Je bedoelt: zoals in de jaren veertig?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat is nu juist wat Thunderhart aankaart, de wilde plannen van weleer worden weer ingevoerd.
ouiquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je bedoelt: zoals in de jaren veertig?
Ja maar je ziet dat te veel belasting heffen de gehele wereld in een downspiraal mee trekt. Die mensen die het niet (meer) kunnen bolwerken zijn een last aan het been... decimatie is dus een zegequote:Op zondag 2 augustus 2009 16:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik durf er wel wat tegenover te zeggen dat dat in ieder geval binnen 10 jaar niet gebeurt. Wat is de winst die eruit te halen valt? Hoe meer mensen hoe meer consumptie hoe meer geld. Daar blijf ik bij, die filosofie gaat verder dan depopulatie.
Je bent van gedachten veranderd, neem ik aan.quote:
Maar hoe minder consumptie hoe gezonder de planeet. Geld hebben ze genoeg, dat printen ze zelf.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik durf er wel wat tegenover te zeggen dat dat in ieder geval binnen 10 jaar niet gebeurt. Wat is de winst die eruit te halen valt? Hoe meer mensen hoe meer consumptie hoe meer geld. Daar blijf ik bij, die filosofie gaat verder dan depopulatie.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:14 schreef ToT het volgende:
Biekje niet linkdumpen. Moet er iets bijschrijven. Is beter.
WTF!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en dat is dus het meest belachelijke om te geloven. En dat impliceert alleen maar meer dat het doelbewust gemaakt en verspreid is.
Het is schijnbaar al aangetoond dat het virus een erg kleine kans heeft om in de natuur te ontstaan, te meer omdat het een combinatie is van verschillende soorten griep.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:59 schreef FicoF het volgende:
[..]
WTF!![]()
Zijn er echt mensen die geloven dat dit virus is gemaakt? Door crucell zeker, zodat ze rijk en famous worden. Door wie is de Spaanse griep gemaakt dan? Dat is na 100 jaar zeker wel bekend.
ik vertrouw die jones niet..quote:
Hij is door de mand gevallen omtrent Israel en de wereldpolitiek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:46 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik vertrouw die jones niet..
hij acteert...en ook nog slecht...(niveau WWWF vechters: "I'm gonna fuck you op,real bad!"
Er is helemaal geen overbevolkingsprobleem. het is een distributieprobleem.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:55 schreef SicSicSics het volgende:
Maar om nou eens ff de knuppel in het hoenderhok te gooien en terug ontopic te gaan:
Stel... Nee, serieus, stel nou dat Biekje gelijk heeft! Wat gaat er dan gebeuren? Dan gaan er straks miljoenen pensioen gerechtigde mensen kassie wijlen. Dat is voor ons, de jonge generatie, een geschenk uit de hemel!Te fucking mooi om waar te zijn!
De dekkingsgraad van de pensioenfondsen gaat automatisch omhoog, zonder een klap te doen! Daardoor kan er voor de overblijvers een beter pensioen betaald worden en de premies voor werkgevers en werknemers kan omlaag = gigantische impuls in de economie! En wij (de jonge generatie na de baby-boomers) zijn uiteindelijk de winnaars.
En het probleem was?
Hij is een lakei van het Joodse Wallstreet. Dat zie ik nog, met de GTSTtranen in m'n ogen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hij is door de mand gevallen omtrent Israel en de wereldpolitiek.
Ik had het niet over voedsel tekort? Ik had het over het niet meer kunnen betalen van pensioenen en premies. Daar zijn we in 1 klap vanaf als die griep een beetje doorzet en als de vaccinatie het erger maakt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is helemaal geen overbevolkingsprobleem. het is een distributieprobleem.
He bio-gewicht van mieren is zoveel meer dan het biomassa gewicht van de mensen, ondanks de Amerikaanse E951-obesitas. Als mieren zich kunnen voeden, kunnen wij dat ook.
Bovendien, wij westerlingen, flikkeren op z'n minst 60% van ons voedsel onberoerd in de vuilnisbak. Strikt houden aan THT enzo. En elke dag andere keuzes tot eten. Kliekjes noway. Hebberigheid en materialisme maakt dat we denken dat we een overbevolkingsprobleem hebben.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij is een lakei van het Joodse Wallstreet. Dat zie ik nog, met de GTSTtranen in m'n ogen.
Het zou ook beter zijn als pensioenfondsen niet meer de beurs op mogen of maar een fractie van het vermogen. Er is veel op gegaan in thin air.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik had het niet over voedsel tekort? Ik had het over het niet meer kunnen betalen van pensioenen en premies. Daar zijn we in 1 klap vanaf als die griep een beetje doorzet en als de vaccinatie het erger maakt!
Zo zou je vaker moeten reageren.quote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zou ook beter zijn als pensioenfondsen niet meer de beurs op mogen of maar een fractie van het vermogen. Er is veel op gegaan in thin air.
Ik denk als er gewoon netjes gedaan werd en niet risicovol dan had er geheel geen probleem hoeven zijn.??!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |