abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71379907
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:36 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Jij klaagt toch over het 'administrator' zijn van de 1e user..... nou dan pas je dat toch aan.
Wat hebben de mede computeraars daar mee van doen?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:44:03 #155
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71379981
Tjajaja.. Wat te doen? Ik ben erg gecharmeerd van W7, maar als ik die prijzen zo zie... Nu zijn dat retail-prijzen en zullen de OEM versies goedkoper zijn, maar dan nog. Ik heb ook Vista gecrackt en al te pakken gekregen, zonder virussen, Trojans of wat dan ook en ik vertrouw erop, dat dat met W7 ook wel zal gaan lukken via Usenet. Maar ik vind W7 dermate goed, dat ik van mening ben dat het best de aankoopprijs waard zou kunnen zijn.

Eén minpuntje (geen idee of iemand dat al heeft genoemd): Bestanden die je brandt vanuit W7, ook via programma's als Roxxio of Nero zijn niet af te spelen op de huiskamer-DVD-speler. Brandt je dezelfde files vanuit XP dan is er geen probleem. (Dan bedoel ik dus losse AVI-files die je op een DVD zet)

Ik hoop dat ze dat nog even oplossen....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_71380157
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eén minpuntje (geen idee of iemand dat al heeft genoemd): Bestanden die je brandt vanuit W7, ook via programma's als Roxxio of Nero zijn niet af te spelen op de huiskamer-DVD-speler. Brandt je dezelfde files vanuit XP dan is er geen probleem. (Dan bedoel ik dus losse AVI-files die je op een DVD zet)

Heb het ook een paar keer gehad met een gebrande film met Nero in Windows 7 vanaf de laptop, heel vreemd vond ik dit.

Maar goed, dit zal heus wel opgelost worden. Altijd zitten er nog een paar schoonheidsfoutjes in programma's die op dit moment net niet helemaal goed werken met Windows 7, maar dit wordt vanzelf opgelost.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:10:32 #157
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_71380837
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:57 schreef Godtje het volgende:
RTM link?
Vanaf 6 Augustus:

http://technet.microsoft.com
en
http://msdn.microsoft.com
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_71380859
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tjajaja.. Wat te doen? Ik ben erg gecharmeerd van W7, maar als ik die prijzen zo zie... Nu zijn dat retail-prijzen en zullen de OEM versies goedkoper zijn, maar dan nog. Ik heb ook Vista gecrackt en al te pakken gekregen, zonder virussen, Trojans of wat dan ook en ik vertrouw erop, dat dat met W7 ook wel zal gaan lukken via Usenet. Maar ik vind W7 dermate goed, dat ik van mening ben dat het best de aankoopprijs waard zou kunnen zijn.

Geen last van hoor
pi_71381075
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Geen last van hoor
ik ook niet
pi_71385113
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:10 schreef maartena het volgende:

[..]

Vanaf 6 Augustus:

http://technet.microsoft.com
en
http://msdn.microsoft.com
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef Godtje het volgende:

Vanaf 6 aug is hij ook te vinden op Technet/MSDN
en is er dus een grotere lek kans. Op dit moment vertrouw ik niks waar RTM achter staat want die komen niet van MS!
Bedankt
pi_71385523
hoe zit het met het overzetten van alle instellingen/bestanden (met de windows overzetten van bestanden wizard) van vista naar windows 7? Ik heb dit geprobeerd met de windows 7 rc versie, maar daar gaf hij aan dat ik over een verkeerde taalversie van het os beschikte.
Mijn legale Vista home premium is NL. Ik heb Windows 7 RC geinstalleerd en ook het nl taalpakket.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_71387319
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:04 schreef anconakip het volgende:
hoe zit het met het overzetten van alle instellingen/bestanden (met de windows overzetten van bestanden wizard) van vista naar windows 7? Ik heb dit geprobeerd met de windows 7 rc versie, maar daar gaf hij aan dat ik over een verkeerde taalversie van het os beschikte.
Mijn legale Vista home premium is NL. Ik heb Windows 7 RC geinstalleerd en ook het nl taalpakket.
Een taalpakket/user interface is niet hetzelfde als een volledig Nederlandstalig OS, vandaar
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:15:23 #163
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_71387477
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Een taalpakket/user interface is niet hetzelfde als een volledig Nederlandstalig OS, vandaar
Wat is het verschil dan?
pi_71387551
Zoals het er staat, het ene is gewoon engels OS met nederlandse menu'tjes (user interface), en de andere is gewoon geheel Nederlandstalig, out-of-the-box zeg maar
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:26:55 #165
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_71387753
Dat begrijp, maar de taal van de user interface is toch ook het enige verschil tussen een Nederlandse en een Engelse versie van Windows, of niet dan?
pi_71387845
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef Tijn het volgende:
Dat begrijp, maar de taal van de user interface is toch ook het enige verschil tussen een Nederlandse en een Engelse versie van Windows, of niet dan?
Ik neem dat het komt doordat in de Engelse versie met NL UI sommige instellingen, documenten e.d. toch nog engelstalig worden opgeslagen? En dit daardoor niet 'over te zetten' is naar een volledig NL OS.

Maar ik weet het niet precies
pi_71388453
erg jammer. De RTM, komt die er dan wel in volledig nederlands?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_71390218
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 05:41 schreef Godtje het volgende:

[..]

[..]

Bedankt
Zolang je een iso hebt die matched met een van deze hashes:

http://blogs.technet.com/(...)3/windows-7-rtm.aspx

Dan komt de iso van MS en is het 100000000% betrouwbaar en weet je 100000000% zeker dat het de RTM is.

[ Bericht 2% gewijzigd door magnifor op 28-07-2009 12:00:28 ]
pi_71390299
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:55 schreef anconakip het volgende:
eind oktober wel...
pi_71391006
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:49 schreef magnifor het volgende:

[..]

Zolang je een iso hebt die matched met een van deze hashes:

http://blogs.technet.com/(...)3/windows-7-rtm.aspx

Dan komt de iso van MS en is het 100000000% betrouwbaar en weet je 100000000% zeker dat het de RTM is.
Nog een spuit 11. Nogmaals bedankt dan.

Al vroeg ik daar niet om want dat weet ik ook wel. Het verbaasd mij dat zoveel mensen de RTM er op zetten van vage nieuwsgroepen/torrents zonder dat te checken en er blind op vertrouwen.
pi_71392411
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

Al vroeg ik daar niet om want dat weet ik ook wel. Het verbaasd mij dat zoveel mensen de RTM er op zetten van vage nieuwsgroepen/torrents zonder dat te checken en er blind op vertrouwen.
Want?
pi_71392943
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:58 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Want?
Als je een keer volwaardige zinnen weet te produceren dan ben ik misschien in staat om een antwoord te geven.
pi_71396074
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Als je een keer volwaardige zinnen weet te produceren dan ben ik misschien in staat om een antwoord te geven.
Ik doe een poging jou iets te laten begrijpen.
Waarom verbaast het je wat andere mensen downloaden of op Usenet oid plaatsten?
pi_71396128
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat snap je nou niet aan hash-codes? Maakt niet uit hoor, maar noem andere mensen dan niet dom omdat jij de brains mist te snappen dat er dus wél te checken is of de ISO 100% clean is of niet
pi_71398445
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat snap je nou niet aan hash-codes? Maakt niet uit hoor, maar noem andere mensen dan niet dom omdat jij de brains mist te snappen dat er dus wél te checken is of de ISO 100% clean is of niet
Lezen blijft lastig he? Ik snap het prima (waarschijnlijk beter dan jij het ooit zal snappen). Zoals eerder aangegeven is het inderdaad te checken maar doet de meerderheid van de doanloaders dat niet. Ik verbaas me dus alleen in het blinde vertrouwen wat veel mensen hebben in downloads van torrents en nieuwsgriepen, alsof die allemaal vanzelfsprekend legitiem zijn.

Dat jij je aangevallen voelt zegt meer over jou.
pi_71398895
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zoals eerder aangegeven is het inderdaad te checken maar doet de meerderheid van de doanloaders dat niet. Ik verbaas me dus alleen in het blinde vertrouwen wat veel mensen hebben in downloads van torrents en nieuwsgriepen, alsof die allemaal vanzelfsprekend legitiem zijn.
Nogmaals, waarom?
Wat interesseert het jou nou dat andere mensen meer vertrouwen hebben in het gedownloade dan jij?
pi_71399173
quote:

[..]

Lezen blijft lastig he? Ik snap het prima (waarschijnlijk beter dan jij het ooit zal snappen). Zoals eerder aangegeven is het inderdaad te checken maar doet de meerderheid van de doanloaders dat niet. Ik verbaas me dus alleen in het blinde vertrouwen wat veel mensen hebben in downloads van torrents en nieuwsgriepen, alsof die allemaal vanzelfsprekend legitiem zijn.

Dat jij je aangevallen voelt zegt meer over jou.
Waar ik altijd download zijn er mensen die reageren of iets echt of nep is of dat er een virus op zit dus als je een beetje goed oplet kan er zo goed als niets mis gaan.
pi_71400721
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:56 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nogmaals, waarom?
Wat interesseert het jou nou dat andere mensen meer vertrouwen hebben in het gedownloade dan jij?
Wat maakt het uit waarom ik me ergens over verbaas? Dat is toch puur persoonlijk en niet relevant.
Maar het is nou eenmaal mijn vak om me met dat soort zaken bezig te houden.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:01:07 #179
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_71401073
quote:

[..]

Zoals eerder aangegeven is het inderdaad te checken maar doet de meerderheid van de doanloaders dat niet. Ik verbaas me dus alleen in het blinde vertrouwen wat veel mensen hebben in downloads van torrents en nieuwsgriepen, alsof die allemaal vanzelfsprekend legitiem zijn.
Het is toch logisch dat niemand hashes checkt en iedereen blind vertrouwt op wat er op z'n scherm staat. Zo gaan mensen nou eenmaal met computers om. En met elkaar trouwens. Als iemand iets zegt, geloof je dat in principe. En iedereen kiest altijd gemak boven gedoe.

Daarom werken beveiligingsmechanieken, of het nou in de vorm van hashes, automatische updates, virusscanners of voorlichting is, ook allemaal niet.

Mensen kijken niet eens naar de url waar ze naartoe worden gestuurd voordat ze op een link klikken, laat staan dat ze meer moeite doen door bijvoorbeeld hashes te vergelijken. Des te belangrijker dat hier rekening mee wordt gehouden bij het ontwikkelen van software en we er niet vanuit gaan dat mensen weten waar ze mee bezig zijn.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:40:46 #180
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_71403590
quote:
Op een gegeven moment wel.

Ik ben allang blij dat ik al sinds Windows 3.11 geen Nederlandse versies meer draai..... had nog even Windows 95 - op floppies - in het Nederlands geprobeerd, maar ben snel weer teruggeswitched naar Engels..... en daar blijf ik bij.

Ik heb deze week sowieso geeneens tijd voor een verse install, ik download em wel gewoon van mijn Technet en MSDN account volgende week.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_71403959
quote:
Jawel, maar de language packs zijn ook al gelekt, dus je engelse rtm kan je zo omzetten in een nederlandse
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:58:31 #182
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_71404149
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Aan de andere kant denk ik dat mensen die ook ECHT een Technet account hebben..... gewoon wachten totdat ze em daar kunnen downloaden, en mensen die geen Technet account hebben ali-illegali gaan downloaden en hopen dat er snel een crack komt.

Hash of niet, het downloaden van Windows via een niet door Microsoft geautoriseerde download-methode is en blijft gewoon illegaal.
-
pi_71409338
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat maakt het uit waarom ik me ergens over verbaas? Dat is toch puur persoonlijk en niet relevant.
Maar het is nou eenmaal mijn vak om me met dat soort zaken bezig te houden.
Mijn vak ook, maar het interesseert me echt geen drol wat andere mensen willen downloaden en waar ze risico's willen lopen.
pi_71409414
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:58 schreef maartena het volgende:

[..]

Aan de andere kant denk ik dat mensen die ook ECHT een Technet account hebben..... gewoon wachten totdat ze em daar kunnen downloaden, en mensen die geen Technet account hebben ali-illegali gaan downloaden en hopen dat er snel een crack komt.

Hash of niet, het downloaden van Windows via een niet door Microsoft geautoriseerde download-methode is en blijft gewoon illegaal.
Ik kan 'm volgens mij ook gewoon gratis downloaden, omdat wij van het Gold Partner Programm lid zijn, en kreeg nog dit mailtje vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 21:38:24 ]
pi_71410646
Hey mensen, mijn win7 begint opeens via windows update een update van 241 MB te downloaden. Kan niet opzoeken wat het is terwijl die download dus heeft iemand misschien een idee wat het is?
pi_71410804
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:12 schreef UltraBrain het volgende:
Hey mensen, mijn win7 begint opeens via windows update een update van 241 MB te downloaden. Kan niet opzoeken wat het is terwijl die download dus heeft iemand misschien een idee wat het is?
Service Pack voor Office?
pi_71410824
Of die hele zooi language packs, was ook flinke berg
pi_71410909
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Of die hele zooi language packs, was ook flinke berg
Volgens mij staan die voor de RTM nog niet op Windows Update, of wel?
pi_71411123
Yup, je hebt gelijk.. office service pack. Thanks!
pi_71411152
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:19 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Volgens mij staan die voor de RTM nog niet op Windows Update, of wel?
Weet niet, wel voor de RC, maar wist niet of hij een RC/RTM of iets er tussenin had
pi_71411159
Wel raar, had alleen Outlook geinstalleerd, en nu zet ier er er een service pack van 241 MB op. Achja.. mss haalt ie me mail wel sneller op nu.
pi_71412639
Weet iemand hier toevallig hoe je in Windows 7 'ownership' kan instellen voor meedere bestanden, tegelijk?

Ik heb een aantal WMV bestanden die ik nu niet kan afspelen doordat de bestanden geen owner hebben van deze config en dus niet bestaande owners hebben.

Nu moet ik dat handmatig 1 voor 1 instellen en vroeg me daarom af of het mogelijk is dat in 1 keer te doen voor een groep bestanden.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:23:25 #193
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_71412935
Rekkie: Bestanden met Shift of Control ingedrukt selecteren, dan eigenschappen, en owner aanpassen?
-
pi_71413028
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:23 schreef maartena het volgende:
Rekkie: Bestanden met Shift of Control ingedrukt selecteren, dan eigenschappen, en owner aanpassen?
Nope, zelfs ownership op de bovenliggende mappen en dan overerving werkt niet.....

Maar ik heb de oplossing al.... er stonden namelijk 1 bestand tussen die wel de Administrator als owner heeft en dan werkt de overerving uit de bovenliggende map niet.
Dit bestand heb ik uit de map gehaald en vervolgens ownership op de hele map gezet, met overerving, vervolgens de rechten goed gezet en nu kan ik alle WMV weer afspelen, kopiëren, verplaatsen etc etc
pi_71419758
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:11 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Dat weet ik niet aangezien ik geen idee heb wat het verschil tussen de versies is.
U vraagt en Paul heeft het.

http://www.winsupersite.com/win7/win7_skus_compare.asp
pi_71433733
Hey, ik zit erover te denken ook de Windows 7 RC te proberen. Alleen het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat hij mijn netwerk niet goed detecteerd(dus geen internet:P) Heeft iemand daar wat extra informatie over? M'n netwerk kaart is een Nvidia met een nForce driver
Forumlurker D:
pi_71435103
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef Inktfles het volgende:
Hey, ik zit erover te denken ook de Windows 7 RC te proberen. Alleen het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat hij mijn netwerk niet goed detecteerd(dus geen internet:P) Heeft iemand daar wat extra informatie over? M'n netwerk kaart is een Nvidia met een nForce driver
Ga er maar vanuit dat de drivers werken, heb de rc versie op een 4 jaar oude laptop geinstalleerd, en daar vond die bijna alle drivers!

[ Bericht 0% gewijzigd door suno op 29-07-2009 18:15:18 ]
pi_71435134
dan zet je eerst ff de drivers op een usb stick voordat je win7 installed... maarre hier was het plug en play ..
pi_71435505
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:11 schreef Mitchelll het volgende:
dan zet je eerst ff de drivers op een usb stick voordat je win7 installed... maarre hier was het plug en play ..
Dat dus. Zeker als je geen 2e pc in de buurt hebt.
pi_71440263
Weet iemand hoe je kan instellen dat je 3 powerplans ziet. Nu zijn er slechts 2 zichtbaar. Is echt handig als je op een laptop werkt, vooral als de ventilator veel geluid maakt...

3 dus.

woensdag 29 juli 2009 @ 21:26:27 #201
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_71440613
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef Inktfles het volgende:
Van te voren even de juiste drivers op een USB stick zetten.
-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 juli 2009 @ 13:39:19 #202
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71457084
De activatie-beveiliging van Windows 7 Ultimate is gekraakt. Door gebruik te maken van bestanden op een uitgelekte oem-iso van het besturingssysteem, wisten krakers de WGA-validatie van Windows 7 offline te omzeilen.

Microsoft maakt voor het activeren van oem-versies van Windows gebruik van de technologie System-Locked Preinstallation. Voor Windows 7 en Windows Server 2008 heeft de fabrikant de technologie een update gegeven naar versie 2.1, maar slp is backward compatible met versie 2.0 die voor Vista gebruikt wordt. Slp maakt gebruik van een oem-certificaat met de extensie .xrm-ms, en dit certifcaat moet digitaal getekend worden door een private sleutel van Microsoft en de publieke sleutel van de oem in combinatie met een oem-identificatienummer.

Het oem-certificaat dat Microsoft voor Windows 7 gebruikt, blijkt ongewijzigd te zijn ten opzichte van dat van Vista, schrijft My Digital Life. Krakers wisten de benodigde sleutels te distilleren uit het boot.wim-bestand van een uitgelekte Windows 7 Ultimate oem-dvd van Lenovo. Voor het offline activeren hadden ze nu alleen nog een oem-product-key nodig, en ook die kon aan de Lenovo-iso ontrokken worden. Bovendien bleek dit een master-productkey te zijn, zodat ook de oem-versies van Windows 7 die andere fabrikanten meeleveren ermee geactiveerd kunnen worden. De kraakmethode werkt alleen voor de 32bit- en 64bit-versies van Windows 7 Ultimate, en niet voor Windows 7 Professional, Home Premium, Home Basic en Starter.

In een reactie laat Microsoft weten op de hoogte van de kraak te zijn. Het bedrijf zegt zijn best te blijven doen om klanten tegen piraterij-versies van zijn producten te beschermen. Hiertoe raadt de fabrikant gebruikers af om Windows van niet-officiële bronnen te downloaden.

http://tweakers.net/nieuw(...)utel-van-lenovo.html
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:41:24 #203
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_71462513
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef Netsplitter het volgende:
De activatie-beveiliging van Windows 7 Ultimate is gekraakt. Door gebruik te maken van bestanden op een uitgelekte oem-iso van het besturingssysteem, wisten krakers de WGA-validatie van Windows 7 offline te omzeilen.

Microsoft maakt voor het activeren van oem-versies van Windows gebruik van de technologie System-Locked Preinstallation. Voor Windows 7 en Windows Server 2008 heeft de fabrikant de technologie een update gegeven naar versie 2.1, maar slp is backward compatible met versie 2.0 die voor Vista gebruikt wordt. Slp maakt gebruik van een oem-certificaat met de extensie .xrm-ms, en dit certifcaat moet digitaal getekend worden door een private sleutel van Microsoft en de publieke sleutel van de oem in combinatie met een oem-identificatienummer.

Het oem-certificaat dat Microsoft voor Windows 7 gebruikt, blijkt ongewijzigd te zijn ten opzichte van dat van Vista, schrijft My Digital Life. Krakers wisten de benodigde sleutels te distilleren uit het boot.wim-bestand van een uitgelekte Windows 7 Ultimate oem-dvd van Lenovo. Voor het offline activeren hadden ze nu alleen nog een oem-product-key nodig, en ook die kon aan de Lenovo-iso ontrokken worden. Bovendien bleek dit een master-productkey te zijn, zodat ook de oem-versies van Windows 7 die andere fabrikanten meeleveren ermee geactiveerd kunnen worden. De kraakmethode werkt alleen voor de 32bit- en 64bit-versies van Windows 7 Ultimate, en niet voor Windows 7 Professional, Home Premium, Home Basic en Starter.

In een reactie laat Microsoft weten op de hoogte van de kraak te zijn. Het bedrijf zegt zijn best te blijven doen om klanten tegen piraterij-versies van zijn producten te beschermen. Hiertoe raadt de fabrikant gebruikers af om Windows van niet-officiële bronnen te downloaden.

http://tweakers.net/nieuw(...)utel-van-lenovo.html
Had ik al gelezen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_71463093
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:41 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Had ik al gelezen.
Zeg dan gewoon niks. Of voeg op zijn minst je mening toe o.i.d. Alleen het feit dat je dit gelezen hebt boeit namelijk niet zoveel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')