Je snapt het duidelijk niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef switchboy het volgende:
Oke eerst zijn de vaccinaties nog een complot om ons allemaal ziek te maken? Maar nu het duidelijk is dat vergiftiging van een volk op grote schaal op een andere manier veel eenvoudiger is, is het ineens alleen nog om ons allemaal bang te maken zodat wij als schaapjes te hoeden zouden zijn.
Ben jij een kloon van Lambiekje?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:51 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je snapt het duidelijk niet.
Het is om ons ziek te maken en ook om miljarden te verdienen.
Een leuke bijkomstigheid is een bang volk wat makkelijk te manipuleren is.
Het volk is bang en stemt in met dingen, niet alleen deze vaccinatie, maar ook dingen die nog komen gaan.
Mark my words.
In kraanwater komen steeds meer verschillende medicijnen voor. Het RIVM vond vijftien geneesmiddelen in gezuiverd water, blijkt uit een onderzoek dat het instituut vandaag publiceert.quote:
Er zit wel veel meer in ons drinkwater. Dat is verder niet echt relevant zolang je niet denkt dat homeopathie ergens op slaat.quote:
Je eerste punt ons ziekmaken: er is al meerdere keren aangetoont dat er makkelijkere en onopvallendere manieren zijn. Dus dat argument gaat niet op. NEXT!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:51 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je snapt het duidelijk niet.
Het is om ons ziek te maken en ook om miljarden te verdienen.
Een leuke bijkomstigheid is een bang volk wat makkelijk te manipuleren is.
Het volk is bang en stemt in met dingen, niet alleen deze vaccinatie, maar ook dingen die nog komen gaan.
Mark my words.
Ik maak me er ook niet druk om hoor, het zijn zulke geringe hoeveelheden dat het te verwaarlozen is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit wel veel meer in ons drinkwater. Dat is verder niet echt relevant zolang je niet denkt dat homeopathie ergens op slaat.
Tamiflu wordt niet alleen gebruikt bij grootschalige besmettingen. Bij de "gewone" griep wordt deze ook op recept uitgeschreven. Jammer he dat zo'n virusremmer zo goed werkt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:56 schreef HugoBaas het volgende:
Tussen twee haakjes, je zult er wellicht niet van opkijken dat de voormalige minister van defensie Donald Rumsfeld een grootaandeelhouder is in Gilead Sciences, een Californisch biotech-bedrijf dat de rechten bezit van het middel Tamiflu. Een CNN-rapport van 2005, toen we werden bedreigd met de vogelgriep, plaatste Rumsfeld's vermogen ergens tussen 5 en 25 miljoen dollar. Dit is hetzelfde heerschap dat ons het giftige Aspartaam heeft gebracht, waarvan nu bekend is dat het ernstige neurologische problemen veroorzaakt bij mensen.
Aangezien er enorme voorraden Tamiflu over waren van de laatste hype (vogelgriep) en ze van deze voorraad afmoesten komt deze griep wel ineens heel gunstig he.
Ow ja en wat zijn de effecten op de lange termijn?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk om hoor, het zijn zulke geringe hoeveelheden dat het te verwaarlozen is.
Alleen is het voor de conspiracylui weer koren op hun molen.
Nou? Nou?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:21 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ow ja en wat zijn de effecten op de lange termijn?
We gaan dood.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:21 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat hangt af van de stoffen die gevonden zijn. De meeste medicijnen metaboliseer je in je lever of plas je uit. Daarbij moet het medicijn ook nog eens geabsorbeerd worden in de darm. Dat en en de afbraak in de lever zorgen voor een zogenaamd 'first pass effect' hierdoor is de dosis die je in je lichaam binnenkrijgt nog lager dan dat wat er in het water zat laten we zeggen dat dat voor stof X 60% is wat dan in het bloed terecht komt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:21 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem dat weet niemand.quote:
En daarom maak ik me er niet druk om.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:31 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem dat weet niemand.
Eventuele schadelijke effecten daar weten we pas van als het al te laat is.
Lees de post van switchboy eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:31 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem dat weet niemand.
Eventuele schadelijke effecten daar weten we pas van als het al te laat is.
Praktisch nihil, zeker in vergelijking met de risico's waar een mens in zijn of haar leven aan blootgesteld wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:21 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nou wat een ieder doet moeten ze lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daarom maak ik me er niet druk om.
Dan heb je geen leven meer.
Ik drink gewoon kraanwater en laat me zonodig inenten, en ben nog blij ook dat het mógelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |