Nee, niet eens. Ninja is als je uit het niets opeens het topic sluit.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
Ninjapinguīn!
Maar lapohuntingpinguīn klinkt niet zo leukquote:Op maandag 13 juli 2009 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ninja is als je uit het niets opeens het topic sluit.
laping?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar lapohuntingpinguīn klinkt niet zo leuk.
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:02 schreef Pheno het volgende:
Leuk die buurvrouw, maar zingen kan ze niet.
Volgens mij leest ze mee, ze is gestoptquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik doen alsof ik hard werk en alsof ik dat niet gelezen heb?
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef Pheno het volgende:
Ja, vingers aan de knoppen en Muck let op!
echt wtf... na 10 minuten nog Muckenquote:
hoezo dat dan ?quote:
Doe dan mee met de Nijmeegse Vierdaagse!quote:
Je hebt JortK verwijderd uit de userbase van FoK!?quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt JortK verwijderd uit de userbase van FoK!?
Waarom gebruik je dat?quote:
Wat ben je gevat vandaag!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt JortK verwijderd uit de userbase van FoK!?
zou het eigenlijk niet weten waarschijnlijk om filmpjes op you tube te kijkenquote:
Sorry, zal het niet meer doen.quote:
waaaaaalvisquote:
Sushi! (verzin eens wat anders dan makreel...quote:
Omdat ik langer pauze wilquote:
Ja, wie niet? pauzes van 7,5 uur graag en werken in het overige half uurquote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik langer pauze wil
maar goed.. ff snel blikje halen en dan weer verder..
Heb het maar druk
Sorry hoor maar even een vraag daarover: vinden mannen dat nou echt geil? (squirten dus)quote:Op maandag 13 juli 2009 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
God wat weer een TTLL weer aan het squirten ja?
Dat zou ideaal zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 13:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, wie niet? pauzes van 7,5 uur graag en werken in het overige half uur
Weer?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
God wat weer een TTLL weer aan het squirten ja?
Mag ik ook antwoord geven (van het zien in de praktijk) op die vraag als vrouw zijnde?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sorry hoor maar even een vraag daarover: vinden mannen dat nou echt geil? (squirten dus)
Ik denk het wel. Niet eens om te zien hoe het eruit ziet, want een pissende vrouw is ook niet geil. Maar meer als bewijs dat ze niet zit te faken. Denk ikquote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
Sorry hoor maar even een vraag daarover: vinden mannen dat nou echt geil? (squirten dus)
Zekerquote:Op maandag 13 juli 2009 13:39 schreef Ladylike het volgende:
Dat zou ideaal zijn
[..]
Mag ik ook antwoord geven (van het zien in de praktijk) op die vraag als vrouw zijnde?
Sommigen vinden het bloedgeil
er zijn er die er niets mee hebben, maar het niet erg vinden als het gebeurt
er zijn mannen die het helemaal niets vinden en dus ook niet willen dat het gebeurt (is lachen als ze dan ineens een spuitertje treffenpissed worden helpt toch niet
)
Hm, puntje...quote:Op maandag 13 juli 2009 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Niet eens om te zien hoe het eruit ziet, want een pissende vrouw is ook niet geil. Maar meer als bewijs dat ze niet zit te faken. Denk ik
Normaal gesproken heb je als vrouw op dat moment al voldoende kennis van je eigen lichaam vergaard om de tegenpartij te kunnen waarschuwen lijkt mequote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
Ja, het lijkt me als vrouw bij het-eerste-keertje ook wel lullig, ik bedoel; je kan er niet echt iets tegen doen lijkt mij?
Ja, hehe, dat snap ik ook wel (ben wel jong, maar niet onervarenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb je als vrouw op dat moment al voldoende kennis van je eigen lichaam vergaard om de tegenpartij te kunnen waarschuwen lijkt me
Nou ja, als je weet dat er wat aan zit te komen neem je gewoon maatregelen toch? Dan zoek je een plek op die wateroverlastbestendig is, zoals de badkamer. Lijkt me geen lolletje om botergeil heel je bed onder te kledderen en dan de rest van de nacht zwemmend in de gleufsappen aan je nachtrust te komen. Maar dat kan iedereen bedenken natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
Ja, hehe, dat snap ik ook wel (ben wel jong, maar niet onervaren) maar toch: je moet maar afwachten hoe je partner daarop reageerd..
En soms heb je nog nooit gespoten en spuit je ineens... het kan gebeuren dat je dat gevoel nog niet (her)kent en dus zowel jezelf als je partner verrastquote:Op maandag 13 juli 2009 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb je als vrouw op dat moment al voldoende kennis van je eigen lichaam vergaard om de tegenpartij te kunnen waarschuwen lijkt me
wel te hopen dat je dan niet aan het 69en bent en de man onder ligtquote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En soms heb je nog nooit gespoten en spuit je ineens... het kan gebeuren dat je dat gevoel nog niet (her)kent en dus zowel jezelf als je partner verrast
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel te hopen dat je dan niet aan het 69en bent en de man onder ligt
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef Nijns het volgende:
Kan een KSC-er toevallig zijn ervaring delen? Nee, ik ben niet uit op geile praatjes, ik vraag het me gewoon af. Volgens mij zou je, als man, (ookal weet je er van) schrik je er nog best wel van..
wil je er niet over praten dus?quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wil je er niet over praten dus?
Godverdomme ik wil ook parttime werken
mn collega kan al naar huis
Ik wel best een ervaring met je delen hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef Nijns het volgende:
Kan een KSC-er toevallig zijn ervaring delen? Nee, ik ben niet uit op geile praatjes, ik vraag het me gewoon af. Volgens mij zou je, als man, (ookal weet je er van) schrik je er nog best wel van..
Op je grafsteen: verdronken door een squirtende vrouwquote:Op maandag 13 juli 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik lag onderop![]()
die krijgt ook minder salaris
Zij kwam, hij lag, hij worstelde en kwam niet meer boven.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op je grafsteen: verdronken door een squirtende vrouw
Het gaat over seks Mart, als je niet kan meepraten ga je maar even in het hoekje staan..quote:Op maandag 13 juli 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel best een ervaring met je delen hoor.
Toen ik een jaar of 14 was, waren we op vakantie in Duitsland. Het was mooi weer, dus gingen we naar het zwembad. Daar liepen best leuke meiden van mijn (toenmalige) leeftijd rond![]()
.
Nou ja, als 14-jarige wil je natuurlijk indruk maken op de meisjes, dus besloot ik een bommetje te maken in het zwembad.
Het was een geslaagd bommetje, met aardig wat golfslag als gevolg. Die meiden begonnen meteen te lachen, en tegelijkertijd begon een Duitse man te schelden. Ik dacht even dat hij jaloers was dat ik die meisjes zo kon imponeren met mijn bommetje, en het hem niet lukte (de oude viezerik). Maar toen zag ik hem zijn haarstukje uit het water vissen, dat door mijn bommetje van zijn hoofd was gepoeld
![]()
.
Jij wilde een ervaring horen, dus ik geef je een leuke. Niet zeuren danquote:Op maandag 13 juli 2009 14:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het gaat over seks Mart, als je niet kan meepraten ga je maar even in het hoekje staan..
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op je grafsteen: verdronken door een squirtende vrouw
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zij kwam, hij lag, hij worstelde en kwam niet meer boven.
Tss, dr zijn heus veul leukere ervaringenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij wilde een ervaring horen, dus ik geef je een leuke. Niet zeuren dan.
Je wilt zeker horen hoe ik als achtjarig ventje met de scouting op kamp was, en dat ik mijn zwembroek vergat mee te nemen naar het zwembad. Iemand van de leiding had er eentje extra, die ik kon lenen, alleen was die 6 maten te groot, waardoor ik er zo uit zwom en iedereen moest lachenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tss, dr zijn heus veul leukere ervaringen
maar ook veul slechte ervaringenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tss, dr zijn heus veul leukere ervaringen
Zie je, jullie wilden echt over die zwembroekaffaire lezen, die ik al bijna had verdrongenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ook veul slechte ervaringen
Ahhhwwquote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt zeker horen hoe ik als achtjarig ventje met de scouting op kamp was, en dat ik mijn zwembroek vergat mee te nemen naar het zwembad. Iemand van de leiding had er eentje extra, die ik kon lenen, alleen was die 6 maten te groot, waardoor ik er zo uit zwom en iedereen moest lachen.
Nog een geluk dat je niet in die pyjama zat toen je hem liet vallenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ahhhww
Ik heb op scoutingkamp een keer mijn pyjama in de wc laten vallen(wc in kwestie was een gat in de grond
)
Dat is waar..quote:Op maandag 13 juli 2009 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog een geluk dat je niet in die pyjama zat toen je hem liet vallen.
dan had er toch eens een meisje je piemel gezienquote:Op maandag 13 juli 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
En om het positief te bekijken, had ik bij het zwembroekincident nog het geluk dat ik toen acht jaar oud was. Als ik nu ineens zonder zwembroek in een zwembad vol jonge kinderen zou zwemmen, zou ik een probleem hebben, denk ik![]()
.
Godverdomme ik lachte toch!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
dan had er toch eens een meisje je piemel gezien![]()
Maar geen meisje dat ik tot de doelgroep rekenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
dan had er toch eens een meisje je piemel gezien![]()
Na een tijdje heb je niets meer te kiezen Mart, dan moet je pakken wat je pakken kanquote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar geen meisje dat ik tot de doelgroep reken.
Hoezo niet, dat meisje is nu ook veel ouderquote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
die single vrouwen op mijn verjaardag wilde je ook al niet!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het ook over als het nu zou gebeurenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet, dat meisje is nu ook veel ouder
Wat dat betreft vind ik de badmode van de puberjongetjes wel een hoopgevende ontwikkeling. Die dragen zelfs onder hun zwemshort een boxershort (quote:Op maandag 13 juli 2009 15:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Na een tijdje heb je niets meer te kiezen Mart, dan moet je pakken wat je pakken kan
Mart was op jouw verjaardag...?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
die single vrouwen op mijn verjaardag wilde je ook al niet!
Kieskeurig, dat ben je!
Jij weet niet wat je wil ook hequote:Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het ook over als het nu zou gebeuren.
[..]
Als ik iedere vrijgezelle vrouw pak die ik zie, word ik straks weer voor slet uitgemaakt. Ik moet wel een beetje om mijn reputatie denken hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Kieskeurig, dat ben je!
Het is wetenschappelijk bewezen (helaas heb ik geen bron) dat mannen op uiterlijke kenmerken een vrouw afrekenen en wij vrouwen mannen op innerlijk beoordelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Kieskeurig, dat ben je!
Pijnlijk verhaal, ik hoor het alquote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
Maar die strik die om mijn zwellichaam zat
*proest*quote:
Ze zal maar net 3 dagen 30 zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, een leuke vrouw van tussen de 18 en de 30.
ik heb er maar 2 goedquote:Op maandag 13 juli 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen (helaas heb ik geen bron) dat mannen op uiterlijke kenmerken een vrouw afrekenen en wij vrouwen mannen op innerlijk beoordelen.
Dat mannen nog maar eens zeggen dat wij oppervlakkig zijn...
top 5 van punten die de man aantrekt was: (volgorde klopt dus niet) slank, blond, lange benen, dikke tieten, lekkere kont
top 5 voor vrouwen was: humor, intelligentie, uitstraling en nog van die dingen
echt zo typisch...
quote:
whehehe dat laat me ergens aan denken:quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die strik die om mijn lichaam zat was niet het cadeau, dat was alleen de verpakking.
of net 2 maandenquote:
Dat betekent alleen maar dat mannen en vrouwen de vraag anders begrijpen. Want voordat vrouwen een oordeel kunnen hebben over dingen als humor en intelligentie, besluiten ze toch eerst al of niet met iemand kennis te gaan maken. Op grond waarvan doen ze dat dan? Uiterlijke kenmerken. Dat is simpelweg de eerst beschikbare informatie om je vervolgstap op te baseren.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen (helaas heb ik geen bron) dat mannen op uiterlijke kenmerken een vrouw afrekenen en wij vrouwen mannen op innerlijk beoordelen.
Dat mannen nog maar eens zeggen dat wij oppervlakkig zijn...
top 5 van punten die de man aantrekt was: (volgorde klopt dus niet) slank, blond, lange benen, dikke tieten, lekkere kont
top 5 voor vrouwen was: humor, intelligentie, uitstraling en nog van die dingen
echt zo typisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |