heb ik ook een keer gehad --> jonko te heet gehesenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bloedvaten in m'n neus dichtgebrand.
quote:
Kapot gesnoven?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Moet je naar een goed ziekenhuis gaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef grizegrijn het volgende:
Ik heb een keer fucking 3 weken geen eten gekregen in het ziekenhuis. ("Ja, daar hadden ze nu geen zin in om voor eten te zorgen!"Wat doe je daar dan, werken slet) Toen liet ik maar wat van thuis komen.
Dat krijg je als je naar Jopie's Ziekenhuis op de hoek gaat. Echte mannen gaan naar Chez Hospitale.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef grizegrijn het volgende:
Ik heb een keer fucking 3 weken geen eten gekregen in het ziekenhuis. ("Ja, daar hadden ze nu geen zin in om voor eten te zorgen!"Wat doe je daar dan, werken slet) Toen liet ik maar wat van thuis komen.
What the..quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef grizegrijn het volgende:
Ja... een 5-sterrenhospitaal of beter. In Polen zit zelfs een ziekenhuis met 2 miljoen sterrenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Moet je naar een goed ziekenhuis gaan.
dat is nog eens effectief diëtenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Klacht: tot woensdag niet fatsoenlijk mogen eten.
Was het universitair ziekenhuis van Utrecht, dan mag je toch wat verwachtenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat krijg je als je naar Jopie's Ziekenhuis op de hoek gaat. Echte mannen gaan naar Chez Hospitale.
GMTA en dat soort dingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat krijg je als je naar Jopie's Ziekenhuis op de hoek gaat. Echte mannen gaan naar Chez Hospitale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
Justeat.nlquote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef grizegrijn het volgende:
Bedankt voor deze mededeling. Zou je misschien je bevindingen hier kunnen posten? Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik was vandaag ook in het ziekenhuis.
Welk ziekenhuis was dat? Ergens in Burkina Faso?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef grizegrijn het volgende:
Waar ben je aan geholpen?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ben net een uur bij van mijn narcose, en ik heb honger. Moest nuchter zijn, en ik mag nog steeds niks eten.
Komen ze verdomme met die kar langs.
En dan krijg ik vieze vla.![]()
Maaar ik mag weer naar huis.![]()
Alleen mag ik thuis ook alleen maar vla eten.![]()
Jij moet iig naar de opticien voor een oogmeting.quote:
Ik heb geen idee. Maar goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:02 schreef HugoBaas het volgende:
Alleen vla eten na zo'n kleine ingreep.![]()
WTF heeft voeding te maken met zo'n ingreep?
En waarom alleen tot woensdag vla?
Dikke bullshit als je het mij vraagt.
Volgende keer maar naar het AMC gaan.
Die mensen weten tenminste hoe en wat.
Nou, kijk, het begon al met het feit dat op ieder ponsplaatje tegenwoordig het burgerservicenummer moet staan. Dus ik hop naar die balie voor een nieuw ponsplaatje met mijn gegevens. Wat denk je? doet die database van die receptioniste het niet, waardoor mijn burgerservicenummer nu niet op m'n ponsplaatje staatquote:Op maandag 13 juli 2009 12:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling. Zou je misschien je bevindingen hier kunnen posten? Bij voorbaat dank.
Hmm ok naja zal wel dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar goed.
Ik mag ook niet naar buiten omdat mijn bloedvaten anders uit gaan zetten door het warmte en het dan weer gaat bloeden. Lijkt me dat dat ook zo is met warm eten.
van 'het internet'?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
henkzijlstra weet blijkbaar niet dat ik al genoeg aandacht krijg.
Verbeterd.quote:
Thanks. (:quote:Op maandag 13 juli 2009 13:13 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hmm ok naja zal wel dan.
Succes ermee in ieder geval.
Nah, in het "echte leven".quote:
Ja hoor, ik geloof je meteen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef grizegrijn het volgende:
Ik kom uit Limburg, maar woon nu in Tiel.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je Limburgs Trots als regel onder je UI hebt staan.
Makkelijk praten op het internet.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Thanks. (:
[..]
Nah, in het "echte leven".
.. dat doen ze onder narcose.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:19 schreef MrDrako het volgende:
maar hoe krijg je die bloedvaten dichtgebrand dan
WTF, twee dagen niet normaal mogen eten omdat je onder narcose bent geweest? Ik mocht de volgende dag al weer voluit kanen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ben net een uur bij van mijn narcose, en ik heb honger. Moest nuchter zijn, en ik mag nog steeds niks eten.
Komen ze verdomme met die kar langs.
En dan krijg ik vieze vla.![]()
Maaar ik mag weer naar huis.![]()
Alleen mag ik thuis ook alleen maar vla eten.![]()
Heeft niks te maken met het feit dat ik onder narcose was.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF, twee dagen niet normaal mogen eten omdat je onder narcose bent geweest? Ik mocht de volgende dag al weer voluit kanen.
Hoi dame uit Tielquote:Op maandag 13 juli 2009 13:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik kom uit Limburg, maar woon nu in Tiel.
OMG player.quote:
Meer met het feit dat er heel wat bloed achter in je strot is gelopen zo je maag in. Kan me voorstellen dat je daar stevig misselijk van kan worden als jij lekker je maagdarm stelsel gaat stimuleren met dikke frikandellen en weet ik veel wat voor troep.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met het feit dat ik onder narcose was.
Je zat in een afvalkliniek en hebt via vrienden toch nog je triple whopper infusion gekregen? Chapeau.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef grizegrijn het volgende:
Owww das kut. Dat heb ik ook. Als ik naar de wc ga om te plassen en ik wijs met me wijsvinger naar voren terwijl me broek op me enkels hangt, dan komt er pis uit me oor. Vage shit ouwequote:Op maandag 13 juli 2009 15:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
.. dat doen ze onder narcose.
Ik kreeg om de haverklap een bloedneus, soms meerdere keren per dag. En dat was ik zat, want ik heb het sinds mijn 4e. En nu ben ik er lekker van af. (:
Nee, het 'trekt alleen een beetje.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:06 schreef Billy_Talent het volgende:
Voelt je neus nu ook anders aan?![]()
Mensen die spontaan bloedneuzen krijgen![]()
Je hebt er iig iets aan laten doen![]()
Ik kreeg hele zoete vanillevla.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:11 schreef Heathen. het volgende:
Belangrijk: wat voor vla?
Blanke vla? choclade vla? Vla met aardbei?
Hallo, Quir.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:24 schreef Quir het volgende:
Nouja, ik heb echt geen flikker te doen dus ik kom hier nog even langs. Hallo, Isetmyfriendsonfire.
Tijd voor een nieuwe avaquote:Op maandag 13 juli 2009 20:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
HAHHAHA, die is wel leuk.
Jij bent een arts? Ben jij een geneeskunde student? Ben je een verpleegkundige? Heb je enige medische achtergrond?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:02 schreef HugoBaas het volgende:
Alleen vla eten na zo'n kleine ingreep.![]()
WTF heeft voeding te maken met zo'n ingreep?
En waarom alleen tot woensdag vla?
Dikke bullshit als je het mij vraagt.
Volgende keer maar naar het AMC gaan.
Die mensen weten tenminste hoe en wat.
Ik ben ook verdomd grappigquote:Op maandag 13 juli 2009 20:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
HAHHAHA, die is wel leuk.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehad met die grapjes over mijn username, maar nu moest ik wel lachen.
Met de laser?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe ze het hebben gedaan, werd niet verteld..quote:Op maandag 13 juli 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met de laser?
Bij mij hebben ze het eerst een keer met een soort gif gedaan (wat overigens totaal niet werkte) en daarna hebben ze het tot twee keer toe met een soort van wierookstokjes dichtgebrand. Nu heb ik er eindelijk geen last meer van
. Er was een maand dat ik 's ochtends en 's avonds een uur per keer boven de wasbak moest hangen
. Gelukkig is dat voorbij.
No shit, maar als ze met de hele kar langskomen terwijl jij alleen water en vla mag.. dan is dat niet leuk.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:41 schreef J.Herrer het volgende:
Je gaat toch naar een ziekenhuis om ergens voor behandeld te worden en niet om te eten?
Dat lijkt me een beetje overdrevenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef Peter het volgende:
TS mag ook geen zware inspanning verrichten toch?
Zelfs kauwen is dus al teveel
Ik mocht na een neusoperatie ook 24u geen warme dingen eten e.d. en alleen zacht voedsel.. (keel is ook gevoelig van be-ademing jah)quote:Op maandag 13 juli 2009 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje overdreven. Volgens mij mag je vooral niet je neus snuiten of neuspeuteren en dat soort dingen. Want dan gaan die bloedvaatjes binnen no time weer open.
Klopt, niks tillen. En niet naar buiten.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef Peter het volgende:
TS mag ook geen zware inspanning verrichten toch?
Ik proestte. Een beetje. Sorry.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:57 schreef Nachtraaf het volgende:
TS dr neus is emo.
* Nachtraaf heeft nu een oplossing voor emos, gewoon wat afschroeien.
* Nachtraaf vraagt zich af of vuur ook werkt tegen ongesteldheid.
quote:
Hmm, moeilijk uit te leggen. Toen ik wakker werd had ik geen idee waar ik was en wat er was gebeurt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 04:07 schreef Remake het volgende:
TS hoe beleef je die narcose,
Als een lichte/diepe slaap?
Ik moet binnenkort 8 uur onder narcose en het bevalt me totaal niet maar het is niet anders.
Hopelijk lees je dit nog.
Ps, ik kan na de ingreep 3 weken niet eten dus wees blij
Oeh, st0err. Een 16 jarig meisje uitmaken voor pussy.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:01 schreef Revolutsia het volgende:
WTF moest jij onder narcose om bloedvaten in je neus dicht te laten branden? wat een pussy ben jij zegik heb het gewoon hardcore zonder narcose laten doen
valt trouwens best mee..
Klacht: TS is een pussy
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oeh, st0err. Een 16 jarig meisje uitmaken voor pussy.
Dan ben ik dat maar, en n u opkankeren.
Klopt.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar goed.
Ik mag ook niet naar buiten omdat mijn bloedvaten anders uit gaan zetten door het warmte en het dan weer gaat bloeden. Lijkt me dat dat ook zo is met warm eten.
Ik voelde het toedienen niet. Lag te praten op de OK, en ze zeiden "welterusten". Toen ging het draaien, en was ik weg. Na het wakker worden lag ik lekker onder een warm dekentje, en voelde het alsof ik heel lekker diep geslagen had. Voelde me op dat moment heel goed. (dat ging daarna wel overquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm, moeilijk uit te leggen. Toen ik wakker werd had ik geen idee waar ik was en wat er was gebeurt.
Ik wil je wel vertellen hoe je je voelt als ze het toedienen..
Ik ook niet, maar iets ervoor spoten ze een ander prikje in mijn infuus. En toen zei de dokter nog "je krijgt nu een heel raar gevoel, dus niet schrikken." En toen begon het overal te tintelen. En toen hadden ze nog 3 of 4 spuiten klaarstaan, maar ik keek niet meer naar wat ze deden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:06 schreef Walter81 het volgende:
Ik voelde het toedienen niet. Lag te praten op de OK, en ze zeiden "welterusten". Toen ging het draaien, en was ik weg. Na het wakker worden lag ik lekker onder een warm dekentje, en voelde het alsof ik heel lekker diep geslagen had. Voelde me op dat moment heel goed. (dat ging daarna wel over)
Je krijgt bewustzijnsverlaging, pijnbestrijding en spierverslapping. Volgens mij beginnen ze met een verdoving, zodat je de rest minder voelt. Maar die zou pijnlijk zijn. Al heb ik zelf echt niks ervan gevoeld. En ik heb toch alles vooraf heel bewust meegemaakt en kan me het ook herinneren. Zelfs de geur van het plastic groene zuurstofkapje herinner ik me nog. Ik was niet zenuwachtig, en vond het eerlijk gezegd leuk om mee te maken. Toen ik wakker werd zou ik het liefst daar lekker blijven liggen. Het voelde aan alsof de wekker afging op de vroege ochtend. Maar ik was ook meteen wakker, en ging meteen rechtop zitten en rondkijken naar de hartmonitor waar ik nog aan hing. Dat vonden ze daar op de verkoeverkamer grappig. Het duurde alleen wel een kwartier tot ik niet meer dubbel zag (al was het dubbele aantal verpleegsters niet onprettigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar iets ervoor spoten ze een ander prikje in mijn infuus. En toen zei de dokter nog "je krijgt nu een heel raar gevoel, dus niet schrikken." En toen begon het overal te tintelen. En toen hadden ze nog 3 of 4 spuiten klaarstaan, maar ik keek niet meer naar wat ze deden.
En net nadat de dokter "welterusten" zei, zag ik een lamp - of zo - waar op stond "OK 3". En hij was zo gedraaid dat ik alleen K3 zag, en toen moest ik lachen in mezelf en weg was ik.
Toen ik wakker werd dacht ik "wtf, waarom moet ik wakker worden?". Die zuster helemaal vrolijk aan het doen.
Haha. ;pquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:25 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je krijgt bewustzijnsverlaging, pijnbestrijding en spierverslapping. Volgens mij beginnen ze met een verdoving, zodat je de rest minder voelt. Maar die zou pijnlijk zijn. Al heb ik zelf echt niks ervan gevoeld. En ik heb toch alles vooraf heel bewust meegemaakt en kan me het ook herinneren. Zelfs de geur van het plastic groene zuurstofkapje herinner ik me nog. Ik was niet zenuwachtig, en vond het eerlijk gezegd leuk om mee te maken. Toen ik wakker werd zou ik het liefst daar lekker blijven liggen. Het voelde aan alsof de wekker afging op de vroege ochtend. Maar ik was ook meteen wakker, en ging meteen rechtop zitten en rondkijken naar de hartmonitor waar ik nog aan hing. Dat vonden ze daar op de verkoeverkamer grappig. Het duurde alleen wel een kwartier tot ik niet meer dubbel zag (al was het dubbele aantal verpleegsters niet onprettig)
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ben niet bang voor prikken en piercings laten zetten en zo,
En je kent je BSN niet uit je hoofd?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nou, kijk, het begon al met het feit dat op ieder ponsplaatje tegenwoordig het burgerservicenummer moet staan. Dus ik hop naar die balie voor een nieuw ponsplaatje met mijn gegevens. Wat denk je? doet die database van die receptioniste het niet, waardoor mijn burgerservicenummer nu niet op m'n ponsplaatje staat
BSN staat op je legitimatiebewijs. En dat moet je altijd bij je hebben....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
En je kent je BSN niet uit je hoofd?
faler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |