Game on.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:55 schreef ach het volgende:
.. nadat je ze al aan je msn heb toegevoegd.
Zooo balen is dat altijd he? Er was zo iemand waarvan ik dacht dat het een jongen was. Zegt ze "neee ik bewijs het wel geef je msn maar dan zet ik de webcam aan". Naja, daarna had ze het er nog over dat ze krullen had en ik had op een of andere manier in mijn hoofd gehaald dat ze blond was dus ik dacht dat het wel een lekker ding zou zijn dus toegevoegd.
Blijkt het toch een lelijk meid te zijn johDik, vies sluik vettig roodachtig haar, egaal donkerblauw t-shirt en ze had een soort van trapeziumvormig hoofd. Ze deed me een beetje denken aan de dikke meiden bij gym vroeger op school.
Het probleem is nu dat ik haar niet zomaar weer kan verwijderen want ik moet nog met haar raiden en ze is nogal goede vriendinnen met de guildleader, straks vlieg ik er uit![]()
Samenvatting: internetsmeid -> msn -> lelijk -> nog mee moeten raiden -> nu geforceerd leuk mee doen.
Bij bevestigingen van mijn lekkerheid.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:52 schreef BigKahuna het volgende:
Goed topic. Waar waren we?
Ah. Ik kom daar nooit.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:58 schreef Biels het volgende:
[..]
KLBB. Laatste berichtje. Verander 1 letter van mijn naam.
Alleen als je een knappe man bent mag je meeposten.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moest lachen om de OP. Raiden wtf?
Houdoe danquote:Op maandag 13 juli 2009 01:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Alleen als je een knappe man bent mag je meeposten.
Bedankt. Ik waardeer het.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Je blijft wel een toffe gast.
Is dit wat je zocht, waarde Biels? Ik kan geen fotoboek checken wegens eerder genoemde biseksuele Miley Cyrus-fan.quote:
IK HEB NET EEN NIEUWE POLLL!quote:
Hier BK:quote:Op maandag 13 juli 2009 01:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Is dit wat je zocht, waarde Biels? Ik kan geen fotoboek checken wegens eerder genoemde biseksuele Miley Cyrus-fan.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Is dit wat je zocht, waarde Biels? Ik kan geen fotoboek checken wegens eerder genoemde biseksuele Miley Cyrus-fan.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, je hebt de rar gezien.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze hier op Fok een stuk erger voorbij zien komen.
Dus ik mag blijven ?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze hier op Fok een stuk erger voorbij zien komen.
Sararaats.jpgquote:Op maandag 13 juli 2009 01:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn ogen bloeden nog steeds.
En wat krijg ik van jou bielsjee ?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Je krijgt bonuspunten van BK omdat je ook 17 bent.
Oh, daarop heb ik wel lekker gefapt.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Sararaats.jpg
. Dat gaat er nooit meer af, ben ik bang.
Vakantieloze.quote:
Ik denk dat ze dit topic niet aan durven te klikken!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:11 schreef Bramg het volgende:
lelijke wijven liggen zich nu allemaal in een hoek te schamen nice
We hadden dan wel het plan om een vliegtuigje te huren en gewoon ergens heen te vliegen voor 2 dagen. De andere kant van werken.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Een klap voor je smoel als je geen bier gaat halen, wief.
Doe maar stoer!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Een klap voor je smoel als je geen bier gaat halen, wief.
Jij hebt deze verandering teweeg gebracht, ouwe. Boks.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:11 schreef Bramg het volgende:
zou leuk zijn als ze het toch deden, en zich even ongegeneerd af lieten zeikenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit topic niet aan durven te klikken!
waarom is er geen bokssmiley? of een high-five smiley? maar in ieder geval bedankt voor het compliment, had het alleen niet zonder jou gekuntquote:Op maandag 13 juli 2009 01:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij hebt deze verandering teweeg gebracht, ouwe. Boks.
Daarvoor is internetquote:Op maandag 13 juli 2009 01:13 schreef Bramg het volgende:
[..]
zou leuk zijn als ze het toch deden, en zich even ongegeneerd af lieten zeiken
De man die het afzeiken van lelijke wijven in gang zette in deel 1. Ik ken hem niet, maar onze kennismaking is veelbelovend.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:14 schreef BigKahuna het volgende:
"Wie is Bramg?" Dat is de vraag die mij bezighoudt.
ja das een hele goede, is een soort stig...quote:Op maandag 13 juli 2009 01:14 schreef BigKahuna het volgende:
mij ookquote:Op maandag 13 juli 2009 01:14 schreef BigKahuna het volgende:
Gatverdamme, rode haren! Schaam je je niet? Dat je zo over straat durft te lopen zeg! Godverdomme wat een monsterquote:
"Lelijke wijven" liggen nu allemaal lekker te neuken met hun vriendje terwijl jullie ze afkraken op een forum.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:11 schreef Bramg het volgende:
Dit klinkt alsof er een nieuw lichtpuntje is opgedoemd in de grauwe duisternis die Fok heet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:14 schreef Biels het volgende:
[..]
De man die het afzeiken van lelijke wijven in gang zette in deel 1. Ik ken hem niet, maar onze kennismaking is veelbelovend.
We hadden niets anders verwacht.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:16 schreef Bramg het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk ook een lelijke internetnerd :x
hun lelijke vriendje bedoel je?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
"Lelijke wijven" liggen nu allemaal lekker te neuken met hun vriendje terwijl jullie ze afkraken op een forum.
Heb je het nou tegen mij? Want mijn haar is bruin en ik wil mn eigen haar kleur terug --> blooondquote:Op maandag 13 juli 2009 01:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gatverdamme, rode haren! Schaam je je niet? Dat je zo over straat durft te lopen zeg! Godverdomme wat een monster![]()
!!
Jij was toch die jongen die er allemaal niet zo goed mee kon omgaan?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
"Lelijke wijven" liggen nu allemaal lekker te neuken met hun vriendje terwijl jullie ze afkraken op een forum.
Dat lijkt me een vrij ongefundeerde aanname. Maar goed, je moet toch wat roepen als je niet de mentale capaciteiten hebt om een goede affakkeling neer te zetten.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Op die foto met je koekiemonster-shirt is het best rood tochquote:Op maandag 13 juli 2009 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij? Want mijn haar is bruin en ik wil mn eigen haar kleur terug --> blooond
Dus lieve BigKahuna
Nu nog een mooie UI en we zijn good to go.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof er een nieuw lichtpuntje is opgedoemd in de grauwe duisternis die Fok heet.
Oh, DIE jongen?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij was toch die jongen die er allemaal niet zo goed mee kon omgaan?
Ja nouja, ik had mn haar gebleekt van zwart naar bruin, en er zit dus wel een rode vloed in, maar ik ben echt al bijna blondquote:Op maandag 13 juli 2009 01:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op die foto met je koekiemonster-shirt is het best rood toch?
Blond.
Het gebruik van PI's zou ook welkom zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Nu nog een mooie UI en we zijn good to go.
En goede spelling. Maar het begin is goed, we zijn onderweg. Ik zie mogelijkheden.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het gebruik van PI's zou ook welkom zijn.
Okee. Bij deze wil ik even laten weten dat ik je uitlach. Oh, en verder krijg je de groetjes van behangplakkerquote:
Och jeetje, meid.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nouja, ik had mn haar gebleekt van zwart naar bruin, en er zit dus wel een rode vloed in, maar ik ben echt al bijna blond
Oh dat komt ook een beetje over alsof ik nu lig te neuken, maar ik bedoel natuurlijk: hoi Lamonquote:
Met jou praat ik niet meer, totdat je even naar Elliott Smith geluisterd hebt, ik geef die tips niet zomaar voor jan lul, godverdomme.quote:
Ik zeg doenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:12 schreef Biels het volgende:
[..]
We hadden dan wel het plan om een vliegtuigje te huren en gewoon ergens heen te vliegen voor 2 dagen. De andere kant van werken.
Ja, en heel mn haar half kapot geweest enzoquote:
Ik ook. Kost alleen zoveel, en we zijn nogal afhankelijk van die ene gast die dan daadwerkelijk mag vliegenquote:
Zo'n situatie kom je alleen maar sterker uitquote:Op maandag 13 juli 2009 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en heel mn haar half kapot geweest enzo![]()
Wat ik en mijn haar wel niet hebben moeten mee maken ..
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Doe em de groetjes terug, en geef hem een kusje van me.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Okee. Bij deze wil ik even laten weten dat ik je uitlach. Oh, en verder krijg je de groetjes van behangplakker.
Zal ik doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Doe em de groetjes terug, en geef hem een kusje van me.
Gewoon die smatjes mee "on board" brengenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ook. Kost alleen zoveel, en we zijn nogal afhankelijk van die ene gast die dan daadwerkelijk mag vliegen. Maar chickmagnet als een gek, dat wel.
Ik quote hem ook nog maar evenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
"Oh, jullie zijn ook met het vliegtuig? Ja, wij ook, zelf gevlogen he. Daar staat 'ie. Tuurlijk mag je me pijpen."quote:Op maandag 13 juli 2009 01:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gewoon die smatjes mee "on board" brengenIk zie die avonturen al
Ik heb geluisterd, maar ik kan niet meteen de eerste keer zeggen van "ja die vind ik goed" dan moet ik hem vaker luisteren, en meerquote:Op maandag 13 juli 2009 01:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Met jou praat ik niet meer, totdat je even naar Elliott Smith geluisterd hebt, ik geef die tips niet zomaar voor jan lul, godverdomme.
2,5 jr geleden een chick on GHB? Die hij in haar water had gedaan wat ze dronken onder het WoWen?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik quote hem ook nog maar even. Zeg Lamon, wanneer heb jij voor het laatst geneukt dan.
En breng een dvd uit onder de naam "Deepthroat Airlines Vol.1"quote:Op maandag 13 juli 2009 01:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gewoon die smatjes mee "on board" brengenIk zie die avonturen al voor me
Zeker. Coke moet immers gepusht worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:25 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Voor een FOK!er is Crack niet eens heel erg verkeerd.
Op straat zou ik haar natuurlijk die keiharde ignore geven, dat snap je ook wel.
Ik snap hetquote:Op maandag 13 juli 2009 01:25 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Op straat zou ik haar natuurlijk die keiharde ignore geven, dat snap je ook wel.
En dan zeggen ze dat ik geen complimentjes kan geven.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:25 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
What are you talking about?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:22 schreef Bramg het volgende:
[..]
![]()
Maar kunnen we een recente foto zien dan? Want dan kunnen we checken of je een ziel hebt...
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt, Biels?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik quote hem ook nog maar even. Zeg Lamon, wanneer heb jij voor het laatst geneukt dan.
Die steun van jou doet me echt goed!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zo'n situatie kom je alleen maar sterker uit.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:25 schreef Biels het volgende:
[..]
"Oh, jullie zijn ook met het vliegtuig? Ja, wij ook, zelf gevlogen he. Daar staat 'ie. Tuurlijk mag je me pijpen."
Da's MAAAAAAANDEN geleden. Maar ik ben er niet erg gefrusteerd over, omdat ik oud ben, en dan wil je meer. En ik heb medicijnen, die seksuele neigingen ernstig verminderen, ik trek mezelf niet eens meer af, zo erg is het.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Toch alweer 2 weken terug, Fascination.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
What are you talking about?
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt, Biels?
Een gulle gever.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik geen complimentjes kan geven.
Ik wacht met smart.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Wanneer ga jij voor het eerst neuken, Fascination?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
What are you talking about?
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt, Biels?
Dat is natuurlijk gegarandeerd scoren. Maar goed, alsof wij dat nodig hebben. Ik hoef alleen maar m'n fokaccount te geven en bitches sabbelen aan mijn knots.quote:
Een one night stand?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Toch alweer 2 weken terug, Fascination.
Is lang ouwe (verkapt kijk mij stoer vaak neuken, terwijl ik altijd sextip-on sms naar 3636), maar maakt niet uit. Als het maar konings was.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Toch alweer 2 weken terug, Fascination.
Wat loop je grapjes te maken over mensen die weinig neuken danquote:Op maandag 13 juli 2009 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's MAAAAAAANDEN geleden. Maar ik ben er niet erg gefrusteerd over, omdat ik oud ben, en dan wil je meer. En ik heb medicijnen, die seksuele neigingen ernstig verminderen, ik trek mezelf niet eens meer af, zo erg is het.
Daarom loopt de communicatie ook zo mis hier.
"Ik ben Chuckie underscore Norris baby"quote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gegarandeerd scoren. Maar goed, alsof wij dat nodig hebben. Ik hoef alleen maar m'n fokaccount te geven en bitches sabbelen aan mijn knots.
Nee, in het randdebielentopic.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef griekjeee het volgende:
Ben ik per ongeluk in de SC terecht gekomen
http://fotoboek.fok.nl/chuckie_norrisquote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
"Ik ben Chuckie underscore Norris baby"
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, in het randdebielentopic.
Tof toch?
Modjes slapen, bazen dansen op de tafel.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef griekjeee het volgende:
Ben ik per ongeluk in de SC terecht gekomen
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gegarandeerd scoren. Maar goed, alsof wij dat nodig hebben. Ik hoef alleen maar m'n fokaccount te geven en bitches sabbelen aan mijn knots.
Mijn nacht kan niet meer stuk.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, in het randdebielentopic.
Tof toch?
zonder de lelijke bitchesquote:Op maandag 13 juli 2009 01:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Modjes slapen, bazen dansen op de tafel.
Heb ik een punt?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat loop je grapjes te maken over mensen die weinig neuken dan. 2/3e van dit topic neukt meer dan jou, dus ik snap je punt niet. Leg uit.
Suh-weet. Waar ga je heen.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze hosselbus deze vakantie.
kingsquote:Op maandag 13 juli 2009 01:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze hosselbus deze vakantie.
quote:
Vanwaar het vraagteken?quote:
Ik neem aan dat als je zo'n duf grapje maakt je iets duidelijk wil maken. Een soortement diss, zo je wilt. Dus wat wou je duidelijk maken?quote:
France en Spainquote:
Thanks.quote:
Later Gino.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:33 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, heren en Crack_, ik ga m'n bed induiken. Morgen weer vroeg op jacht om in het bos op herten te jagen. Waarna ik het gewei aan de muur hang en eronder op een berenvacht de liefde bedrijf met mijn vriendin.
Boks.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:33 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, heren en Crack_, ik ga m'n bed induiken. Morgen weer vroeg op jacht om in het bos op herten te jagen. Waarna ik het gewei aan de muur hang en eronder op een berenvacht de liefde bedrijf met mijn vriendin.
Barcaquote:Op maandag 13 juli 2009 01:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
France en Spain. En dan extra lang bij Barca in de buurt.
[..]
Thanks.
Ah.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Modjes slapen, bazen dansen op de tafel.
Places to be? We gaan over 2 dagen alquote:Op maandag 13 juli 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Barca. Daar was ik vorig jaar ook, good times.
Van wat ik lees of schrijf?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij leest en schrijft. Mag ik wat lezen?
Nog steeds mensen die denken dat ik een echte motivatie achter posts in KB heb....gaat vanzelf over.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je zo'n duf grapje maakt je iets duidelijk wil maken. Een soortement diss, zo je wilt. Dus wat wou je duidelijk maken?
Ik neem aan dat je met dame op mij doelt, au revoir.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:37 schreef Bramg het volgende:
Ook ik ga jullie verlaten Heeren, en dame moet morgen weer kingsen in een geweldige Telfort shop... Au revoir a demain
Godver, er zat zo'n kroeg als je de Ramblas afloopt, een stuk naar links gaat en de 2e of 3e straat induikt. Die was echt superbaas, maar ik ben de naam vergetenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Places to be? We gaan over 2 dagen al.En heb je daar ook veel 15/16/17 jarige gewillige smatjes
Je komt erg labiel over, to be honest. Wat zit je toch allemaal dwars?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nog steeds mensen die denken dat ik een echte motivatie achter posts in KB heb....gaat vanzelf over.
Behalve dat ik BT een aandachtshoertje vond, dat was gemeend. Maar ze vond het niet belangrijk, en concludeerde dat ik gestoord was, en ze heeft een kamer, dus dat is niet erg.
Wel, he. Dankje.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef Meris het volgende:
goed topic. Jullie zijn inderdaad wel baas zeg.
Je maakt weinig sense. En dat terwijl ik toch van inhoud in een post houd. Daarom vind ik je vast zo'n prutser! Eureka!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nog steeds mensen die denken dat ik een echte motivatie achter posts in KB heb....gaat vanzelf over.
Behalve dat ik BT een aandachtshoertje vond, dat was gemeend. Maar ze vond het niet belangrijk, en concludeerde dat ik gestoord was, en ze heeft een kamer, dus dat is niet erg.
Oké ik zal wel eens wat uitzoeken van de week.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat je schrijft, inderdaad. Ik ben wel benieuwd.
Prima. Laat maar weten. Beroepsmatige interesse, uiteraard.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké ik zal wel eens wat uitzoeken van de week.
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Godver, er zat zo'n kroeg als je de Ramblas afloopt, een stuk naar links gaat en de 2e of 3e straat induikt. Die was echt superbaas, maar ik ben de naam vergeten.
En dat hele gebied rond het Espanyol-stadion is ook erg mooi. Neem een bal mee, anders zit je daar van "kon ik godverdomme maar voetballen hier".
Uhuh.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Prima. Laat maar weten. Beroepsmatige interesse, uiteraard.
Ik zeg je, als je daarheen gaat, vergeet geen bal. Het ligt er perfect voor. Espanyol -> bal. Onthoud de link.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden![]()
. En over dat voetballen maak ik me niet druk. We hebben allen zeer nette straatvoetbal skills.
Is heel Depeche Mode dan niet labiel?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt erg labiel over, to be honest. Wat zit je toch allemaal dwars?
Whehe.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zeg je, als je daarheen gaat, vergeet geen bal. Het ligt er perfect voor. Espanyol -> bal. Onthoud de link.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:33 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:37 schreef Bramg het volgende:
Ook ik ga jullie verlaten Heeren, en dame moet morgen weer kingsen in een geweldige Telfort shop... Au revoir a demain
Wat ben ik dan ?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met dame op mij doelt, au revoir.
Ben jij een artiest?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is heel Depeche Mode dan niet labiel?
Labiel is alleen een term die je geeft aan mensen die je niet kent, anders zijn ze gaaf.
Of is de tekst van Wrong een teken van stabiliteit?
Wat?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is heel Depeche Mode dan niet labiel?
Labiel is alleen een term die je geeft aan mensen die je niet kent, anders zijn ze gaaf.
Of is de tekst van Wrong een teken van stabiliteit?
Een meisje.quote:
Ik maak dan gelijk een verzameling klachten topic met een shout-out naar jou natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 01:47 schreef Biels het volgende:
[..]
En als je terugkomt verwacht ik een bedank-PM.
Ehm.. ok .. doei ? Veel plezier ?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:48 schreef Chav het volgende:
Ff een tvp (zo, en dan ga ik nu naar mn nest om te neuken)
Chillen natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:45 schreef Biels het volgende:
Waar was je in het inenten-topic? Nu moest ik alleen met die hersendode Lambiekje in discussie.
Ik geloof je.quote:
Aangezien haast elk fokmeisje lelijk is en wat deden die (ja, ik was pas bij blz. 2 toen ik dit posttequote:
Wow, ontopic!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Was een meisje dat mij had toegevoegd op MSN. Ze dacht dat ik een licht getinte jongen was met krullen. En ik kon niet stuk bij haar. Chatten als een gek en alles liep lekker tot mijn uiterlijk ter sprake kwam (2 maanden later). Ze wilde toch echt wel een foto die ik dr altijd had ontzegt. Hoe denk je dat ik eruit zie vroeg ik.. Toen kwam het.. (lich getint, krullen) Nouniks van waar natuurlijk en weet ook niet waar ze dat vandaan haalde
Nou dat "dacht ze" zei ze
En nu ik haar uit haar droom heb geholpen praat ze nooit meer tegen me. Zelfde onderwerpen, als ik vraag hoe het gaat, niks Ze zegt BAR weinig terug....
Uiterlijk telt..
O enne. Vrouwen zijn K.U.T. in de meest negatieve zin van het woord.
Oja heb laatst een chickie toegevoegd uit utregg. Ze PM-de mij hier op fok, dus ik haar toevoegen. Ze zegt nooit wat, en ze logt ook nooit in... Wilde ze enkelt mijn profiel checken op naam ofzo?????
Hahaha is nieteens mn echte naam "daniel veldhoven" ben nieteens blank
Haar naam: "Joyce.. I don't like you, I just hate you, I'm gonna kick your ass!"
Die heb ik half gezien, toen vonden mijn huisgenoten dat er een andere opmoest. Was wel aardig, maar niet echt indrukwekkend ofzo. Redelijk excuus.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ohja ik keek Gomorra, coole film. Goed excuus.
Dat die precies dezelfde frustraties over leven, dood en alles ertussen geven, en ervoor geadoreerd worden door velen, en terecht, maar als een willekeurig iemand op internet hetzelfde predict, is hij labiel en vaag.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:47 schreef Fascination het volgende:
Wat?Leuk dat je het over Depeche Mode
hebt, maar ik snap werkelijk niet wat je bedoelt.
Jij bent ook vreemd, dank u.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Was een meisje dat mij had toegevoegd op MSN. Ze dacht dat ik een licht getinte jongen was met krullen. En ik kon niet stuk bij haar. Chatten als een gek en alles liep lekker tot mijn uiterlijk ter sprake kwam (2 maanden later). Ze wilde toch echt wel een foto die ik dr altijd had ontzegt. Hoe denk je dat ik eruit zie vroeg ik.. Toen kwam het.. (licht getint, krullen) Nouniks van waar natuurlijk en weet ook niet waar ze dat vandaan haalde
Nou dat "dacht ze" zei ze
En nu ik haar uit haar droom heb geholpen praat ze nooit meer tegen me. Zelfde onderwerpen, als ik vraag hoe het gaat, niks Ze zegt BAR weinig terug....
Klacht: Uiterlijk telt..
O enne. Vrouwen zijn K.U.T. in de meest negatieve zin van het woord.
Meevaller: zij is zelf lelijk.
Oja heb laatst een chickie toegevoegd uit utregg. Ze PM-de mij hier op fok, dus ik haar toevoegen. Ze zegt nooit wat, en ze logt ook nooit in... Wilde ze enkelt mijn profiel checken op naam ofzo?????
Hahaha is nieteens mn echte naam "daniel veldhoven" ben nieteens blank
Haar naam: "Joyce.. I don't like you, I just hate you, I'm gonna kick your ass!"
Vrouwen...
vrweeeeeemd!
Jatoch.quote:
Zij schrijven een liedje over iemand die zich "wrong" voelt. Wie zegt dat ze zichzelf daarmee aanduiden. Misschien is het gewoon een kijkje in de ziel van een andersdenkende. En misschien worden er wel mensen beroemd als ze jouw geest aan een lang onderzoek ontwerpen. Wie weet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat die precies dezelfde frustraties over leven, dood en alles ertussen geven, en ervoor geadoreerd worden door velen, en terecht, maar als een willekeurig iemand op internet hetzelfde predict, is hij labiel en vaag.
Gek idee, toch?
Jij wilt zeggen dat jouw uitingen te vergelijken zijn met de teksten van Depeche Mode? Ik zie het niet zo.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat die precies dezelfde frustraties over leven, dood en alles ertussen geven, en ervoor geadoreerd worden door velen, en terecht, maar als een willekeurig iemand op internet hetzelfde predict, is hij labiel en vaag.
Gek idee, toch?
You and me both .quote:Op maandag 13 juli 2009 01:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht "huh, over wie hebben ze het ?"
Nee, ik zoek gewoon even iets om me bezig te houden, kan niet slapen.quote:
Je wilt me, he. Geef maar toe.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:06 schreef Meris het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weer een reactie van jou Biels.
Natuurlijk niet, ik ben Depeche Mode niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:58 schreef Fascination het volgende:
Jij wilt zeggen dat jouw uitingen te vergelijken zijn met de teksten van Depeche Mode? Ik zie het niet zo.
Ja Biels, ik kan je niet langer weerstaan. Je intelligentie, je aanwezigheid, alles..quote:
Helaas ben je te jong voor me. Maar anders, roar.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:13 schreef Meris het volgende:
[..]
Ja Biels, ik kan je niet langer weerstaan. Je intelligentie, je aanwezigheid, alles..![]()
Te jong?!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas ben je te jong voor me. Maar anders, roar.
Op zich wel een interessant punt wat je aandraagt, ja. Ligt toch op de manier waarop je het uitdraagt denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben Depeche Mode niet.
Maar neem nu tig jaar teksten van een artiest, daar komen allemaal frustraties uit, van Depeche Mode, tot John Lennon, tot Morrissey, tot Placebo, tot zelfs Michael Jackson.
Die teksten horen mensen en ze zoeken indentificatie, of het spreekt ze aan.
Dan zegt een volledig onbekend iemand heftige dingen, niet alleen ik, maar nog vele anderen, en dan denken we, wat een rare gast.
Maar wat is het verschil?
Ze maken die nummers namelijk ook uit eigen ervaringen.
Zeker Depeche Mode, als je weet wat Dave Gahan allemaal meegemaakt heeft, en hoe heftig labiel hij is.
Drugs, hoogmoedswaanzin, bijna-dood-ervaring, dan helemaal into God, daarna weer normaler, dan weer ontevreden.
Niet echt een gezonde jongen toch?
Ga er vooral op in.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:13 schreef Meris het volgende:
[..]
Ja Biels, ik kan je niet langer weerstaan. Je intelligentie, je aanwezigheid, alles..![]()
Maar hij heeft het talent om het om te zetten in iets constructiefs voor de maatschappij. Dat maakt hem niet minder labiel, alleen makkelijker te accepteren omdat hij er iets mee kan.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben Depeche Mode niet.
Maar neem nu tig jaar teksten van een artiest, daar komen allemaal frustraties uit, van Depeche Mode, tot John Lennon, tot Morrissey, tot Placebo, tot zelfs Michael Jackson.
Die teksten horen mensen en ze zoeken indentificatie, of het spreekt ze aan.
Dan zegt een volledig onbekend iemand heftige dingen, niet alleen ik, maar nog vele anderen, en dan denken we, wat een rare gast.
Maar wat is het verschil?
Ze maken die nummers namelijk ook uit eigen ervaringen.
Zeker Depeche Mode, als je weet wat Dave Gahan allemaal meegemaakt heeft, en hoe heftig labiel hij is.
Drugs, hoogmoedswaanzin, bijna-dood-ervaring, dan helemaal into God, daarna weer normaler, dan weer ontevreden.
Niet echt een gezonde jongen toch?
We hebben ook nog een vraag en aanbod subforum.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:17 schreef Meris het volgende:
[..]
Te jong?!
ik ben 19 man!:L Ik ben een grote meid!
Dan kom je inderdaad wel door de pedocheck. Even wachten, ik ben zo terug met een nieuw excuus.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:17 schreef Meris het volgende:
[..]
Te jong?!
Geloof ik niet. Ik wil eerst fotos van jou zien in je nakiequote:Op maandag 13 juli 2009 02:17 schreef Meris het volgende:
[..]
Te jong?!
We?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We hebben ook nog een vraag en aanbod subforum.
Tuurlijk wel, maar toch.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:18 schreef Meris het volgende:
[..]
Vriendelijk bedoelde sarcasme, ik neem aan dat je het begrijpt
Als bijzettafeltje, ja.quote:
Hij is een smooth operatorquote:Op maandag 13 juli 2009 02:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Ik wil eerst fotos van jou zien in je nakie
Ben jij zo lang, dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar toch.![]()
![]()
[..]
Als bijzettafeltje, ja.
Wij, als gebruikers van Fok!quote:
Neequote:Op maandag 13 juli 2009 02:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Ik wil eerst fotos van jou zien in je nakie
Ben al aangevraagd.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We hebben ook nog een vraag en aanbod subforum.
Blijkbaar niet want ze bood zich in het verkeerde subforum aan.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan zou zij dat toch al wel weten, als ze er toch bijhoort.
Nou, Schenkstroop is wel een hele speciale jongen hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 02:24 schreef Meris het volgende:
[..]
Neekrijgen alleen mensen die heel erg speciaal zijn
.
Als je op handen en knieën staat ben je toch niet zo groot?quote:
Iedereen weet dat ik niet buiten KLB kom.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ze bood zich in het verkeerde subforum aan.
Daar maak je me een goed punt, hey. Maar dan hou je toch een soort van kromming in de rug. Waarom niet liever een normaal bijzettafeltje?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je op handen en knieën staat ben je toch niet zo groot?
quote:
True.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, Schenkstroop is wel een hele speciale jongen hoor.
Dude je had toch Aziatisch bloedquote:Op maandag 13 juli 2009 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Ze dacht dat ik een licht getinte jongen was met krullen.
mannen die de hele dag kinderachtig etteren. die noem je toch niet speciaalquote:Op maandag 13 juli 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Jou moest ik hebben. Je noemde me een oude lul. Homo!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:26 schreef Siniti het volgende:
Heb je weer een mooi topic gevonden om te trollen Biels?
Speciaal maar niet speciaal genoegquote:Op maandag 13 juli 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vind jou speciaal, hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 02:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
mannen die de hele dag kinderachtig etteren. die noem je toch niet speciaal
Nou ja, jij zegt misschien wat terug, is wat gezelliger dan zo'n zwijgzaam normaal bijzettafeltje.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar maak je me een goed punt, hey. Maar dan hou je toch een soort van kromming in de rug. Waarom niet liever een normaal bijzettafeltje?
Ik ben de Noorweegse taal niet machtig, is dat net wat ik mis?quote:
Jij luistert klassiekquote:Op maandag 13 juli 2009 02:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Jou moest ik hebben. Je noemde me een oude lul. Homo!
Ik betwijfel of ik nog genoeg zelfrespect heb om met een meisje te durven praten als ik eenmaal als bijzettafeltje word gebruikt.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt misschien wat terug, is wat gezelliger dan zo'n zwijgzaam normaal bijzettafeltje.
erg voorspebaarquote:Op maandag 13 juli 2009 02:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vind jou speciaal, hoor. Wil je een foto van mijn piemel?
Ik vind dat ik dat ook doe. Niet zozeer op dit forum hoor, maar ik heb soms hele heftige gesprekken met mensen die ineens dingen loslaten die je niet zou verwachten, en dan kijk je toch even in iemand zijn of haar denkwereld, zonder dat je diegene heel goed kent.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:18 schreef Biels het volgende:
Maar hij heeft het talent om het om te zetten in iets constructiefs voor de maatschappij. Dat maakt hem niet minder labiel, alleen makkelijker te accepteren omdat hij er iets mee kan.
Dat is heel fijn, maar niemand heeft dat beeld van jou op dit forum, dus je kan niemand het ook kwalijk nemen dat ze je enkel als labiel bestempelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind dat ik dat ook doe. Niet zozeer op dit forum hoor, maar ik heb soms hele heftige gesprekken met mensen die ineens dingen loslaten die je niet zou verwachten, en dan kijk je toch even in iemand zijn of haar denkwereld, zonder dat je diegene heel goed kent.
Dat is klein, maar je kan toch zelf bepalen of je dat constructief genoeg vindt?
Als het voor jou werkt op een bepaald moment, is het al constructief...daar hoef je geen wereldster voor te zijn.
(Om 2.29 in KB, dat dit kan in Nederland!)
Nou dan doen we het niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik nog genoeg zelfrespect heb om met een meisje te durven praten als ik eenmaal als bijzettafeltje word gebruikt.
Wijs je hem nu af?quote:
Godverdomme, weer geen meisje op internet gescoord!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan doen we het niet.
[..]
Wijs je hem nu af?Wil je wel naaktfoto's van mij?
Kut. Dan heb je gelijk. Je wint!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is wel waar!
Mijn buurman luistert muziek, en die is 77
Als je een vrouw bent ben ik wel benieuwd.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:30 schreef Fascination het volgende:
Wijs je hem nu af?Wil je wel naaktfoto's van mij?
WAT?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is wel waar!
Mijn buurman luistert muziek, en die is 77
Ben je high nu?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen zin om alles te lezen, dus we beginnen hier opnieuw
Hai
Oké, ik heb ze gepmd.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent ben ik wel benieuwd.
Voldoe je aan dit profiel?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben de Noorweegse taal niet machtig, is dat net wat ik mis?
(zeg ja)
Waarom mijn foto's niet!!!11!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent ben ik wel benieuwd.
veel succes.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:35 schreef Meris het volgende:
[..]
Voldoe je aan dit profiel?
- tussen de 20 - 23 jaar.
- uiterlijk van Johnny Depp
- is niet lui
- intelligent en goed gevoel voor humor
- de spieren van Wolverine
- Heeft diploma's vanaf minimaal VMBO-t - MBO 3+4
- Baardje (netjes, niet rommelig)
- beheerst de Noorse taal
- avontuurlijk
- accepteert den vrouwe zoals zij is en respecteert dat ook
- niet egoïstisch.
- liev
klachtje: onmogelijk profiel![]()
Ja ik ook want die andere jochies leiden teveel af van daar waar het nu werkelijk om gaat.!quote:
Jaquote:Op maandag 13 juli 2009 02:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een Noorse Wolverine die lijkt op Johnny Depp
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:35 schreef Meris het volgende:
[..]
Voldoe je aan dit profiel?
- tussen de 20 - 23 jaar.
- uiterlijk van Johnny Depp
- is niet lui
- intelligent en goed gevoel voor humor
- de spieren van Wolverine
- Heeft diploma's vanaf minimaal VMBO-t - MBO 3+4
- Baardje (netjes, niet rommelig)
- beheerst de Noorse taal
- avontuurlijk
- accepteert den vrouwe zoals zij is en respecteert dat ook
- niet egoïstisch.
- liev
klachtje: onmogelijk profiel![]()
Hmmm?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:39 schreef Meris het volgende:
[..]
Ja ik ook want die andere jochies leiden teveel af van daar waar het nu werkelijk om gaat.!
Omdat je "Hai" zegtquote:
Ja onder dat niveau krijg je van die eikels die ervoor zorgen dat de rest van het (V)MBO afgezeken wordt..,quote:
Je maakt een taalfout.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat je geen trekjes van gedragsbeperkend autisme vertoond.
Boks.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Koulo laat alweer. GOTTA GO.
*ROOKWOLK*
Ik heb alleen nog maar een foto van mijn gespierde hardbody, maar die krijg je niet. Alleen Schenkstroop.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Op die ene foto van jou op je fobo.
GIEF BIELSPICTURES NAO PLZ!
Whehe, doe je VMBO. Daar red ik wel een deel 3 mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:42 schreef Meris het volgende:
[..]
Ja onder dat niveau krijg je van die eikels die ervoor zorgen dat de rest van het (V)MBO afgezeken wordt..,
Ohja, ik weet nog een goedequote:
WAT ZIJN JOUW FAVO DEPECHE MODE NUMMERS?quote:
Boohhhhh gek, ik ga stuk!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ik weet nog een goede
Een vriendin vroeg ooit aan mij "Ja hoe voelt het om high te zijn?"
Dus ik zeg "Huh hoezo wil je dat weten?"
Zegt ze "ja gewoon"
Dus ik "Ja nouja je denkt steeds aan vissen denk ik ofzo"![]()
![]()
Ja.quote:
Bitchquote:Op maandag 13 juli 2009 02:51 schreef Quir het volgende:
Ik doe de moeite niet eens, ik ga slapen!
Ik ga bijnaquote:
Krijg aids, aidshomo.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat je geen trekjes van gedragsbeperkend autisme vertoont.
Ik ben geslaagd zelfs!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Whehe, doe je VMBO. Daar red ik wel een deel 3 mee.
In your Roomquote:Op maandag 13 juli 2009 02:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
WAT ZIJN JOUW FAVO DEPECHE MODE NUMMERS?
Ik zou eigenlijk moeten slapen.
Nou, geslaagd voor VMBO.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:53 schreef Meris het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd zelfs!Dat dat kan in Nederland!
En waarom krijgt Schenkstroop wel een foto? Hij is een vent! Tenminste daar ga ik vanuit!![]()
Ik voel me diep gekwetst..![]()
![]()
Hij is speciaal. Jij bent maar een meisje.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:53 schreef Meris het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd zelfs!Dat dat kan in Nederland!
En waarom krijgt Schenkstroop wel een foto? Hij is een vent! Tenminste daar ga ik vanuit!![]()
Ik voel me diep gekwetst..![]()
![]()
Voor vele mensen blijkbaar toch een hele opgavequote:Op maandag 13 juli 2009 02:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, geslaagd voor VMBO.
Wat een prestatie.
Chapeau.
Ahaaa. Ik wil ze ook nog eens live zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
In your Room
Blasphemous Rumours
Walking in My shoes
Wrong
Never let me down again (Live gezien in Arras, met 20000 handen in de lucht, extase..)
Black Celebration
Stripped
I feel you
Maar verandert wel eens.
Maar... nou.. het moet maar. Ik had nog zo gehoopt dat we onze verstandhouding naar een hoger niveau konden tillen...quote:Op maandag 13 juli 2009 02:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij is speciaal. Jij bent maar een meisje.
Dat is toch niet puur gebaseerd op het fysieke? Ik dacht dat wij een diepere band hadden.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:56 schreef Meris het volgende:
[..]
Maar... nou.. het moet maar. Ik had nog zo gehoopt dat we onze verstandhouding naar een hoger niveau konden tillen...
Ik hou wel van jequote:Op maandag 13 juli 2009 02:56 schreef Meris het volgende:
[..]
Maar... nou.. het moet maar. Ik had nog zo gehoopt dat we onze verstandhouding naar een hoger niveau konden tillen...
Ah. Ja same here. Van dat vrij zijn danquote:Op maandag 13 juli 2009 02:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen toch vrij. Misschien dat ik nog een biertje pak () .
Sweet. Ga je ook de hele dag fok rondzoeken naar MBO'ers die je kan pesten?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ah. Ja same here. Van dat vrij zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |