gemixte groepen want wat voor dingen doe je dan? Wij deden altijd beetje hutten bouwen en klimmen en rugby en elkaar ombeuken en fikkie stoken natuurlijken meer van dat soort dingen...
Maar neem aan dat die meiden dat niet leuk vinden?
Oke tofquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
We doen gewoon dezelfde dingen.
Slapen in tenten, dropping, hike met overnachting in de buitenlucht, fikkie stoken, frisbeeën, rugby (jawel), pionieren (keukens en schommels), eigenlijk alles...
De meeste meiden doen gewoon mee... een enkeling voelt zich net iets te veel een prinses, maar dat meppen we er vanzelf wel uit...
fixed for accuracy.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
We doen gewoon dezelfde dingen.
Slapen in tenten, dropping, hike met overnachting in de buitenlucht, fikkie stoken, frisbeeën, rugby (jawel), pionieren (keukens en schommels), eigenlijk alles...
De meeste meiden doen gewoon mee... een enkeling voelt zich net iets te veel een prinses, maar dat meppen neuken we er vanzelf wel uit...
SD Wat ben je toch een heldquote:
Ik zou er Maandag heen, maar iedereen was te bang dat het te homo was.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:04 schreef Poit het volgende:
Ik ben gisteren trouwens naar Bruno geweest..
Heb me echt kapot gelachen! En het intromuziekje kan gewoon niet beter
Serieus.. Is dat een reden om er niet heen te gaan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zou er Maandag heen, maar iedereen was te bang dat het te homo was.
NEE ECHT?
*boks*quote:
Ik vond hem leuker dan Borat ja.quote:
2 keer in de bios?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die is geweldig ja! Eergister voor de 2e keer gezien
NOOOOOOOODLES!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef lkb9000 het volgende:
Vanavond gaat de PS3 weer terug naar haar rechtmatige eigenaar
Wat voor eten zal ik zo allemaal halen wat ik een beetje makkelijk naar binnen krijg en wat niet teveel werk is om te maken? Sowieso 'fruitontbijt extra vullend'
Smacks.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor eten zal ik zo allemaal halen wat ik een beetje makkelijk naar binnen krijg en wat niet teveel werk is om te maken? Sowieso 'fruitontbijt extra vullend'
Nee 1 keer in de bios, 1 keer gedownload (camquote:
Is wel makkelijk ja, maar ik denk ook niet dat ik dat binnenhouquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
NOOOOOOOODLES!!!
Heb er alleen niet zo'n trek in nuHou niet veel binnen vandaag
OMG! Red je het allemaal? Geestelijke bijstand nodig?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb The Dark Knight 3 keer in de bios gezienquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:16 schreef lkb9000 het volgende:
Nee 1 keer in de bios, 1 keer gedownload (cam)
Ja hoor, dat ding staat nooit aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
OMG! Red je het allemaal? Geestelijke bijstand nodig?
Ik zet het op m'n lijstjequote:Trouwens, eens met SD... Smacks!
Het is wel vreselijk jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb The Dark Knight 3 keer in de bios gezien
Alles beats cam versies, kan me niet voorstellen dat mensen dat op internet durven te zetten.
Dat is welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is wel vreselijk jaMaar we wouden hem graag zien en er zat niks anders op
Het is geen R5 maar een soort van promo..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is wel
Maar Poit. Ik em niet vinden
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is geen R5 maar een soort van promo..
PM je de NZB wel ffies.
*boks*quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
OMG! Red je het allemaal? Geestelijke bijstand nodig?
Trouwens, eens met SD... Smacks!
Ik moet ook altijd eten en film/serie kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
*boks*
Smacks is de bom. Gewoon een lading in een kommetje mikken, scheut melk eroverheen, How I Met Your Mother aan een gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Harry zojuist de Vulva Orgasma Multipla-spreuk uitgesproken...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
Een nare kerel vind ik die Edje
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe toch normaal, als er 1 iemand is waar jij graag de ballen van likt ben ik het wel.
ibuprofen 400 en even 2 uurtjes tukken... komt wel goed!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef Poit het volgende:
Bwaah.. Ik wil Elfen Lied verder kijken maar het lukt me niet om me er op te concentreren..
Damn you koppijn!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
ibuprofen 400 en even 2 uurtjes rukken... komt wel goed!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
*boks*
Smacks is de bom. Gewoon een lading in een kommetje mikken, scheut melk eroverheen, How I Met Your Mother aan een gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Oh no, he didn't....quote:
Been there done that...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
ibuprofen 400 en even 2 uurtjes tukken... komt wel goed!
Kippenbilletjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:43 schreef lkb9000 het volgende:
Als iemand nog koop-tips heeft, snel plaatsen want ik internet wel terwijl ik er heen wandel
een zak brinkys!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:43 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb gelukkig niet eens zoveel hoofdpijn, gelukkig maar want als ik misselijk ben wordt het van ibuprofen altijd erger. Ik ga nu naar de winkel strompelen
Als iemand nog koop-tips heeft, snel plaatsen want ik internet wel terwijl ik er heen wandel
Vandaag ook al? Hmmz... dan straks nog een en anders...quote:
Jawel... lekker en goedkoop.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:47 schreef lkb9000 het volgende:
Ik hou niet zo van chocola en alles wat zoet is
Ziete crap ben ik ook niet zo kapot van maar chocolaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:47 schreef lkb9000 het volgende:
Ik hou niet zo van chocola en alles wat zoet is
en je hebt ook al hoofdpijn.... Poit? broeder?! of zusje?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ziete crap ben ik ook niet zo kapot van maar chocola![]()
Ben godver net een wijf aan de rooie klats als het om die zooi gaat
Tot op heden nog broeder.. Last time I checked that isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
en je hebt ook al hoofdpijn.... Poit? broeder?! of zusje?
Die ga ik pas zien als ik the Hangover heb gezienquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:08 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)e-s-my-hangover-2334
Geniaal vergelijk tussen twee leuke films
Heb je Dude Where's My Car nog niet gezien????quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die ga ik pas zien als ik the Hangover heb gezien
Jawel. Filmpje gezien, hopelijk valt het niet tegenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je Dude Where's My Car nog niet gezien????
asoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zal straks ook maar eens boodschappen doen. Ik weet niet zeker of die dingen voor in de melk wel lekker zijn dus ik maak de verpakking even open om te proeven.
Ik daaacht al, wat gaan we nuuu beleven!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat niet![]()
Nu wachten tot AQgay komt janken.
Ik lok helemaal niks uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik daaacht al, wat gaan we nuuu beleven!
En je lokt het wel uit he met AQ
Dat kun je niet maken manquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zal straks ook maar eens boodschappen doen. Ik weet niet zeker of die dingen voor in de melk wel lekker zijn dus ik maak de verpakking even open om te proeven.
Nehhhquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
18-09
Fakkelbrigade
Simplon
BEN JIJ ERBIJ LENNART?
Was jij er gister trouwens bij?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
18-09
Fakkelbrigade
Simplon
BEN JIJ ERBIJ LENNART?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:51 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben niet meer zo van de hiphop (concerten), wel genoeg gezien ondertussen.
je moest vragen ''waarbij''quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt me vaker gevraagd of ik naar je optredens kom kijken, maar nee.
je hebt wel de kop van een duitserquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben geen duitser.
Gelukkig kan alleen jij om je grappen lachen, tenminste nog iemand die om je kan lachen.quote:
Kamille thee drinken en een stapeltje rijst eten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:09 schreef Poit het volgende:
Kom je langs Babe??
Lennart.. ik heb ook een griepje onder de zoden.. blijf in m'n nest vandaag...
Ik heb letterlijk gehuild. De rest van z'n werk is puur briljant. Nummer heet trouwens Can't Tell Me Nothing.quote:
Ik ben benieuwd hoe alles nu is gekomenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:55 schreef lkb9000 het volgende:
Toffe film he ed edd & eddy?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe alles nu is gekomen
Ze zijn nu aan het eten en zijn net wakker geworden.
Same herequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk om 2 schermen te hebben naast elkaar
Om 1900quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Same heresuperchill is dat, ik heb altijd wel series aanstaan op m'n rechterscherm
Maar nu ga ik weer in bed liggen
Welk seizoen ben je nu?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:29 schreef RitseB het volgende:
Ik ben maar weer verder met battlestar galactica, nog steeds een toffe serie
Oke tof, die moet ik nog krijgen..quote:
Het is wel tof opzich al is het soms meer gtst in spacequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ik lees altijd zoveel over die serie, nog nooit gezien
Ik had juist dit verwachtquote:
House is super tof! Ben die zoals gezegd nu weer aan het kijken maar Lost is toch ook wel erg vet maar seizoen 4 is super kutquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had juist dit verwacht
[ afbeelding ]
Ik kijk geen series meer. Heb het gehad.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:31 schreef lkb9000 het volgende:
Jullie MOETEN, ALLEMAAL, Breaking Bad gaan kijken, die serie is geweldig!
Klopt, geniale serie! Er is nu een eind aan geknoopt, maar alsnog komt er een nieuw seizoen, waarbij JD maar bij de eerste helft aanwezig isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:33 schreef RitseB het volgende:
Scrubs is trouwens ook nog steeds awesome
No biggie. Is ie vet, The Hangover?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Just chillin. Watching The Hangover movie.
Sup with you brother? Poppin them thangs?
Hallo jongen. Peace.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:08 schreef Lyzio het volgende:
Toch vind ik dat Beautiful van Akon best lekker klinken
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat hier nog iemand naar de zomerfeesten in Nijmegen?
Nu niet meerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat hier nog iemand naar de zomerfeesten in Nijmegen?
Volgens mij ben ik dan op vakantie, en er is niet zo veel aan. Maar die kans om zijn ass the whoopen maakt het wel heel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Of wel. Heb ik de kans om z'n ass te whoopen.
Laat die paupers tochquote:
Nu kan ik niet wachten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie krijgen dan zelfs mijn zelfgemaakte drank te drinken en die is goed!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie krijgen dan zelfs mijn zelfgemaakte drank te drinken en die is goed!
Ik noem het liever ''de zwarte dood'' want sommige worden er ziek vanquote:
Goed van je.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:19 schreef Lyzio het volgende:
Mijn vriendin is te laat. Ik heb een hekel aan mensen die te laat zijn. Kruipen zal ze dadelijk.
Ach gossie. Dropshotquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik noem het liever ''de zwarte dood'' want sommige worden er ziek van
Voorrijkosten en shit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Vandaag was er een loodgieter om te kijken hoe het zit met de verstopping die we hebben met de wasmachine de laatste paar dagen.
Hij was hier ongeveer 15 minuten.
145 euro.
Belachelijke bedragen. Slaat echt nergens op. Vraag die man eens hoe dat zit met die bedragen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:23 schreef RitseB het volgende:
Gelukkig is de peet oom van mijn vriendin loodgieter
Als je in een magazijn werkt dan klinkt dit idd als heel veelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Belachelijke bedragen. Slaat echt nergens op. Vraag die man eens hoe dat zit met die bedragen.
WHOEHOE!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je in een magazijn werkt dan klinkt dit idd als heel veel
Je begint me echt m'n strot uit te komen, internetheld. Jij mag van geluk spreken dat ik niet weet wie je in het echt bent.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je in een magazijn werkt dan klinkt dit idd als heel veel
Ach man stel je niet aan zelf ben je ook de hele tijd bezigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je begint me echt m'n strot uit te komen, internetheld. Jij mag van geluk spreken dat ik niet weet wie je in het echt bent.
Ik daag je uit. Pussy.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ach man stel je niet aan zelf ben je ook de hele tijd bezig![]()
Al twee keer in het mooie Gouda geweest? Ik heb gewoon de kans om je van het station te ontvoeren??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kamille thee drinken en een stapeltje rijst eten.
Ik ben al twee keer langs gekomen vandaag (zomerdienstregeling)
Fucking geweldig!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef Lyzio het volgende:
Mijn vriendin had net wel een heel leuk mopje moet ik zeggenZegt ze zo van -ik was een beetje boos, omdat ze te laat was- 'ik heb een tattoo'.
Ik: Whut?
Zij: Ja, aan de binnenkant van m'n bovenbeen. Bijna in m'n lies.
Ik: -redelijk verbaasd- Wat dan?
Zij: Een schelp.
Ik: Waarom?
Zij: Moet je je oor maar eens op leggen. Kun je de zee ruiken.Vrouwen, fijn spul.
En wat is dat voor crap?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
Het is gewoon een feit dat jij je hele leven lang al een moeilijk opvoedbaar klote kind bent dat naar frankrijk moet om heropgevoed te worden en later nog geen flikker uitvoert
Dat doe je al de hele tijd... je bent af en toe net zo erg als AQuila...quote:
whehehehe...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |