Ja inderdaad ik ben ook onwijs benieuwd! Ik geef het wel een kans als groot lama-fan.. Sommige fans hebben sowieso al een hekel aan Badgasten op zich, omdat er wordt gezegd dat het de 'opvolger' van De Lama's is, aan de ene kant geef ik ze ook wel gelijk, want De Lama's zijn gewoon niet vervangbaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:46 schreef Tripless het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de afleveringen dan. Top dat ze de locatie wel gewoon onveranderd hebben gelaten. Posttheather had naar mijn idee iets intiems en een gezellig karakter. Veel beter dan Hilversum, daar past het sowieso niet. Relatief onbekende namen, dus even afwachten of het ook aanslaat. De presentator (Valerio) is in ieder geval wel goed gekozen. Hij heeft fantastische droge humor. Maar wel échte droge humor. Zó droog dat het eigenlijk niet meer droog is. Snap je het nog?![]()
Kristel of Martijn. Ik ken ze allebei van De Lama's, ik vrees dat we daar moeilijk uit gaan komen met dit spelletje.Allebei hebben ze mij ook niet kunnen overtuigen (Arie is beter dan deze twee, dat dan weer wel). Ik kies dan toch voor Kristel, al is het maar omdat de mannen daar gebruik van maakte dat ze een vrouw was. Martijn nam een anonieme rol in en maakte grappen waar soms (bedoeld of onbedoeld) iemand voor moest lachen op de tribune.
Jij weer. Patrick Lodiers metof zonder bier?
Bohemian Rhapsody! Bohemian Rhapsody! Die is zo vet. Hebben ze een paar keer (2 geloof ik?) opgevoerd. Geweldig. Ook deze is super met Roel van Velzen in de sudio:quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik ben ook onwijs benieuwd! Ik geef het wel een kans als groot lama-fan.. Sommige fans hebben sowieso al een hekel aan Badgasten op zich, omdat er wordt gezegd dat het de 'opvolger' van De Lama's is, aan de ene kant geef ik ze ook wel gelijk, want De Lama's zijn gewoon niet vervangbaar.
Valerio is inderdaad wel leuk haha. En ik begrijp je helemaal. Bij Dennis vs. Valerio was zijn humor ook zo onwijs droog, maar dat maakt het programma dan zo leuk
.
Ik vind het trouwens ook moeilijk om te kiezen tussen Kristel en Martijn hoor, maar dat komt ook een beetje omdat je natuurlijk best weinig van hun hebt gezien.. En ik denk dat hun ook niet echt geschikt waren in de groep.
Hahaha Patrick met of zonder bierdat is een goeie. Doe maar met bier, alleen maar omdat de grappen daarover zo leuk waren. (Ik wil graag zien met Yolanthe) Poeh hé wat heb ik gelachen toen ik die voor het eerst zag. 'En toen zei die, ja dat zei die ook nog: Een lekker wijf is nog geen glas bier'
Welke lamahit?> Bohemian Rhapsody (met Jodi Bernal) of Lama zijn is lama lachen lama huilen (met Cor bakker)
Hahahaha jaa die met Roel van Velzen is ook ontzettend leuk! die wou ik ook bijna vragen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:06 schreef Tripless het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody! Bohemian Rhapsody! Die is zo vet. Hebben ze een paar keer (2 geloof ik?) opgevoerd. Geweldig. Ook deze is super met Roel van Velzen in de sudio:
De grappen over Patrick's bier waren geweldig. Elke keer maar weer. Kan me ook een aflevering herinneren over hoe het vroeger bij Patrick was. Heb ik ook echt gelachen. Sowieso maakte ze elkaar vaak gek. Zo was Ruben altijd het slachtoffer met zijn ietwat verwijfde (maar daardoor naar mijn idee niet minder mannelijk) handgebaar. Overigens kan ik me ook een datingshow voor de geest halen waarin Ruben Nicolai geweldig was: ...afgezet met biesjesssss. Weet alleen niet meer welke dat was. Doet er niet meer toe. We zijn verdorie met een 1 tegen 1 spel bezig op Fok!forum.![]()
'Ik sluit niet uit dat badgasten leuker is dan De Lama's' of 'die kans acht ik wel zeer klein, bijna gedoemd tot mislukken'.
Klopt! Violet indigo, dat hoorde er ook nog bij.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Hahahaha jaa die met Roel van Velzen is ook ontzettend leuk! die wou ik ook bijna vragen!Ik vind Jeroen daar op een begeven moment zoooo grappig uit de hoek komen: 'en zoute droooop'
![]()
Jaaa ! ik vind het zo leuk als ze elkaar gaan 'pesten' zegmaar. Ze hebben alle 5 zo hun trekjes, en dat is zo leuk als ze daar grappig over gaan doen. Haha jaa en Ruben N. heeft de meeste trekjesdat weet iedereen. Maar poeeeeehh wat is hij toch aantrekkelijk
.
Hmmmm. ff denken afgezet met biesjessss. welke was dat ook al weer?OJAAAH! natuuuurlijk! De Datingshow met Ernst Daniel Schmid! Dat Ruben N. Albert Verlinde is : 'violet indigo, ja, ja, violet indigo, afgezet met biesjesss!'
![]()
haha we zijn hier inderdaad net 1 tegen 1 bezig. Maargoed, wel gezellig toch![]()
Maargoed, ik kies voor die kans acht ik wel zeer klein, bijna gedoemd tot mislukken. Er zal nooooit een programma komen dat leuker is dan De Lama's (voor mij dan). Echt niet... Net zoals Budget tv (wat uiteindelijk een flop is geworden). Ik weet niet of je Budget tv kent? Dat programma was 20 maart dit jaar voor het eerst te zien op tv. Nieuw programma met Ruben Nicolai, van der Meer & Tijl. Ik ben 1x naar de pilot opname geweest, 1 x naar een normale opname & 3 x naar de theatershow geweest.. En bij 1 theatershow mocht ik ze backstage ontmoeten.. maartoch,, Ik vond Budget tv niet leuker als de Lama's![]()
Okee de vraag: (dit wordt de laatstewe gaan volgende keer verder okee? Want ik wil om 20:25 Numb3rs zien
)
Ruben Nicolai was beter als presentator of Ruben Nicolai was beter als Lama.
ja maar, wil je dan voortaan wel een nieuwe geven nu kunnen anderen niet verderquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:39 schreef Tripless het volgende:
[..]
Klopt! Violet indigo, dat hoorde er ook nog bij.Ik ga nu ook TV kijken, dus ga ook van het forum. BudgetTV ken ik zeker, altijd gekeken. Die serie 'tussen zak en as' vond ik wel vervelend, omdat het om iemands dood gaat. Tjah, ik ben iemand die wil lachen om dingen waar om te lachen zijn. Om de dood kan ik nu eenmaal niet lachen. Komt misschien ooit nog? Top dat je ze backstage ontmoet hebt! Kon je dat gewoon zelf of had je iets gewonnen waardoor dat mogelijk was? Kan iedereen dat? Zoals gezegd: ik ga nu ook weg maar toch zal ik je laatste keuzes nog even beargumenteren.
Lastige keuze. Ruben Nicolai is totaal anders als hij presenteert. Maar toch ben je steeds op grappen aan het wachten, ook al is het bloedserieus. Dat is nu eenmaal het imago van hem. Hij staat bekend als een grappenmaker pur sang. Daar kom je moeilijk vanaf. Dus wat dat betreft heeft hij bij de Lama's de eerste stenen gelegd voor een succesvolle en vooral humoristische carrière. Dus ik kies toch Ruben als Lama.
Ik geef nu geen nieuwe, omdat we de volgende keer verder gaan. Lijkt me in dat geval beter.![]()
Groeten en tot morgen!
Als een moderator meeleest kan hij/zij niets zeggen van ons, want we beargumenteren onze keuzes zelfs nog. Uitgebreider krijg je het niet. We zijn niet bepaald met oneliners aan het gooien.
Ja Budget TV was super leuk! Haha mijn vader heeft zelfs meegedaan met in zak en as.. Tsjaa, dat was lekker zijn eigen schuld.. Hij deed mee aan de laatste, weetjewel: 'De Macho'quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:39 schreef Tripless het volgende:
[..]
Klopt! Violet indigo, dat hoorde er ook nog bij.Ik ga nu ook TV kijken, dus ga ook van het forum. BudgetTV ken ik zeker, altijd gekeken. Die serie 'tussen zak en as' vond ik wel vervelend, omdat het om iemands dood gaat. Tjah, ik ben iemand die wil lachen om dingen waar om te lachen zijn. Om de dood kan ik nu eenmaal niet lachen. Komt misschien ooit nog? Top dat je ze backstage ontmoet hebt! Kon je dat gewoon zelf of had je iets gewonnen waardoor dat mogelijk was? Kan iedereen dat? Zoals gezegd: ik ga nu ook weg maar toch zal ik je laatste keuzes nog even beargumenteren.
Lastige keuze. Ruben Nicolai is totaal anders als hij presenteert. Maar toch ben je steeds op grappen aan het wachten, ook al is het bloedserieus. Dat is nu eenmaal het imago van hem. Hij staat bekend als een grappenmaker pur sang. Daar kom je moeilijk vanaf. Dus wat dat betreft heeft hij bij de Lama's de eerste stenen gelegd voor een succesvolle en vooral humoristische carrière. Dus ik kies toch Ruben als Lama.
Ik geef nu geen nieuwe, omdat we de volgende keer verder gaan. Lijkt me in dat geval beter.![]()
Groeten en tot morgen!
Als een moderator meeleest kan hij/zij niets zeggen van ons, want we beargumenteren onze keuzes zelfs nog. Uitgebreider krijg je het niet. We zijn niet bepaald met oneliners aan het gooien.
ik ook niet maar zo gaat het toch ook welquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef MissNicolai het volgende:
[quote]Op donderdag 30 juli 2009 11:00 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
oeps sorry voor de dubbelpost. Het ging niet helemaal goed. Ik heb geen idee hoe je een bericht moet verwijderen?
haha okee is goed hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef draculettetje het volgende:
hihi dank en ik doe niet aan zulke uitgebreide onderbouwingen hoor
vakantie naar spanje
mars of m&m's
Basketbalquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:03 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
haha okee is goed hoor
m&m's, ik hou niet van mars![]()
Hockey of Basketbal
Doe maar rookverbod. Anderen moeten niet boeten voor de zonden van anderen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef Tripless het volgende:
[..]
Basketbal
Rookverbod of geen rookverbod
Rook zelf niet, maar ben wel benieuwd wat anderen ervan vinden
Avondmens, absoluut.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doe maar rookverbod. Anderen moeten niet boeten voor de zonden van anderen...
avond- of dagmens?
MC Donaldsquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:48 schreef Tripless het volgende:
[..]
Avondmens, absoluut.![]()
MC Donalds of Burger King?
Te laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We should not be moved!
Laptop!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Nou doe dan maar Scapino..
Gewone PC of Laptop ?
Liever geen van beiden... ehm... MSN dan maar...quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Tripless het volgende:
[..]
Laptop!
Dan nog maar eens: MSN of Twitter?
3FM!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Liever geen van beiden... ehm... MSN dan maar...![]()
Radio Veronica of 3FM?
Hoe kun jij leven in een digitale wereld zonder MSN of Twitter (de laatst genoemde moet ik gebruiken voor mijn opleiding Journalistiek, dat dan weer wel)?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Liever geen van beiden... ehm... MSN dan maar...![]()
Radio Veronica of 3FM?
Krantquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:26 schreef Tripless het volgende:
Krant of Journaal?
Op de WC sms'en.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Krant
Op de WC sms'en of in bed Internetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |