Rare dikke mannetjes in pakken die kinderen hersenspoelen later op te groeien als toekomstige Karst Tates figuren. God, als ik er alleen al aan denk krijg ik de neiging iemand neer te schieten of om talloze mensen omver te rijden in een zwarte Suzuki Swift.quote:Hoohbah is een opwindend nieuw programma voor kinderen op de televisie, met een format dat zowel het creatieve denken als de creatieve beweging bevordert. Boohbah is volledig ontworpen om fysieke actie bij de jonge kijkers aan te moedigen. Het combineert verhalen en bewegingen voor kinderen, met als doel resultaten te voorspellen.
Help, ik ben bang!quote:Op maandag 13 juli 2009 08:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je klaagt dus eigenlijk over een peuterprogramma waar jij als puber heimelijk naar blijkt te kijken maar wat waarschijnlijk niet meer wordt uitgezonden?
You've got issues.
Mensen zijn al snel bang als ze iets niet begrijpen. Ik jouw geval bestaat je complete leven dus uit pure angst.quote:
Wil je wel aan de kinderen?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:27 schreef Plums het volgende:
Ik koop later dribbel-dvd's zodra ik kinderen heb, en laat dat aan mn kiddies zien. Die crap van tegenwoordig fucked ze for life.
Ja hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:28 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Wil je wel aan de kinderen?
Dat weet je nog heul nietquote:Op maandag 13 juli 2009 08:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja hoor.Met eigen kinderen heb ik geen probleem
Tuulek wel, t zijn toch mijn kiddies?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:42 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dat weet je nog heul niet
Misschien denk je tegen die tijd wel : had ik maar abortus gepleegdquote:Op maandag 13 juli 2009 08:44 schreef Plums het volgende:
[..]
Tuulek wel, t zijn toch mijn kiddies?Die vind ik sowieso wel geweldig.
Ik weet t zeker!
Zolang ik niet voor mn 25e zwanger raak, komt t allemaal wel goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Misschien denk je tegen die tijd wel : had ik maar abortus gepleegd
T is hartstikke ontopic.quote:
Dat gaat dus nooit meer goedkomen.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:47 schreef Plums het volgende:
[..]
Zolang ik niet voor mn 25e zwanger raak, komt t allemaal wel goed.
Dat gaat je niet lukken met zo'n kinderwens je biologische klok tikt vrolijk doorquote:Op maandag 13 juli 2009 08:47 schreef Plums het volgende:
[..]
Zolang ik niet voor mn 25e zwanger raak, komt t allemaal wel goed.
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken met zo'n kinderwens je biologische klok tikt vrolijk door
Ik weiger.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Als je 21 bent dan is het al zover
Dan moet je maar voelenquote:
Je lijkt me een agressief typequote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Je lijkt me een agressief type
Allang in gepost.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Hier staan wat leuke polls voor jou : Sla jij je vriendin (tijdens de sex)?
Voorspelbaarquote:
UTWOL is blijkbaar een dude, ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dames doen jullie nog even de foto's plaatsen als jullie klaar zijn met elkaar?
Your point being?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:14 schreef Plums het volgende:
[..]
UTWOL is blijkbaar een dude, ofzo.
Of nee, een shemale, zoiets.
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:18 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik wil niet uitgewoond worden door een shemale.
kheb zo een vermoeden wiequote:
Wie heeft mijn postgeschiedenis open staanquote:
Ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie heeft mijn postgeschiedenis open staan
Volgens mij hebben ze daar tegenwoordig pillen voorquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar tegenwoordig pillen voorVraag het aan je huisarts. Ben je zo weer vanaf
Als je t zo erg vind vertrek je maarquote:
Ho ho. Zo makkelijk ben ik nietquote:Op maandag 13 juli 2009 09:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Su. Ik had bijna n neukertje gescoord gek. Kom jij langs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |