abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:11:34 #226
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70964050
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:58 schreef switchboy het volgende:

[..]

Als de overheid er zo gebrand op was om je ziek te maken dan hadden ze dit allang gedaan en wel via een veel simpelere manier dan hiervoor vaccinaties te gebruiken. Ik geloof niet dat dit punt doordringt want je blijft er maar mee terugkomen met die ongefundeerde en zeer onlogische claim

Bewijs het nou maar eens.
Die kan zo omgedraaid worden.

Bewijs jij eens dat het niet zo is.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_70964154
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:11 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Dat is makkelijk Jij beweer het tegendeel, dat we allemaal ziek worden van o.a. kraanwater. Mijn overgrootmoeder overleed toen ze 104 was. Ze nam elke dag 1 paracetamol, en dronk voornamelijk kraanwater.

Of was ze een reptilian?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70964249
Waarom zou ik? jij bent toch diegene die het continu roept dan moet je het ook kunnen bewijzen. Dat ik zou moeten bewijzen dat het niet zo is zou de omgekeerde wereld zijn.

Jullie roepen dus jullie bewijzen maar de bewijslast ligt bij jullie

Als ik zou roepen pegeot maakt auto's die na 3 dagen uit elkaar vallen. Dan kan ik daar maar beter bewijs voor hebben anders is het laster
quote:
Laster
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waarvan men weet dat deze niet waar zijn. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.

De motieven verschillen, maar kunnen vaak gezocht worden in wraak, of frustratie na het beëindigen van een relatie.
En ja het is strafbaar
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  Moderator dinsdag 14 juli 2009 @ 13:21:08 #229
249559 crew  Lavenderr
pi_70964331
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:11 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Maar Hugo, ik las daarnet in het topic over pijnstillers dat je valium gebruikt hebt. En dat als zeer prettig ervaren hebt.
Valium is dus niet verdacht?
pi_70964481
Valium = bigpharma = ziekmaker = ?
Mr. Prolapse 2009
  Moderator dinsdag 14 juli 2009 @ 13:31:42 #231
249559 crew  Lavenderr
pi_70964688
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:25 schreef Dragorius het volgende:
Valium = bigpharma = ziekmaker = ?

Je zou denken dat mensen die bigpharma wantrouwen deze middelen niet zouden slikken.
Daarom verbaast het me ook zo.

Maar misschien worden soms de principes opzij gezet als je erge pijn hebt. Dan is bigpharma een uitkomst.
pi_70964741
4e deel al over dit pauper onderwerp
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70964826
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je zou denken dat mensen die bigpharma wantrouwen deze middelen niet zouden slikken.

Maar misschien worden soms de principes opzij gezet als je erge pijn hebt. Dan is bigpharma een uitkomst.
Wat ik al eerder claimde, zodra er iets is rennen ze braaf naar de huisarts/apotheek.
Mr. Prolapse 2009
pi_70965411
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:44 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Onzin, het virus muteert sowieso na een vaccinatie.
Juist als iedereen zich inent is de kans op een erger gemuteerd virus vele malen groter.

De vaccinatie tegen het eerdere virus is dan nutteloos en dus is het sterftecijfer onder de bevolking dan hoger dan wanneer niemand zich laat vaccineren.
Heb je enig idee hoe dom je aan het praten bent. Welk virus muteert na de vaccinatie? Je vaccineert juist zodat als je in aanraking komt met het virus je afweer suysteem er al op voorbereid is en voldoende antilichamen vooradig heeft om die aanval af te slaan. Als je vaccineert heb je het virus nog niet in je lichaam en dus valt er niks te muteren.

Nadat het vaccinatie programma voor pokken was gestart heb ik ook een enorme toename gezien van mensen met pokken in Nederland

Wist je dat pokken langzaam weer aan het terugkomen is. Enig idee hoe dat komt. omdat er randdebielen zijn zoals jijzelf die zich niet meer laten vaccineren en daardoor virussen en bacterien weer de kans geven om toe te slaan.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:58:01 #235
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70965619
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar Hugo, ik las daarnet in het topic over pijnstillers dat je valium gebruikt hebt. En dat als zeer prettig ervaren hebt.
Valium is dus niet verdacht?
Je kan toch zelf bepalen wat je neemt.
Door de overheid gestimuleerde ziekmakers die iedereen blijkbaar wil door bangmakerij vind ik persoonlijk een heel ander verhaal.

Maar goed deze discussie is net een roker/niet roker discussie.
Niemand luistert en je kan niet winnen als roker.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_70965663
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe dom je aan het praten bent. Welk virus muteert na de vaccinatie? Je vaccineert juist zodat als je in aanraking komt met het virus je afweer suysteem er al op voorbereid is en voldoende antilichamen vooradig heeft om die aanval af te slaan. Als je vaccineert heb je het virus nog niet in je lichaam en dus valt er niks te muteren.

Nadat het vaccinatie programma voor pokken was gestart heb ik ook een enorme toename gezien van mensen met pokken in Nederland

Wist je dat pokken langzaam weer aan het terugkomen is. Enig idee hoe dat komt. omdat er randdebielen zijn zoals jijzelf die zich niet meer laten vaccineren en daardoor virussen en bacterien weer de kans geven om toe te slaan.
Pokken is sinds eind jaren 70 niet meer voorgekomen wereldwijd, het is het eerste en enige succesvol uitgeroeide pathogeen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:00:05 #237
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70965696
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zet geen principes opzij.
Maar jullie snappen het niet.

Ja ik rook ook bhoo fucking whoo

Het gaat hier om shit in kraanwater. Je denkt dat je iets gezonds drinkt maar dat is niet zo.
Tevens inentingen waarvan wordt verteld dat ze niet schadelijk zijn maar dat zijn ze wel en door bangmakerij wordt er macht op het volk gekregen.
pi_70965698
Valium is ook een anti-depressivum. Oftewel, wat volgens jou al in "gevaarlijke hoeveelheden" in ons drinkwater zit, neem je dan bewust in.

Zit je hier gewoon te trollen of ben je gewoon selectief paranoide.
Mr. Prolapse 2009
pi_70965718
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:58 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Je kan toch zelf bepalen wat je neemt.
Door de overheid gestimuleerde ziekmakers die iedereen blijkbaar wil door bangmakerij vind ik persoonlijk een heel ander verhaal.
Ziekmakers? Bron? en anders kappen met die laster van je
quote:
Maar goed deze discussie is net een roker/niet roker discussie.
Niemand luistert en je kan niet winnen als roker.
Onzin ik luister wel, je bent alleen niet overtuigend
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:00:46 #240
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70965723
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
Valium is ook een anti-depressivum. Oftewel, wat volgens jou al in "gevaarlijke hoeveelheden" in ons drinkwater zit, neem je dan bewust in.

Zit je hier gewoon te trollen of ben je gewoon selectief paranoide.
Lees hierboven ik ga niet blijven uitleggen.
pi_70965822
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:00 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:21 schreef HugoBaas het volgende:

Tevens wil ik niet bijdragen aan het graaigedrag van de pharma industrie.
Draaikont
pi_70965867
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:00 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Als jij mensen valselijk beschuldigd van ziekmakerij en vervolgens weigert te verklaren waarom, dan ben je gevaarlijk bezig en ook nog strafbaar.
Als dan ook blijkt dat je wel bewust valium hebt genomen (ook wel bekend als diazepam, een veelgebruikt anti-depressivum) dan spreek je jezelf enorm tegen. Dat wordt ook door o.a. Merkcx geproduceerd.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:08:05 #243
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70965986
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als jij mensen valselijk beschuldigd van ziekmakerij en vervolgens weigert te verklaren waarom, dan ben je gevaarlijk bezig en ook nog strafbaar.
Als dan ook blijkt dat je wel bewust valium hebt genomen (ook wel bekend als diazepam, een veelgebruikt anti-depressivum) dan spreek je jezelf enorm tegen. Dat wordt ook door o.a. Merkcx geproduceerd.
Hoe weet je welk merk het was gast?

Geloven jullie lekker alles wat jullie willen.

Veel plezier met jullie leven en alle inentingen nu en in de toekomst.

I'm gone. Dit is een onbegonnen iets.

Ow ja een toevoeging: Bekijk de ingredienten nog eens en dan zie je het toch zelf ik zeg niets dat niet waar is kerel.
En anti depressie middel zit in het water dat is door het rivm aangetoont. Dus ik vertel alleen feiten kerel.
pi_70966032
Wel roepen maar zodra er om bewijs wordt gevraagd hard wegrennen.

Trouwens Valium is de merknaam diazepam is de werkzame stof
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:10:50 #245
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70966078
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:09 schreef switchboy het volgende:
Wel roepen maar zodra er om bewijs wordt gevraagd hard wegrennen.
Er is genoeg maar jullie roepen op alles meteen ONZIN
Dus lees alle 4 de topics nog eens door voor je bewijs.
pi_70966122
Het enige so called bewijs wat ik tot nu gezien heb waren een aantal filmpjes en wat vage websites waarin maar wat geroepen werd. Dat is nou niet echt iets wat telt als overtuigend bewijs. Waarom niet? Lees al mijn posts nog maar eens na ik heb dit al zeker 4 of 5 keer uitgelegd.
pi_70966145
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:08 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Hoe weet je welk merk het was gast?
Die van Merckx (sp?) is de meest gangbare, alle apotheken zullen deze leveren. Welke heb jij dan gehad?
quote:
Geloven jullie lekker alles wat jullie willen.

Veel plezier met jullie leven en alle inentingen nu en in de toekomst.
succes met het ontwijken van kraanwater en al die andere enge dingen...hoe douche je eigenlijk?
I
quote:
'm gone. Dit is een onbegonnen iets.
Moet je ons niet samen met Lambiekje behoeden voor het kwaad?
quote:
Ow ja een toevoeging: Bekijk de ingredienten nog eens en dan zie je het toch zelf ik zeg niets dat niet waar is kerel.
En anti depressie middel zit in het water dat is door het rivm aangetoont. Dus ik vertel alleen feiten kerel.
Ik ken die ingredienten ja, in tegenstelling tot jou zijn er hier meerdere mensen danwel werkzaam danwel aan het studeren in de geneeskunde.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:17:01 #248
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70966283
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:14 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat is makkelijk Jij beweer het tegendeel, dat we allemaal ziek worden van o.a. kraanwater. Mijn overgrootmoeder overleed toen ze 104 was. Ze nam elke dag 1 paracetamol, en dronk voornamelijk kraanwater.

Of was ze een reptilian?
Ik heb trouwens nooit beweerd dat we ziek worden van kraanwater.
Ik lees dit nu pas.

Wat ik zeg is er zitten bepaalde stofjes in het water en niemand kan weten wat de langetermijn effecten daarvan zijn.

Niet dingen uit zijn verband gaan rukken nu.
pi_70966441
quote:
Het is om ons ziek te maken en ook om miljarden te verdienen
Letterlijk jouw antwoord op het stukje m.b.t. kraanwater. We zouden via kraanwater ziek gemaakt worden om zo "geld aan ons te kunnen verdienen".

In plaats van valium zou je natuurlijk ook een extra onbespoten appel kunnen eten toch?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:25:05 #250
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_70966575
Valium is een sedatief middel, GEEN anti-depressivum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')