abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71415302
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:07 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

MSN

De Lama's of Draadstaal
De Lama's,

SBS6 of RTL4?
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:08:41 #134
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71423485
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:37 schreef verleiding het volgende:

[..]

De Lama's,

SBS6 of RTL4?

Ehhh.. die is moeilijk, doe dan toch maar SBS6

Boerenkool of Spaghetti
pi_71433607
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:08 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Ehhh.. die is moeilijk, doe dan toch maar SBS6

Boerenkool of Spaghetti
Spaghetti!

Warme of koude chocomel?
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:12:20 #136
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_71435158
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef Melochan het volgende:

[..]

Spaghetti!

Warme of koude chocomel?
Warme!!

Buiten leren of binnen achter je bureautje?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:07:16 #137
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71436570
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:12 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Warme!!

Buiten leren of binnen achter je bureautje?
Buiten leren, alhoewel, ik doe het toch meestal binnen hoor

Met de bus of met de trien?
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:14:28 #138
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71436791
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:07 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Buiten leren, alhoewel, ik doe het toch meestal binnen hoor

Met de bus of met de trien?
Absoluut de trien!

Zonder internet of zonder GSM leven?
We should not be moved!
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:17:55 #139
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71436889
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef Tripless het volgende:

[..]

Absoluut de trien!

Zonder internet of zonder GSM leven?
Hahaahaha oepsie sorry. Trein bedoel ik uiteraard

AAA dat is een rot vraag, doe dan toch maar zonder GSM

hele dag regen of hele dag sneeuw
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:23:02 #140
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71437044
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:17 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Hahaahaha oepsie sorry. Trein bedoel ik uiteraard

AAA dat is een rot vraag, doe dan toch maar zonder GSM

hele dag regen of hele dag sneeuw
Ik begreep het direct, maar moest wel lachen om 'trien' eerlijk gezegd. Hele dag sneeuw! Absoluut, daar heb je tenminste nog een beetje lol aan. Daar ben je nooit te oud voor, zegt men.

of
We should not be moved!
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:26:33 #141
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71437149
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:23 schreef Tripless het volgende:

[..]

Ik begreep het direct, maar moest wel lachen om 'trien' eerlijk gezegd. Hele dag sneeuw! Absoluut, daar heb je tenminste nog een beetje lol aan. Daar ben je nooit te oud voor, zegt men.

of
hahahah jaa ik vond hem zelf achteraf ook wel grappig.

Beter jezelf pijn doen dan een ander pijn doen hea

of
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:30:53 #142
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71437287
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

hahahah jaa ik vond hem zelf achteraf ook wel grappig.

Beter jezelf pijn doen dan een ander pijn doen hea

of
!

Kuikentjes zijn tenminste lief. Koeien zijn maar vreemde wezens met een veel te lage toon: om gek van te worden!

Discotheek of House club?
Mag dit trouwens wat we doen, elkaar maar wat lopen te beantwoorden?
We should not be moved!
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:33:15 #143
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71437361
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:30 schreef Tripless het volgende:

[..]

!

Kuikentjes zijn tenminste lief. Koeien zijn maar vreemde wezens met een veel te lage toon: om gek van te worden!

Discotheek of House club?
Mag dit trouwens wat we doen, elkaar maar wat lopen te beantwoorden?
House club

De Sims of een Schietspel?
Mag vast wel toch? als er voorderest niemand reageerd,, tsjaa.
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:40:52 #144
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71437583
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:33 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

House club

De Sims of een Schietspel?
Mag vast wel toch? als er voorderest niemand reageerd,, tsjaa.
De Sims, ben nooit echt van de schietspellen geweest (al heb ik ook Call of Duty op CD). Ik ben dan liever zelf actief bezig zoals Tycoon en voetbalspellen. Aaa, wat zadel ik je op met een grandioos lulverhaal.

Ruben van der Meer of Jeroen van Koningsbrugge
Die zou ik zeer lastig vinden overigens
We should not be moved!
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:45:14 #145
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71437726
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:40 schreef Tripless het volgende:

[..]

De Sims, ben nooit echt van de schietspellen geweest (al heb ik ook Call of Duty op CD). Ik ben dan liever zelf actief bezig zoals Tycoon en voetbalspellen. Aaa, wat zadel ik je op met een grandioos lulverhaal.

Ruben van der Meer of Jeroen van Koningsbrugge
Die zou ik zeer lastig vinden overigens
haha nee ik ook niet hoor. Ik heb dus de sims 3 gedownload (vandaar kwam ik op die vraag) maargoed, het lukt niet helemaal, me laptop kan het niet helemaal aan denk ik.. Pff wat heb ik daar toch een hekel aan. Maakt niet uit, want ik zit jou nu dus ook op te zadelen met een grandioos lulverhaal.

Haha leuk dat je dat vraagt! Ben grooot fan van de Lama's. Maarja, dat maakt die vraag dus alleen maar moeilijker..
Ik denk dat ik kies voor Ruben van der Meer.. Dat komt omdat ik hem in het echt heb ontmoet.. en jammergenoeg Jeroen NOG niet. (Ruben van der meer is erg aardig trouwens )

Try before you die of Je zal het maar hebben
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:10:09 #146
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71438455
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:45 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

haha nee ik ook niet hoor. Ik heb dus de sims 3 gedownload (vandaar kwam ik op die vraag) maargoed, het lukt niet helemaal, me laptop kan het niet helemaal aan denk ik.. Pff wat heb ik daar toch een hekel aan. Maakt niet uit, want ik zit jou nu dus ook op te zadelen met een grandioos lulverhaal.

Haha leuk dat je dat vraagt! Ben grooot fan van de Lama's. Maarja, dat maakt die vraag dus alleen maar moeilijker..
Ik denk dat ik kies voor Ruben van der Meer.. Dat komt omdat ik hem in het echt heb ontmoet.. en jammergenoeg Jeroen NOG niet. (Ruben van der meer is erg aardig trouwens )

Try before you die of Je zal het maar hebben
Zo, ik ben er weer. Was even weg (wat ook te merken is aan dit topic). Ik ga uiteraard weer voor een lulverhaal. De Lama's vond ik fantastisch, en baal nog steeds dat ze niet meer uitzenden. Het was een programma waarvoor je echt thuis bleef. Gelukkig hebben we alle DVD's nog. Heerlijk om dat terug te kijken en steeds lig ik weer in een deuk (figuurlijk dan ). Ik ben zo te horen niet zo'n fan als jou die haar helden achterna gaat reizen.

Moeilijk om een keuze te maken tussen 'Try before you die' en 'Je zal het maar hebben'. Het zijn twee totaal andere programma's. Je zal het maar hebben vind ik zeer interessant en diepgaand. Ruben Nicolai kan ook serieuze programma's presenteren dat bewijst hij hier mee. Try before you Die is daarentegen een ontspannend programma. Ik ben dus eerder geneigd om voor dit te kiezen. Echter, ik volg alle twee de programma's zeer intensief. BNN:

Waterijs of Softijs
We should not be moved!
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:17:39 #147
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71438692
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:10 schreef Tripless het volgende:

[..]

Zo, ik ben er weer. Was even weg (wat ook te merken is aan dit topic). Ik ga uiteraard weer voor een lulverhaal. De Lama's vond ik fantastisch, en baal nog steeds dat ze niet meer uitzenden. Het was een programma waarvoor je echt thuis bleef. Gelukkig hebben we alle DVD's nog. Heerlijk om dat terug te kijken en steeds lig ik weer in een deuk (figuurlijk dan ). Ik ben zo te horen niet zo'n fan als jou die haar helden achterna gaat reizen.

Moeilijk om een keuze te maken tussen 'Try before you die' en 'Je zal het maar hebben'. Het zijn twee totaal andere programma's. Je zal het maar hebben vind ik zeer interessant en diepgaand. Ruben Nicolai kan ook serieuze programma's presenteren dat bewijst hij hier mee. Try before you Die is daarentegen een ontspannend programma. Ik ben dus eerder geneigd om voor dit te kiezen. Echter, ik volg alle twee de programma's zeer intensief. BNN:

Waterijs of Softijs
Wauw! ik ben het helemaal met je eens weet je dat!
Pfff wat mis ik De Lama's zeg . Elke keer als ik het filmpje weer zie dat Tijl 'Like a bridge over troubled water' zingt schiet ik toch weer vol. Tijl's woorden zijn ook dat de vriendschappen die zijn onstaan dóor het programma nog sterker zijn geworden dan het programma zelf. En daar heeft hij zo erg gelijk in. Ik heb door De Lama's een paar vrienden ontmoet die er altijd voor me zijn, heerlijk is dat.
Haha ja ik reis inderdaad het hele lang af voor mijn helden . Soms gaat het ook wel een beetje te ver waarschijnlijk, maargoed, mijn ouders snappen mijn serieuze verslaving gelukkig wel .
& BNN is inderdaad een super zender Binnekort komt 'de opvolger van De Lama's, (dat zeggen ze, maar dat zou wel meevallen). ,Badgasten.

Maargoed, back to the topic, ik kies voor Waterijs

Haha dan ga ik even een leuke vraag doen:
De lama dvd 'Verboden te lachen' of De lama dvd 'Allerslechtste aller tijden'
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:27:37 #148
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71438970
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:17 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Wauw! ik ben het helemaal met je eens weet je dat!
Pfff wat mis ik De Lama's zeg . Elke keer als ik het filmpje weer zie dat Tijl 'Like a bridge over troubled water' zingt schiet ik toch weer vol. Tijl's woorden zijn ook dat de vriendschappen die zijn onstaan dóor het programma nog sterker zijn geworden dan het programma zelf. En daar heeft hij zo erg gelijk in. Ik heb door De Lama's een paar vrienden ontmoet die er altijd voor me zijn, heerlijk is dat.
Haha ja ik reis inderdaad het hele lang af voor mijn helden . Soms gaat het ook wel een beetje te ver waarschijnlijk, maargoed, mijn ouders snappen mijn serieuze verslaving gelukkig wel .
& BNN is inderdaad een super zender Binnekort komt 'de opvolger van De Lama's, (dat zeggen ze, maar dat zou wel meevallen). ,Badgasten.

Maargoed, back to the topic, ik kies voor Waterijs

Haha dan ga ik even een leuke vraag doen:
De lama dvd 'Verboden te lachen' of De lama dvd 'Allerslechtste aller tijden'
Ik kan je nu een beknopt antwoord geven: De allerslechtste aller tijden! Ik ben de beroerdste niet dus zal het je toch even verklaren. Op de DVD 'Verboden te lachen' spelen Sara en Arie (verbeter me als ik het fout heb) nog mee. Deze twee vind ik (Arie minder erg dan Sara) de minste van De Lama's ooit. Deze twee samen met die winnaar van Lama Gezocht, die was echt extreem droog. Maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening. Jij als vaste watcher en supporter in hart en nieren ziet dit wellicht anders.

Badgasten? Inderdaad iets van gehoord! Maar blijft de opzet hetzelfde van het programma? Lijkt me dan namelijk wel sterk. Zal wel een andere improvisatie show worden denk ik. Ben ook benieuwd naar de personen die er een rol in gaan vertolken. De bekende namen?

...en we gaan weer on-topic. Om maar bij De Lama's te blijven: het Lama-spel 'ik wil graag zien' of 'de datingshow'
We should not be moved!
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:36:59 #149
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71439235
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef Tripless het volgende:

[..]

Ik kan je nu een beknopt antwoord geven: De allerslechtste aller tijden! Ik ben de beroerdste niet dus zal het je toch even verklaren. Op de DVD 'Verboden te lachen' spelen Sara en Arie (verbeter me als ik het fout heb) nog mee. Deze twee vind ik (Arie minder erg dan Sara) de minste van De Lama's ooit. Deze twee samen met die winnaar van Lama Gezocht, die was echt extreem droog. Maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening. Jij als vaste watcher en supporter in hart en nieren ziet dit wellicht anders.

Badgasten? Inderdaad iets van gehoord! Maar blijft de opzet hetzelfde van het programma? Lijkt me dan namelijk wel sterk. Zal wel een andere improvisatie show worden denk ik. Ben ook benieuwd naar de personen die er een rol in gaan vertolken. De bekende namen?

...en we gaan weer on-topic. Om maar bij De Lama's te blijven: het Lama-spel 'ik wil graag zien' of 'de datingshow'
Okee, ja ik begrijp je hoor. Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik Arie en Sara ook minder.. Dat komt gewoon omdat hun (voor mijn gevoel) minder goed in de groep pastten... Toen jeroen erbij kwam zag je echt dat De Lama's gewoon compleet waren.. Dus ik begrijp je keuze Ik vind Die DVD ook beter hoor

BNN gaat vanaf half augustus de theaters in met De Badgasten, wat wordt gezien als de opvolger van De Lama’s. Valerio Zeno presenteert, zes talenten improviseren de show aan elkaar. Het gaat om Klaas van der Eerden, Maaike Martens, Steyn de Leeuwe, Korneel Evers, Matthijs Wind en Fabian Jansen. Er zijn allerlei nieuwe spellen, vertrouwd is dat het publiek suggesties doet en alles wordt geïmproviseerd. Nieuw is het element muziek. Ondersteund door een pianist, een percussionist en een gitarist ontstaan liedjes uit het nieuws.

De Badgasten wordt vanaf 11 september uitgezonden op BNN. Dikke pluim voor de omroep dat ze het doorzetten. Veel mensen zullen meteen de vergelijking met De Lama’s maken waardoor De Badgasten het heel moeilijk gaat krijgen. Maar met mensen als Steyn de Leeuwe en Klaas van der Eerden (die andere ken ik niet) lijkt het wel goed te zitten. En ik ben groot fan van Valerio op televisie.

<< Ik ben er erg benieuwd naar, waarschijnlijk ga ik ook wel naar 1 van de opnames. (in het posttheater in Arnhem, het zelfde theater waar De Lama's werden opgenomen.)

Maargoed, Ik kies denk ik voor het spel 'Ik wil graag zien'. Gewoon omdat ik het zo ontzettend knap vind waar ze soms meekomen! Een tip: Bekijk eens de 'ik wil graag zien' met Danny de Munk (www.lamazien.nl) Echt hi-la-risch.. Maar de Datingshow is ook zo onwijs leuk! Bijvoorbeeld De Datingshow met Froukje de Both. Die is ook zo hilarisch.

Okee. nu de vraag: Kristel Zweers of Martijn Oosterhuis
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:46:54 #150
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71439492
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Okee, ja ik begrijp je hoor. Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik Arie en Sara ook minder.. Dat komt gewoon omdat hun (voor mijn gevoel) minder goed in de groep pastten... Toen jeroen erbij kwam zag je echt dat De Lama's gewoon compleet waren.. Dus ik begrijp je keuze Ik vind Die DVD ook beter hoor

BNN gaat vanaf half augustus de theaters in met De Badgasten, wat wordt gezien als de opvolger van De Lama’s. Valerio Zeno presenteert, zes talenten improviseren de show aan elkaar. Het gaat om Klaas van der Eerden, Maaike Martens, Steyn de Leeuwe, Korneel Evers, Matthijs Wind en Fabian Jansen. Er zijn allerlei nieuwe spellen, vertrouwd is dat het publiek suggesties doet en alles wordt geïmproviseerd. Nieuw is het element muziek. Ondersteund door een pianist, een percussionist en een gitarist ontstaan liedjes uit het nieuws.

De Badgasten wordt vanaf 11 september uitgezonden op BNN. Dikke pluim voor de omroep dat ze het doorzetten. Veel mensen zullen meteen de vergelijking met De Lama’s maken waardoor De Badgasten het heel moeilijk gaat krijgen. Maar met mensen als Steyn de Leeuwe en Klaas van der Eerden (die andere ken ik niet) lijkt het wel goed te zitten. En ik ben groot fan van Valerio op televisie.

<< Ik ben er erg benieuwd naar, waarschijnlijk ga ik ook wel naar 1 van de opnames. (in het posttheater in Arnhem, het zelfde theater waar De Lama's werden opgenomen.)

Maargoed, Ik kies denk ik voor het spel 'Ik wil graag zien'. Gewoon omdat ik het zo ontzettend knap vind waar ze soms meekomen! Een tip: Bekijk eens de 'ik wil graag zien' met Danny de Munk (www.lamazien.nl) Echt hi-la-risch.. Maar de Datingshow is ook zo onwijs leuk! Bijvoorbeeld De Datingshow met Froukje de Both. Die is ook zo hilarisch.

Okee. nu de vraag: Kristel Zweers of Martijn Oosterhuis
Ben benieuwd naar de afleveringen dan. Top dat ze de locatie wel gewoon onveranderd hebben gelaten. Posttheather had naar mijn idee iets intiems en een gezellig karakter. Veel beter dan Hilversum, daar past het sowieso niet. Relatief onbekende namen, dus even afwachten of het ook aanslaat. De presentator (Valerio) is in ieder geval wel goed gekozen. Hij heeft fantastische droge humor. Maar wel échte droge humor. Zó droog dat het eigenlijk niet meer droog is. Snap je het nog?

Kristel of Martijn. Ik ken ze allebei van De Lama's, ik vrees dat we daar moeilijk uit gaan komen met dit spelletje. Allebei hebben ze mij ook niet kunnen overtuigen (Arie is beter dan deze twee, dat dan weer wel). Ik kies dan toch voor Kristel, al is het maar omdat de mannen daar gebruik van maakte dat ze een vrouw was. Martijn nam een anonieme rol in en maakte grappen waar soms (bedoeld of onbedoeld) iemand voor moest lachen op de tribune.

Jij weer. Patrick Lodiers metof zonder bier?
We should not be moved!
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:57:42 #151
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71439814
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:46 schreef Tripless het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de afleveringen dan. Top dat ze de locatie wel gewoon onveranderd hebben gelaten. Posttheather had naar mijn idee iets intiems en een gezellig karakter. Veel beter dan Hilversum, daar past het sowieso niet. Relatief onbekende namen, dus even afwachten of het ook aanslaat. De presentator (Valerio) is in ieder geval wel goed gekozen. Hij heeft fantastische droge humor. Maar wel échte droge humor. Zó droog dat het eigenlijk niet meer droog is. Snap je het nog?

Kristel of Martijn. Ik ken ze allebei van De Lama's, ik vrees dat we daar moeilijk uit gaan komen met dit spelletje. Allebei hebben ze mij ook niet kunnen overtuigen (Arie is beter dan deze twee, dat dan weer wel). Ik kies dan toch voor Kristel, al is het maar omdat de mannen daar gebruik van maakte dat ze een vrouw was. Martijn nam een anonieme rol in en maakte grappen waar soms (bedoeld of onbedoeld) iemand voor moest lachen op de tribune.

Jij weer. Patrick Lodiers metof zonder bier?
Ja inderdaad ik ben ook onwijs benieuwd! Ik geef het wel een kans als groot lama-fan.. Sommige fans hebben sowieso al een hekel aan Badgasten op zich, omdat er wordt gezegd dat het de 'opvolger' van De Lama's is, aan de ene kant geef ik ze ook wel gelijk, want De Lama's zijn gewoon niet vervangbaar .
Valerio is inderdaad wel leuk haha. En ik begrijp je helemaal . Bij Dennis vs. Valerio was zijn humor ook zo onwijs droog, maar dat maakt het programma dan zo leuk .
Ik vind het trouwens ook moeilijk om te kiezen tussen Kristel en Martijn hoor, maar dat komt ook een beetje omdat je natuurlijk best weinig van hun hebt gezien.. En ik denk dat hun ook niet echt geschikt waren in de groep.

Hahaha Patrick met of zonder bier dat is een goeie. Doe maar met bier, alleen maar omdat de grappen daarover zo leuk waren. (Ik wil graag zien met Yolanthe) Poeh hé wat heb ik gelachen toen ik die voor het eerst zag. 'En toen zei die, ja dat zei die ook nog: Een lekker wijf is nog geen glas bier'

Welke lamahit?> Bohemian Rhapsody (met Jodi Bernal) of Lama zijn is lama lachen lama huilen (met Cor bakker)
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:06:11 #152
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71440045
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Ja inderdaad ik ben ook onwijs benieuwd! Ik geef het wel een kans als groot lama-fan.. Sommige fans hebben sowieso al een hekel aan Badgasten op zich, omdat er wordt gezegd dat het de 'opvolger' van De Lama's is, aan de ene kant geef ik ze ook wel gelijk, want De Lama's zijn gewoon niet vervangbaar .
Valerio is inderdaad wel leuk haha. En ik begrijp je helemaal . Bij Dennis vs. Valerio was zijn humor ook zo onwijs droog, maar dat maakt het programma dan zo leuk .
Ik vind het trouwens ook moeilijk om te kiezen tussen Kristel en Martijn hoor, maar dat komt ook een beetje omdat je natuurlijk best weinig van hun hebt gezien.. En ik denk dat hun ook niet echt geschikt waren in de groep.

Hahaha Patrick met of zonder bier dat is een goeie. Doe maar met bier, alleen maar omdat de grappen daarover zo leuk waren. (Ik wil graag zien met Yolanthe) Poeh hé wat heb ik gelachen toen ik die voor het eerst zag. 'En toen zei die, ja dat zei die ook nog: Een lekker wijf is nog geen glas bier'

Welke lamahit?> Bohemian Rhapsody (met Jodi Bernal) of Lama zijn is lama lachen lama huilen (met Cor bakker)

Bohemian Rhapsody! Bohemian Rhapsody! Die is zo vet. Hebben ze een paar keer (2 geloof ik?) opgevoerd. Geweldig. Ook deze is super met Roel van Velzen in de sudio:

De grappen over Patrick's bier waren geweldig. Elke keer maar weer. Kan me ook een aflevering herinneren over hoe het vroeger bij Patrick was. Heb ik ook echt gelachen. Sowieso maakte ze elkaar vaak gek. Zo was Ruben altijd het slachtoffer met zijn ietwat verwijfde (maar daardoor naar mijn idee niet minder mannelijk) handgebaar. Overigens kan ik me ook een datingshow voor de geest halen waarin Ruben Nicolai geweldig was: ...afgezet met biesjesssss. Weet alleen niet meer welke dat was. Doet er niet meer toe. We zijn verdorie met een 1 tegen 1 spel bezig op Fok!forum.

'Ik sluit niet uit dat badgasten leuker is dan De Lama's' of 'die kans acht ik wel zeer klein, bijna gedoemd tot mislukken'.
We should not be moved!
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:20:25 #153
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71440446
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:06 schreef Tripless het volgende:

[..]

Bohemian Rhapsody! Bohemian Rhapsody! Die is zo vet. Hebben ze een paar keer (2 geloof ik?) opgevoerd. Geweldig. Ook deze is super met Roel van Velzen in de sudio:

De grappen over Patrick's bier waren geweldig. Elke keer maar weer. Kan me ook een aflevering herinneren over hoe het vroeger bij Patrick was. Heb ik ook echt gelachen. Sowieso maakte ze elkaar vaak gek. Zo was Ruben altijd het slachtoffer met zijn ietwat verwijfde (maar daardoor naar mijn idee niet minder mannelijk) handgebaar. Overigens kan ik me ook een datingshow voor de geest halen waarin Ruben Nicolai geweldig was: ...afgezet met biesjesssss. Weet alleen niet meer welke dat was. Doet er niet meer toe. We zijn verdorie met een 1 tegen 1 spel bezig op Fok!forum.

'Ik sluit niet uit dat badgasten leuker is dan De Lama's' of 'die kans acht ik wel zeer klein, bijna gedoemd tot mislukken'.
Hahahaha jaa die met Roel van Velzen is ook ontzettend leuk! die wou ik ook bijna vragen! Ik vind Jeroen daar op een begeven moment zoooo grappig uit de hoek komen: 'en zoute droooop'
Jaaa ! ik vind het zo leuk als ze elkaar gaan 'pesten' zegmaar. Ze hebben alle 5 zo hun trekjes, en dat is zo leuk als ze daar grappig over gaan doen. Haha jaa en Ruben N. heeft de meeste trekjes dat weet iedereen. Maar poeeeeehh wat is hij toch aantrekkelijk .
Hmmmm. ff denken afgezet met biesjessss. welke was dat ook al weer? OJAAAH! natuuuurlijk! De Datingshow met Ernst Daniel Schmid! Dat Ruben N. Albert Verlinde is : 'violet indigo, ja, ja, violet indigo, afgezet met biesjesss!'
haha we zijn hier inderdaad net 1 tegen 1 bezig. Maargoed, wel gezellig toch

Maargoed, ik kies voor die kans acht ik wel zeer klein, bijna gedoemd tot mislukken. Er zal nooooit een programma komen dat leuker is dan De Lama's (voor mij dan). Echt niet... Net zoals Budget tv (wat uiteindelijk een flop is geworden). Ik weet niet of je Budget tv kent? Dat programma was 20 maart dit jaar voor het eerst te zien op tv. Nieuw programma met Ruben Nicolai, van der Meer & Tijl. Ik ben 1x naar de pilot opname geweest, 1 x naar een normale opname & 3 x naar de theatershow geweest.. En bij 1 theatershow mocht ik ze backstage ontmoeten.. maartoch,, Ik vond Budget tv niet leuker als de Lama's

Okee de vraag: (dit wordt de laatste we gaan volgende keer verder okee? Want ik wil om 20:25 Numb3rs zien )
Ruben Nicolai was beter als presentator of Ruben Nicolai was beter als Lama.
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:39:04 #154
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71441015
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Hahahaha jaa die met Roel van Velzen is ook ontzettend leuk! die wou ik ook bijna vragen! Ik vind Jeroen daar op een begeven moment zoooo grappig uit de hoek komen: 'en zoute droooop'
Jaaa ! ik vind het zo leuk als ze elkaar gaan 'pesten' zegmaar. Ze hebben alle 5 zo hun trekjes, en dat is zo leuk als ze daar grappig over gaan doen. Haha jaa en Ruben N. heeft de meeste trekjes dat weet iedereen. Maar poeeeeehh wat is hij toch aantrekkelijk .
Hmmmm. ff denken afgezet met biesjessss. welke was dat ook al weer? OJAAAH! natuuuurlijk! De Datingshow met Ernst Daniel Schmid! Dat Ruben N. Albert Verlinde is : 'violet indigo, ja, ja, violet indigo, afgezet met biesjesss!'
haha we zijn hier inderdaad net 1 tegen 1 bezig. Maargoed, wel gezellig toch

Maargoed, ik kies voor die kans acht ik wel zeer klein, bijna gedoemd tot mislukken. Er zal nooooit een programma komen dat leuker is dan De Lama's (voor mij dan). Echt niet... Net zoals Budget tv (wat uiteindelijk een flop is geworden). Ik weet niet of je Budget tv kent? Dat programma was 20 maart dit jaar voor het eerst te zien op tv. Nieuw programma met Ruben Nicolai, van der Meer & Tijl. Ik ben 1x naar de pilot opname geweest, 1 x naar een normale opname & 3 x naar de theatershow geweest.. En bij 1 theatershow mocht ik ze backstage ontmoeten.. maartoch,, Ik vond Budget tv niet leuker als de Lama's

Okee de vraag: (dit wordt de laatste we gaan volgende keer verder okee? Want ik wil om 20:25 Numb3rs zien )
Ruben Nicolai was beter als presentator of Ruben Nicolai was beter als Lama.
Klopt! Violet indigo, dat hoorde er ook nog bij. Ik ga nu ook TV kijken, dus ga ook van het forum. BudgetTV ken ik zeker, altijd gekeken. Die serie 'tussen zak en as' vond ik wel vervelend, omdat het om iemands dood gaat. Tjah, ik ben iemand die wil lachen om dingen waar om te lachen zijn. Om de dood kan ik nu eenmaal niet lachen. Komt misschien ooit nog? Top dat je ze backstage ontmoet hebt! Kon je dat gewoon zelf of had je iets gewonnen waardoor dat mogelijk was? Kan iedereen dat? Zoals gezegd: ik ga nu ook weg maar toch zal ik je laatste keuzes nog even beargumenteren.

Lastige keuze. Ruben Nicolai is totaal anders als hij presenteert. Maar toch ben je steeds op grappen aan het wachten, ook al is het bloedserieus. Dat is nu eenmaal het imago van hem. Hij staat bekend als een grappenmaker pur sang. Daar kom je moeilijk vanaf. Dus wat dat betreft heeft hij bij de Lama's de eerste stenen gelegd voor een succesvolle en vooral humoristische carrière. Dus ik kies toch Ruben als Lama.

Ik geef nu geen nieuwe, omdat we de volgende keer verder gaan. Lijkt me in dat geval beter.

Groeten en tot morgen!

Als een moderator meeleest kan hij/zij niets zeggen van ons, want we beargumenteren onze keuzes zelfs nog. Uitgebreider krijg je het niet. We zijn niet bepaald met oneliners aan het gooien.
We should not be moved!
pi_71451367
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:39 schreef Tripless het volgende:

[..]

Klopt! Violet indigo, dat hoorde er ook nog bij. Ik ga nu ook TV kijken, dus ga ook van het forum. BudgetTV ken ik zeker, altijd gekeken. Die serie 'tussen zak en as' vond ik wel vervelend, omdat het om iemands dood gaat. Tjah, ik ben iemand die wil lachen om dingen waar om te lachen zijn. Om de dood kan ik nu eenmaal niet lachen. Komt misschien ooit nog? Top dat je ze backstage ontmoet hebt! Kon je dat gewoon zelf of had je iets gewonnen waardoor dat mogelijk was? Kan iedereen dat? Zoals gezegd: ik ga nu ook weg maar toch zal ik je laatste keuzes nog even beargumenteren.

Lastige keuze. Ruben Nicolai is totaal anders als hij presenteert. Maar toch ben je steeds op grappen aan het wachten, ook al is het bloedserieus. Dat is nu eenmaal het imago van hem. Hij staat bekend als een grappenmaker pur sang. Daar kom je moeilijk vanaf. Dus wat dat betreft heeft hij bij de Lama's de eerste stenen gelegd voor een succesvolle en vooral humoristische carrière. Dus ik kies toch Ruben als Lama.

Ik geef nu geen nieuwe, omdat we de volgende keer verder gaan. Lijkt me in dat geval beter.

Groeten en tot morgen!

Als een moderator meeleest kan hij/zij niets zeggen van ons, want we beargumenteren onze keuzes zelfs nog. Uitgebreider krijg je het niet. We zijn niet bepaald met oneliners aan het gooien.
ja maar, wil je dan voortaan wel een nieuwe geven nu kunnen anderen niet verder
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:50:58 #156
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71452175

[ Bericht 100% gewijzigd door MissNicolai op 30-07-2009 10:51:50 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:59:54 #157
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71452438
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:39 schreef Tripless het volgende:

[..]

Groeten en tot morgen!

Ja Budget TV was super leuk! Haha mijn vader heeft zelfs meegedaan met in zak en as.. Tsjaa, dat was lekker zijn eigen schuld.. Hij deed mee aan de laatste, weetjewel: 'De Macho' . Ochoch, wat heb ik gelachen zeg, ongelooflijk. Maar ik moet zeggen, Budget TV was 100x leuker als je erbij was in de studio. Echt, die sfeer die er dan hangt is zo gezellig. Ik was er met de laatste opname, met het taartgooien. Haha, ik had toen ik thuis kwam nog steeds taart op mijn schoenen
Nee ik had niks gewonnen, ik heb toen gewoon ontzettend geluk gehad. Ik was bij hun tour, de budget jongerendag en na de show ging ik op ze wachten voor een praatje + een foto. Maargoed, het duurde best lang en mijn moeder wou ook een keer naar huis. Dus toen hebben we het gevraagd aan een man van het theater, en die zou het toen wel even gaan vragen bij Ruben,Ruben & Tijl. (daar was ik op zich al ontzettend blij mee). En toen die man terug kwam zei hij dat er 1 iemand mee mocht.. En toen wees hij mij aan. Puur geluk dus. De mannen waren echt heel aardig. Toen ik bij hun binnen kwam kreeg ik gelijk een dikke knuffel van Tijl . Een dag om nooit te vergeten dus.

Tip:Er is nu een nieuw programma met Ruben! 'Wie is mijn ex' vrijdagavond, half 9, ned 3. Ik vind het een leuk programma.

Dan zou ik maar een nieuwe vraag stellen voor de rest
Op vakantie naar Frankrijk of Op vakantie naar Spanje
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:00:28 #158
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71452452
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:50 schreef MissNicolai het volgende:

dan zou ik wel een nieuwe vraag stellen
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:01:08 #159
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71452470
[quote]Op donderdag 30 juli 2009 11:00 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

oeps sorry voor de dubbelpost. Het ging niet helemaal goed. Ik heb geen idee hoe je een bericht moet verwijderen? En nu heb ik dus op het quote knopje gedrukt ipv het wijzigen knopje. Lekker dom sorry!
pi_71452482
hihi dank en ik doe niet aan zulke uitgebreide onderbouwingen hoor

vakantie naar spanje

mars of m&m's
pi_71452493
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef MissNicolai het volgende:
[quote]Op donderdag 30 juli 2009 11:00 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

oeps sorry voor de dubbelpost. Het ging niet helemaal goed. Ik heb geen idee hoe je een bericht moet verwijderen?
ik ook niet maar zo gaat het toch ook wel
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:03:29 #162
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71452545
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef draculettetje het volgende:
hihi dank en ik doe niet aan zulke uitgebreide onderbouwingen hoor

vakantie naar spanje

mars of m&m's
haha okee is goed hoor

m&m's, ik hou niet van mars

Hockey of Basketbal
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:53:48 #163
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71454063
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:03 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

haha okee is goed hoor

m&m's, ik hou niet van mars

Hockey of Basketbal
Basketbal

Rookverbod of geen rookverbod
Rook zelf niet, maar ben wel benieuwd wat anderen ervan vinden
We should not be moved!
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:43:20 #164
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_71461047
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef Tripless het volgende:

[..]

Basketbal

Rookverbod of geen rookverbod
Rook zelf niet, maar ben wel benieuwd wat anderen ervan vinden
Doe maar rookverbod. Anderen moeten niet boeten voor de zonden van anderen...

avond- of dagmens?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:48:55 #165
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71461205
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Doe maar rookverbod. Anderen moeten niet boeten voor de zonden van anderen...

avond- of dagmens?
Avondmens, absoluut.

MC Donalds of Burger King?
We should not be moved!
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:55:52 #166
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71461376
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:48 schreef Tripless het volgende:

[..]

Avondmens, absoluut.

MC Donalds of Burger King?
MC Donalds

Reebok of Adidas
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:01:13 #167
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_71461507
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:55 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

MC Donalds

Reebok of Adidas
Adidas

Scapino of Schoenenreus?
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:05:53 #168
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71461618
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:01 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

Adidas

Scapino of Schoenenreus?
Nou doe dan maar Scapino..

Gewone PC of Laptop ?
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:06:27 #169
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71461628
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:01 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

Adidas

Scapino of Schoenenreus?
Te laat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We should not be moved!
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:08:00 #170
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71461668
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Nou doe dan maar Scapino..

Gewone PC of Laptop ?
Laptop!

Dan nog maar eens: MSN of Twitter?
We should not be moved!
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:20:08 #171
258028 3nhsCnds
pi_71461934
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Tripless het volgende:

[..]

Laptop!

Dan nog maar eens: MSN of Twitter?
Liever geen van beiden... ehm... MSN dan maar...

Radio Veronica of 3FM?
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:24:56 #172
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71462064
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

Radio Veronica of 3FM?
3FM!

De Veronica gids of de Micro gids?
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:26:54 #173
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71462114
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

Radio Veronica of 3FM?
Hoe kun jij leven in een digitale wereld zonder MSN of Twitter (de laatst genoemde moet ik gebruiken voor mijn opleiding Journalistiek, dat dan weer wel)?

Ik vind 3FM prettiger dan Radio Veronica. 3FM dus. Maar Miss Nicolai was me wederom voor (@%#@$^#%^#@) dus ik kies de Veronica Gids. Lees hem af en toe, als ik incidenteel bij de tandarts of dokter ben.

Krant of Journaal?
We should not be moved!
pi_71462221
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:26 schreef Tripless het volgende:
Krant of Journaal?
Krant

Op de WC sms'en of in bed Internetten?
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:02:50 #175
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71463168
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Krant

Op de WC sms'en of in bed Internetten?
Op de WC sms'en.

Geen Stijl
of Fok!
We should not be moved!
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:13:55 #176
258028 3nhsCnds
pi_71463551
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef Tripless het volgende:

[..]

Op de WC sms'en.

Geen Stijl
of Fok!
GeenStijl

De Metro of De Spits?
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:34:26 #177
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71464218
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:13 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

GeenStijl

De Metro of De Spits?
Metro is betere kwaliteit qua inhoud, terwijl ik De Spits een beter opmaak vind hebben (en dus fijner vind lezen). Dus ik kies voor krant die klaar ligt op het treinstation. Metro of De Spits: ik lees ze toch beide.

Ipod of Iphone?
We should not be moved!
pi_71465198
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:34 schreef Tripless het volgende:

[..]

Metro is betere kwaliteit qua inhoud, terwijl ik De Spits een beter opmaak vind hebben (en dus fijner vind lezen). Dus ik kies voor krant die klaar ligt op het treinstation. Metro of De Spits: ik lees ze toch beide.

Ipod of Iphone?
iPhone, die kan ook muziek afspelen .

Melk of pure chocolade?
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:18:29 #179
258028 3nhsCnds
pi_71465387
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:11 schreef verleiding het volgende:

[..]

iPhone, die kan ook muziek afspelen .

Melk of pure chocolade?
Melkchocolade

Drop of zwart-witjes?
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:46:05 #180
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_71470144
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:18 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

Melkchocolade

Drop of zwart-witjes?
Zwart-witjes

hond of kat?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:00:54 #181
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71485867
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:46 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Zwart-witjes

hond of kat?
Hond

Grasmaaien of afwassen
pi_71486382
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:00 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Hond

Grasmaaien of afwassen
Afwassen..

Koffie of thee?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:44:21 #183
258028 3nhsCnds
pi_71486978
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef verleiding het volgende:

[..]

Afwassen..

Koffie of thee?
thee
hoewel ik eigenlijk zelden warme dranken nuttig...

Zeppelin of luchtballon?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:01:19 #184
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71487418
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:44 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

thee
hoewel ik eigenlijk zelden warme dranken nuttig...

Zeppelin of luchtballon?
Luchtballon

Met het vliegtuig op vakantie of met de auto
pi_71487527
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:01 schreef MissNicolai het volgende:
Met het vliegtuig op vakantie of met de auto
met de auto

Joggen of Fitness?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:05:03 #186
258028 3nhsCnds
pi_71487538
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:05:31 #187
258028 3nhsCnds
pi_71487550
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:04 schreef iamredleader het volgende:

[..]

met de auto

Joggen of Fitness?
Fitness

hotel of kamperen?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:42:07 #188
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71488564
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:05 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

Fitness

hotel of kamperen?
Hotel

Comedy of Actie?
pi_71488910
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:42 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Hotel

Comedy of Actie?
Actie

Morgan Freeman of Denzel Washington?
pi_71495475
Denzel Washington.

Regen of sneeuw?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:55:06 #191
258028 3nhsCnds
pi_71495518
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:53 schreef verleiding het volgende:
Denzel Washington.

Regen of sneeuw?
Sneeuw (maar dan niet van die natte zooi )

laptop- of 'gewoon' toetsenbord (qua aanslag / feel)
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:08:24 #192
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71495815
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:55 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

Sneeuw (maar dan niet van die natte zooi )

laptop- of 'gewoon' toetsenbord (qua aanslag / feel)
Laptop

Tucjes of borrelnootjes
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:11:26 #193
258028 3nhsCnds
pi_71495878
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 18:08 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Laptop

Tucjes of borrelnootjes
Moeilijk, moeilijk...
pi_71496537
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 18:08 schreef MissNicolai het volgende:
Laptop

Tucjes of borrelnootjes
borrelnootjes

Zoete popcorn of zoute popcorn
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:52:58 #195
258028 3nhsCnds
pi_71500182
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 18:40 schreef iamredleader het volgende:

[..]

borrelnootjes

Zoete popcorn of zoute popcorn
Gezoete popcorn, zout is smerig...

Zoete of zoute drop?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:46:51 #196
264182 MissNicolai
Club melchior
pi_71501693
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

Gezoete popcorn, zout is smerig...

Zoete of zoute drop?
Zoute drop

Ruben vs Sophie of Dennis vs Valerio
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:25:31 #197
258028 3nhsCnds
pi_71502857
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:46 schreef MissNicolai het volgende:

[..]

Zoute drop

Ruben vs Sophie of Dennis vs Valerio
Wie? Wat?
pi_71510548
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

Wie? Wat?
Haha oh, dat zijn 2 programma's op BNN.
Nou laat ik maar een andere vraag stellen dan

RTL 4 of Veronica
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: