abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71379339
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:18 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe zit het met rechten? krijgen nieuwe gebruikers standaard administrator rechten?
Nee, dat je kunt kiezen:
pi_71379414
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:24 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee, dat je kunt kiezen:
[ afbeelding ]
standaard dus user rights (radio button staat op user), verbaasd me. Netjes gedaan van MS. Werk zelf ook altijd al met user-rights puur omdat het veiliger is. Dit betekent dat je UAC overboard kan donderen nietwaar?
pi_71379466
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:27 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

standaard dus user rights (radio button staat op user), verbaasd me. Netjes gedaan van MS. Werk zelf ook altijd al met user-rights puur omdat het veiliger is. Dit betekent dat je UAC overboard kan donderen nietwaar?
Geen idee, ik zet het sowieso uit.... maar dat is niet heel spannend met maar 1 gebruiker (administrator)
pi_71379492
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Geen idee, ik zet het sowieso uit.... maar dat is niet heel spannend met maar 1 gebruiker (administrator)
zelfs met 1 gebruiker is het "spannend". Hoe zit het met 1 gebruiker? Is die standaard administrator?
pi_71379526
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:29 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

zelfs met 1 gebruiker is het "spannend". Hoe zit het met 1 gebruiker? Is die standaard administrator?
Ja, wat er spannend aan is zie ik zelf niet zo.... ik wil gewoon als enige gebruiker alles kunnen en geen restricties hebben.
pi_71379551
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:27 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Zo werkt het al sinds XP. Bij de 2e user and beyond staat de button op standaard user. De eerste User is nog steeds beperkte admin (zoals in vista) met UAC tussen die admin en de 'super admin'. UAC is beter te configureren dus daar heb je minder last van of hopelijk zelfs geen last van. De UAC prompt of hoe je het dan ook wil instellen zal je rechten elevaten naar de 'super admin' wanneer nodig.

Je kan dit ook als 2e user doen maar dan krijg je een UAC prompt voor bepaalde handelingen met User en wachtwoord scherm. Als je het als een standaard admin user doet dan is het zonder. De standaard admin is meer voor bestandsbeheer en user configuratie. Systeembeheer en configuratie valt onder de 'super admin'
pi_71379577
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:30 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja
dom dom dom, MS had gewoon de mensen/softwareontwikkelaars moeten "opvoeden". Gaat dit ooit nog goed komen vraag je je af.
pi_71379618
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:30 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja, wat er spannend aan is zie ik zelf niet zo.... ik wil gewoon als enige gebruiker alles kunnen en geen restricties hebben.
echter virussen en trojans kunnen dan ook alles.
pi_71379634
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:32 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

dom dom dom, MS had gewoon de mensen/softwareontwikkelaars moeten "opvoeden". Gaat dit ooit nog goed komen vraag je je af.
Wat een overtrokken reactie joh.... als je dat weet, pas je het als goeie beheerder gewoonweg aan als het niet volstaat.
pi_71379676
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:33 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

echter virussen en torjans kunnen dan ook alles.
Ja èn?? _!
pi_71379681
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wat een overtrokken reactie joh.... als je dat weet, pas je het als goeie beheerder gewoonweg aan als het niet volstaat.
Doe ik al sinds Windows 2000. Echter het zou fijn zijn als mijn mede computeraars het ook gewoon goed doen.
pi_71379711
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Doe ik al sinds Windows 2000. Echter het zou fijn zijn als mijn mede computeraars het ook gewoon goed doen.
Dus heb jij je pc niet goed ingericht.
pi_71379740
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dus heb jij je pc niet goed ingericht.
pi_71379907
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:36 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Jij klaagt toch over het 'administrator' zijn van de 1e user..... nou dan pas je dat toch aan.
Wat hebben de mede computeraars daar mee van doen?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:44:03 #155
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71379981
Tjajaja.. Wat te doen? Ik ben erg gecharmeerd van W7, maar als ik die prijzen zo zie... Nu zijn dat retail-prijzen en zullen de OEM versies goedkoper zijn, maar dan nog. Ik heb ook Vista gecrackt en al te pakken gekregen, zonder virussen, Trojans of wat dan ook en ik vertrouw erop, dat dat met W7 ook wel zal gaan lukken via Usenet. Maar ik vind W7 dermate goed, dat ik van mening ben dat het best de aankoopprijs waard zou kunnen zijn.

Eén minpuntje (geen idee of iemand dat al heeft genoemd): Bestanden die je brandt vanuit W7, ook via programma's als Roxxio of Nero zijn niet af te spelen op de huiskamer-DVD-speler. Brandt je dezelfde files vanuit XP dan is er geen probleem. (Dan bedoel ik dus losse AVI-files die je op een DVD zet)

Ik hoop dat ze dat nog even oplossen....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_71380157
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eén minpuntje (geen idee of iemand dat al heeft genoemd): Bestanden die je brandt vanuit W7, ook via programma's als Roxxio of Nero zijn niet af te spelen op de huiskamer-DVD-speler. Brandt je dezelfde files vanuit XP dan is er geen probleem. (Dan bedoel ik dus losse AVI-files die je op een DVD zet)

Heb het ook een paar keer gehad met een gebrande film met Nero in Windows 7 vanaf de laptop, heel vreemd vond ik dit.

Maar goed, dit zal heus wel opgelost worden. Altijd zitten er nog een paar schoonheidsfoutjes in programma's die op dit moment net niet helemaal goed werken met Windows 7, maar dit wordt vanzelf opgelost.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:10:32 #157
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_71380837
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:57 schreef Godtje het volgende:
RTM link?
Vanaf 6 Augustus:

http://technet.microsoft.com
en
http://msdn.microsoft.com
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_71380859
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tjajaja.. Wat te doen? Ik ben erg gecharmeerd van W7, maar als ik die prijzen zo zie... Nu zijn dat retail-prijzen en zullen de OEM versies goedkoper zijn, maar dan nog. Ik heb ook Vista gecrackt en al te pakken gekregen, zonder virussen, Trojans of wat dan ook en ik vertrouw erop, dat dat met W7 ook wel zal gaan lukken via Usenet. Maar ik vind W7 dermate goed, dat ik van mening ben dat het best de aankoopprijs waard zou kunnen zijn.

Geen last van hoor
pi_71381075
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Geen last van hoor
ik ook niet
pi_71385113
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:10 schreef maartena het volgende:

[..]

Vanaf 6 Augustus:

http://technet.microsoft.com
en
http://msdn.microsoft.com
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef Godtje het volgende:

Vanaf 6 aug is hij ook te vinden op Technet/MSDN
en is er dus een grotere lek kans. Op dit moment vertrouw ik niks waar RTM achter staat want die komen niet van MS!
Bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')