Is het dan geen steile daling?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Barcaconia het volgende:
Omdat het ook een 10% daling kan zijn, als je van rechts komt
Aan de hoge kant moet dat bord natuurlijk gespiegeld staan hequote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Barcaconia het volgende:
Omdat het ook een 10% daling kan zijn, als je van rechts komt
Adres niet gevondenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:18 schreef Cahir het volgende:
Deze oefen-theorie site: http://www.theorieles.nl/examens/examentest/examentest.html
ANWB boek zegt ook 'Steile helling' als omschrijving...
Bij mij wel. Ook ff trouwensquote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Adres niet gevonden
Firefox kan de server op www.theorieles.nl niet vinden.
De browser kon de hostserver voor het opgegeven adres niet vinden.
hij doet het opeensquote:
Dat bord staat ook bij een 11% helling; ze wijzigen niet voor elke helling dat getal. Daarom weet je alleen dat de helling steil is.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:09 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is het fout als je dit bord een '10% helling' noemt ipv 'Steile helling'Het klopt toch dat het een 10% helling is?
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:28 schreef Cahir het volgende:
Ja maar op het bord hier staat 10, dus het is 10. Bij een 11% helling staat er 11.
Ik hoop niet voor je dat je je examen op heel erg korte termijn moet doen....quote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Cahir het volgende:
Even off-topic; hoezo mag je hier niet naar links? Er staat toch een pijl op de weg dat je naar links gaat?
[ afbeelding ]
1 septemberquote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je je examen op heel erg korte termijn moet doen....
Tweede afslag druifquote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Cahir het volgende:
Even off-topic; hoezo mag je hier niet naar links? Er staat toch een pijl op de weg dat je naar links gaat?
[ afbeelding ]
-edit-
Nvm, teken geeft aan dat 1e stop rechtdoor is zie ik nu net.
En toch was je stom bezig.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
-edit-
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
-edit-
Neequote:Op maandag 13 juli 2009 11:28 schreef Cahir het volgende:
Ja maar op het bord hier staat 10, dus het is 10. Bij een 11% helling staat er 11.
omgquote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
-edit-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |