HOAX! Verkeerde smiley! Dit is boos >>>>>quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb er nu heeeeeelemaal geen zin in, ik ben boos
ja kon hem ff niet vindenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HOAX! Verkeerde smiley! Dit is boos >>>>><<<<<
Ik heb niets te klagen over carnaval.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Klagen over Carnaval
Ik zeg net dat ik geen zin heb en dus dat ik misschien toch niet ga.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:08 schreef Ugjerke het volgende:
H_P heeft een envelop met mijn nummer voor het geval ik kwijt ben
Jij lijkt me geen hoempapa carnavalstypequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen over carnaval.
Je kent mij dan ook niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij lijkt me geen hoempapa carnavalstype
tis nog geen eens 5 uur, en ik had je hapje wel willen dokken hoor, die paar euro's kan ik wel missen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef Red_Cat het volgende:
Zit hier nu met TimKuik en Civilian, en wij gaan gewoon patat halen ^^ Wie er mee wil eten, plek bij mij thuis
En dan pak ik je camera/telefoon , geef je 50 cent gooi hem op de grond en begin er op te stampen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga jullie stiekem filmen![]()
En dan zet ik dat op joetoep en dan zet ik het linkje in een topic die ik dan aan ga maken[ afbeelding ]
Jij ziet alleen tieten als je vodka drinkt?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
Kathy, giet veel vodka. Ik wil morgen als ik thuis ben tieten zien damnit.
Hoe laat eten?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef Red_Cat het volgende:
Zit hier nu met TimKuik en Civilian, en wij gaan gewoon patat halen ^^ Wie er mee wil eten, plek bij mij thuis
Wij zijn om half 8 op centraal station! tenzij de trein vertraging heeft, maar dan sms ik wel ff oke?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef Red_Cat het volgende:
Ik zeg af.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
Is het Grote Afzeggen al begonnen of gebeurt dat pas als ik al onderweg ben?
Bel mij dan even! Ik PM je mijn nummer even doorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:07 schreef Katoen_Plukker het volgende:
Eten ga ik missen,
20 uur kroeg haal ik ook niet![]()
Misschien kom ik jullie nog tegen vanavond ergens in de kroeg. (als jullie in de Karroesel blijven)
donequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Bel mij dan even! Ik PM je mijn nummer even door
Moet je wel je PM box even beschikbaar maken
quote:
Je was er nietquote:
Maar ik kom nog wel Kathy, we meeten nog. MetHertog Jan.quote:
\quote:Op zondag 22 februari 2009 01:53 schreef Olep het volgende:
[..]
Maar ik kom nog wel Kathy, we meeten nog. MetHertog Jan.
Dat is zeker. Ja?
Jij zat achter die webcam.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:40 schreef Lamon het volgende:
Okep, je moet de groeten hebben van je mama....
Hey snol.quote:
Dat is wat ik ben hier?quote:
Ik ben er wel mee eens dat ik Zowaar betere humor heb dan jij maar toch, jokesmaker? Wat een plicht.quote:
Jij hebt een reputatie man.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben er wel mee eens dat ik Zowaar betere humor heb dan jij maar toch, jokesmaker? Wat een plicht.
So I've heard.quote:Op zondag 22 februari 2009 04:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag hopen dat er geen foto's online komen![]()
Oja was gezellig![]()
whehehe
Hehehe de G-spotquote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef RealZeus het volgende:
Goedemorgen iedereen. Ik was om 3.15u weer in mijn dorp, ben nog naar de kroeg geweest en daarna bij een neef wat wezen drinken. En daar kwam ik pas om 6.15u weer vandaan, ik moet straks alleen mijn auto even ophalen.
En wat een dorp dat Hilversum: om 20.15u had ik al een stuk of wat personen gezien die overduidelijk zelf niet meer wisten dat ze daar waren. (geen FOK!kers) en toen ik vannacht de parkeergarage uitreed was er op de helling een stel begonnen met het voorspel van de goedmaaksex. Ze hadden namelijk schreeuwende ruzie.
Ik vond het wel gezellig. Alleen jammer van dat deurbeleid bij de Gspott.
En het stomme is dat ik niet zoveel gedronken hebquote:Op zondag 22 februari 2009 15:26 schreef RealZeus het volgende:
En het voordeel van nuchter blijven: ik heb nergens last van.(Ok, vanmorgen was ik niet helemaal nuchter meer maar goed.)
Je wordt oud.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En het stomme is dat ik niet zoveel gedronken hebzal wel combi zijn van weinig slapen (kind) en al lange tijd geen alchohol meer gedronken hebben
Net zoveel en zovaak drinken tot je het verschil tussen cola en whisky-cola niet meer proeft.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kut zal dat het zijnIs daar een middeltje tegen?
Whehehe en dan ook zo ver heen zijn en ontkennen als sommige anderequote:Op zondag 22 februari 2009 15:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Net zoveel en zovaak drinken tot je het verschil tussen cola en whisky-cola niet meer proeft.
jaquote:Op zondag 22 februari 2009 15:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kut zal dat het zijnIs daar een middeltje tegen?
U slaat de spijker op zijn kop, meneer Anaal.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hehehe de G-spotdat was wel beetje triest he
Nou ja zo'n groot kruis was t nietquote:Op zondag 22 februari 2009 15:51 schreef Ugjerke het volgende:
Moet wel zeggen dat ondanks dat ik hier nog maar net zit en jullie voor het eerst zag ik eigenlijk meteen al het idee had alsof het gewoon een nacht stappen was zoals alle anderen.
Jammer dat op een gegeven moment mijn gebrek aan slaap(ritme) me nekte.![]()
Aan de andere kant ben ik er wel weer achter gekomen op deze manier hoe lief jullie zijn. <3<3<3 voor jullie envoor Lamon omdat hij er anders niks van snapt.
(Ik moest nog doorgeven aan Erwin dat hij iemand moest mailen.. alleen ben ik je naam vergeten.Ik weet alleen nog dat er een groot glimmend kruis om je nek hing
)
Dan bedoelde ik jou niet. Was een blonde dame die vanuit Kampen naar Den Haag gegaan is.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou ja zo'n groot kruis was t nietVanuitgaande dat je mij bedoelt?
Geen idee wie Erwin is en waarom hij mij zou moeten mailen?
Nymphomaniac Phantasyquote:Op zondag 22 februari 2009 16:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan bedoelde ik jou niet. Was een blonde dame die vanuit Kampen naar Den Haag gegaan is.
Hoera, Portal liedje weer in mijn hoofd. Leuke afwisseling na Für Elise.quote:
Ach, je kunt ze altijd weer weghalen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja niemand reageert of ze met hun hoofd op FOK! willen
Dat dusquote:Op zondag 22 februari 2009 20:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
uuuuhzolang je de ergste fotos niet post vind ik het best
iddquote:
Ik wil in ieder geval jullie hier een keer uitnodigen, kan waarschijnlijk iedereen wel blijven slapen. Alleen aangezien er in de woonkamer geen verwarming is moeten we dat even in een warmere maand doen. Als we dan naar 't Ukien gaan hebben we meteen het bezoekersaantal verdubbelt. (Tsja Nympho.. is behoorlijk achteruit gegaan)quote:Op zondag 22 februari 2009 20:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Verder was het wel leuk, alleen jammer dat er zo weinig waren! Volgende keer toch maar Utrecht?
Cool idee! Ik vond het idd ook erg gezelligquote:Op zondag 22 februari 2009 20:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval jullie hier een keer uitnodigen, kan waarschijnlijk iedereen wel blijven slapen. Alleen aangezien er in de woonkamer geen verwarming is moeten we dat even in een warmere maand doen. Als we dan naar 't Ukien gaan hebben we meteen het bezoekersaantal verdubbelt. (Tsja Nympho.. is behoorlijk achteruit gegaan)
Oh, foto's met mij erop mag je gewoon posten trouwens
Mooi! Ik wil wel een herkansing!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:02 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Cool idee! Ik vond het idd ook erg gezellig
Gaan we snel weer doen
Uploaden die shizzlequote:Op zondag 22 februari 2009 20:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat een fucking drama om thuis te komen zeg!
We werden godverdomme de verkeerde trein ingeduwd op Utrecht CS (door zo'n NS lul notabene), waardoor we in Amersfoort uitkwamen, terug naar Utrecht moesten en dan met het nachtnet naar huis moesten! Weer een half uur op de trein moeten wachten en om kwart voor 3 pas op Den Haag HS. Maar! De auto stond naast CS, dus echt een debiel stuk moeten lopenen eer we thuis waren was het alweer half 4
en ik was al zo moe om half 11
Verder was het wel leuk, alleen jammer dat er zo weinig waren! Volgende keer toch maar Utrecht?
Oh en ik heb nog foto's! Mensen die niet met hun knar op internet willen moeten het maar ff gillen
Ohen conducteurshumor
, geeft die gozer zo de sleutel (of zoiets) aan een andere conducteur: "Alsjeblieft! Hij rijdt als een trein"
mooie verovering broertjequote:
Staan erbij!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:24 schreef MASD het volgende:
Yo, doe er eens namen bij. Ik herken niemand.
U wish!quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]whehehe
wilde met je delen maar je was er niet :p
Niet al te, maar verre van onfotogeniek.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:42 schreef Civilian het volgende:
Ik ben niet al te fotogeniek geloof ik
ik wist niet dat er een meet wa smanquote:
Over mail of wil je ze echt op foto hebben?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:49 schreef Icehound het volgende:
Foto's zijn leuk geworden R_C !
Kan ik ze ook nabestellen?
Fout is het nieuwe goedquote:
Ja doh!quote:
Ik sta er ook niet al te charmant op trouwens.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:42 schreef Civilian het volgende:Ik ben niet al te fotogeniek geloof ik
Ok.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:12 schreef MASD het volgende:
[..]
We moeten een keer een "red cat wanglik-meet" houden.
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:12 schreef MASD het volgende:
[..]
We moeten een keer een "red cat wanglik-meet" houden.
Dat was het ook zeker.quote:
Herkenbaar, ik ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet al te charmant op trouwens.
Inderdaad.quote:
Nou, als dat de nieuwe huisvrouwenlook wordtquote:Op zondag 22 februari 2009 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
Dacht altijd dat Red_cat een huisvrouwenuiterlijk had ofzoMaar tis toch een kek wichke
Het is niet een kwestie van kunnen maar van willen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:34 schreef remlof het volgende:
Leuke foto's
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Agreequote:Op zondag 22 februari 2009 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als dat de nieuwe huisvrouwenlook wordt
Da's een stuk beter dan een kort, pittig, vlot kapsel.
Wat denk je van mij dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Blijft leuk. Heb bij iedere user wel een soort van uiterlijk bij bedacht.. En dan kom je dan daadwerkelijk foto's van tegen en dan is het toch heel anders
Hoe wist je dat?quote:
Nee.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je een bril en halflang haar?
A-a is tof en Nymphje heeft me verbaasd. Ze begon plat te praten.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:38 schreef PeZu het volgende:
wie is wie dan? ik herken alleen broeder a_a en toontje_!
a-a is tof, ja like duh hij is mijn broederquote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
A-a is tof en Nymphje heeft me verbaasd. Ze begon plat te praten.
Heb jij je paraplu nog gevonden?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
Al mijn foto's zijn mislukt, behalve Rat_Cats lievelingsfoto.
[ afbeelding ]
Nee, maar de G-spot weas dicht, dus ik heb nog een kans dat ie daar ligt.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij je paraplu nog gevonden?
Hoe gaar ben je nu eigenlijk?
Ja, en kiezen. Ik kies voor de KLB meet van aanstaande vrijdag.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van kunnen maar van willen.
Wie lag er nou naast?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je hem kwijt. Want bij de G-spot had jij, je paraplu ook al niet meer.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, maar de G-spot weas dicht, dus ik heb nog een kans dat ie daar ligt.
Ik ben nooit gaar, ik ga vannacht de oscars kijken en weer lekker drinken.
Fragmonkeyquote:
Nee nog niet. Kom jij ook dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:22 schreef TheSorrow het volgende:
Gave foto's!![]()
Is er al een nieuwe meet geplanned?
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
'quote:
Zo erg is die foto nu toch ook weer niet.quote:
Oke. Wat is een goede locatie?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
'
Als de locatie gunstig is en de Hagenezen zijn aanwezig en de andere chille peeps dan zit die kans er dik in ja
Er waren gister Hagenezen aanwezig. Haagser dan Outsidr kan volgens mij niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
'
Als de locatie gunstig is en de Hagenezen zijn aanwezig en de andere chille peeps dan zit die kans er dik in ja
Dat is de man die ik bedoelquote:Op zondag 22 februari 2009 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er waren gister Hagenezen aanwezig. Haagser dan Outsidr kan volgens mij niet.
Ik ben nu al voor.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
ZwijndrechtSaaie boel hier. Dordt zou misschien een optie zijn
Met zijn Clinton-sigaarquote:Op zondag 22 februari 2009 23:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat is de man die ik bedoelDie ouwe neus!
En dan komt Zuid-Holland daarheen, geeft meneer de voorkeur aan carnaval terwijl er fucking ruige geile goede ontzettend toffe metal is!quote:
Eikelquote:Op zondag 22 februari 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
oh ooohquote:
Zo erg is die foto nu toch ook weer niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Eikel
Maar de andere moet je ook plaatsen! Ik heb ze gezien dus weet dat ze niet mislukt zijn
Echt welquote:Op zondag 22 februari 2009 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg is die foto nu toch ook weer niet?
Kom op, sarcasme is cool.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Eikel
Maar de andere moet je ook plaatsen! Ik heb ze gezien dus weet dat ze niet mislukt zijn
Zet ze nou neerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kom op, sarcasme is cool.
Je hebt mijn rode ogen ook niet weggehaald.
Maar ik vind je wel lief hoor.
Oke.quote:
Okee dan, over 3 minuten staan ze er, maar ik moet eerst ff het blusapparaat pakken, want mijn haar staat weer in de fik.quote:
Dat al die shit die jij in je haar smeert je hersens niet aan?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okee dan, over 3 minuten staan ze er, maar ik moet eerst ff het blusapparaat pakken, want mijn haar staat weer in de fik.
Je kijkt alsof je elk moment een riotgun van onder je dekens haalt en daarmee de fotograaf in kwestie helemaal naar de tering schiet.quote:
Komt uit Kampen hé? Altijd goed.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:17 schreef RealZeus het volgende:
Nymphomaniac_Phantasy is ook cute.En ze kan plat proat'n. En stiekum leek het me voor de meet een arrogant typje maar dat is ze helemaal niet
Foto's zeggen niet alles
Dat is wel een leuke foto.quote:
Das Fragmonkey volgens mij en die was er gewoon al die tijd al dacht ikquote:Op maandag 23 februari 2009 00:29 schreef Ugjerke het volgende:
Huh, wie is dat links? Kwam die later soms?
Oeiquote:Op maandag 23 februari 2009 00:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das Fragmonkey volgens mij en die was er gewoon al die tijd al dacht ikmaar sommige drankjes hebben beetje mijn geheugen beïnvloed dus kan niet met zekerheid zeggen
Dat klopt wel een beetje jaquote:Op maandag 23 februari 2009 00:42 schreef Thrar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt iemand die van mensen houdt hè?.. aan de foto's te zien dan
Ja net gekeken hij staat idd hierquote:Op maandag 23 februari 2009 00:42 schreef Ugjerke het volgende:
Ben je mijn rugzak nog tegengekomen trouwens R_C?
Oef.. gelukkig. Een van die boeken heb ik geleend namelijk. Is zoiets makkelijk op te sturen denk je?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja net gekeken hij staat idd hier
quote:
Godver die foto had geen slechtere timing kunnen hebbenquote:
Mijn stormparaplu zeker niet? Toch weer gejat door iemand in 1 van die kroegen...quote:Op maandag 23 februari 2009 00:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja net gekeken hij staat idd hier
Welneequote:Op maandag 23 februari 2009 00:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zo wtfwoon je in zuid-frankrijk ofzo dat je net pas thuis ben van de meet?
quote:
Of hij was zo van het padje dat hij in alle treinen is gaan zitten, behalve de goedequote:Op maandag 23 februari 2009 00:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zo wtfwoon je in zuid-frankrijk ofzo dat je net pas thuis ben van de meet?
Ik ben 'm helaas niet tegengekomen. Anders morgen ff bellen naar die tent? Misschien dat ze daar meer weten.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn stormparaplu zeker niet? Toch weer gejat door iemand in 1 van die kroegen...
Autoquote:Op maandag 23 februari 2009 00:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of hij was zo van het padje dat hij in alle treinen is gaan zitten, behalve de goede
Zijn paraplu?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ben 'm helaas niet tegengekomen. Anders morgen ff bellen naar die tent? Misschien dat ze daar meer weten.
Al kan ik me niet herinneren dat je daar nog een paraplu had. Je zat naast me en had alleen een jas bij je..
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
AutoAlleen dat ging ook niet zoals 't zou moeten. Maar ben wel heelhuids thuisgekomen
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn paraplu?
Hoezo? Ik had hem toch gekocht.
Ik rij niet met drank opquote:Op maandag 23 februari 2009 00:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rijden met drank op is zo tokkie.
Lekker op de harde vloer.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik rij niet met drank opIk was gewoon ontzettend brak, metname omdat ik vanacht vergeten was lucht in dat hoere matje van mij te blazen, waardoor ik gewoon met een pijnlijke rug en andere spieren wakker werd
Mjah voordeel van drank is dat je daar niks van merkt op 't moment dat je gaat slapenquote:
Zelfkennisquote:Op maandag 23 februari 2009 00:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rijden met drank op is zo tokkie.
...en dat gaat me vandaag weer opbreken, want ik had geen zin om te gaan slapen, en moet wel weer 8 uur werken.quote:Op maandag 23 februari 2009 06:03 schreef Lamon het volgende:
..en om te bewijzen dat ik geen watje ben. Ja, ik kijk echt de Oscars, en Heath Ledger is mijn held voor eeuwig, zelfs als complete hetero durf ik dat te zeggen!![]()
![]()
Thnxquote:Op maandag 23 februari 2009 11:03 schreef Ugjerke het volgende:
Inderdaad, wij willen foto's van Hoi_Piepeloi!
Goedemorgen Civilian, leuke auto heb je trouwens! Alleen zat ik niets opgepropt maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik de stoel niet ver genoeg naar achteren had gedaan. (En het me ook niet echt kon boeien voor zo'n kort ritje)
Ik hou ook niet van foto's, sta er altijd beroerd opquote:Op maandag 23 februari 2009 10:58 schreef Red_Cat het volgende:
Meneer beer
Maar Piep je staat zelf helemaal weinig op de foto's
Dat valt best wel mee.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Godver die foto had geen slechtere timing kunnen hebben![]()
Zo groot ben ik nu ook weer niet. En ach voor zo´n stukje maakt het ook niet uit.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
ThnxDe stoel had inderdaad nog een heel stuk naar achtergekunt, maar dan had je Tijnbrein waarschijnlijk platgedrukt.
Gelukkig was de terugweg korter als de heenwegWat een kutstad zeg, met al dat eenrichtingsverkeer. Heb bij 't station op een gegeven moment maar een stuk busbaan meegenomen, anders kwam ik nooit bij jullie in de buurt.
Doe een voorstel kwa tijd en locatie zou ik zeggen.quote:
Nope sorryquote:Op maandag 23 februari 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
Waren dat alle foto´s of zijn er nog meer?
Trouwens Red_Cat heb jij mijn pet nog gevonden?
Daarom moet je ook op de foto gaan met andere Fok!ers.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van foto's, sta er altijd beroerd op
Ach zo duur was die pet nu ook weer niet. Hij koste maar 10 euro ofzo. Ik koop wel een nieuwe.quote:
De foto's waar ik op sta vind ik ook helemaal niet erg. Ik heb wel foto's die ik minder leuk vind dan deze.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:05 schreef Lamon het volgende:
Maak je er niet druk over, hoor. Ik koop wel een nieuwe, dat het gezellig was vind ik veel belangrijker.
En ik vind de foto's van Hoi_Piepeloi het leukste, maar dat komt door die ene waar ik omringd ben door bier, die ga ik afdrukken..
Ik heb toch nog even geslapen, maar ben nog steeds erg blij dat Heath zijn Oscar heeft gekregen.
En mensen moeten zich niet zo druk maken over hoe ze op de foto staan.
Jullie hebben tenminste het lef om er allemaal op te staan, itt een heleboel andere Fokkers met een grote bek, en daarom vind ik jullie per definitie al cool, voor zover dat indruk maakt natuurlijk.
En je staat erop, en idd best goed op veel foto's al snap ik ook wel dat je last hebt van het feit dat je een klein beetje pukkelig bent (bedoel het niet lullig, maar ik denk dat je daar misschien een beetje mee zou kunnen zitten...), al valt dat eigenlijk best mee, en bent geen laf schreeuwend mietje, zoals veel lui hier, dus dat maakt je (voor mij althans) al tienmaal cooler dan de meesten op dit forum.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De foto's waar ik op sta vind ik ook helemaal niet erg. Ik heb wel foto's die ik minder leuk vind dan deze.
Ik sta zo waar ontspannen op de foto.
Dankje.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
En je staat erop, en idd best goed op veel foto's al snap ik ook wel dat je last hebt van het feit dat je een klein beetje pukkelig bent (bedoel het niet lullig, maar ik denk dat je daar misschien een beetje mee zou kunnen zitten...), al valt dat eigenlijk best mee, en bent geen laf schreeuwend mietje, zoals veel lui hier, dus dat maakt je (voor mij althans) al tienmaal cooler dan de meesten op dit forum.
Niet mee zitten, gaat wel weg, en zo niet, dan kan het nog veeeeeeel erger.
Ja dat kan best wel kloppen. Ik lul soms wel veel inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:56 schreef Ugjerke het volgende:
Jeej! Ik ben cool.![]()
En tof dat Heath heeft gewonnen, een van de weinige keren dat een Oscar me iets boeit. Maar ook een van de weinige films waarna ik zo'n "Wow.."-gevoel had.
En bij Tijnbrein viel me meteen op dat hij lekker doorlult.
Hartstikke mooi, beter dan zoals ik mijn bek nog wel eens teveel houd.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat kan best wel kloppen. Ik lul soms wel veel inderdaad.
In groter groepen ben ik ook vrij stil. Maar met een paar mensen dan gaat het wel. En het gaat mij ook steeds beter af.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hartstikke mooi, beter dan zoals ik mijn bek nog wel eens teveel houd.
Ah.. "Niet met drank op rijden" is "Niet in de afgelopen x uur een x hoeveelheid alcohol op"?quote:
Omdat ik twee biertjes gehad heb bedoel je?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ah.. "Niet met drank op rijden" is "Niet in de afgelopen x uur een x hoeveelheid alcohol op"?
Oh help =Pquote:
In dat geval bij deze quote: Zelfkennisquote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat ik twee biertjes gehad heb bedoel je?
Een glas bier doet er anderhalf uur over om uit je bloed te verdwijnen, dat betekent dat ik na 3 uur dus weer alcoholvrij was. (Zeker gezien de hoveelheid 7up die er achter aan kwam)
Was ik moe geweest of had ik weinig gegeten dan had ik het niet gedaan.
Sowieso houd ik het bij twee.
Ik vind het leuk om mensen op foto te zetten, wanneer ze het meest echt zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Oh help =P
waarom die fotolag te pitten zowat
Oh, ik verwacht ook niet echt dat iemand kan, omdat het op zo'n korte termijn is, en het waarschijnlijk wel tot een uurtje of 5 's ochtends doorgaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:53 schreef Ugjerke het volgende:
Pfoe, Leiden. Dat is nog verder dan Hilversum.
Ik had het er op de meet met Lamon ook over en die snapte niet dat ik dat allemaal zonder drank op kan.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In dat geval bij deze quote: Zelfkennis
Althans, je hebt er in ieder geval over nagedacht.
LOL het meest echtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om mensen op foto te zetten, wanneer ze het meest echt zijn.
Vandaar die eerste foto van Red_Cat.
Ik hou niet zo van geposeerde foto's.
(Behalve in mijn fotoboek, maar dat komt omdat ik ook een beetje schijnheilig ben tegelijkertijd.)
Ik zie dr echt niet uitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:43 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
LOL het meest echtje bedoelt het brakst
Vanaf hier is dat weer 10 minuutjes treinenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:53 schreef Ugjerke het volgende:
Pfoe, Leiden. Dat is nog verder dan Hilversum.
Dat was positief hoor.quote:
Ja true.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:22 schreef MASD het volgende:
Yo Fragmonkey.vlasbaarden kunnen echt niet eh.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:
Wanneer komt er weer een meet? En is het dan een idee dat we weer naar good old Utrecht gaan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |