abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:33:50 #221
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71592056
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:17 schreef Lambiekje het volgende:
Ik denk als er gewoon netjes gedaan werd en niet risicovol dan had er geheel geen probleem hoeven zijn.??!
Het als/ dan station is gepasseerd!

Het is nu uitdunnen of betalen! Grote bedrijven als Shell zijn natuurlijk gigantisch gebaad bij het korten van pensioenpremies, dan heb je het echt over tientallen miljoenen! Tel daarbij op dat de BigPharma ook rijk(er) wordt van de verplichte nep medicijnen en je hebt geldstromen waar je U tegen zegt!

Die extra winsten van Shell en van de BigPharma kunnen weer mooi belast worden en zo vloeit er ook weer geld terug naar de staatskas. Als je er dan ook nog de AOW'tjes die niet meer uitgekeerd hoeven te worden bij optelt kom je op een bedrag akelig dichtbij de ING bailouts!

De (thuis)zorg krijgt het moeilijk maar was toch al een branche waarin het kaf van het koren gescheiden dient te worden en de uitvaart verzorgers pikken een mooi graantje mee. Enige nadeel is dat uitvaart verzekeringspremies iets omhoog gaan, maar die stijging kan opgevangen worden met een kleine lastenverlaging naar de burger.

En dat is alleen nog maar in Nederland!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71592171
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het zou ook beter zijn als pensioenfondsen niet meer de beurs op mogen of maar een fractie van het vermogen. Er is veel op gegaan in thin air.

Ik denk als er gewoon netjes gedaan werd en niet risicovol dan had er geheel geen probleem hoeven zijn.??!
Klopt, maarja, het grote geld lonkte he En dat ze dan voor het gemak even "vergeten" dat het geld van een ander is wat belegd wordt...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:40:29 #223
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71592251
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
Klopt, maarja, het grote geld lonkte he En dat ze dan voor het gemak even "vergeten" dat het geld van een ander is wat belegd wordt...
Plus het feit dat ze al jaaaaaaren de premie laag weten te houden door slim te beleggen, maar daar hoor je dan weer niemand over! Als het goed gaat zijn ze stil, maar owee als het eens anders is...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71593531
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja inderdaad. Maar wat hij zegt, er zit wel wat in. Beetje bij beetje leren wij te leven met politie en ME om ons heen. We leren het te accepteren dat zij ons zomaar fouilleren, ons scannen met X-rays bij metros etcetera. De jeugd van morgen zal die inperkingen van privacy als normaal beshcouwen en ws. zelfs verdedigen. Omdat zij opgroeiden in een wereld waarin zij niet meer vrijheid kregen dan dat kleine betje vrijheid dat zij hun hele leven hebben gekend.

En ik zie het nu al gebeuren eigenlijk. 'Ow het gaat om tokkie-families, jahoor geen problemen mee, hang hun huizen maar vol met cameras haha!". En dan verschuift die trend langzaamaan naar normale families.. 'Jahoor is goed voor U' zegt het CDA dan. En ze kunnen vast wel een paar honderd morele toepasingen bdenken hiervoor om hun zieke Big-Brother-zucht te bevredigen.

goed gesproken en helemaal waar.
75 topics = FIN
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:34:02 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_71595761
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja inderdaad. Maar wat hij zegt, er zit wel wat in. Beetje bij beetje leren wij te leven met politie en ME om ons heen. We leren het te accepteren dat zij ons zomaar fouilleren, ons scannen met X-rays bij metros etcetera. De jeugd van morgen zal die inperkingen van privacy als normaal beshcouwen en ws. zelfs verdedigen. Omdat zij opgroeiden in een wereld waarin zij niet meer vrijheid kregen dan dat kleine betje vrijheid dat zij hun hele leven hebben gekend.

En ik zie het nu al gebeuren eigenlijk. 'Ow het gaat om tokkie-families, jahoor geen problemen mee, hang hun huizen maar vol met cameras haha!". En dan verschuift die trend langzaamaan naar normale families.. 'Jahoor is goed voor U' zegt het CDA dan. En ze kunnen vast wel een paar honderd morele toepasingen bdenken hiervoor om hun zieke Big-Brother-zucht te bevredigen.
In Nederland is het toch nog niet? In Engeland zijn ze er mee bezig.
Dus ik vind dat je nogal op de zaken vooruitloopt wat Nederland betreft. Komt bij dat die mensen in Engeland moeten tekenen voor dat cameratoezicht, dus het is een agreement.

Net als hier met de vaccinaties eigenlijk, als je niet wilt hoeft het niet
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:40:31 #226
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71595962
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In Nederland is het toch nog niet? In Engeland zijn ze er mee bezig.
Dus ik vind dat je nogal op de zaken vooruitloopt wat Nederland betreft. Komt bij dat die mensen in Engeland moeten tekenen voor dat cameratoezicht, dus het is een agreement.

Net als hier met de vaccinaties eigenlijk, als je niet wilt hoeft het niet
Hahaha op de zaken vooruitlopen en dan als complot-theorist worden beschouwd. ik heb het niet meer.

Griep-pandemien, economische crisis, Obama die zijn woord niet zou houden itt. tot zijn campagne-praat, rf-id chips, biometrische scans. Allemaal ver vantevoren aangekaart dat het zou komen. Overbetutteling vanuit de overheid mbt "anti terrorisme", corporatisme, het duurder worden van levensbehoeften zoals zorg en voeding. Genetische gemanipuleerde en gepatenteerd voedsel dat ons wordt opgedrongen. Nu zien we het toch echt gebeuren of niet?

Naja ik heb er eigenlijk geen kracht meer voor. mensen willen zien horen voelen voordat zij iets begrijpen. Er is geen plaats voor fantasie en tussen de regels door kunnen lezen om iets te voorkomen in een "left brained" maatschappij. Want bewijs verkrijg je altijd pas achteraf niet?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:46:42 #227
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_71596150
quote:
Obama die zijn woord niet zou houden itt. tot zijn campagne-praat, rf-id chips, biometrische scans. Allemaal ver vantevoren aangekaart dat het zou komen.
Jij wist te voorspellen dat de president zich niet aan z'n beloften zou kunnen houden? Verbazend!
quote:
Overbetutteling vanuit de overheid mbt "anti terrorisme"
Over zien, horen en voelen gesproken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:53:54 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_71596346
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hahaha op de zaken vooruitlopen en dan als complot-theorist worden beschouwd. ik heb het niet meer.

Griep-pandemien, economische crisis, Obama die zijn woord niet zou houden itt. tot zijn campagne-praat, rf-id chips, biometrische scans. Allemaal ver vantevoren aangekaart dat het zou komen. Overbetutteling vanuit de overheid mbt "anti terrorisme", corporatisme, het duurder worden van levensbehoeften zoals zorg en voeding. Genetische gemanipuleerde en gepatenteerd voedsel dat ons wordt opgedrongen. Nu zien we het toch echt gebeuren of niet?

Naja ik heb er eigenlijk geen kracht meer voor. mensen willen zien horen voelen voordat zij iets begrijpen. Er is geen plaats voor fantasie en tussen de regels door kunnen lezen om iets te voorkomen in een "left brained" maatschappij. Want bewijs verkrijg je altijd pas achteraf niet?
Wat verwacht jij van de overheid dan?

Complot-theorist? Heb ik niet geschreven hoor.
pi_71596403
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:25:05 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71597294
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:46 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Jij wist te voorspellen dat de president zich niet aan z'n beloften zou kunnen houden? Verbazend!

Ja ik kreeg al het diee dat hij niet zou deugen en Bush achterna zou gaan met zijn beleid. Weet je hoeveel Obama nu al heeft uitegegeven itt. to Bush en hij is nog maar een maand of 6 President.

Als je youtube had gevolgd (jaja) dan had je ook kunnen weten waar Obama veelal voor heeft gestemd itt. wat hij zei te gaan doen tijdens zijn campagne. Dus terwijl heel de wereld incl "maarten van rossum" een traantje wegpinkten omdat Obama had gewonnen op 5 november. Dacht ik o my god

Maar blijf jij maar bij je "change" en achter de nieuws-feiten aanlopen. Dan hoef je niks te voorspellen en zul je ook nooit fout kunnen zitten he knul?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:30:02 #231
249559 crew  Lavenderr
pi_71597485
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja ik kreeg al het diee dat hij niet zou deugen en Bush achterna zou gaan met zijn beleid. Weet je hoeveel Obama nu al heeft uitegegeven itt. to Bush en hij is nog maar een maand of 6 President.

Als je youtube had gevolgd (jaja) dan had je ook kunnen weten waar Obama veelal voor heeft gestemd itt. wat hij zei te gaan doen tijdens zijn campagne. Dus terwijl heel de wereld incl "maarten van rossum" een traantje wegpinkten omdat Obama had gewonnen op 5 november. Dacht ik o my god

Maar blijf jij maar bij je "change" en achter de nieuws-feiten aanlopen. Dan hoef je niks te voorspellen en zul je ook nooit fout kunnen zitten he knul?
Nou, ik heb echt geen traantje weggepinkt hoor toen Obama won, vond dat hysterische gedoe in feite heel vervelend.

Maar Schenkstroop, krijg ik nog antwoord op mijn vraag over wat jij vindt dat de overheid moet doen?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:30:53 #232
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_71597521
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het cynisme is je geheel ontgaan, merk ik.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:18:10 #233
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_71603829
Hier nog een filmpje

Wat ik alleen niet snap is waarom mensen het verhaal achter NWO en dit niet het nieuws en de wereld in brengen zodat iedereen weet dat dit komt EN er wat tegen gedaan kan worden.

Want voor alles is een oplossing en ik vind dit echt eng worden langzamerhand.
pi_71603937
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef Drumpie het volgende:
Hier nog een filmpje

Wat ik alleen niet snap is waarom mensen het verhaal achter NWO en dit niet het nieuws en de wereld in brengen zodat iedereen weet dat dit komt EN er wat tegen gedaan kan worden.

Misschien omdat het een krankzinnig complottheorie is dat zijn weerga niet zou kennen? Weet je wel hoeveel duizenden mensen er aan dit complot mee zouden moeten doen om het uberhaupt enige kans van slagen te moeten geven? En dan zou er geen enkele van die mensen uit de school klappen? Lijkt me nogal vergezocht.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:29:23 #235
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_71604266
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Misschien omdat het een krankzinnig complottheorie is dat zijn weerga niet zou kennen? Weet je wel hoeveel duizenden mensen er aan dit complot mee zouden moeten doen om het uberhaupt enige kans van slagen te moeten geven? En dan zou er geen enkele van die mensen uit de school klappen? Lijkt me nogal vergezocht.
Er zitten toch heeeeel wat behoorlijk mensen in Bildernburg groep hoor, zelfs Beatrix en Jan-Peter Balkenende
pi_71604410
Scorpie, ik begrijp je reactie en om eerlijk te zijn denk ik er persoonlijk ook zo over, maar probeer s.v.p. scherpe bewoordingen als "krankzinnig" te vermijden. Wie weet als we ons er in verdiepen, dat we het niet zo gek meer vinden.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:35:46 #237
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71604486
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef Drumpie het volgende:
Hier nog een filmpje

Als alles klopt dan is ook alle grote media in handen van de nwo..
Dus tja..
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:05:47 #238
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_71605502
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Als alles klopt dan is ook alle grote media in handen van de nwo..
Dus tja..
Maar de media is een klein groepje van de wereldbevolking.
Zat mogelijkheden om het toch tot iedereen te laten doordringen.
Beter nu dan te laat.
pi_71606480
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:33 schreef ToT het volgende:
Scorpie, ik begrijp je reactie en om eerlijk te zijn denk ik er persoonlijk ook zo over, maar probeer s.v.p. scherpe bewoordingen als "krankzinnig" te vermijden. Wie weet als we ons er in verdiepen, dat we het niet zo gek meer vinden.
Het was niet de bedoeling om de theorie 'krankzinnig' te betitelen, ik wilde eerder aangeven op welke schaal zo`n conspiracy dan zou moeten zijn, excuses.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:16:31 #240
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71612384
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:05 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Maar de media is een klein groepje van de wereldbevolking.
Zat mogelijkheden om het toch tot iedereen te laten doordringen.
Beter nu dan te laat.
Klopt en er zijn ook mogelijkheden genoeg. Maar probleem is dat je snel als "freak" wordt afgestempeld.. Daarvoor is wel gezorgd.. Zoals er regelmatig mensen hier ff posten dat er een aluminium hoed nodig is of dat soort ongein..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')