abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:16:16 #176
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71532437
We krijgen weer alu hoedjes!
censuur :O
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:25:40 #177
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_71532594
Bron=The Jerry Falwell University
quote:
Founded by Dr. Jerry Falwell in 1971, the university is a private, coeducational, undergraduate, and graduate institution. The university offers 39 undergraduate and 15 graduate programs.
http://law.liberty.edu/index.cfm?PID=4998
quote:
In 1999, Falwell declared the Antichrist would probably arrive within a decade and "Of course he'll be Jewish."[50] After accusations of anti-Semitism Falwell apologized and explained that he was simply expressing the theological tenet that the Antichrist and Christ share many attributes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jerry_Falwell
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_71532998
heb je de originele documenten ook al achterhaald?

Ik zou ze graag zien.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:02:03 #179
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71533289
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71533322
quote:
Die hebben we al helemaal uiteengezet in je eigen depopulation-topic, waar dit topic (de OP dan) ook wel in hoort.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71533324
Dat filmpje heeft al een eigen topic!
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:09:08 #182
52357 Lambiekje
pi_71533436
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71533508
Beste RemcoDelft,

Als je nou niks beters of zinnigers te zeggen heb dan:
'We krijgen weer aluhoedjes'...mijn verzoek: Schrijf of reageer dan helemaal niet..
Dit onderwerp is misschien te beangstigend voor je denk ik, en ik vraag me dan ook serieus af of jíj niet met een of ander vaag hoedje op zit? Of misschien met je kop in het zand? Dat is natuurlijk óók een manier om de werkelijkheid te ontlopen. Men ziet tenslotte wat men wil zien..of horen.
Dit bericht staat hier tenslotte op BNW en mág hier geplaatst worden.
Ik ga er daarom ook vanuit, als Brave New Worlder dat ik dan na het plaatsen van een bericht als zodanig niet door jou beticht wordt als 'gestoorde met alu-hoedje op'. Als deze materie je niet aanspreekt behoud je dan van álle commentaar en lees het dan alleen maar zonder respectloos naar anders denkenden te spugen. Het getuigd in ieder geval niet van enige volwassenheid of respect. Het zal misschien je leeftijd en hormonen zijn die enige bravour en stoerheid wil uitstralen en dat is je dan ook prima gelukt. Hou het hier dan ook bij in de toekomst en reageer alleen indien je iets kan bijdragen of verbeteren van menig inzicht hier op de site.
Meelopers en gillers hebben we hier tenslotte al genoeg.
Al mag dit bericht geen enkele steek houden en hopelijk voor de gehele mensheid geen voet aan de grond krijgen, is het naar mijns inzien tóch van groot belang om de eventuele planning daartoe de kop in te drukken dmv enig protest door onze stem te laten horen in deze.
Zonder enig protest (van misschien in jouw ogen 'de aluhoedjes' ) tegen wat dan ook had jij geen vrij mens geweest aan de dag van vandaag.
Als jij van het standpunt uit wil gaan en het een veilige gedachte vind dat alles wat overheden doen betreft de burgerzorg altijd oké is, dan mag je dat...maar laat mij ook in míjn waarde om te geloven wat ík wil zonder belachelijk gemaakt te worden door oorzakelijk in mijn ogen ontkenning en ontwetendheid.
Verder No hard feelings.....maar wou het even gezegd hebben.

Thunderhart
pi_71533535
quote:

Biekje niet linkdumpen. Moet er iets bijschrijven. Is beter.
pi_71533779
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:25 schreef Dragorius het volgende:
maar je ziet ook meteen in dat geen enkele overheid, ook geen NWO, hiermee weg zou komen.
ze zijn er al mee weggekomen.....
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71533890
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:25 schreef Dragorius het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat veel zaken die erin staan je wel aan het denken zetten, maar je ziet ook meteen in dat geen enkele overheid, ook geen NWO, hiermee weg zou komen.
overmoedige mensen heb je overal.

waarom zouden ze hier niet mee weg komen?
Het dóen is geen probleem meer, ze zitten overal al tussen.

Het er áchteraf mee wegkomen is een ander verhaal, maar doet dan ook niet meer terzake, want de meerderheid is dan al dood. De daad is al gedaan en valt niet meer terug te draaien.
quote:
Goede op!
dank je wel
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:57:30 #187
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71538129
Ik denk dat Obama dat niet weet! in de OP mag het van 1886>1986 verandert worden.
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:12:38 #188
52357 Lambiekje
pi_71538580
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:14 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Biekje niet linkdumpen. Moet er iets bijschrijven. Is beter.
Het is een website waar de texten van TT in het engels staan...
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:14:14 #189
52357 Lambiekje
pi_71538659

tssk kan het nog ingewikkelder.
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:19:03 #190
52357 Lambiekje
pi_71538794
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:25 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

ze zijn er al mee weggekomen.....
En als je er over begint dan ben je antisemitisch of wordt er gegild ad hitlerum. Ohh wat hebben de schoften zich knap ingedekt.
pi_71538815
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:14 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
tssk kan het nog ingewikkelder.
Alsof dat in Nederland niet net zo is.
Mr. Prolapse 2009
pi_71538838
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En als je er over begint dan ben je antisemitisch of wordt er gegild ad hitlerum. Ohh wat hebben de schoften zich knap ingedekt.
Heb je het nou over Obama, de Senaat, de Joodse bevolking of iets anders?
Mr. Prolapse 2009
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:20:57 #193
52357 Lambiekje
pi_71538850
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:31 schreef Exoteria het volgende:

[..]

overmoedige mensen heb je overal.

waarom zouden ze hier niet mee weg komen?
Het dóen is geen probleem meer, ze zitten overal al tussen.

Het er áchteraf mee wegkomen is een ander verhaal, maar doet dan ook niet meer terzake, want de meerderheid is dan al dood. De daad is al gedaan en valt niet meer terug te draaien.
[..]

dank je wel
Ermee wegkomen komen ze toch al, juridisch zijn ze ingedekt. Het is toch perfect geregeld, niet dan.
Men moet niet zeuren. Overheid weet wat het best voor u is.
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:22:07 #194
52357 Lambiekje
pi_71538874
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:19 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Alsof dat in Nederland niet net zo is.
Burocratie is ook iets schofterigs.
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:22:33 #195
52357 Lambiekje
pi_71538887
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:20 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Heb je het nou over Obama, de Senaat, de Joodse bevolking of iets anders?
Ongein van minder bedeelden wegruimen, onder het mom van overheid weet wel wat goed voor u is.
pi_71539018
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ongein van minder bedeelden wegruimen, onder het mom van overheid weet wel wat goed voor u is.
Waar in Nederland / de VS worden de minder bedeelden dan weggeruimd? Je ziet dingen die er niet zijn en niet gaan komen.

Bureaucratie is een crime inderdaad, wat doen we tegen die paarse krokodil? Volgens mij wordt daar ook aan gewerkt, om dat toch meer terug te dringen. Maar goed, ik zit daar dan ook niet middenin.
Mr. Prolapse 2009
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:29:49 #197
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71539102
ik voel iets van een topic samenvoeging ofzo
pi_71539150
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:29 schreef Bill_E het volgende:
ik voel iets van een topic samenvoeging ofzo
Heel goed, er was ook een 3-tal topics dat in het wild lag te lurken in het struikgewas.
Hier gaan we verder ageren tegen ome Obama
Mr. Prolapse 2009
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:36:29 #199
52357 Lambiekje
pi_71539297
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:26 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Waar in Nederland / de VS worden de minder bedeelden dan weggeruimd? Je ziet dingen die er niet zijn en niet gaan komen.

Bureaucratie is een crime inderdaad, wat doen we tegen die paarse krokodil? Volgens mij wordt daar ook aan gewerkt, om dat toch meer terug te dringen. Maar goed, ik zit daar dan ook niet middenin.
Nog niet, maar dat is nu juist wat Thunderhart aankaart, de wilde plannen van weleer worden weer ingevoerd.
pi_71540658
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nog niet, maar dat is nu juist wat Thunderhart aankaart, de wilde plannen van weleer worden weer ingevoerd.
Ik durf er wel wat tegenover te zeggen dat dat in ieder geval binnen 10 jaar niet gebeurt. Wat is de winst die eruit te halen valt? Hoe meer mensen hoe meer consumptie hoe meer geld. Daar blijf ik bij, die filosofie gaat verder dan depopulatie.
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')