Oh zoquote:Op zondag 12 juli 2009 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Que? Ik ben nu aan het pakken voor Spanje
Begin augustus verhuis ik naar Groningen!
quote:
Katy is tof.quote:
Yessssquote:Op zondag 12 juli 2009 20:40 schreef kurk_droog het volgende:
dikke tieten heeft ze toch?
Niks op tv vanavonddus ica age 3 kijken
quote:
Met bloemetjesgordijn.quote:
Je hebt een fotoboek ban.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:25 schreef BigKahuna het volgende:
Overigens, ik kan al een week ofzo niet in het fotoboek komen. Ik denk dus dat ik een fobo-ban heb, maar niemand heeft mij dat verteld.
Ok tof, plaats ik naaktfotos van sanna in mn fobo.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:25 schreef BigKahuna het volgende:
Overigens, ik kan al een week ofzo niet in het fotoboek komen. Ik denk dus dat ik een fobo-ban heb, maar niemand heeft mij dat verteld.
Welkom bij de clubquote:Op zondag 12 juli 2009 22:25 schreef BigKahuna het volgende:
Overigens, ik kan al een week ofzo niet in het fotoboek komen. Ik denk dus dat ik een fobo-ban heb
Boeiend, die is toch lelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok tof, plaats ik naaktfotos van sanna in mn fobo.
Alleen die naam al is dikquote:Op zondag 12 juli 2009 22:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij valt op types zoals Roseanne Barr?
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Whehe ja die quickquote gaat soms niet zo snelquote:Op zondag 12 juli 2009 22:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Lijkt mij handig om het de volgende drie keer te quoten, misschien hebben mensen dit gemist.
Mwah, dan prefereer ik Sanna.quote:
geen probleem buddy ik snap het hoor (K) (A)quote:Op zondag 12 juli 2009 22:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe ja die quickquote gaat soms niet zo snelsorry maatje (L)(K)(L) -XxX- NTB LUFJOE
PLEUNTJE *ONELUV* HIHIHI (L)(K)(L) IK + JIJ = 1 HVJ WJNMK KNMZJ NNTB vOor ALTYD!!!!quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
geen probleem buddy ik snap het hoor (K) (A)
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
Nou ik ga zo m'n handbagage inpakken en daarna naar bed. Tot over 10 dagen schatjes![]()
!
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
PLEUNTJE *ONELUV* HIHIHI (L)(K)(L) IK + JIJ = 1 HVJ WJNMK KNMZJ NNTB vOor ALTYD!!!!
Fijne vakantie!!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
Nou ik ga zo m'n handbagage inpakken en daarna naar bed. Tot over 10 dagen schatjes![]()
!
wat liefquote:Op zondag 12 juli 2009 22:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kan niet meer zonder je, jeweettoch.
kudt vlgens mij is die hele film afgelast voor mjquote:Op zondag 12 juli 2009 22:37 schreef Siniti het volgende:
wanneer is dit pauperconcert van mj op rlt 8 afgelopen, ik wil die film zien
Die chick op het podiumquote:Op zondag 12 juli 2009 22:37 schreef Siniti het volgende:
wanneer is dit pauperconcert van mj op rlt 8 afgelopen, ik wil die film zien
Bans worden niet besproken op het forum.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:46 schreef BigKahuna het volgende:
Maar waarom ben ik nou geband in het fotoboek!?
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum.
nooit genoegquote:Op zondag 12 juli 2009 22:44 schreef Anywhere het volgende:
Vorige week heb ik al de dangerous-tour gezien. Voor de komende maanden heb ik wel genoeg van hem gehoord en gezien
maar het hoeft niet allemaal tegelijk te komenquote:
Ik vind dat zo'n domme clip hequote:
Ik had een keer door Adelante een banquote:Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ah, ik heb dus een ban dankzij Juicyhil. Bedankt man, way to go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://forum.fok.nl/user/profile/Ritmoquote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef J.Herrer het volgende:
Weet iemand waar Crane eigenlijk is gebleven?
Ja dat is Ritmo he, of maak je een uiterst hilarisch grapje?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef J.Herrer het volgende:
Weet iemand waar Crane eigenlijk is gebleven?
Best wel ja, door die hond heb ik ook een fobo-banquote:
Ik heb besloten alleen nog maar enigszins nsfw plaatjes te posten als er geen modjes meer zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 23:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Van Juicyhil is het voor mij nu de 2e of 3e ofzo.
watquote:Op zondag 12 juli 2009 23:07 schreef J.Herrer het volgende:
Anticlimax
Ik dacht altijd dat die ritmo wel een toffe user was
Weet niet. Ik had remlof gevraagd per PM hoelang het zou duren en waarom het was. Hij stuurde terug "het kan nog wel even duren want dit soort dingen willen we niet zien". Maar ik weet even niet waar het om gaat, dus dat heb ik gevraagd. Nog geen antwoord gehad.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
Wat heb je gedaan dan BigKahuna?
[..]
Ja dat is Ritmo he, of maak je een uiterst hilarisch grapje?
Wat is er geschied?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Best wel ja, door die hond heb ik ook een fobo-ban![]()
Welke account heeft hij nu dan?
Dat is ook duidelijk ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Weet niet. Ik had remlof gevraagd per PM hoelang het zou duren en waarom het was. Hij stuurde terug "het kan nog wel even duren want dit soort dingen willen we niet zien". Maar ik weet even niet waar het om gaat, dus dat heb ik gevraagd. Nog geen antwoord gehad.
Ik kwam net dit topic tegenquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Best wel ja, door die hond heb ik ook een fobo-ban![]()
Welke account heeft hij nu dan?
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik kwam net dit topic tegenPaupers die bier zuipen bij de Chinees
Jammer dat ie op slot is want ik had daar nog een leuke foto voor![]()
![]()
Topickillerquote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
so how could your hair
have the nerve to dance around like that, blowing
and how could the air
have the nerve to blow your hair around like that
Technojunk's discipelquote:Op zondag 12 juli 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
[url]http://fotoboek.fok.nl/Scorp[AM]/7/25#2142548[/url]
Ik moest hier een beetje om lachen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 12 juli 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
denk doordat zijn naam met [AM] eindigtquote:Op zondag 12 juli 2009 23:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
hoe zit het met al die FAIL-URL's in die vent ze reacties
Maakt niet uit, mijn haar is morgen weer terug naar haar eigen kleur.. damdamdamquote:
Dat haar vind ik wel erg leukquote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mijn haar is morgen weer terug naar haar eigen kleur.. damdamdam
[ afbeelding ]
Mjoah, heb liever mijn eigenste kleur, dan heb ik ook geen uitgroei en die foto komt het dichts in de buurt.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat haar vind ik wel erg leuk. Al had het wat lichter gemogen als we perfectionistisch gaan doen.
.
i second thatquote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik moet mij achter deze jongeman scharen.
Ik moest inderdaad ook lachen om die url fail.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
Niks mis mee, alleen dat het rood isquote:
Ja dat kon niet anders, heel vreemd.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad ook lachen om die url fail.
Vrouwen zijn nooit tevreden met hun haar, ik niet in ieder geval. En dan kan je zeggen dan neem je een kort kapsel, maar dan ziet het er stom uit. Gewoon iets nieuws proberen dus.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:08 schreef Siniti het volgende:
Ik snap sowieso de neiging van sommige vrouwen niet om om de week hun haar te verven
HEE, zit je me nu te dissen hier?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit tevreden met hun haar, ik niet in ieder geval. En dan kan je zeggen dan neem je een kort kapsel, maar dan ziet het er stom uit. Gewoon iets nieuws proberen dus.
Waarover?quote:
Sugar Lee Hooper?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit tevreden met hun haar, ik niet in ieder geval. En dan kan je zeggen dan neem je een kort kapsel, maar dan ziet het er stom uit. Gewoon iets nieuws proberen dus.
Ik had het voornamelijk over mezelf.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
HEE, zit je me nu te dissen hier?
Gelukkig ben ik een manquote:Op maandag 13 juli 2009 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zat op een trein, heulemaal vooraan, zo een Amerikaanse, met zulks een hekje eromheen. Ik stond aan de buitenkant van de trein dus.quote:
Koel verhaal zuster.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zat op een trein, heulemaal vooraan, zo een Amerikaanse, met zulks een hekje eromheen. Ik stond aan de buitenkant van de trein dus.
En toen reden we een station binnen waar 30 mensen in het midden van de rails lagen met hun hoofden op de rails.![]()
En we reden eroverheen en de trein schudde een beetje.
Dat is dus oranje.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Niks mis mee, alleen dat het rood is
Rood
Zolang ze het niet in een totaaal andere kleur of peentjes oranje verven vind ik het bestquote:Op maandag 13 juli 2009 00:08 schreef Siniti het volgende:
Ik snap sowieso de neiging van sommige vrouwen niet om om de week hun haar te verven
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zat op een trein, heulemaal vooraan, zo een Amerikaanse, met zulks een hekje eromheen. Ik stond aan de buitenkant van de trein dus.
En toen reden we een station binnen waar 30 mensen in het midden van de rails lagen met hun hoofden op de rails.![]()
Omg.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad, kutvolk.quote:
Ik vond het ook een bijzondere droom.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg.![]()
Misschien een uitdrukking van jouw onderdrukte moorddadige neigingen.
Rood, oranje whateverquote:
Ik heb eens gedroomd dat ik iemand vermoord had, dat was ook wel freaky.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vond het ook een bijzondere droom.
En als je er dan wat van zegt krijg je een grote mond.quote:
Je bent naar een uitzending van Lingo geweest?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En als je er dan wat van zegt krijg je een grote mond.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rood, oranje whatever
1 pot nat en onaantrekkelijk
Nee, maar mensen naast je op de bank.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent naar een uitzending van Lingo geweest?![]()
Wel Lucile uitlachen als ze weer zo overdreven loopje doet.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar mensen naast je op de bank.
Zullen we daar op een date heen gaan?
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar mensen naast je op de bank.
Zullen we daar op een date heen gaan?
Kirsten.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kirsten is a hawtie.
Ik heb een droom gehad waarin de transformers mijn school aanvielen!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:28 schreef BigKahuna het volgende:
Ik kan in mijn dromen altijd vliegen en ik red dan de wereld van de ondergang.
Maar dat is dus een afwijking en kan ze niks aan doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel Lucile uitlachen als ze weer zo overdreven loopje doet.
Ik bel morgen wel.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eens gedroomd dat ik iemand vermoord had, dat was ook wel freaky.God wat was ik blij dat ik wakker werd en alles oké was.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rood, oranje whatever
1 pot nat en onaantrekkelijk
Ze doet het altijd expres in beeld. Dan kijkt ze nog even in de camera van "kijk mijn gehandicapt zijn" en dan lacht ze heel kut.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat is dus een afwijking en kan ze niks aan doen.
[..]
Ik bel morgen wel.
Ik ken een hele leuke.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Tja, jongens met oranje haar vind ik ook niet echt wat.
Dat is het gaafst.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook wel eens een kei realistische droom gehad, dan word je wakker en ben je nog helemaal in een roes.
Mwa die gaat nog wel ja (is ook niet echt roodquote:Op maandag 13 juli 2009 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kirsten is a hawtie.
Hoeft niet in het Engels hoor, ze kan ook Nederlands sprekenquote:Op maandag 13 juli 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze doet het altijd expres in beeld. Dan kijkt ze nog even in de camera van "kijk mijn gehandicapt zijn" en dan lacht ze heel kut.
Lucile mocht je dit lezen: GO AND LET SOMEONE FUCK YOU IN THE ASS, SO YOU WON'T BE ABLE TO WALK EVER AGAIN.
Heb je pics?quote:
IK ben het roerend met je eens.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze doet het altijd expres in beeld. Dan kijkt ze nog even in de camera van "kijk mijn gehandicapt zijn" en dan lacht ze heel kut.
Lucile mocht je dit lezen: GO AND LET SOMEONE FUCK YOU IN THE ASS, SO YOU WON'T BE ABLE TO WALK EVER AGAIN.
Ja, maar dan klinkt het minder leuk. "Laat je in je reet neuken zodat je nooit meer kan lopen." Dit doet het hem net niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoeft niet in het Engels hoor, ze kan ook Nederlands spreken
Ja, en ben je wakker heul bummed out want het was maar een droom.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is het gaafst.
Zeker als het zo'n happy droom is.
Hihi.![]()
![]()
Oké.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat is dus een afwijking en kan ze niks aan doen.
[..]
Ik bel morgen wel.
Ja, die heb je al gezien.quote:
Ja klopt.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en ben je wakker heul bummed out want het was maar een droom.
In het Engels was 'ie ook al matig.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dan klinkt het minder leuk. "Laat je in je reet neuken zodat je nooit meer kan lopen." Dit doet het hem net niet.
Echt he, dat heb ik zo vaak gehad.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en ben je wakker heul bummed out want het was maar een droom.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja klopt.
In jouw geval blijk je dan alsnog maagd te zijn.
Leef je droom!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt he, dat heb ik zo vaak gehad.Ik maakte allerlei leuke reisjes in m'n droom, ontmoette allerlei leuke mensen.
beter een beest als een tvquote:Op maandag 13 juli 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
IEHHHHHHHLLLLL een beest op m'n kamer. Gadverdamme.!!!
Er zijn meiden die geilen op een beest ja!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
Jaquote:Op maandag 13 juli 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is het gaafst.
Zeker als het zo'n happy droom is.
Hihi.![]()
![]()
Prima.quote:
Heb jij oranje haar?quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik werd steeds wakker als het ging gebeuren.![]()
Dus zelfs in m'n dromen...![]()
Hier ook, de huisrat.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
quote:We are in a cat machine, we are in an institute, we are in a cat machine..
[debiel refrein]
we are in a cat machine, we are in an institute, we are in a cat machine, guess we'll be good
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit dan? Tijdens metallica
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik werd steeds wakker als het ging gebeuren.![]()
Dus zelfs in m'n dromen...![]()
BAN BAN BAN!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
En dan word je wakker en voel je op je hoofd en ben je zo gelukkig dat je nog haar hebt![]()
![]()
.
Ik ken het![]()
.
She walks like a retard en ze is er te trots op, kutwijfquote:Op maandag 13 juli 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Mweh. Als er iets is waar ik me niet druk over maak is het wel hoe Lucille Werner loopt.
Sorry. Misschien dat ik nog wel iemand ken die wat voor je kan betekenen.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry. Misschien dat ik nog wel iemand ken die wat voor je kan betekenen.
Devviequote:Op maandag 13 juli 2009 00:53 schreef Devvie het volgende:
Whats my name?
Whats my motherfokking name?
Mag ik het zeggen, mag ik het zeggen?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:53 schreef Devvie het volgende:
Whats my name?
Whats my motherfokking name?
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag ik het zeggen, mag ik het zeggen?
Dat is fokking stoer!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
wolvendagen, waarom praat je zoveel engels?
Geloof het of niet maar mijn gedachte zijn dus semi Engels.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
wolvendagen, waarom praat je zoveel engels?
Zal ik Family Guy gaan kijken en daarna slapen?quote:
Slapen is voor pussiesquote:
En je Nederlands beroerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar mijn gedachte zijn dus semi Engels.
Vakantie.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:54 schreef J.Herrer het volgende:
Moeten jullie niet slapen?
Pleeg dan gewoon meteen zelfmoord.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik Family Guy gaan kijken en daarna slapen?
Bij mij ook, vooral de scheldwoorden.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar mijn gedachte zijn dus semi Engels.
Ik heb alle seizoenen, kom je langs?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik Family Guy gaan kijken en daarna slapen?
Say my name say my namequote:Op maandag 13 juli 2009 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag ik het zeggen, mag ik het zeggen?
Verkas naar Engeland.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij mij ook, vooral de scheldwoorden.
Maakt niet uit, hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gedachten. Sorry hoor Grammar Nazi.
Eet drie eetlepels zout.quote:
Oke. Zal ik de webcam aanzetten?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hoor.Omdat jij het bent.
[..]
Eet drie eetlepels zout.
Je moet niet zo neuken op elke typo.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hoor.Omdat jij het bent.
[..]
Eet drie eetlepels zout.
Grasmaaierquote:
Een slak wel, maar goed daar is hier geen sprake van.quote:
Jij moet niet zo stoer (proberen te) doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet niet zo neuken op elke typo.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
When no one is around you, say baby I love you.
we hadden het over zotheid he... ... .. .. .quote:Op maandag 13 juli 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een slak wel, maar goed daar is hier geen sprake van.
quote:
Eet scheermesjes.quote:
Das toch geen slak?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
we hadden het over zotheid he... ... .. .. .
quote:
DAT GA IK OOK DOEN.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar, ik heb ze gedownload, en op mijn mieterse playstation
Ha-ha-ha!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
Scheermesjes, tja...quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zij kan het weten.quote:
Flappen?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ga moonen en flappen voor een meute marokkanen en ander tuig in het haagse centrum en maak ze uit voor rotte vis
TOZZZZ IK KOM NAAR JE TOE, JWZ!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
..................... waarom moest ik lachen!
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zij kan het weten.
[..]
Flappen?
Misschien heb ik jou ooit wel eens gezien!
Doe ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij moet niet zo stoer (proberen te) doen.
Mijn naam is Otje, en mijn vader die heet Tos..quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ga moonen en flappen voor een meute marokkanen en ander tuig in het haagse centrum en maak ze uit voor rotte vis dat ze vuige homo's zijn
Zee-egelquote:
quote:
Wanneer?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
Zotheid, zullen we een keertje samen The Notebook kijken?
Waar woon je nou dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
oeps, ik bedoelde Flashen, maar waar heb je me gezien, ik hang nooit rond in dat tokkie-gehucht daar
Wat liefquote:Op maandag 13 juli 2009 01:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mijn naam is Otje, en mijn vader die heet Tos..
Volgens mij had ik gewoon zon ipod ding gebruikt.. kan ik ze ook op vakantie gebruikenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT GA IK OOK DOEN.
Welke convertor gebruik je daarvoor?
OKE DAT IS MOOI.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewoon zon ipod ding gebruikt.. kan ik ze ook op vakantie gebruiken
*FoBo bekijkt: Helmond.quote:
quote:
Heeft meer effect hoor.quote:
Ahh, en dan zeiken op mijn prachtige wijk, het voorhout.quote:
Ahhquote:Op maandag 13 juli 2009 01:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
................. andere kant van nederland, ik ben weer verder getrokken met mijn woonwagen
Film het en zet het op je hyves.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik zo kankerhard ga kotsen.![]()
Ik ga ook in een woonwaggel wonen voor een half jaarquote:Op maandag 13 juli 2009 01:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
................. andere kant van nederland, ik ben weer verder getrokken met mijn woonwagen
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft meer effect hoor.
Of zeg dat hun moeder een snor heeft.
Dan is het beeld compleet?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ga ook in een woonwaggel wonen voor een half jaar
Ik weet dat ze kanker heeft. De film is gewoon weird.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:15 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.themoviespoiler.com/Spoilers/sweetnovember.html
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ga ook in een woonwaggel wonen voor een half jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |