quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:55 schreef ach het volgende:
.. nadat je ze al aan je msn heb toegevoegd.
Zooo balen is dat altijd he? Er was zo iemand waarvan ik dacht dat het een jongen was. Zegt ze "neee ik bewijs het wel geef je msn maar dan zet ik de webcam aan". Naja, daarna had ze het er nog over dat ze krullen had en ik had op een of andere manier in mijn hoofd gehaald dat ze blond was dus ik dacht dat het wel een lekker ding zou zijn dus toegevoegd.
Blijkt het toch een lelijk meid te zijn johDik, vies sluik vettig roodachtig haar, egaal donkerblauw t-shirt en ze had een soort van trapeziumvormig hoofd. Ze deed me een beetje denken aan de dikke meiden bij gym vroeger op school.
Het probleem is nu dat ik haar niet zomaar weer kan verwijderen want ik moet nog met haar raiden en ze is nogal goede vriendinnen met de guildleader, straks vlieg ik er uit![]()
Samenvatting:Mijn irl leven wordt ge-owned door mijn wow-leven.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:57 schreef Erasmo het volgende:
TS heeft een WOW-chick op zijn msn en verbaasd zich er over dat ze lelijk is
Bewijs het tegendeel eens dan...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:58 schreef Meris het volgende:
[..].. Alle WoW chicks zijn lelijk?...Hoezo bevooroordeeld.
Waarom zou een lekker wijf WoW spelen als ze ook keihard geneukt kan worden?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:58 schreef Meris het volgende:
wtf?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef Somesomg het volgende:
TS, welke spel speel je dan
http://rawr88.hyves.nl/
Hap hapquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:58 schreef Meris het volgende:
zit je nu de aandacht op je fobo te vestigen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:58 schreef Meris het volgende:
Zo ken ik er nog wel een paarquote:
quote:
Ik vraag dan ook alleen maar om foto's van de onderkant, over de rest trek ik wel een zak!quote:Op zondag 5 juli 2009 00:02 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paarde hoek van de foto is vaak erg belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:58 schreef Meris het volgende:
Nope not really, maar ik hoor het vaker.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:01 schreef ach het volgende:
[..]
zit je nu de aandacht op je fobo te vestigen?
Ik hap graag.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hap hap![]()
Dat zeg ik toch niet? Lees het frigging goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:10 schreef Muzz_ het volgende:
OMG![]()
Hoe misleidend bepaalde foto's kunnen zijn.
Volgens mij hebben ze op een gegeven moment door onder welke hoek ze er wel goed uitzien.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]hoe doen ze dat?
Volgens mij moet je daar heeeel lang op oefenen?
Ben je zoveel veranderd dan? In't verleden zag het er nog wel goed uit meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:25 schreef liefie_ het volgende:
Dan heb ik vast geen goede hoekwant ik heb het nog niet door
Ik vraag me ook af hoe vaak zij zo gefotografeerd voor ze dacht he ja zo ben ik heet
En waarom ze vaak zo gefotografeerd word
[ afbeelding ]
resultaten uit het verleden blablaquote:Op zondag 5 juli 2009 00:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ben je zoveel veranderd dan? In't verleden zag het er nog wel goed uit meen ik me te herinneren.Die houding vond ik ook nogal lastig. Daar zou ik zelf niet zo snel opgekomen zijn.
Jij weet het ook niet echt te ontkrachten of wel?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:58 schreef Meris het volgende:
Staat verderop hoor:),quote:Op zondag 5 juli 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij weet het ook niet echt te ontkrachten of wel?
Maar wel waar.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:42 schreef Meris het volgende:
[..]
Staat verderop hoor:),
maar het is wel een behoorlijk ingevroren vooroordeel.
Five topics can't be wrong.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:46 schreef Meris het volgende:
[..]
Sja.. als ik in vijf topics al lelijk wordt verklaard... dan zal het wel zo zijn:).
Blijkbaar, maar het valt wel onder bashen en beledigen van leden en dat mag niet hea.quote:
Sorry, snoes.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:50 schreef Meris het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar het valt wel onder bashen en beledigen van leden en dat mag niet hea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |