Doe ik al sinds Windows 2000. Echter het zou fijn zijn als mijn mede computeraars het ook gewoon goed doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een overtrokken reactie joh.... als je dat weet, pas je het als goeie beheerder gewoonweg aan als het niet volstaat.
Dus heb jij je pc niet goed ingericht.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Doe ik al sinds Windows 2000. Echter het zou fijn zijn als mijn mede computeraars het ook gewoon goed doen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus heb jij je pc niet goed ingericht.
Jij klaagt toch over het 'administrator' zijn van de 1e user..... nou dan pas je dat toch aan.quote:
Heb het ook een paar keer gehad met een gebrande film met Nero in Windows 7 vanaf de laptop, heel vreemd vond ik dit.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eén minpuntje (geen idee of iemand dat al heeft genoemd): Bestanden die je brandt vanuit W7, ook via programma's als Roxxio of Nero zijn niet af te spelen op de huiskamer-DVD-speler. Brandt je dezelfde files vanuit XP dan is er geen probleem. (Dan bedoel ik dus losse AVI-files die je op een DVD zet)
Ik hoop dat ze dat nog even oplossen....
Vanaf 6 Augustus:quote:Op maandag 27 juli 2009 20:57 schreef Godtje het volgende:
RTM link?
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tjajaja.. Wat te doen? Ik ben erg gecharmeerd van W7, maar als ik die prijzen zo zie... Nu zijn dat retail-prijzen en zullen de OEM versies goedkoper zijn, maar dan nog. Ik heb ook Vista gecrackt en al te pakken gekregen, zonder virussen, Trojans of wat dan ook en ik vertrouw erop, dat dat met W7 ook wel zal gaan lukken via Usenet. Maar ik vind W7 dermate goed, dat ik van mening ben dat het best de aankoopprijs waard zou kunnen zijn.
Eén minpuntje (geen idee of iemand dat al heeft genoemd): Bestanden die je brandt vanuit W7, ook via programma's als Roxxio of Nero zijn niet af te spelen op de huiskamer-DVD-speler. Brandt je dezelfde files vanuit XP dan is er geen probleem. (Dan bedoel ik dus losse AVI-files die je op een DVD zet)
Ik hoop dat ze dat nog even oplossen....
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Vanaf 6 Augustus:
http://technet.microsoft.com
en
http://msdn.microsoft.com
Bedanktquote:Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef Godtje het volgende:
Vanaf 6 aug is hij ook te vinden op Technet/MSDN en is er dus een grotere lek kans. Op dit moment vertrouw ik niks waar RTM achter staat want die komen niet van MS!
Een taalpakket/user interface is niet hetzelfde als een volledig Nederlandstalig OS, vandaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:04 schreef anconakip het volgende:
hoe zit het met het overzetten van alle instellingen/bestanden (met de windows overzetten van bestanden wizard) van vista naar windows 7? Ik heb dit geprobeerd met de windows 7 rc versie, maar daar gaf hij aan dat ik over een verkeerde taalversie van het os beschikte.
Mijn legale Vista home premium is NL. Ik heb Windows 7 RC geinstalleerd en ook het nl taalpakket.
Wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een taalpakket/user interface is niet hetzelfde als een volledig Nederlandstalig OS, vandaar
Ik neem dat het komt doordat in de Engelse versie met NL UI sommige instellingen, documenten e.d. toch nog engelstalig worden opgeslagen? En dit daardoor niet 'over te zetten' is naar een volledig NL OS.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef Tijn het volgende:
Dat begrijp, maar de taal van de user interface is toch ook het enige verschil tussen een Nederlandse en een Engelse versie van Windows, of niet dan?
Zolang je een iso hebt die matched met een van deze hashes:quote:
eind oktober wel...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:55 schreef anconakip het volgende:
erg jammer. De RTM, komt die er dan wel in volledig nederlands?
Nog een spuit 11. Nogmaals bedankt dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zolang je een iso hebt die matched met een van deze hashes:
http://blogs.technet.com/(...)3/windows-7-rtm.aspx
Dan komt de iso van MS en is het 100000000% betrouwbaar en weet je 100000000% zeker dat het de RTM is.
Want?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog een spuit 11. Nogmaals bedankt dan.![]()
Al vroeg ik daar niet om want dat weet ik ook wel. Het verbaasd mij dat zoveel mensen de RTM er op zetten van vage nieuwsgroepen/torrents zonder dat te checken en er blind op vertrouwen.
Als je een keer volwaardige zinnen weet te produceren dan ben ik misschien in staat om een antwoord te geven.quote:
Ik doe een poging jou iets te laten begrijpen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je een keer volwaardige zinnen weet te produceren dan ben ik misschien in staat om een antwoord te geven.
Wat snap je nou niet aan hash-codes? Maakt niet uit hoor, maar noem andere mensen dan niet dom omdat jij de brains mist te snappen dat er dus wél te checken is of de ISO 100% clean is of nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog een spuit 11. Nogmaals bedankt dan.![]()
Al vroeg ik daar niet om want dat weet ik ook wel. Het verbaasd mij dat zoveel mensen de RTM er op zetten van vage nieuwsgroepen/torrents zonder dat te checken en er blind op vertrouwen.
Lezen blijft lastig he? Ik snap het prima (waarschijnlijk beter dan jij het ooit zal snappen). Zoals eerder aangegeven is het inderdaad te checken maar doet de meerderheid van de doanloaders dat niet. Ik verbaas me dus alleen in het blinde vertrouwen wat veel mensen hebben in downloads van torrents en nieuwsgriepen, alsof die allemaal vanzelfsprekend legitiem zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet aan hash-codes? Maakt niet uit hoor, maar noem andere mensen dan niet dom omdat jij de brains mist te snappen dat er dus wél te checken is of de ISO 100% clean is of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |