Rare dikke mannetjes in pakken die kinderen hersenspoelen later op te groeien als toekomstige Karst Tates figuren. God, als ik er alleen al aan denk krijg ik de neiging iemand neer te schieten of om talloze mensen omver te rijden in een zwarte Suzuki Swift.quote:Hoohbah is een opwindend nieuw programma voor kinderen op de televisie, met een format dat zowel het creatieve denken als de creatieve beweging bevordert. Boohbah is volledig ontworpen om fysieke actie bij de jonge kijkers aan te moedigen. Het combineert verhalen en bewegingen voor kinderen, met als doel resultaten te voorspellen.
Help, ik ben bang!quote:Op maandag 13 juli 2009 08:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je klaagt dus eigenlijk over een peuterprogramma waar jij als puber heimelijk naar blijkt te kijken maar wat waarschijnlijk niet meer wordt uitgezonden?
You've got issues.
Mensen zijn al snel bang als ze iets niet begrijpen. Ik jouw geval bestaat je complete leven dus uit pure angst.quote:
Wil je wel aan de kinderen?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:27 schreef Plums het volgende:
Ik koop later dribbel-dvd's zodra ik kinderen heb, en laat dat aan mn kiddies zien. Die crap van tegenwoordig fucked ze for life.
Ja hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:28 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Wil je wel aan de kinderen?
Dat weet je nog heul nietquote:Op maandag 13 juli 2009 08:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja hoor.Met eigen kinderen heb ik geen probleem
Tuulek wel, t zijn toch mijn kiddies?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:42 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dat weet je nog heul niet
Misschien denk je tegen die tijd wel : had ik maar abortus gepleegdquote:Op maandag 13 juli 2009 08:44 schreef Plums het volgende:
[..]
Tuulek wel, t zijn toch mijn kiddies?Die vind ik sowieso wel geweldig.
Ik weet t zeker!
Zolang ik niet voor mn 25e zwanger raak, komt t allemaal wel goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Misschien denk je tegen die tijd wel : had ik maar abortus gepleegd
T is hartstikke ontopic.quote:
Dat gaat dus nooit meer goedkomen.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:47 schreef Plums het volgende:
[..]
Zolang ik niet voor mn 25e zwanger raak, komt t allemaal wel goed.
Dat gaat je niet lukken met zo'n kinderwens je biologische klok tikt vrolijk doorquote:Op maandag 13 juli 2009 08:47 schreef Plums het volgende:
[..]
Zolang ik niet voor mn 25e zwanger raak, komt t allemaal wel goed.
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken met zo'n kinderwens je biologische klok tikt vrolijk door
Ik weiger.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Als je 21 bent dan is het al zover
Dan moet je maar voelenquote:
Je lijkt me een agressief typequote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Je lijkt me een agressief type
Allang in gepost.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Hier staan wat leuke polls voor jou : Sla jij je vriendin (tijdens de sex)?
Voorspelbaarquote:
UTWOL is blijkbaar een dude, ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dames doen jullie nog even de foto's plaatsen als jullie klaar zijn met elkaar?
Your point being?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:14 schreef Plums het volgende:
[..]
UTWOL is blijkbaar een dude, ofzo.
Of nee, een shemale, zoiets.
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:18 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik wil niet uitgewoond worden door een shemale.
kheb zo een vermoeden wiequote:
Wie heeft mijn postgeschiedenis open staanquote:
Ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie heeft mijn postgeschiedenis open staan
Volgens mij hebben ze daar tegenwoordig pillen voorquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar tegenwoordig pillen voorVraag het aan je huisarts. Ben je zo weer vanaf
Als je t zo erg vind vertrek je maarquote:
Ho ho. Zo makkelijk ben ik nietquote:Op maandag 13 juli 2009 09:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Su. Ik had bijna n neukertje gescoord gek. Kom jij langs.
quote:I'm the least you could do
If only life were as easy as you
I'm the least you could do
If only life were as easy as you
I would still get screwed
Wie zegt dat ik jou bedoelde.quote:
Scarred dus, analfabeetquote:Op maandag 13 juli 2009 08:20 schreef TimKuik het volgende:
Klacht: Lijkt me duidelijk, scared for life.
Jah en het is patat, koop een baard en vier hetquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef Plums het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou bedoelde.
Misschien doelde ik wel op UTWOL, de geyle shemale.![]()
![]()
Ik d8 dat je het over mij had?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef Plums het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou bedoelde.
Misschien doelde ik wel op UTWOL, de geyle shemale.![]()
![]()
Kijk maar even in KPDquote:Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Als je foto post van jezelf, denk ik er nog eens over na.
Jij bent dat blije blonde joch?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dan zie ik er nog best goed uit voor een 35 plusser.
Jawohl, andere dude op die foto is Lamon.quote:
Ik kan geeneensch in KPD.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ahh, Plums is nu heel KPD aan het overhoop halen. Ik maak maar een garpje. Ik heb heul geen foto in KPD
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:07 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jawohl, andere dude op die foto is Lamon.
Daarna natuurlijk wel hier plaatsenquote:
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Daarna natuurlijk wel hier plaatsen.
Hij gaat je er toch geen sturenquote:
Dat weet ik gewoon.quote:
Dan weet je dat verkeerd.quote:
Vast wel, zoals eerder gemeld, wanneer je borsten hebt hier op fok zijn de mensenschuwe ICTers niet van je af te slaanquote:
En jah hooor , hij heeft er dus echt n foto gepmdquote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Plums het volgende:
[..]
Dan weet je dat verkeerd.
Je lijkt trouwens op zo iemand die ik ken, en die heet geloof ik echt Tim.![]()
Waar woont ie?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Plums het volgende:
[..]
Dan weet je dat verkeerd.
Je lijkt trouwens op zo iemand die ik ken, en die heet geloof ik echt Tim.![]()
Nope, ken ik nietquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:35 schreef TimKuik het volgende:
Fuck, m'n valstrik heeft gefaalt
[ afbeelding ]
Whehe. You are funny thoughquote:Op maandag 13 juli 2009 10:35 schreef TimKuik het volgende:
Fuck, m'n valstrik heeft gefaalt
[ afbeelding ]
Die films daarvan kijk ik nog wel eens tegenwoordig.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:36 schreef Tristessa het volgende:
Waar zijn de Troetelbeertjes gebleven? Dat programma was toch al eng genoeg?
Had je er nog over moeten denken of zag je het meteen?quote:
Nee, het was niet heel lastig te bedenken dat ik jou helemaal; geen foto had gestuurdquote:Op maandag 13 juli 2009 10:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Had je er nog over moeten denken of zag je het meteen?
Helaasquote:Op maandag 13 juli 2009 10:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee, het was niet heel lastig te bedenken dat ik jou helemaal; geen foto had gestuurd
Valt wel mee. Check fobo maar.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maar mijn foto is niet zo heel spannend, die van Plums destemeer denk ik
Inderdaad wazige foto'squote:
Cam die niet zo heel goed staat ingesteld.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Je dacht laat ik de foto's maar een beetje blurren met photoshop?
Naja mijn pm staat openquote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef Plums het volgende:
[..]
Cam die niet zo heel goed staat ingesteld.
Als je de volgende keer anoniem wilt blijven moet je wel ff je EXIF data van je fotos aanpassenquote:
Ik heb geen idee wat EXIF is maar dat ik in Rotterdam woon had je ook wel kunnen zien aan mijn posthistoryquote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je de volgende keer anoniem wilt blijven moet je wel ff je EXIF data van je fotos aanpassen. Klopt het dat je in Rotterdam woont?
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je de volgende keer anoniem wilt blijven moet je wel ff je EXIF data van je fotos aanpassen. Klopt het dat je in Rotterdam woont?
Niet boeiende infoquote:Op maandag 13 juli 2009 10:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat EXIF is maar dat ik in Rotterdam woon had je ook wel kunnen zien aan mijn posthistory
Hij vindt zichzelf nogal sherlock nu geloof ik.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nope. Maar de foto is gemaakt door iemand anders op fok. Toffe kerel. Could you let it go?
Tuurlijk, no probs. Maar je moet weten dat een iPhone GPS data in de EXIF gooit, gebruik google en lees er ff wat over, en hoe je het er uit kan halen. Geen dank.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nope. Maar de foto is gemaakt door iemand anders op fok. Toffe kerel. Could you let it go?
De foto's zijn niet genomen met een iPhone. En thanks for the noticequote:Op maandag 13 juli 2009 11:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Tuurlijk, no probs. Maar je moet weten dat een iPhone GPS data in de EXIF gooit, gebruik google en lees er ff wat over, en hoe je het er uit kan halen. Geen dank.
Lees ook: http://encyclopediadramatica.com/Nephew_chan
We zitten pas op pagina 3 hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:07 schreef TimKuik het volgende:
Gut, eindelijk rustig in mijn topic, heeft even 5 pagina's geduurd maar dan heb je ook niks
# Camera Make = Applequote:Op maandag 13 juli 2009 11:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De foto's zijn niet genomen met een iPhone. En thanks for the notice
Oh die. Tering je kunt tegenwoordig ook niets op het internet zettenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
# Camera Make = Apple
# Camera Model = iPhone
# Picture Orientation = normal (1)
# X-Resolution = 72/1 = 72
# Y-Resolution = 72/1 = 72
# X/Y-Resolution Unit = inch (2)
# Last Modified Date/Time = 2009:06:30 20:33:41
# Y/Cb/Cr Positioning (Subsampling) = centered / center of pixel array (1)
Het ging over de macbook foto's.
Tevens heb ik mijn post nog voor je aangepast
Jah, er staan dus GPS waardes bij, je kan gewoon tot 6 meter nauwkeurig zien waar de foto's zijn gemaakt.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh die. Tering je kunt tegenwoordig ook niets op het internet zetten
Dat is echt niet grappig.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jah, er staan dus GPS waardes bij, je kan gewoon tot 6 meter nauwkeurig zien waar de foto's zijn gemaakt.
Dank u, technologie.
Ik zit ook aan de koffiequote:Op maandag 13 juli 2009 11:13 schreef Plums het volgende:
Ik ga maar eensch ontbijten.Cruesli met chocola en noten.
Heb er ook al 2 op.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:14 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de koffie(4e bak alweer).
Zo lang je geen hele dure telefoon hebt hoef je je geen zorgen te makenquote:
Ik heb de foto's gelijk maar even verwijderdquote:Op maandag 13 juli 2009 11:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zo lang je geen hele dure telefoon hebt hoef je je geen zorgen te maken.
Ik drink verkeerd (met echte melk), dus ik kan er wel 4 op.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik stop altijd na 2 anders wordt het eng
Dan zit ik goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zo lang je geen hele dure telefoon hebt hoef je je geen zorgen te maken.
Ik moet er wel meer dan 2 nu. Ik moet wakker zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik stop altijd na 2 anders wordt het eng
Doe ik ook. Met volle melk.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik drink verkeerd (met echte melk), dus ik kan er wel 4 op.
Ik heb je voor de lol ff een PM gestuurd met wat er in stondquote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gelijk maar even verwijderd
Lid van de Boohbah propaganda vereniging gespot!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:26 schreef Laurabeest het volgende:
Na alle commotie in de OP vind ik het filmpje weinig boeiend.
Thx. Ik ga iig de GPS locatie uitzetten op mijn iPhonequote:Op maandag 13 juli 2009 11:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb je voor de lol ff een PM gestuurd met wat er in stond
Ze heeft gewoon mijn FoBo bekekenquote:
Kon het niet laten, heb ook gekekenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja daar werd ik ook nogal hitsig van inderdaad.
Ik ben mijn baasheid aan het overtreffenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben mijzelf weer aan het overtreffen in lompheid, vanochtend
En, lukt het een beetje?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:45 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik ben mijn baasheid aan het overtreffen.
Mjah het is wel een beetje ons topicquote:
Jah redelijk, maar ben wel suf. Niet geslapen enzulks.quote:
Lief dat je je topic met ons wil delenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:48 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mjah het is wel een beetje ons topic.
Ik krijg zo mn ochtend prima om.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:48 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mjah het is wel een beetje ons topic.
ReSpteCr vOoR oNs brAdaS!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Lief dat je je topic met ons wil delen
Ons topic
Ja tOg en sKiit aAn die FaKerz!quote:
Ik kan t wel redelijk inmiddels.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben door mijn straattaal heenBen er nooit zo goed in geweest
Denk dat je dan een best goede tijd hebtquote:Op maandag 13 juli 2009 12:04 schreef Plums het volgende:
Wat zou er gebeuren als je LSD pakt en dan Boohbah gaat kijken?
Ik heb hoofdpijn na t bekijken van jouw fobo.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik had dit serieus een keer gekeken met paddo's op, echt wtf
Of als je zo'n kastje hebt, moet je met paddo's op eens naar baby tv kijken, komt dit ook op denk ik
Die vind ik juist best lullig.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
deze is toch wel zeer tof:
[ afbeelding ]
Voor de rest: WTF?
En terecht natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:22 schreef Plums het volgende:
[..]
![]()
Ik zou die dude zo hard hebben geklapt..
ik had hoofdpijn tot dat ik jouw fobo ging bekijkenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn na t bekijken van jouw fobo.
ja mijn fobo is zo lekker rustigquote:Op maandag 13 juli 2009 12:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik had hoofdpijn tot dat ik jouw fobo ging bekijken![]()
![]()
![]()
Ga jij Martijn es lastigvallen ipv dit toffe topic verneuken.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat mij is opgevallen ?
De glazen hier op mijn stageplek zijn dezelfde als die uit 1guy1glass ( of cup weet ik veel hoe dat filmpje heet )
Kheb Maikuuul gisteren en eergisteren al gezien, is wel weer goed geweest nuquote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef Plums het volgende:
[..]
Ga jij Martijn es lastigvallen ipv dit toffe topic verneuken.
Ze zijn duidelijk zat voor op Fok.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als de foto's nou ook eens scherp waren
Martijn zit op dit moment gaggend onder mijn bureau terwijl ik dit bericht typquote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef Plums het volgende:
[..]
Ga jij Martijn es lastigvallen ipv dit toffe topic verneuken.
Maikuuul is wel zo lief geweest me van een laptop te voorzien zodat ik kan fokken/msnenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Martijn zit op dit moment gaggend onder mijn bureau terwijl ik dit bericht typ
* Maikuuul die hoofd hard omlaag duwt
Dus jij typt nu op msn?!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Woa multi-tasking ftwquote:Op maandag 13 juli 2009 13:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maikuuul is wel zo lief geweest me van een laptop te voorzien zodat ik kan fokken/msnen
Msn heb ik niet eens aanstaanquote:
It only gets better and betterquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Plums het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was vet dirty aan t typen naar Martijn
Mwoah, you're only missing outquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mehehe, heb ik geen rede toe, Im awesomequote:
You got sum loot to share then?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja idd!![]()
Eerlijk zullen wij alles delen
Hmm let me think.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mehehe, heb ik geen rede toe, Im awesome
[..]
You got sum loot to share then?![]()
HEBBE HEBBE HEBBEquote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hmm let me think.
Ik heb nog een half toetje wat ik met je kan delen. Boordevol Citroenkwarktaart
Je hebt geluk dat kwark niet zo mn ding isquote:
Is goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zullen we vanavond die vanavond opeten?
Ben je mensen weer allemaal producten afhandig aan het maken?quote:
Geen probleem. Maar ik heb net de kwark opgegetenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Doe maar bij jou, anders komt x3ro je nog klappen.![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geen probleem. Maar ik heb net de kwark opgegeten
Te lekker
omg spaceeequote:Op maandag 13 juli 2009 13:57 schreef powerlite het volgende:
http://www.boohbah.com/zone.html iemand al gepost ?
Kwark niet, maar mijn kwak welquote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat kwark niet zo mn ding is
Ik lust er pap vanquote:Op maandag 13 juli 2009 14:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kwark niet, maar mijn kwak wel![]()
Toch ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |