Mart Smeets (JvG weet ik niet zo 1,2,3 wie dat is:') Cultuurbarbaar^3?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef Dagobert het volgende:
Plasma?
Cultuurbarbaar^2 ;-)
Jack van Gelder of Mart Smeets?
Achterquote:
Blauw!quote:
antraciet grijsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:17 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Blauw!![]()
Antraciet-grijs of bordeaux-rood?
spruitjesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
antraciet grijs
spinazie of spruiten
Nachtquote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:56 schreef 3nhsCnds het volgende:
uitslapen![]()
uit jezelf wakker worden of met de wekker?
2quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:58 schreef Melochan het volgende:
[..]
Wat denk je?Dat eerste dus
^Frisdrank
1 of 2-persoonsbed?
Badquote:
Alfaquote:
Ik heb geen ervaring met digitale TV, dus ga maar gewoon voor de kabel...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef Melochan het volgende:
Whatever works best
Digitale TV of kabel TV?
Digitalequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef Melochan het volgende:
Whatever works best
Digitale TV of kabel TV?
Thuis op de bank (kermis is kut)quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bruin bier
naar de kermis of thuis op de bank
sportenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef K-Girly het volgende:
[..]
Thuis op de bank (kermis is kut)
Sporten of lui zijn?
Koffiequote:
Poffertjesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:40 schreef verleiding het volgende:
Hai, ben ik weer na een weekje Belgie
.
Onder!
Poffertjes of pannenkoeken?
piepquote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vruchtensap
radio wekker of zo'n piep?
Dolfinariumquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]draak
natuurlijk
![]()
dolfinarium of dierentuin
op dit moment zomerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dolfinarium
Zomer of wintervakantie
bungalowquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op dit moment zomer
camping of bungalow
hoi vamp!![]()
appel (met slagroom)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe eerst maar 1
appel of slagroom taart
die is ook moeilijk, voor zomertijd BBQquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
appel (met slagroom)
bbq of gourmet
zwemmenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die is ook moeilijk, voor zomertijd BBQ
schaatsen of zwemmen
limburgquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
zwemmen
uhm.....
groningen of limburg
Walibiquote:
En waarvoor staat dat dan?quote:
Rolgordijn..quote:Op zondag 26 juli 2009 16:41 schreef Melochan het volgende:
[..]
Google is your friend
CMYK
Rolgordijn of luxaflex?
Bah, roken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:05 schreef verleiding het volgende:
[..]
Rolgordijn..
Sigaretten of sigaren?
Hmmm lastig.. Sinaasappelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:08 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Bah, roken...![]()
![]()
Nou ja, sigaretten dan maar... sigaren vind ik zo verschrikkelijk stinken...
lavendel of sinaasappel luchtverfrisser?
Ruben Nicolaiiiiiiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:52 schreef verleiding het volgende:
ruben nicolai
Computer.
Motown of disco?
Pizzaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:56 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Ruben Nicolaiiiiii![]()
haha
Motown.
Pizza of patat?
R&B, ik ben niet zo van het Reggaequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Pizza![]()
Hoewel een patatje er ook wel in gaat...![]()
Reggae of R&B?
Ik krijg honger van dit topic.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
R&B, ik ben niet zo van het Reggae![]()
Walnoten of Cashewnoten
cashewnotenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
R&B, ik ben niet zo van het Reggae![]()
Walnoten of Cashewnoten
Sisiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik krijg honger van dit topic.
Walnoten.
Fanta of sisi?
Blehh ik hou niet van sinas.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik krijg honger van dit topic.
Walnoten.
Fanta of sisi?
hm, ik moet van beiden niks hebben...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:08 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Blehh ik hou niet van sinas.
Doe dan maar Sisi (klinkt beter)
Sloffen of slippers hahaha
Stofzuigen..
Sloffen of slippers haha
Lang haarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:17 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
hm, ik moet van beiden niks hebben...
mwah... ehm... slippers dan maar...
lang of kort haar?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:20 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Lang haar![]()
Ruben Nicolai of Tijl Beckand (sorry ik kon het niet laten)
DE LAMA'S! Ik ben die-hard lama fan ghehe ^^quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
![]()
Beckand
Andre Van Duin of De Lama's?
Jeroenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:26 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
DE LAMA'S! Ik ben die-hard lama fan ghehe ^^
Jeroen v Koningsbrugge of Dennis vd ven? (van draadstal oa.)
Postersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:17 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Chips , (ookal zat ik net nootjes te eten)
Schilderijen aan de muur of Posters aan de muur
Ik slaap vaak zonder kussenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:20 schreef MissNicolai het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 juli 2009 16:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Posters
In de tuin voetballen of eens lekker gaan fietsen?
[/quote
Pff. doe dan maar in de tuin voetballen
Zonder kussen slapen of zonder dekbed slapen hahahaha
actiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik slaap vaak zonder kussen
Horror of Actiefilm?
Spaghetti!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:08 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
![]()
Ehhh.. die is moeilijk, doe dan toch maar SBS6
Boerenkool of Spaghetti
Warme!!quote:
Buiten leren, alhoewel, ik doe het toch meestal binnen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:12 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Warme!!
Buiten leren of binnen achter je bureautje?
Absoluut de trien!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:07 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Buiten leren, alhoewel, ik doe het toch meestal binnen hoor
Met de bus of met de trien?
Hahaahaha oepsie sorry. Trein bedoel ik uiteraardquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef Tripless het volgende:
[..]
Absoluut de trien!![]()
Zonder internet of zonder GSM leven?
Ik begreep het direct, maar moest wel lachen om 'trien' eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:17 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Hahaahaha oepsie sorry. Trein bedoel ik uiteraard![]()
AAA dat is een rot vraag, doe dan toch maar zonder GSM![]()
hele dag regen of hele dag sneeuw
hahahah jaa ik vond hem zelf achteraf ook wel grappig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:23 schreef Tripless het volgende:
[..]
Ik begreep het direct, maar moest wel lachen om 'trien' eerlijk gezegd.Hele dag sneeuw! Absoluut, daar heb je tenminste nog een beetje lol aan. Daar ben je nooit te oud voor, zegt men.
of
![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
hahahah jaa ik vond hem zelf achteraf ook wel grappig.![]()
Beter jezelf pijn doen dan een ander pijn doen hea
![]()
![]()
of
House clubquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:30 schreef Tripless het volgende:
[..]
!
Kuikentjes zijn tenminste lief. Koeien zijn maar vreemde wezens met een veel te lage toon: om gek van te worden!
Discotheek of House club?
Mag dit trouwens wat we doen, elkaar maar wat lopen te beantwoorden?![]()
De Sims, ben nooit echt van de schietspellen geweest (al heb ik ook Call of Duty op CD). Ik ben dan liever zelf actief bezig zoals Tycoon en voetbalspellen. Aaa, wat zadel ik je op met een grandioos lulverhaal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:33 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
House club
De Sims of een Schietspel?
Mag vast wel toch? als er voorderest niemand reageerd,, tsjaa.
haha nee ik ook niet hoor. Ik heb dus de sims 3 gedownload (vandaar kwam ik op die vraag) maargoed, het lukt niet helemaal, me laptop kan het niet helemaal aan denk ik.. Pff wat heb ik daar toch een hekel aan. Maakt niet uit, want ik zit jou nu dus ook op te zadelen met een grandioos lulverhaal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:40 schreef Tripless het volgende:
[..]
De Sims, ben nooit echt van de schietspellen geweest (al heb ik ook Call of Duty op CD). Ik ben dan liever zelf actief bezig zoals Tycoon en voetbalspellen. Aaa, wat zadel ik je op met een grandioos lulverhaal.![]()
Ruben van der Meer of Jeroen van Koningsbrugge
Die zou ik zeer lastig vinden overigens
Zo, ik ben er weer. Was even weg (wat ook te merken is aan dit topic). Ik ga uiteraard weer voor een lulverhaal. De Lama's vond ik fantastisch, en baal nog steeds dat ze niet meer uitzenden. Het was een programma waarvoor je echt thuis bleef. Gelukkig hebben we alle DVD's nog. Heerlijk om dat terug te kijken en steeds lig ik weer in een deuk (figuurlijk danquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:45 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
haha nee ik ook niet hoor. Ik heb dus de sims 3 gedownload (vandaar kwam ik op die vraag) maargoed, het lukt niet helemaal, me laptop kan het niet helemaal aan denk ik.. Pff wat heb ik daar toch een hekel aan. Maakt niet uit, want ik zit jou nu dus ook op te zadelen met een grandioos lulverhaal.
Haha leuk dat je dat vraagt! Ben grooot fan van de Lama's.Maarja, dat maakt die vraag dus alleen maar moeilijker..
Ik denk dat ik kies voor Ruben van der Meer.. Dat komt omdat ik hem in het echt heb ontmoet.. en jammergenoeg Jeroen NOG niet. (Ruben van der meer is erg aardig trouwens)
Try before you die of Je zal het maar hebben
Wauw! ik ben het helemaal met je eens weet je dat!quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:10 schreef Tripless het volgende:
[..]
Zo, ik ben er weer. Was even weg (wat ook te merken is aan dit topic). Ik ga uiteraard weer voor een lulverhaal. De Lama's vond ik fantastisch, en baal nog steeds dat ze niet meer uitzenden. Het was een programma waarvoor je echt thuis bleef. Gelukkig hebben we alle DVD's nog. Heerlijk om dat terug te kijken en steeds lig ik weer in een deuk (figuurlijk dan). Ik ben zo te horen niet zo'n fan als jou die haar helden achterna gaat reizen.
![]()
Moeilijk om een keuze te maken tussen 'Try before you die' en 'Je zal het maar hebben'. Het zijn twee totaal andere programma's. Je zal het maar hebben vind ik zeer interessant en diepgaand. Ruben Nicolai kan ook serieuze programma's presenteren dat bewijst hij hier mee. Try before you Die is daarentegen een ontspannend programma. Ik ben dus eerder geneigd om voor dit te kiezen. Echter, ik volg alle twee de programma's zeer intensief. BNN:![]()
Waterijs of Softijs
Ik kan je nu een beknopt antwoord geven: De allerslechtste aller tijden! Ik ben de beroerdste niet dus zal het je toch even verklaren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:17 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Wauw! ik ben het helemaal met je eens weet je dat!
Pfff wat mis ik De Lama's zeg. Elke keer als ik het filmpje weer zie dat Tijl 'Like a bridge over troubled water' zingt schiet ik toch weer vol. Tijl's woorden zijn ook dat de vriendschappen die zijn onstaan dóor het programma nog sterker zijn geworden dan het programma zelf. En daar heeft hij zo erg gelijk in. Ik heb door De Lama's een paar vrienden ontmoet die er altijd voor me zijn, heerlijk is dat.
Haha ja ik reis inderdaad het hele lang af voor mijn helden. Soms gaat het ook wel een beetje te ver waarschijnlijk, maargoed, mijn ouders snappen mijn serieuze verslaving gelukkig wel
.
& BNN is inderdaad een super zenderBinnekort komt 'de opvolger van De Lama's, (dat zeggen ze, maar dat zou wel meevallen). ,Badgasten.
Maargoed, back to the topic, ik kies voor Waterijs![]()
Haha dan ga ik even een leuke vraag doen:
De lama dvd 'Verboden te lachen' of De lama dvd 'Allerslechtste aller tijden'
Okee, ja ik begrijp je hoor. Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik Arie en Sara ook minder.. Dat komt gewoon omdat hun (voor mijn gevoel) minder goed in de groep pastten... Toen jeroen erbij kwam zag je echt dat De Lama's gewoon compleet waren.. Dus ik begrijp je keuzequote:Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef Tripless het volgende:
[..]
Ik kan je nu een beknopt antwoord geven: De allerslechtste aller tijden! Ik ben de beroerdste niet dus zal het je toch even verklaren.Op de DVD 'Verboden te lachen' spelen Sara en Arie (verbeter me als ik het fout heb) nog mee. Deze twee vind ik (Arie minder erg dan Sara) de minste van De Lama's ooit. Deze twee samen met die winnaar van Lama Gezocht, die was echt extreem droog.
Maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening. Jij als vaste watcher en supporter in hart en nieren ziet dit wellicht anders.
Badgasten? Inderdaad iets van gehoord! Maar blijft de opzet hetzelfde van het programma? Lijkt me dan namelijk wel sterk. Zal wel een andere improvisatie show worden denk ik. Ben ook benieuwd naar de personen die er een rol in gaan vertolken. De bekende namen?![]()
...en we gaan weer on-topic. Om maar bij De Lama's te blijven: het Lama-spel 'ik wil graag zien' of 'de datingshow'
Ben benieuwd naar de afleveringen dan. Top dat ze de locatie wel gewoon onveranderd hebben gelaten. Posttheather had naar mijn idee iets intiems en een gezellig karakter. Veel beter dan Hilversum, daar past het sowieso niet. Relatief onbekende namen, dus even afwachten of het ook aanslaat. De presentator (Valerio) is in ieder geval wel goed gekozen. Hij heeft fantastische droge humor. Maar wel échte droge humor. Zó droog dat het eigenlijk niet meer droog is. Snap je het nog?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Okee, ja ik begrijp je hoor. Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik Arie en Sara ook minder.. Dat komt gewoon omdat hun (voor mijn gevoel) minder goed in de groep pastten... Toen jeroen erbij kwam zag je echt dat De Lama's gewoon compleet waren.. Dus ik begrijp je keuzeIk vind Die DVD ook beter hoor
![]()
BNN gaat vanaf half augustus de theaters in met De Badgasten, wat wordt gezien als de opvolger van De Lama’s. Valerio Zeno presenteert, zes talenten improviseren de show aan elkaar. Het gaat om Klaas van der Eerden, Maaike Martens, Steyn de Leeuwe, Korneel Evers, Matthijs Wind en Fabian Jansen. Er zijn allerlei nieuwe spellen, vertrouwd is dat het publiek suggesties doet en alles wordt geïmproviseerd. Nieuw is het element muziek. Ondersteund door een pianist, een percussionist en een gitarist ontstaan liedjes uit het nieuws.
De Badgasten wordt vanaf 11 september uitgezonden op BNN. Dikke pluim voor de omroep dat ze het doorzetten. Veel mensen zullen meteen de vergelijking met De Lama’s maken waardoor De Badgasten het heel moeilijk gaat krijgen. Maar met mensen als Steyn de Leeuwe en Klaas van der Eerden (die andere ken ik niet) lijkt het wel goed te zitten. En ik ben groot fan van Valerio op televisie.
<< Ik ben er erg benieuwd naar, waarschijnlijk ga ik ook wel naar 1 van de opnames. (in het posttheater in Arnhem, het zelfde theater waar De Lama's werden opgenomen.)
Maargoed, Ik kies denk ik voor het spel 'Ik wil graag zien'. Gewoon omdat ik het zo ontzettend knap vind waar ze soms meekomen! Een tip: Bekijk eens de 'ik wil graag zien' met Danny de Munk (www.lamazien.nl) Echt hi-la-risch.. Maar de Datingshow is ook zo onwijs leuk! Bijvoorbeeld De Datingshow met Froukje de Both. Die is ook zo hilarisch.
Okee. nu de vraag: Kristel Zweers of Martijn Oosterhuis
Ja inderdaad ik ben ook onwijs benieuwd! Ik geef het wel een kans als groot lama-fan.. Sommige fans hebben sowieso al een hekel aan Badgasten op zich, omdat er wordt gezegd dat het de 'opvolger' van De Lama's is, aan de ene kant geef ik ze ook wel gelijk, want De Lama's zijn gewoon niet vervangbaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:46 schreef Tripless het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de afleveringen dan. Top dat ze de locatie wel gewoon onveranderd hebben gelaten. Posttheather had naar mijn idee iets intiems en een gezellig karakter. Veel beter dan Hilversum, daar past het sowieso niet. Relatief onbekende namen, dus even afwachten of het ook aanslaat. De presentator (Valerio) is in ieder geval wel goed gekozen. Hij heeft fantastische droge humor. Maar wel échte droge humor. Zó droog dat het eigenlijk niet meer droog is. Snap je het nog?![]()
Kristel of Martijn. Ik ken ze allebei van De Lama's, ik vrees dat we daar moeilijk uit gaan komen met dit spelletje.Allebei hebben ze mij ook niet kunnen overtuigen (Arie is beter dan deze twee, dat dan weer wel). Ik kies dan toch voor Kristel, al is het maar omdat de mannen daar gebruik van maakte dat ze een vrouw was. Martijn nam een anonieme rol in en maakte grappen waar soms (bedoeld of onbedoeld) iemand voor moest lachen op de tribune.
Jij weer. Patrick Lodiers metof zonder bier?
Bohemian Rhapsody! Bohemian Rhapsody! Die is zo vet. Hebben ze een paar keer (2 geloof ik?) opgevoerd. Geweldig. Ook deze is super met Roel van Velzen in de sudio:quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik ben ook onwijs benieuwd! Ik geef het wel een kans als groot lama-fan.. Sommige fans hebben sowieso al een hekel aan Badgasten op zich, omdat er wordt gezegd dat het de 'opvolger' van De Lama's is, aan de ene kant geef ik ze ook wel gelijk, want De Lama's zijn gewoon niet vervangbaar.
Valerio is inderdaad wel leuk haha. En ik begrijp je helemaal. Bij Dennis vs. Valerio was zijn humor ook zo onwijs droog, maar dat maakt het programma dan zo leuk
.
Ik vind het trouwens ook moeilijk om te kiezen tussen Kristel en Martijn hoor, maar dat komt ook een beetje omdat je natuurlijk best weinig van hun hebt gezien.. En ik denk dat hun ook niet echt geschikt waren in de groep.
Hahaha Patrick met of zonder bierdat is een goeie. Doe maar met bier, alleen maar omdat de grappen daarover zo leuk waren. (Ik wil graag zien met Yolanthe) Poeh hé wat heb ik gelachen toen ik die voor het eerst zag. 'En toen zei die, ja dat zei die ook nog: Een lekker wijf is nog geen glas bier'
Welke lamahit?> Bohemian Rhapsody (met Jodi Bernal) of Lama zijn is lama lachen lama huilen (met Cor bakker)
Hahahaha jaa die met Roel van Velzen is ook ontzettend leuk! die wou ik ook bijna vragen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:06 schreef Tripless het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody! Bohemian Rhapsody! Die is zo vet. Hebben ze een paar keer (2 geloof ik?) opgevoerd. Geweldig. Ook deze is super met Roel van Velzen in de sudio:
De grappen over Patrick's bier waren geweldig. Elke keer maar weer. Kan me ook een aflevering herinneren over hoe het vroeger bij Patrick was. Heb ik ook echt gelachen. Sowieso maakte ze elkaar vaak gek. Zo was Ruben altijd het slachtoffer met zijn ietwat verwijfde (maar daardoor naar mijn idee niet minder mannelijk) handgebaar. Overigens kan ik me ook een datingshow voor de geest halen waarin Ruben Nicolai geweldig was: ...afgezet met biesjesssss. Weet alleen niet meer welke dat was. Doet er niet meer toe. We zijn verdorie met een 1 tegen 1 spel bezig op Fok!forum.![]()
'Ik sluit niet uit dat badgasten leuker is dan De Lama's' of 'die kans acht ik wel zeer klein, bijna gedoemd tot mislukken'.
Klopt! Violet indigo, dat hoorde er ook nog bij.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Hahahaha jaa die met Roel van Velzen is ook ontzettend leuk! die wou ik ook bijna vragen!Ik vind Jeroen daar op een begeven moment zoooo grappig uit de hoek komen: 'en zoute droooop'
![]()
Jaaa ! ik vind het zo leuk als ze elkaar gaan 'pesten' zegmaar. Ze hebben alle 5 zo hun trekjes, en dat is zo leuk als ze daar grappig over gaan doen. Haha jaa en Ruben N. heeft de meeste trekjesdat weet iedereen. Maar poeeeeehh wat is hij toch aantrekkelijk
.
Hmmmm. ff denken afgezet met biesjessss. welke was dat ook al weer?OJAAAH! natuuuurlijk! De Datingshow met Ernst Daniel Schmid! Dat Ruben N. Albert Verlinde is : 'violet indigo, ja, ja, violet indigo, afgezet met biesjesss!'
![]()
haha we zijn hier inderdaad net 1 tegen 1 bezig. Maargoed, wel gezellig toch![]()
Maargoed, ik kies voor die kans acht ik wel zeer klein, bijna gedoemd tot mislukken. Er zal nooooit een programma komen dat leuker is dan De Lama's (voor mij dan). Echt niet... Net zoals Budget tv (wat uiteindelijk een flop is geworden). Ik weet niet of je Budget tv kent? Dat programma was 20 maart dit jaar voor het eerst te zien op tv. Nieuw programma met Ruben Nicolai, van der Meer & Tijl. Ik ben 1x naar de pilot opname geweest, 1 x naar een normale opname & 3 x naar de theatershow geweest.. En bij 1 theatershow mocht ik ze backstage ontmoeten.. maartoch,, Ik vond Budget tv niet leuker als de Lama's![]()
Okee de vraag: (dit wordt de laatstewe gaan volgende keer verder okee? Want ik wil om 20:25 Numb3rs zien
)
Ruben Nicolai was beter als presentator of Ruben Nicolai was beter als Lama.
ja maar, wil je dan voortaan wel een nieuwe geven nu kunnen anderen niet verderquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:39 schreef Tripless het volgende:
[..]
Klopt! Violet indigo, dat hoorde er ook nog bij.Ik ga nu ook TV kijken, dus ga ook van het forum. BudgetTV ken ik zeker, altijd gekeken. Die serie 'tussen zak en as' vond ik wel vervelend, omdat het om iemands dood gaat. Tjah, ik ben iemand die wil lachen om dingen waar om te lachen zijn. Om de dood kan ik nu eenmaal niet lachen. Komt misschien ooit nog? Top dat je ze backstage ontmoet hebt! Kon je dat gewoon zelf of had je iets gewonnen waardoor dat mogelijk was? Kan iedereen dat? Zoals gezegd: ik ga nu ook weg maar toch zal ik je laatste keuzes nog even beargumenteren.
Lastige keuze. Ruben Nicolai is totaal anders als hij presenteert. Maar toch ben je steeds op grappen aan het wachten, ook al is het bloedserieus. Dat is nu eenmaal het imago van hem. Hij staat bekend als een grappenmaker pur sang. Daar kom je moeilijk vanaf. Dus wat dat betreft heeft hij bij de Lama's de eerste stenen gelegd voor een succesvolle en vooral humoristische carrière. Dus ik kies toch Ruben als Lama.
Ik geef nu geen nieuwe, omdat we de volgende keer verder gaan. Lijkt me in dat geval beter.![]()
Groeten en tot morgen!
Als een moderator meeleest kan hij/zij niets zeggen van ons, want we beargumenteren onze keuzes zelfs nog. Uitgebreider krijg je het niet. We zijn niet bepaald met oneliners aan het gooien.
Ja Budget TV was super leuk! Haha mijn vader heeft zelfs meegedaan met in zak en as.. Tsjaa, dat was lekker zijn eigen schuld.. Hij deed mee aan de laatste, weetjewel: 'De Macho'quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:39 schreef Tripless het volgende:
[..]
Klopt! Violet indigo, dat hoorde er ook nog bij.Ik ga nu ook TV kijken, dus ga ook van het forum. BudgetTV ken ik zeker, altijd gekeken. Die serie 'tussen zak en as' vond ik wel vervelend, omdat het om iemands dood gaat. Tjah, ik ben iemand die wil lachen om dingen waar om te lachen zijn. Om de dood kan ik nu eenmaal niet lachen. Komt misschien ooit nog? Top dat je ze backstage ontmoet hebt! Kon je dat gewoon zelf of had je iets gewonnen waardoor dat mogelijk was? Kan iedereen dat? Zoals gezegd: ik ga nu ook weg maar toch zal ik je laatste keuzes nog even beargumenteren.
Lastige keuze. Ruben Nicolai is totaal anders als hij presenteert. Maar toch ben je steeds op grappen aan het wachten, ook al is het bloedserieus. Dat is nu eenmaal het imago van hem. Hij staat bekend als een grappenmaker pur sang. Daar kom je moeilijk vanaf. Dus wat dat betreft heeft hij bij de Lama's de eerste stenen gelegd voor een succesvolle en vooral humoristische carrière. Dus ik kies toch Ruben als Lama.
Ik geef nu geen nieuwe, omdat we de volgende keer verder gaan. Lijkt me in dat geval beter.![]()
Groeten en tot morgen!
Als een moderator meeleest kan hij/zij niets zeggen van ons, want we beargumenteren onze keuzes zelfs nog. Uitgebreider krijg je het niet. We zijn niet bepaald met oneliners aan het gooien.
ik ook niet maar zo gaat het toch ook welquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef MissNicolai het volgende:
[quote]Op donderdag 30 juli 2009 11:00 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
oeps sorry voor de dubbelpost. Het ging niet helemaal goed. Ik heb geen idee hoe je een bericht moet verwijderen?
haha okee is goed hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef draculettetje het volgende:
hihi dank en ik doe niet aan zulke uitgebreide onderbouwingen hoor
vakantie naar spanje
mars of m&m's
Basketbalquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:03 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
haha okee is goed hoor
m&m's, ik hou niet van mars![]()
Hockey of Basketbal
Doe maar rookverbod. Anderen moeten niet boeten voor de zonden van anderen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef Tripless het volgende:
[..]
Basketbal
Rookverbod of geen rookverbod
Rook zelf niet, maar ben wel benieuwd wat anderen ervan vinden
Avondmens, absoluut.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doe maar rookverbod. Anderen moeten niet boeten voor de zonden van anderen...
avond- of dagmens?
MC Donaldsquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:48 schreef Tripless het volgende:
[..]
Avondmens, absoluut.![]()
MC Donalds of Burger King?
Te laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We should not be moved!
Laptop!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Nou doe dan maar Scapino..
Gewone PC of Laptop ?
Liever geen van beiden... ehm... MSN dan maar...quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Tripless het volgende:
[..]
Laptop!
Dan nog maar eens: MSN of Twitter?
3FM!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Liever geen van beiden... ehm... MSN dan maar...![]()
Radio Veronica of 3FM?
Hoe kun jij leven in een digitale wereld zonder MSN of Twitter (de laatst genoemde moet ik gebruiken voor mijn opleiding Journalistiek, dat dan weer wel)?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Liever geen van beiden... ehm... MSN dan maar...![]()
Radio Veronica of 3FM?
Krantquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:26 schreef Tripless het volgende:
Krant of Journaal?
Op de WC sms'en.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Krant
Op de WC sms'en of in bed Internetten?
GeenStijlquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef Tripless het volgende:
[..]
Op de WC sms'en.
Geen Stijl of Fok!
Metro is betere kwaliteit qua inhoud, terwijl ik De Spits een beter opmaak vind hebben (en dus fijner vind lezen). Dus ik kies voor krant die klaar ligt op het treinstation. Metro of De Spits: ik lees ze toch beide.quote:
iPhone, die kan ook muziek afspelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:34 schreef Tripless het volgende:
[..]
Metro is betere kwaliteit qua inhoud, terwijl ik De Spits een beter opmaak vind hebben (en dus fijner vind lezen). Dus ik kies voor krant die klaar ligt op het treinstation. Metro of De Spits: ik lees ze toch beide.![]()
Ipod of Iphone?
Melkchocoladequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:11 schreef verleiding het volgende:
[..]
iPhone, die kan ook muziek afspelen.
Melk of pure chocolade?
Zwart-witjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:18 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Melkchocolade![]()
Drop of zwart-witjes?
theequote:
Luchtballonquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:44 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
thee
hoewel ik eigenlijk zelden warme dranken nuttig...![]()
Zeppelin of luchtballon?
met de autoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:01 schreef MissNicolai het volgende:
Met het vliegtuig op vakantie of met de auto
Sneeuw (maar dan niet van die natte zooiquote:
Laptopquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:55 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Sneeuw (maar dan niet van die natte zooi)
laptop- of 'gewoon' toetsenbord (qua aanslag / feel)
Gezoete popcorn, zout is smerig...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
borrelnootjes
Zoete popcorn of zoute popcorn
Zoute dropquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Gezoete popcorn, zout is smerig...
Zoete of zoute drop?![]()
Wie? Wat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:46 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Zoute drop![]()
Ruben vs Sophie of Dennis vs Valerio
Haha oh, dat zijn 2 programma's op BNN.quote:
Veronicaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:06 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Haha oh, dat zijn 2 programma's op BNN.
Nou laat ik maar een andere vraag stellen dan![]()
RTL 4 of Veronica
Shoppenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:58 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Veronica![]()
shoppen of een terrasje pakken?
NY lijkt me wel wat...quote:
Doe dan maar China, maar lijkt me beiden niet geweldig ofzo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:18 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
NY lijkt me wel wat...![]()
Rusland of China als vakantiebestemming?
Vodafonequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:32 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Doe dan maar China, maar lijkt me beiden niet geweldig ofzo.
KPN of Vodafone
Whatever works bestquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vodafone
Ferrari of BMW in de F1
Vanillequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:56 schreef Melochan het volgende:
[..]
Whatever works bestBMW dan maar.
Vanille- of aardbeienijs?
perenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:58 schreef 3nhsCnds het volgende:
appels of peren?
witlofquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef draculettetje het volgende:
witlof of prei
brandweermeneerquote:Op maandag 3 augustus 2009 07:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
witlof
brandweerman, politieagent of premier? ja, keuze uit 3!
hangmat, als ik er eentje hadquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:11 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
brandweermeneer![]()
luie stoel of hangmat?
Amerikaan, alleen omdat Amerika leuker is dan Ruslandquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hangmat, als ik er eentje had
Amerikaan of Rus
Abonnementquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:54 schreef MissNicolai het volgende:
Amerikaan, alleen omdat Amerika leuker is dan Rusland![]()
Prepaid of Abonnement
Ehhhhh Doe maar Harry Potter dan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Abonnement
Harry Potter of Lord of the Rings?
Spidemanquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:57 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Ehhhhh Doe maar Harry Potter dan.
Superman of Spiderman
Grote bek opentrekkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:58 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Spideman
Grote bek opentrekken of er gewoon op los slaan?
Den Haagquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:03 schreef MissNicolai het volgende:
Den Haag of Rotterdam?
afwassenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Den Haag![]()
Strijken of afwassen?
touchscreenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef 3nhsCnds het volgende:
afwassen
GSM met druktoetsen of touchscreen?
Wesp! ... muggenquote:
30 graden in Nederlandquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:23 schreef 3nhsCnds het volgende:
30 graden in Nederland of met 12 graden en regen in je favoriete vakantieland ?
ik hou niet van wijn...quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
30 graden in Nederland
Een droge rode wijn of een frisse witte wijn?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
30 graden in Nederland
Een droge rode wijn of een frisse witte wijn?
Monopolyquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:21 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Ik drink nog niet echt alcohol. Maar ik vind een frisse witte wijn lekkerder als droge rode wijn![]()
![]()
Ikea![]()
Ganzenbord of Monopoly?
eigenlijk zoetjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef Melochan het volgende:
[..]
Monopoly
Losse suiker of suikerklontjes?
Allebei vreselijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:24 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
eigenlijk zoetjes
Maar dan maar suikerklontjes![]()
Hyves of Twitter?
MySpace (die ander ken ik niet eens)quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef Melochan het volgende:
[..]
Allebei vreselijk, maar doe maar Twitter
MySpace of PP2G?
ADquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MySpace (die ander ken ik niet eens)
NRC of AD?
losse componentenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:32 schreef 8108139dpths het volgende:
alles-in-één hifiset of losse componenten?
k'nijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
losse componenten
Konijn of cavia?
plakbandquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
leesboek
Plakband of prittstift?
stucen en dan schilderenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
plakband
schilderen of behangen?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
stucen en dan schilderen
Bier of Tieten?
Stevige bergwandelingquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
bier![]()
Stevige bergwandeling of lange strandwandeling?
jaren 80quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:54 schreef 8108139dpths het volgende:
jaren 80 of 90?
De nieuwe...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jaren 80![]()
Nieuwe rijbewijs of oude rijbewijs (creditcard format vs oude papiertje)?
piepschuim verpakkingquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De nieuwe...
* 8108139dpths heeft eigenlijk niet eens een rijbewijs...![]()
plastic of piepschuim verpakking?
Naar de maan, lijkt me toch mooier...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
piepschuim verpakking![]()
Naar de maan of naar mars?
Mits goed geisoleerd en netjes geschilderd: houten kozijnenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:02 schreef 8108139dpths het volgende:
Naar de maan, lijkt me toch mooier...
kunststof of houten kozijnen?
Dat is waar, maar ik ga toch eerder voor de persoonlijke ervaring dan voor de 'roem'...quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mits goed geisoleerd en netjes geschilderd: houten kozijnen
Overigens, Mars zijn we nog niet geweest, zou wel de eerste mens willen zijn aldaar
Categorie vakantie: zomer of winter?
Ik kan geen van beidenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Skien of snowboarden?
Doperwtjes!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kan geen van beiden
Dan maar snowboarden![]()
Worteltjes of doperwtjes?
Jij weer!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Doperwtjes!
Spinazie of andijvie?
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Melochan het volgende:
[..]
Jij weer!
Andijvie
Spruiten of witlof?
Nasi, net nog gegetenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?![]()
![]()
Spruitjes.![]()
Bami of nasi?
Musquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:08 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Nasi, net nog gegeten![]()
Mus of Ekster
Stemmen doh. Mensen die niet stemmen zijn "quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:33 schreef Melochan het volgende:
[..]
Niks! Je bent gewoon overal lijkt het![]()
[..]
SGP
Wel of niet stemmen?
deze is makkelijker in te korten, tot 'dpths' bijvoorbeeld... en je mag me nog altijd bij m'n voornaam noemen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef verleiding het volgende:
[..]
Nu is je nickname nog moeilijker.
CSI (Las Vegas)quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:56 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
nou, laat mij em dan maar doen![]()
Doe dan maar Lady Gaga :![]()
CSI Miami of CSI Las Vegas?
NCISquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
CSI (Las Vegas)![]()
Law&Order of NCIS?
GTST (quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
NCIS![]()
Goede tijden slechte tijden of As the world turns?
aircoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen....ehm ...ehm ... zwart op wit dan maar...
![]()
airco of (tafel-) ventilator?
digitale radioquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
concert![]()
analoge of digitale radio?
fietsenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:19 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
digitale radio
zwemmen of fietsen
dan maar cardio-fitnessquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
fietsen
cardio-fitness of 'krachttraining'?
De Miljonairs Quiz!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:22 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
dan maar cardio-fitness
dit fragment:
of
dit fragment:
Open of dicht? euuhhhhh Doe maar open dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De Miljonairs Quiz!![]()
![]()
Prachtig!![]()
open of dicht?
Euh.. Ze zijn allebei grappig.. Lingo! dan maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:47 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Open of dicht? euuhhhhh Doe maar open dan.
okee nog 2 fragmenten..
deze;
of deze;
(die zijn allebei hilarisch trouwens)
Guido Weijers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef Melochan het volgende:
Blauw
Jurgen Raymann of Guido Weijers?
Breedbeeld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Heb ze beiden nooit gebruikt, maar de PSP lijkt me toch gaver...![]()
Breedbeeld of 4:3 resolutie?
Mat glas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Flinke klodder verf...![]()
Mat of transparant glas?
Mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef verleiding het volgende:
[..]
Softbal.
Vaste telefoon of mobiele telefoon?
AMD.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mobiele telefoon.
Intel of AMD?
Bioscoop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:14 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Wow dat is lang geleden
doe maar Medabots![]()
Bioscoop of theater
Orlando Bloom.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
![]()
platteland.. haha
doe maar dal dan.
Orlando Bloom of Johnny Depp
Die vraag kreeg ik al eerder in dit topic...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:48 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Orlando Bloom.
Harry Potter of Lord of the Rings?
Mafiafilmsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik al eerder in dit topic...![]()
Harry Potter, hoewel LOTR ook erg gaaf is...
Mafiafilms of films met 1 'actieheld'?
Actie-/misdaadserie, wat ik nu ga kijken, Doeeeeiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Rock.![]()
Actie-/misdaadserie of spelprogramma?
Jup, ik ook... (CSI Miami)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Actie-/misdaadserie, wat ik nu ga kijken, Doeeeei![]()
Lingo of 10 voor taal
Bingoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jup, ik ook... (CSI Miami)![]()
ehm... Lingo
Bingo of klaverjassen?
Ik NCISquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jup, ik ook... (CSI Miami)![]()
ehm... Lingo
Bingo of klaverjassen?
@ 8108139dpths: Als je te laat bent, kan je toch wel reageren op de volgende stelling?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef verleiding het volgende:
[..]
Kippen zijn tof.
Kinderboerderij of dierentuin?
Zebra'squote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:49 schreef Melochan het volgende:
[..]
@ 8108139dpths: Als je te laat bent, kan je toch wel reageren op de volgende stelling?![]()
Dierentuin
Paarden of zebra's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |