Nee, dat je kunt kiezen:quote:Op maandag 27 juli 2009 22:18 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe zit het met rechten? krijgen nieuwe gebruikers standaard administrator rechten?
standaard dus user rights (radio button staat op user), verbaasd me. Netjes gedaan van MS. Werk zelf ook altijd al met user-rights puur omdat het veiliger is. Dit betekent dat je UAC overboard kan donderen nietwaar?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, dat je kunt kiezen:
[ afbeelding ]
Geen idee, ik zet het sowieso uit.... maar dat is niet heel spannend met maar 1 gebruiker (administrator)quote:Op maandag 27 juli 2009 22:27 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
standaard dus user rights (radio button staat op user), verbaasd me. Netjes gedaan van MS. Werk zelf ook altijd al met user-rights puur omdat het veiliger is. Dit betekent dat je UAC overboard kan donderen nietwaar?
zelfs met 1 gebruiker is het "spannend". Hoe zit het met 1 gebruiker? Is die standaard administrator?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen idee, ik zet het sowieso uit.... maar dat is niet heel spannend met maar 1 gebruiker (administrator)
Ja, wat er spannend aan is zie ik zelf niet zo.... ik wil gewoon als enige gebruiker alles kunnen en geen restricties hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:29 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
zelfs met 1 gebruiker is het "spannend". Hoe zit het met 1 gebruiker? Is die standaard administrator?
Zo werkt het al sinds XP. Bij de 2e user and beyond staat de button op standaard user. De eerste User is nog steeds beperkte admin (zoals in vista) met UAC tussen die admin en de 'super admin'. UAC is beter te configureren dus daar heb je minder last van of hopelijk zelfs geen last van. De UAC prompt of hoe je het dan ook wil instellen zal je rechten elevaten naar de 'super admin' wanneer nodig.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:27 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
standaard dus user rights (radio button staat op user), verbaasd me. Netjes gedaan van MS. Werk zelf ook altijd al met user-rights puur omdat het veiliger is. Dit betekent dat je UAC overboard kan donderen nietwaar?
quote:
echter virussen en trojans kunnen dan ook alles.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, wat er spannend aan is zie ik zelf niet zo.... ik wil gewoon als enige gebruiker alles kunnen en geen restricties hebben.
Wat een overtrokken reactie joh.... als je dat weet, pas je het als goeie beheerder gewoonweg aan als het niet volstaat.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:32 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]dom dom dom, MS had gewoon de mensen/softwareontwikkelaars moeten "opvoeden". Gaat dit ooit nog goed komen vraag je je af.
Ja èn??quote:Op maandag 27 juli 2009 22:33 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
echter virussen en torjans kunnen dan ook alles.
Doe ik al sinds Windows 2000. Echter het zou fijn zijn als mijn mede computeraars het ook gewoon goed doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een overtrokken reactie joh.... als je dat weet, pas je het als goeie beheerder gewoonweg aan als het niet volstaat.
Dus heb jij je pc niet goed ingericht.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Doe ik al sinds Windows 2000. Echter het zou fijn zijn als mijn mede computeraars het ook gewoon goed doen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus heb jij je pc niet goed ingericht.
Jij klaagt toch over het 'administrator' zijn van de 1e user..... nou dan pas je dat toch aan.quote:
Heb het ook een paar keer gehad met een gebrande film met Nero in Windows 7 vanaf de laptop, heel vreemd vond ik dit.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eén minpuntje (geen idee of iemand dat al heeft genoemd): Bestanden die je brandt vanuit W7, ook via programma's als Roxxio of Nero zijn niet af te spelen op de huiskamer-DVD-speler. Brandt je dezelfde files vanuit XP dan is er geen probleem. (Dan bedoel ik dus losse AVI-files die je op een DVD zet)
Ik hoop dat ze dat nog even oplossen....
Vanaf 6 Augustus:quote:Op maandag 27 juli 2009 20:57 schreef Godtje het volgende:
RTM link?
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tjajaja.. Wat te doen? Ik ben erg gecharmeerd van W7, maar als ik die prijzen zo zie... Nu zijn dat retail-prijzen en zullen de OEM versies goedkoper zijn, maar dan nog. Ik heb ook Vista gecrackt en al te pakken gekregen, zonder virussen, Trojans of wat dan ook en ik vertrouw erop, dat dat met W7 ook wel zal gaan lukken via Usenet. Maar ik vind W7 dermate goed, dat ik van mening ben dat het best de aankoopprijs waard zou kunnen zijn.
Eén minpuntje (geen idee of iemand dat al heeft genoemd): Bestanden die je brandt vanuit W7, ook via programma's als Roxxio of Nero zijn niet af te spelen op de huiskamer-DVD-speler. Brandt je dezelfde files vanuit XP dan is er geen probleem. (Dan bedoel ik dus losse AVI-files die je op een DVD zet)
Ik hoop dat ze dat nog even oplossen....
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Vanaf 6 Augustus:
http://technet.microsoft.com
en
http://msdn.microsoft.com
Bedanktquote:Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef Godtje het volgende:
Vanaf 6 aug is hij ook te vinden op Technet/MSDN en is er dus een grotere lek kans. Op dit moment vertrouw ik niks waar RTM achter staat want die komen niet van MS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |