Is het dan geen steile daling?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Barcaconia het volgende:
Omdat het ook een 10% daling kan zijn, als je van rechts komt
Aan de hoge kant moet dat bord natuurlijk gespiegeld staan hequote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Barcaconia het volgende:
Omdat het ook een 10% daling kan zijn, als je van rechts komt
Adres niet gevondenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:18 schreef Cahir het volgende:
Deze oefen-theorie site: http://www.theorieles.nl/examens/examentest/examentest.html
ANWB boek zegt ook 'Steile helling' als omschrijving...
Bij mij wel. Ook ff trouwensquote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Adres niet gevonden
Firefox kan de server op www.theorieles.nl niet vinden.
De browser kon de hostserver voor het opgegeven adres niet vinden.
hij doet het opeensquote:
Dat bord staat ook bij een 11% helling; ze wijzigen niet voor elke helling dat getal. Daarom weet je alleen dat de helling steil is.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:09 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is het fout als je dit bord een '10% helling' noemt ipv 'Steile helling'Het klopt toch dat het een 10% helling is?
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:28 schreef Cahir het volgende:
Ja maar op het bord hier staat 10, dus het is 10. Bij een 11% helling staat er 11.
Ik hoop niet voor je dat je je examen op heel erg korte termijn moet doen....quote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Cahir het volgende:
Even off-topic; hoezo mag je hier niet naar links? Er staat toch een pijl op de weg dat je naar links gaat?
[ afbeelding ]
1 septemberquote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je je examen op heel erg korte termijn moet doen....
Tweede afslag druifquote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Cahir het volgende:
Even off-topic; hoezo mag je hier niet naar links? Er staat toch een pijl op de weg dat je naar links gaat?
[ afbeelding ]
-edit-
Nvm, teken geeft aan dat 1e stop rechtdoor is zie ik nu net.
En toch was je stom bezig.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
-edit-
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
-edit-
Neequote:Op maandag 13 juli 2009 11:28 schreef Cahir het volgende:
Ja maar op het bord hier staat 10, dus het is 10. Bij een 11% helling staat er 11.
omgquote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
-edit-
De Keutenbergquote:Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar nergens iets dat dicht bij 10 ligt maar geen 10 is.
Mijn ondeelbare lading steekt altijd aan de voorkant uitquote:Op maandag 13 juli 2009 11:35 schreef appelsjap het volgende:
TS, een examen vraag:
Je ondeelbare lading steekt 1,95 m uit aan de achterkant.
Moet je zoeen gestreept rood wit bord plaatsen?
Bij die internet tests had ik steeds lomp veel fouten, bij de theorie had ik er 4 !quote:Op maandag 13 juli 2009 11:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
1 septemberHeb het ANWB boekje al doorgenomen. Heb tot nu toe 5 internetexamens gedaan
-2 van de 25 fout (incl. helling vraag)
-0 van de 10 fout
-0 van de 10 fout
-3 van de 10 fout!
Leuke afsluiter als ik hem dalijk tegenkomquote:Op maandag 13 juli 2009 12:26 schreef Powerkiwi het volgende:
Ik heb zo het idee dat TS het nou niet meer gaat vergeten
Want een daling is geen helling?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef appelsjap het volgende:
Van links naar rechts -> omhoog = steile helling
Van links naar rechts -> omlaag = steile daling
Soms vragen ze bij het CBR, is dit een helling, bla, of een afgrond.
En een afgrond is het dus niet he
ik wil een foto van die hjelling zien,quote:Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar nergens iets dat dicht bij 10 ligt maar geen 10 is.
Jawel maar daar hebben ze andere borden voor.quote:
Je zal daar maar rijles krijgen, hellingproef op een helling van 22%quote:Op maandag 13 juli 2009 16:35 schreef Legwieh het volgende:
[..]
ik wil een foto van die hjelling zien,
iemand?
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:35 schreef Legwieh het volgende:
[..]
iemand?
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:35 schreef Legwieh het volgende:
[..]
iemand?
Is dat toevallig geen 60 km/h weg, zou je theoretisch aan de belijning moeten kunnen zien, en omdat er geen optie "Geef gas, je houdt het verkeer op, sufkut" is.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Cahir het volgende:
off-topic:
[ afbeelding ]
Waarom zou je hier in vredesnaam het gas moeten loslaten?
Je moet nodig de definitie van een uitrit(constructie) nog eens lezen. Dit is gewoon een voorrang-van-rechtssituatie.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Cahir het volgende:
off-topic:
[ afbeelding ]
Waarom hoef je die auto geen voorrang te geven? Je komt toch uit een inritEn de asfalt/verharde weg heeft toch altijd voorrang?
Ze doelen er waarschijnlijk op dat je door de ongelukkige lichtval ander verkeer en obstakels moeilijker kunt zien, en daar je snelheid op moet aanpassen. Sowieso vind ik die inzichtvragen lastig, omdat de situaties op basis van de plaatjes moeilijk te beoordelen zijn. Als ik zelf achter het stuur zit kan ik wel inschatten of ik in een bepaalde situatie moet remmen of kan volstaan met het gas los te laten, maar op basis van zo'n plaatje zit ik er nogal eens naast. Misschien zag degene die de betreffende foto heeft gemaakt wel helemaal geen steek door de zon in zijn ogen en vond hij het nodig het gas los te laten.quote:[ afbeelding ]
Waarom zou je hier in vredesnaam het gas moeten loslaten?
Tegelweg is toch ook verhard?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Cahir het volgende:
off-topic:
[ afbeelding ]
Waarom hoef je die auto geen voorrang te geven? Je komt toch uit een inritEn de asfalt/verharde weg heeft toch altijd voorrang?
Wat een failquote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
-edit-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |