Hopelijk onder Jol wat minderquote:Op maandag 13 juli 2009 12:29 schreef NoizEkick het volgende:
Aissati is behoorlijk blessure gevoelig ja.
Hoe ligt die verhouding bij Jong Ajax eigenlijk?quote:In Jong PSV, de kraamkamer die PSV steeds serieuzer neemt, speelt momenteel niemand die niet met de Nederlandse taal is groot gebracht.
Ik denk dat, als er 4-4-2 zal worden gespeeld, meer spelers goed tot hun recht gaan komen. Zo ook Dario!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef Blight het volgende:
Ondanks dat Cvitanich het in de voorbereiding goed doet twijfel ik toch nog een beetje of hij voldoende zal kunnen brengen als centrumspits bij Ajax. Deels omdat ik denk dat hij misschien nét te kort gaat komen, en deels omdat ik bang ben voor veel blessureleed.
Ik hoop dat ik het mis heb.
Volgens mij alleen Edgar Manucharyan en Dayton Claassen; de rest zal niet 100% NL zijn, maar wel hier opgegroeid zijn en de taal machtig, zoals bijvoorbeeld het zoontje van Wamberto.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:42 schreef DurQ het volgende:
[..]
Hoe ligt die verhouding bij Jong Ajax eigenlijk?
En Claassen red zich met Zuid-Afrikaans ook wel in Nederlandquote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Edgar Manucharyan en Dayton Claassen; de rest zal niet 100% NL zijn, maar wel hier opgegroeid zijn en de taal machtig, zoals bijvoorbeeld het zoontje van Wamberto.
Ik heb ook mijn twijfels over Dario.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef Blight het volgende:
Ondanks dat Cvitanich het in de voorbereiding goed doet twijfel ik toch nog een beetje of hij voldoende zal kunnen brengen als centrumspits bij Ajax. Deels omdat ik denk dat hij misschien nét te kort gaat komen, en deels omdat ik bang ben voor veel blessureleed.
Ik hoop dat ik het mis heb.
Die Manucharyan mag ondertussen ook wel eens Nederlands spreken. Ik bedoel, hij heeft toch niks te doen met al die blessures van hem.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Edgar Manucharyan en Dayton Claassen; de rest zal niet 100% NL zijn, maar wel hier opgegroeid zijn en de taal machtig, zoals bijvoorbeeld het zoontje van Wamberto.
en ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 13:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn twijfels over Dario.
Lazic weet ik ook niet helemaal zeker. Maar het gros spreekt inderdaad Nederlands.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Terwijl hij het toch goed gedaan heeft in de wedstrijden die hij speelde.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:04 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
en ik ookTerwijl die eigenlijk nergens door ingegeven zijn, behalve gevoel.
16 wedstrijden 9 goals.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:05 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Terwijl hij het toch goed gedaan heeft in de wedstrijden die hij speelde.
Nou ja inderdaad. Ik verwacht veel van hem komend seizoen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
16 wedstrijden 9 goals.
Ik ken spitsen die bij Ajax een slechter gemiddelde hadden in het eerste seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |