Hahaha op de zaken vooruitlopen en dan als complot-theorist worden beschouwd. ik heb het niet meer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In Nederland is het toch nog niet? In Engeland zijn ze er mee bezig.
Dus ik vind dat je nogal op de zaken vooruitloopt wat Nederland betreft. Komt bij dat die mensen in Engeland moeten tekenen voor dat cameratoezicht, dus het is een agreement.
Net als hier met de vaccinaties eigenlijk, als je niet wilt hoeft het niet
Jij wist te voorspellen dat de president zich niet aan z'n beloften zou kunnen houden? Verbazend!quote:Obama die zijn woord niet zou houden itt. tot zijn campagne-praat, rf-id chips, biometrische scans. Allemaal ver vantevoren aangekaart dat het zou komen.
Over zien, horen en voelen gesproken.quote:Overbetutteling vanuit de overheid mbt "anti terrorisme"
Wat verwacht jij van de overheid dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hahaha op de zaken vooruitlopen en dan als complot-theorist worden beschouwd. ik heb het niet meer.
Griep-pandemien, economische crisis, Obama die zijn woord niet zou houden itt. tot zijn campagne-praat, rf-id chips, biometrische scans. Allemaal ver vantevoren aangekaart dat het zou komen. Overbetutteling vanuit de overheid mbt "anti terrorisme", corporatisme, het duurder worden van levensbehoeften zoals zorg en voeding. Genetische gemanipuleerde en gepatenteerd voedsel dat ons wordt opgedrongen. Nu zien we het toch echt gebeuren of niet?
Naja ik heb er eigenlijk geen kracht meer voor. mensen willen zien horen voelen voordat zij iets begrijpen. Er is geen plaats voor fantasie en tussen de regels door kunnen lezen om iets te voorkomen in een "left brained" maatschappij. Want bewijs verkrijg je altijd pas achteraf niet?
Ja ik kreeg al het diee dat hij niet zou deugen en Bush achterna zou gaan met zijn beleid. Weet je hoeveel Obama nu al heeft uitegegeven itt. to Bush en hij is nog maar een maand of 6 President.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij wist te voorspellen dat de president zich niet aan z'n beloften zou kunnen houden? Verbazend!
Nou, ik heb echt geen traantje weggepinkt hoor toen Obama won, vond dat hysterische gedoe in feite heel vervelend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja ik kreeg al het diee dat hij niet zou deugen en Bush achterna zou gaan met zijn beleid. Weet je hoeveel Obama nu al heeft uitegegeven itt. to Bush en hij is nog maar een maand of 6 President.
Als je youtube had gevolgd (jaja) dan had je ook kunnen weten waar Obama veelal voor heeft gestemd itt. wat hij zei te gaan doen tijdens zijn campagne. Dus terwijl heel de wereld incl "maarten van rossum"een traantje wegpinkten omdat Obama had gewonnen op 5 november. Dacht ik o my god
Maar blijf jij maar bij je "change" en achter de nieuws-feiten aanlopen. Dan hoef je niks te voorspellen en zul je ook nooit fout kunnen zitten he knul?
Het cynisme is je geheel ontgaan, merk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja ik kreeg al het diee dat hij niet zou deugen en Bush achterna zou gaan met zijn beleid. Weet je hoeveel Obama nu al heeft uitegegeven itt. to Bush en hij is nog maar een maand of 6 President.
Als je youtube had gevolgd (jaja) dan had je ook kunnen weten waar Obama veelal voor heeft gestemd itt. wat hij zei te gaan doen tijdens zijn campagne. Dus terwijl heel de wereld incl "maarten van rossum"een traantje wegpinkten omdat Obama had gewonnen op 5 november. Dacht ik o my god
Maar blijf jij maar bij je "change" en achter de nieuws-feiten aanlopen. Dan hoef je niks te voorspellen en zul je ook nooit fout kunnen zitten he knul?
Misschien omdat het een krankzinnig complottheorie is dat zijn weerga niet zou kennen? Weet je wel hoeveel duizenden mensen er aan dit complot mee zouden moeten doen om het uberhaupt enige kans van slagen te moeten geven? En dan zou er geen enkele van die mensen uit de school klappen? Lijkt me nogal vergezocht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef Drumpie het volgende:
Hier nog een filmpje
Wat ik alleen niet snap is waarom mensen het verhaal achter NWO en dit niet het nieuws en de wereld in brengen zodat iedereen weet dat dit komt EN er wat tegen gedaan kan worden.
Want voor alles is een oplossing en ik vind dit echt eng worden langzamerhand.
Er zitten toch heeeeel wat behoorlijk mensen in Bildernburg groep hoor, zelfs Beatrix en Jan-Peter Balkenendequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien omdat het een krankzinnig complottheorie is dat zijn weerga niet zou kennen? Weet je wel hoeveel duizenden mensen er aan dit complot mee zouden moeten doen om het uberhaupt enige kans van slagen te moeten geven? En dan zou er geen enkele van die mensen uit de school klappen? Lijkt me nogal vergezocht.
Als alles klopt dan is ook alle grote media in handen van de nwo..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef Drumpie het volgende:
Hier nog een filmpje
Wat ik alleen niet snap is waarom mensen het verhaal achter NWO en dit niet het nieuws en de wereld in brengen zodat iedereen weet dat dit komt EN er wat tegen gedaan kan worden.
Want voor alles is een oplossing en ik vind dit echt eng worden langzamerhand.
Maar de media is een klein groepje van de wereldbevolking.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Als alles klopt dan is ook alle grote media in handen van de nwo..
Dus tja..
Het was niet de bedoeling om de theorie 'krankzinnig' te betitelen, ik wilde eerder aangeven op welke schaal zo`n conspiracy dan zou moeten zijn, excuses.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:33 schreef ToT het volgende:
Scorpie, ik begrijp je reactie en om eerlijk te zijn denk ik er persoonlijk ook zo over, maar probeer s.v.p. scherpe bewoordingen als "krankzinnig" te vermijden.Wie weet als we ons er in verdiepen, dat we het niet zo gek meer vinden.
Klopt en er zijn ook mogelijkheden genoeg. Maar probleem is dat je snel als "freak" wordt afgestempeld.. Daarvoor is wel gezorgd.. Zoals er regelmatig mensen hier ff posten dat er een aluminium hoed nodig is of dat soort ongein..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:05 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Maar de media is een klein groepje van de wereldbevolking.
Zat mogelijkheden om het toch tot iedereen te laten doordringen.
Beter nu dan te laat.
iig Realistischer dan "Paul is Dead"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling om de theorie 'krankzinnig' te betitelen, ik wilde eerder aangeven op welke schaal zo`n conspiracy dan zou moeten zijn, excuses.
De grote grote bedrijven doen mee maar beseffen volgens mij niet wat voor impacht het heeft.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:14 schreef THEFXR het volgende:
Als er zoveel mensen sterven, zijn er te weinig mensen om geld te verdienen en om de economie in stand te houden!
Niemand kan je verplichten je geld uit te geven.quote:en dat moeten we dan weer flink uitgeven aan de multinationals
Weet je hoeveel mensen dat in totaal zijn ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De grote grote bedrijven doen mee
Nou weet je wat het ook is, de 'kwaden' verpesten het voor de 'goeien'. De 'kwaden' maken docu`s op Youtube die vol met suggestieve aanwijzingen en theorietjes zitten die of makkelijk te weerleggen zijn of veel te ver gezocht zijn, zonder ondersteunend bewijsmateriaal. Dit zijn ook degenen die stukjes uit interviews knippen, in hun docu plakken, er een dramatisch muziekje onder zetten en het verkopen als 'bewijs'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Klopt en er zijn ook mogelijkheden genoeg. Maar probleem is dat je snel als "freak" wordt afgestempeld.. Daarvoor is wel gezorgd.. Zoals er regelmatig mensen hier ff posten dat er een aluminium hoed nodig is of dat soort ongein..
We kunnen ook onderling weer gaan ruilen, een jaar lang mijn onbespoten groente voor 2 van je lammetjes oid.. Knappe multinational die daar tussen kan komen..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De grote grote bedrijven doen mee maar beseffen volgens mij niet wat voor impacht het heeft.
OF OF OF omdat de lastpakken en zwakzinnigen weg zijn. Kunnen belastingen tot maar een fractie verlaagd worden zodat we weer geldoverhouden, en dat moeten we dan weer flink uitgeven aan de multinationals.
Dus hier beticht je de grote gemene corporaties die de wereld overnemen via list en bedrog, gigantische planning en ingewikkelde virus vs. vaccinatie schemes van 'onwetendheid' ? Heb je zelf niet door hoe onwaarschijnlijk dat overkomt?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:13 schreef Lambiekje het volgende:
De grote grote bedrijven doen mee maar beseffen volgens mij niet wat voor impacht het heeft.
quote:OF OF OF omdat de lastpakken en zwakzinnigen weg zijn. Kunnen belastingen tot maar een fractie verlaagd worden zodat we weer geld overhouden, en dat moeten we dan weer flink uitgeven aan de multinationals.
Of dan zijn er geen mensen meer die van die goedkope wanstaltige plastic-smeltsels die wij producten noemen te maken, o.a. in China. Sterker nog, alles moet dus duurder geproduceerd worden, waardoor we helemaal niks kunnen kopen zowat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus hier beticht je de grote gemene corporaties die de wereld overnemen via list en bedrog, gigantische planning en ingewikkelde virus vs. vaccinatie schemes van 'onwetendheid' ? Heb je zelf niet door hoe onwaarschijnlijk dat overkomt?
[..]
Ik vind het nog steeds een briljant plan!
![]()
Maar de cijfers waar mee gegooid wordt op je gemiddelde conspiratie site en in verschillende artikelen die ik gelezen heb zijn gewoon niet realistisch! 5 miljard. op de wereldbevolking. Dan zijn er simpelweg niet genoeg mensen meer geld te betalen aan de multinationals!
ik vertrouw hem wel, zijn uitspraken zijn altijd op feiten gebaseerd, dat hij het schreeuwerig brengt ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:46 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik vertrouw die jones niet..
hij acteert...en ook nog slecht...(niveau WWWF vechters: "I'm gonna fuck you op,real bad!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |