HOAX! Verkeerde smiley! Dit is boos >>>>>quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb er nu heeeeeelemaal geen zin in, ik ben boos
ja kon hem ff niet vindenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HOAX! Verkeerde smiley! Dit is boos >>>>><<<<<
Ik heb niets te klagen over carnaval.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Klagen over Carnaval
Ik zeg net dat ik geen zin heb en dus dat ik misschien toch niet ga.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:08 schreef Ugjerke het volgende:
H_P heeft een envelop met mijn nummer voor het geval ik kwijt ben
Jij lijkt me geen hoempapa carnavalstypequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen over carnaval.
Je kent mij dan ook niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij lijkt me geen hoempapa carnavalstype
tis nog geen eens 5 uur, en ik had je hapje wel willen dokken hoor, die paar euro's kan ik wel missen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef Red_Cat het volgende:
Zit hier nu met TimKuik en Civilian, en wij gaan gewoon patat halen ^^ Wie er mee wil eten, plek bij mij thuis
En dan pak ik je camera/telefoon , geef je 50 cent gooi hem op de grond en begin er op te stampen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga jullie stiekem filmen![]()
En dan zet ik dat op joetoep en dan zet ik het linkje in een topic die ik dan aan ga maken[ afbeelding ]
Jij ziet alleen tieten als je vodka drinkt?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
Kathy, giet veel vodka. Ik wil morgen als ik thuis ben tieten zien damnit.
Hoe laat eten?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef Red_Cat het volgende:
Zit hier nu met TimKuik en Civilian, en wij gaan gewoon patat halen ^^ Wie er mee wil eten, plek bij mij thuis
Wij zijn om half 8 op centraal station! tenzij de trein vertraging heeft, maar dan sms ik wel ff oke?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef Red_Cat het volgende:
Ik zeg af.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
Is het Grote Afzeggen al begonnen of gebeurt dat pas als ik al onderweg ben?
Bel mij dan even! Ik PM je mijn nummer even doorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:07 schreef Katoen_Plukker het volgende:
Eten ga ik missen,
20 uur kroeg haal ik ook niet![]()
Misschien kom ik jullie nog tegen vanavond ergens in de kroeg. (als jullie in de Karroesel blijven)
donequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Bel mij dan even! Ik PM je mijn nummer even door
Moet je wel je PM box even beschikbaar maken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |